Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Dostępność
dostępne
(123)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(66)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Garbarski Lechosław
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Baran Radosław
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Niestrój Roman
(3)
Turkowski Marek
(3)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Payne Adrian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chyliński Marek
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dymitrowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Gung Bohdan
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik (marketing)
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Marek
(1)
Nickels William G
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Filip
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(38)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
Temat
Marketing
(60)
Zarządzanie
(12)
Turystyka
(10)
Reklama
(7)
Usługi
(7)
Rynek
(6)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Hotelarstwo
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Odpoczynek
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Gospodarka terenowa
(2)
Kultura
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing personalny
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Akredytywa
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia
(1)
Factoring
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Handel
(1)
Informatyka
(1)
Inkaso
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt
(1)
Książka
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
Organizacja
(1)
Państwo
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Popyt
(1)
Prawo handlowe
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Temat: czas
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing na rynkach zagranicznych / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1998. - 139 s., [2] s. tabl. : tab., wykr. ; 23 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80645 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86550 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 168-[177].
Dla studentów wydziałów nauk o żywieniu człowieka, technologii żywności i towaroznawstwa oraz dla producentów artykułów spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90199 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85813 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 213-215.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość.)
Bibliogr. s. 213-215.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [372]-378. Indeks.
I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Podstawy marketingu usług ; Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych ; Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym ; Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji ; II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Marketing terytorialny w turystyce ; Markowy produkt turystyczny ; Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji ; Marketing relacji w turystyce i rekreacji ; Badania marketingowe w turystyce i rekreacji ; Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne strategie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Infor, 2003. - 300 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku nieruchomości / Ewa Stachura. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 265 s. : fot., pl., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 263-265.
Wykaz aktów prawnych s. 261-262.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [205]-212.
PRODUKT TURYSTYCZNY: Istota i cecha produkru turystycznego ; Rodzaje produktów turystycznych ; Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego ; Cykl życia produktu turystycznego ; ZNACZENIE MARKI W KSZTAŁTOWANIU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH: Istota i cechy markowych produktów turystycznych ; Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych ; Tutystyczny łańcuch wartości produktów markowych ; Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarch przyrodniczo cennych ; UWARUNKOWANIA TWORZENIA I WDRAŻANIA WYBRANYCH POLSKICH MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH : Koncepcja kształtowania produktów turystycznych i zarządzanie nimi ; Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych ; Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarch przyrodniczo cennych ; Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennech ; Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych ; PROCES KSZTAŁTOWANIA I WDRAŻANIA MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH NA OBSZARACH PRZYRODNICZO CENNYCH: Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych ; Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych ; Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych ; Kierunek tworzenia oraz kreowanie markowych produktów turystycznych i zarządzanie nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [311]-316.
ROZWÓJ WSPÓŁCZESNEGO SPORTU - PROFESJONALIZACJA, KOMERCJALIZACJA I GLOBALIZACJA: Profesjonalizacja i komercjalizacja sportu ; Umiędzynarodowienie i globalizacja sportu ; KONCEPCJE MARKETINGU SPORTU I JEGO UWARUNKOWANIA: Relacja między sportem a biznesem ; Marketing przez sport ; Marketing sportu ; Etapy rozwoju marketingu sportu ; ANALIZA STUDIÓW PRZYPADKÓW: Marketing przez sport w kampanii promocyjnej firmy Coca-Cola "Uwolnij radość" ; Koncepcja powiązań między biznesem a sportem. Przypadek firmy Comarch i KS Cracovia ; Połączenie Lecha Poznań i Amiki Wronki jako fuzja komplementarna ; Nowa strategia marketingowa klubu FC Barcelona ; CHARKTERYSTYKA RYNKU SPORTU: Specyficzne cechy rynku sportu ; Rodzaje podmiotów na rynku sportu ; Kluby sportowe jako podmioty prowadzące działania marketingowe i źródła ich przychodów ; Rynek sportu a rynek reklamowo-sponsoringowy (promocyjny) ; Pierwotny a wtórny rynek sportu ; Liga sportu profesjonalnego jako rynek i zagadnienie równowagi sił konkurentów ; PODMIOTY NA RYNKU SPORTU: Nabywcy (kibice) na rynku sportu i segmentacja rynku ; Pośrednicy na rynku sportu i inne firmy usługowe ; Zarządzanie relacjami z klientami organizacji sportowych ; PRODUKTY SPORTU: Istota produktów sportu ; Produkty sportu sprzedawane w sposób scentralizowany i zdecentralizowany ; Infrastruktura sportu ; Produkty klubowe-merchandising ; Prawa telewizyjne jako produkty sportu ; Marka organizacji sportowych i strategie marki ; ANALIZY STUDIÓW PRZYPADKÓW: Produkty Bundesligi i sposoby pozyskiwania przychodów przez organizację nią zarządzającą ; English Premier League. Produkty i źródła przychodów ; Zmiana systemu identyfikacji wizualnej Międzynarodowej Federacji Koszkówki (FIBA) ; DYSTRYBUCJA I CENY PRODUKTÓW SPORTU: Pośrednicy handlowi i systemu dystrybucji ; Sposoby ustalania cen i strategie cenowe ; PROMOCJA ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Charakterystyka promocji i przydatności różnych jej form w marketingu sportu ; Zakres decyzji promocyjnych organizacji sportowych ; Formy promocji stosowane przez organizacje sportowe ; NOWE MEDIA W MARKETINGU ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Charakterystyka Inernetu i jego przydatność w marketingu sportu ; Działania promocyjne organizacji sportowych w Internecie i programy lojalności ; Charakterystyka witryny WWW w marketingu klubu sportowego ; Web 2.0-media społecznościowe w marketingu sportu ; SPONSORING SPORTU: Charakterystyka sponsoringu sportu i jego uwarunkowania ; Rozwój sponsoringu i czynniki zwiększające szanse organizacji sportowych na pozyskiwanie sponsorów ; Rodzaje sponsoringu ; Zakres decyzji podejmowanych przez sponsora ; Analiza skuteczności i efektywności sponsoringu ; Zasady opracowywania właściwej oferty dla sponsora przez organizację sportową ; Marketing podstępny jako działania zagrażające skuteczności sponsoringu ; ANALIZY STUDIÓW PRZYPADKÓW: Oferta ATP dla sponsorów ; Promocja Pepsi coli na piłkarskich mistrzostwach świata w RPA ; We are tennis-bank BNP Paribas jako sponsor tenisa ; Be There with Hyundai - mistrzostwa świata w piłce nożnej RPA 2010 ; STRATEGIE MARKETINGOWE ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Marketingowe strategie rozwoju organizacji sportowych ; Strategie aliansów marketingowych organizacji sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 451 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy - marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów; 0=9. Innowacyjność w strategii pozycjonowania jednostek osadniczych; 10. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestzreni miasta (regionu); 11. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 12. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik rozwoju miast i regionów; 13. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 14. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 15. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
Bibliogr.
1. Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa 2. Usługa hotelarska jako produkt 3. Jakość usługi hotelarskiej 4. Ceny w hotelarstwie 5. Promocja usług hotelarskich 6. Sprzedaż usług hotelarskich 7. Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 281 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [276]-278. Indeks.
Rozdz. 1. WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ HOTELARSTWA: 1.1. Pojęcie hotelu i zakładu hotelarskiego ; 1.2. Ważniejsze pojęcia związane z hotelarstwem: 1.2.1. Usługi hotelarskie, 1.2.2. Hotelarstwo a gastronomia, 1.2.3. Łańcuch i grupa hoteli ; 1.3. Najważniejsze mierniki charakteryzujące hotelarstwo i jego usługi ; 1.4. Najważniejsze cechy usługi hotelarskiej: 1.4.1. Jedność miejsca produkcji i konsumpcji usługi, 1.4.2. Komplementarność usług, 1.4.3. Inne cechy usługi hotelarskiej ; 1.5. Rozwój i wielkość bazy usługowej hotelarstwa w Polsce ; 1.6. Hotelarstwo a globalizacja. Rozdz. 2. USŁUGA HOTELARSKA JAKO PRODUKT: 2.1. Istota produktu ; 2. Potrzeby człowieka a usługi hotelarskie: 2.2.1. Hotel jako cel podróży ; 2.3. Niektóre elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta: 2.3.1. Potrzeba zamieszkania, 2.3.2. Potrzeba posiłku, 2.3.3. Potrzeba bezpieczeństwa, 2.3.4. Potrzeba komunikacji, 2.3.5. Potrzeba pracy, 2.3.6. Potrzeba rekreacji, 2.3.7. Potrzeba rozrywki, 2.3.8. Potrzeby podróżnych niepełnosprawnych, 2.3.9. Potrzeba opieki nad dziećmi, 2.3.10. Elastyczność oferty - jej uwarunkowania, 2.3.11. Potrzeby wyższych rzędów ; 2.4. Usługa hotelarska a użyteczność produktu: 2.4.1. Cykl życia produktu, 2.4.2. Pojęcie nowego produktu, 2.4.3. Przedłużanie cyklu życia produktu, 2.4.4. Zmiany warunków zamieszkania a rozwój usług hotelarskich, 2.4.5. Postęp techniczno-ekonomiczny ; 2.5. Segmentacja rynku: 2.5.1. Indywidualni goście przybywający na wypoczynek, 2.5.2. Indywidualni goście podróżujący służbowo, 2.5.3. Konferencje pobytowe, 2.5.4. Grupy turystyczne, 2.5.5. Konferencje miejscowe, 2.5.6. Klienci przejezdni, 2.5.7. Klienci miejscowi, 2.5.8. Bankiety i inne imprezy gastronomiczne ; 2.6. Niektóre kierunki rozwoju produktu: 2.6.1. Aktywny wypoczynek, 2.6.2. Wypoczynek na wsi, 2.6.3. Komfort w wiejskim otoczeniu, 2.6.4. Hotel-leśniczówka, 2.6.5. Hotele trzeciego wieku, 2.6.6. Hotelarstwo sanatoryjne, 2.6.7. SPA w hotelu, 2.6.8. Usługi hotelarskie jako działalność uzupełniająca, 2.6.9. Automatyzacja usług, 2.6.10. Outsourcing, 2.6.11. Posiłki w systemie bufetu, 2.6.12. Businesswomen w hotelu, 2.6.13. Hotel-igloo, 2.6.14. Hotel w zamku, 2.6.15. Hotel w fabryce. Rozdz. 3. JAKOŚĆ USŁUG HOTELARSKICH: 3.1. Marketingowe znaczenie opinii klienta: 3.1.1. Zależność między jakością a popytem, 3.1.2. Przepływ informacji od klientów, 3.1.3. Skargi klientów jako źródło inspiracji, 3.1.4. Pozyskiwanie opinii klienta, 3.1.5. Znaczenie właściwego reagowania na reklamacje, 3.1.6. Jakość - pojęcie subiektywne czy obiektywne?, 3.1.7. Aspekty oceny jakości usług ; 3.2. Jakość usług a kategoryzacja: 3.2.1. Kategoryzacja zakładów hotelarskich w Polsce, 3.2.2. Kategoryzacja zakładów hotelarskich we Francji, 3.2.3. Kategoryzacja zakładów hotelarskich w Niemczech, 3.2.4. Porównanie norm kategoryzacyjnych w niektórych krajach, 3.2.5. Marketingowe znaczenie kategoryzacji ; 3.3. Zarządzanie przez jakość (TQM): 3.3.1. Znaczenie klienta w systemie jakości, 3.3.2. Proces tworzenia jakości i jego ocena ; 3.4. Jakość usług hotelarskich a normy ISO ; 3.5. Systemy jakości usług w niektórych łańcuchach hoteli: 3.5.1. System jakości w hotelach grupy Accor, 3.5.2. Audyty jakości usług w łańcuchach hoteli ; 3.6. Inne systemy oceny jakości usług: 3.6.1. Rekomendacja zakładów, 3.6.2. Konkurs Złoty Klucz, 3.6.3. Inne konkursy, 3.6.4. Porównanie różnych systemów oceny jakości usług, 3.6.5. Jakość jako pojęcie obiektywne ; 3.7. Zakłócenia jakości usług hotelarskich i sposoby przeciwdziałania ; 3.8. Ekonomiczne aspekty jakości usług hotelarskich: 3.8.1. Jakość usług hotelarskich a koszty z tytułu amortyzacji, 3.8.2. Jakość usług hotelarskich a koszty osobowe, 3.8.3. Jakość usług hotelarskich a koszty materiałów i surowców, 3.8.4. Jakość usług hotelarskich a koszty remontów i wyposażenia, 3.8.5. Jakość usług hotelarskich a usługi obce. Rozdz. 4. CENY W HOTELARSTWIE: 4.1. Uwagi wstępne ; 4.2. Cena - nieodłączny element produktu ; 4.3. Związek cen z różnymi parametrami ekonomicznymi: 4.3.1. Związek cen z popytem, 4.3.2. Ceny a koszty, 4.3.3. Ceny a działalność przedsiębiorstw konkurencyjnych, 4.3.4. Cena a ryzyko zapłaty, 4.3.5. Ceny usług a rynek pieniężny, 4.3.6. Ceny a jakość usług. Ceny sprawiedliwe ; 4.4. Podwyżki cen ; 4.5. Obniżki cen: 4.5.1. Zagadnienie zmienności kosztów w hotelarstwie, 4.5.2. Granice obniżek cen, 4.5.3. Obniżki cen dla turystyki grupowej, 4.5.4. Pozasezonowe obniżki cen, 4.5.5. Obniżki cen a pogorszenie się jakości usług, 4.5.6. Zastosowanie strategii zróżnicowania cen do celów obniżki cen ; 4.6. Równowaga cen na rynku usług hotelarskich: 4.6.1. Cena równowagi, 4.6.2. Równowaga cen wobec produktów konkurencyjnych, 4.6.3. Równowaga cen wewnątrz przedsiębiorstwa ; 4.7. Ceny usług dodatkowych ; 4.8. Techniki tworzenia cen: 4.8.1. Usługi hotelarskie a kosztowa kalkulacja cen, 4.8.2. Kalkulacja cen oparta na parametrach jakościowych, 4.8.3. Pierwsza cena w nowym hotelu, 4.8.4. Kalkulacja cen w gastronomii ; 4.9. Inne zagadnienia związane z cenami: 4.9.1. Elastyczność polityki cen, 4.9.2. Ekspozycja cen - cenniki, jadłospisy, oferty. Rozdz. 5. PROMOCJA USŁUG HOTELARSKICH: 5.1. Promocja jako strategia marketingowa ; 5.2. Funkcje i środki reklamy ; 5.3. Public relations ; 5.4. Sponsoring ; 5.5. Sprzedaż osobista jako środek promocji ; 5.6. Telemarketing ; 5.7. Programy lojalnościowe: 5.7.1. ACCOR Favourite Guest Card, 5.7.2. Orbis Gold Club ; 5.8. Grupa hoteli jako ułatwienie promocji: 5.8.1. Minotel, 5.8.2. Polskie grupy hoteli, 5.8.3. Inne rozwiązania ; 5.9. Inne formy promocji ; 5.10. Znak towarowy w hotelarstwie ; 5.11. Planowanie działań promocyjnych. Rozdz. 6. SPRZEDAŻ USŁUG HOTELARSKICH: 6.1. Rynek usług hotelarskich: 6.1.1. Charakterystyka nabywców, 6.1.2. Strategia dystrybucji, 6.1.3. Jedność polityki handlowej przedsiębiorstwa hotelarskiego ; 6.2. Proces sprzedaży: 6.2.1. Znaczenie baz danych, 6.2.2. Rola ludzi w sprzedaży usług, 6.2.3. Cechy sprzedawcy, 6.2.4. Efekt pierwszego wrażenia, 6.2.5. Rozmowa telefoniczna, 6.2.6. Znaczenie sprzedaży osobistej, 6.2.7. Cross-selling ; 6.3. Sprzedaż a internet ; 6.4. Sprzedaż dla klientów indywidualnych ; 6.5. Sprzedaż dla biur podróży ; 6.6. Sprzedaż usług obcych przez zakład hotelarski. Rozdz. 7. MIEJSCE MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE HOTELARSKIM: 7.1. Organizacja działań marketingowych ; 7.2. Elementy planowania marketingowego ; 7.3. Tworzenie oferty ; 7.4. Badania rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96985 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Istota strategii marektingowych 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowych 3. Strategie wobec konkurentów 4. Strategie wobec dostawców i pośredników 5. Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku 6. Strategie produktowo-rynkowe 7. Strategie promocyjno-reklamowe 8. Strategie marketingowe w sferze usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84545 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej