Turkowski Marek
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Turkowski Marek
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(441)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(393)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Hotelarstwo
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-72462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
Bibliogr.
1. Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa 2. Usługa hotelarska jako produkt 3. Jakość usługi hotelarskiej 4. Ceny w hotelarstwie 5. Promocja usług hotelarskich 6. Sprzedaż usług hotelarskich 7. Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 281 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [276]-278. Indeks.
Rozdz. 1. WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ HOTELARSTWA: 1.1. Pojęcie hotelu i zakładu hotelarskiego ; 1.2. Ważniejsze pojęcia związane z hotelarstwem: 1.2.1. Usługi hotelarskie, 1.2.2. Hotelarstwo a gastronomia, 1.2.3. Łańcuch i grupa hoteli ; 1.3. Najważniejsze mierniki charakteryzujące hotelarstwo i jego usługi ; 1.4. Najważniejsze cechy usługi hotelarskiej: 1.4.1. Jedność miejsca produkcji i konsumpcji usługi, 1.4.2. Komplementarność usług, 1.4.3. Inne cechy usługi hotelarskiej ; 1.5. Rozwój i wielkość bazy usługowej hotelarstwa w Polsce ; 1.6. Hotelarstwo a globalizacja. Rozdz. 2. USŁUGA HOTELARSKA JAKO PRODUKT: 2.1. Istota produktu ; 2. Potrzeby człowieka a usługi hotelarskie: 2.2.1. Hotel jako cel podróży ; 2.3. Niektóre elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta: 2.3.1. Potrzeba zamieszkania, 2.3.2. Potrzeba posiłku, 2.3.3. Potrzeba bezpieczeństwa, 2.3.4. Potrzeba komunikacji, 2.3.5. Potrzeba pracy, 2.3.6. Potrzeba rekreacji, 2.3.7. Potrzeba rozrywki, 2.3.8. Potrzeby podróżnych niepełnosprawnych, 2.3.9. Potrzeba opieki nad dziećmi, 2.3.10. Elastyczność oferty - jej uwarunkowania, 2.3.11. Potrzeby wyższych rzędów ; 2.4. Usługa hotelarska a użyteczność produktu: 2.4.1. Cykl życia produktu, 2.4.2. Pojęcie nowego produktu, 2.4.3. Przedłużanie cyklu życia produktu, 2.4.4. Zmiany warunków zamieszkania a rozwój usług hotelarskich, 2.4.5. Postęp techniczno-ekonomiczny ; 2.5. Segmentacja rynku: 2.5.1. Indywidualni goście przybywający na wypoczynek, 2.5.2. Indywidualni goście podróżujący służbowo, 2.5.3. Konferencje pobytowe, 2.5.4. Grupy turystyczne, 2.5.5. Konferencje miejscowe, 2.5.6. Klienci przejezdni, 2.5.7. Klienci miejscowi, 2.5.8. Bankiety i inne imprezy gastronomiczne ; 2.6. Niektóre kierunki rozwoju produktu: 2.6.1. Aktywny wypoczynek, 2.6.2. Wypoczynek na wsi, 2.6.3. Komfort w wiejskim otoczeniu, 2.6.4. Hotel-leśniczówka, 2.6.5. Hotele trzeciego wieku, 2.6.6. Hotelarstwo sanatoryjne, 2.6.7. SPA w hotelu, 2.6.8. Usługi hotelarskie jako działalność uzupełniająca, 2.6.9. Automatyzacja usług, 2.6.10. Outsourcing, 2.6.11. Posiłki w systemie bufetu, 2.6.12. Businesswomen w hotelu, 2.6.13. Hotel-igloo, 2.6.14. Hotel w zamku, 2.6.15. Hotel w fabryce. Rozdz. 3. JAKOŚĆ USŁUG HOTELARSKICH: 3.1. Marketingowe znaczenie opinii klienta: 3.1.1. Zależność między jakością a popytem, 3.1.2. Przepływ informacji od klientów, 3.1.3. Skargi klientów jako źródło inspiracji, 3.1.4. Pozyskiwanie opinii klienta, 3.1.5. Znaczenie właściwego reagowania na reklamacje, 3.1.6. Jakość - pojęcie subiektywne czy obiektywne?, 3.1.7. Aspekty oceny jakości usług ; 3.2. Jakość usług a kategoryzacja: 3.2.1. Kategoryzacja zakładów hotelarskich w Polsce, 3.2.2. Kategoryzacja zakładów hotelarskich we Francji, 3.2.3. Kategoryzacja zakładów hotelarskich w Niemczech, 3.2.4. Porównanie norm kategoryzacyjnych w niektórych krajach, 3.2.5. Marketingowe znaczenie kategoryzacji ; 3.3. Zarządzanie przez jakość (TQM): 3.3.1. Znaczenie klienta w systemie jakości, 3.3.2. Proces tworzenia jakości i jego ocena ; 3.4. Jakość usług hotelarskich a normy ISO ; 3.5. Systemy jakości usług w niektórych łańcuchach hoteli: 3.5.1. System jakości w hotelach grupy Accor, 3.5.2. Audyty jakości usług w łańcuchach hoteli ; 3.6. Inne systemy oceny jakości usług: 3.6.1. Rekomendacja zakładów, 3.6.2. Konkurs Złoty Klucz, 3.6.3. Inne konkursy, 3.6.4. Porównanie różnych systemów oceny jakości usług, 3.6.5. Jakość jako pojęcie obiektywne ; 3.7. Zakłócenia jakości usług hotelarskich i sposoby przeciwdziałania ; 3.8. Ekonomiczne aspekty jakości usług hotelarskich: 3.8.1. Jakość usług hotelarskich a koszty z tytułu amortyzacji, 3.8.2. Jakość usług hotelarskich a koszty osobowe, 3.8.3. Jakość usług hotelarskich a koszty materiałów i surowców, 3.8.4. Jakość usług hotelarskich a koszty remontów i wyposażenia, 3.8.5. Jakość usług hotelarskich a usługi obce. Rozdz. 4. CENY W HOTELARSTWIE: 4.1. Uwagi wstępne ; 4.2. Cena - nieodłączny element produktu ; 4.3. Związek cen z różnymi parametrami ekonomicznymi: 4.3.1. Związek cen z popytem, 4.3.2. Ceny a koszty, 4.3.3. Ceny a działalność przedsiębiorstw konkurencyjnych, 4.3.4. Cena a ryzyko zapłaty, 4.3.5. Ceny usług a rynek pieniężny, 4.3.6. Ceny a jakość usług. Ceny sprawiedliwe ; 4.4. Podwyżki cen ; 4.5. Obniżki cen: 4.5.1. Zagadnienie zmienności kosztów w hotelarstwie, 4.5.2. Granice obniżek cen, 4.5.3. Obniżki cen dla turystyki grupowej, 4.5.4. Pozasezonowe obniżki cen, 4.5.5. Obniżki cen a pogorszenie się jakości usług, 4.5.6. Zastosowanie strategii zróżnicowania cen do celów obniżki cen ; 4.6. Równowaga cen na rynku usług hotelarskich: 4.6.1. Cena równowagi, 4.6.2. Równowaga cen wobec produktów konkurencyjnych, 4.6.3. Równowaga cen wewnątrz przedsiębiorstwa ; 4.7. Ceny usług dodatkowych ; 4.8. Techniki tworzenia cen: 4.8.1. Usługi hotelarskie a kosztowa kalkulacja cen, 4.8.2. Kalkulacja cen oparta na parametrach jakościowych, 4.8.3. Pierwsza cena w nowym hotelu, 4.8.4. Kalkulacja cen w gastronomii ; 4.9. Inne zagadnienia związane z cenami: 4.9.1. Elastyczność polityki cen, 4.9.2. Ekspozycja cen - cenniki, jadłospisy, oferty. Rozdz. 5. PROMOCJA USŁUG HOTELARSKICH: 5.1. Promocja jako strategia marketingowa ; 5.2. Funkcje i środki reklamy ; 5.3. Public relations ; 5.4. Sponsoring ; 5.5. Sprzedaż osobista jako środek promocji ; 5.6. Telemarketing ; 5.7. Programy lojalnościowe: 5.7.1. ACCOR Favourite Guest Card, 5.7.2. Orbis Gold Club ; 5.8. Grupa hoteli jako ułatwienie promocji: 5.8.1. Minotel, 5.8.2. Polskie grupy hoteli, 5.8.3. Inne rozwiązania ; 5.9. Inne formy promocji ; 5.10. Znak towarowy w hotelarstwie ; 5.11. Planowanie działań promocyjnych. Rozdz. 6. SPRZEDAŻ USŁUG HOTELARSKICH: 6.1. Rynek usług hotelarskich: 6.1.1. Charakterystyka nabywców, 6.1.2. Strategia dystrybucji, 6.1.3. Jedność polityki handlowej przedsiębiorstwa hotelarskiego ; 6.2. Proces sprzedaży: 6.2.1. Znaczenie baz danych, 6.2.2. Rola ludzi w sprzedaży usług, 6.2.3. Cechy sprzedawcy, 6.2.4. Efekt pierwszego wrażenia, 6.2.5. Rozmowa telefoniczna, 6.2.6. Znaczenie sprzedaży osobistej, 6.2.7. Cross-selling ; 6.3. Sprzedaż a internet ; 6.4. Sprzedaż dla klientów indywidualnych ; 6.5. Sprzedaż dla biur podróży ; 6.6. Sprzedaż usług obcych przez zakład hotelarski. Rozdz. 7. MIEJSCE MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE HOTELARSKIM: 7.1. Organizacja działań marketingowych ; 7.2. Elementy planowania marketingowego ; 7.3. Tworzenie oferty ; 7.4. Badania rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96985 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej