Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Bartołd Robert
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing elektroniczny
(3)
Ceny
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing
(1)
Popyt
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm + Marketing interentowy : prezentacje do wykładów : 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s.117-119. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90878 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s. 117-119 i przy rozdz. Indeks.
I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?: 1. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?; 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce; 3. Strategie marketingowe w Internecie, II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY: 4. Promocja w sieci; 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci; 6. Badania marketingowe a Internet, III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE: 7. Marketing internetowy a profil działalności; 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej