Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(438)
Forma i typ
Książki
(417)
Publikacje naukowe
(151)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(86)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Czasopisma
(8)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(448)
wypożyczone
(96)
tylko na miejscu
(14)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(209)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(287)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(11)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(11)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Hall Hanna
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Witek Lucyna
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Cottam Angela
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hales Colin F
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mudie Peter
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nicholls Katarzyna
(2)
Nicholls Richard Floyd
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Penc Józef
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(141)
2010 - 2019
(217)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(24)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(335)
1901-2000
(20)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(436)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(428)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(119)
Marketing
(72)
Przedsiębiorstwo
(56)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Innowacje
(29)
Przywództwo
(23)
Sukces
(22)
Public relations
(21)
Zarządzanie jakością
(19)
Kultura organizacyjna
(18)
Marketing elektroniczny
(15)
Menedżerowie
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Techniki sprzedaży
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Logistyka gospodarcza
(13)
Media społecznościowe
(13)
Motywacja pracy
(12)
Konsumenci (ekonomia)
(11)
Organizacja
(11)
Reklama
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marka (ekonomia)
(10)
Rachunkowość
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Gospodarka
(9)
Komunikacja marketingowa
(9)
Marketing terytorialny
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Decyzje
(8)
Internet
(8)
Kadry
(8)
Praca zespołowa
(8)
Znak towarowy
(8)
Banki
(7)
Etyka biznesu
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Kultura
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Obsługa klienta
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Usługi
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kariera
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Rynek
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Turystyka
(6)
Współdziałanie
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Jakość życia
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Marketing partnerski
(5)
Miasta
(5)
Negocjacje
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Organizacje
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Controlling
(4)
Dług publiczny
(4)
Ekonomia
(4)
Finanse
(4)
Finanse publiczne
(4)
Globalizacja
(4)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Mojżesz
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(148)
1901-2000
(28)
1989-2000
(20)
1945-1989
(11)
2001-0
(10)
1989-
(5)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(77)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Chiny
(3)
Ukraina
(3)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część północna)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(130)
Opracowanie
(80)
Monografia
(55)
Podręcznik
(54)
Praca zbiorowa
(48)
Materiały pomocnicze
(19)
Materiały konferencyjne
(11)
Podręczniki akademickie
(9)
Raport z badań
(9)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(4)
Poradniki
(4)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(367)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(73)
Psychologia
(25)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Transport i logistyka
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Historia
(9)
Kultura i sztuka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Edukacja i pedagogika
(7)
Rozwój osobisty
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
438 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2001. - 244 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - [Wyd. 2]. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 219 s. : rys. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie w Praktyce)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Małgorzata Adamska - Świadomość przedsiębiorców w zakresie zarządzania relacjami z klientami - wyniki badań regionalnych na przykładzie województwa opolskiego ; Bogusław Bembenek - Wpływ koopetycji na rozwój kapitału ludzkiego w klastrach opartych na wiedzy ; Damian Gębarowski - Najważniejsze koncepty komercjalizacji nauki w Polsce i na świecie ; Marcin Gębarowski - Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych ; Joanna Gieraga - Zarządzanie wiedzą w organizacji - korzyści i straty - na podstawie firmy IBM oraz call center ; Dariusz Grzesica - Elementy zarządzania popytem w łańcuchu dostaw ; Piotr Hadrian - Planowanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Analiza porównawcza wyników badań małych i dużych przedsiębiorstw ; Andrzej Kozina - Zasady prowadzenia negocjacji z trudnymi partnerami ; Anna Mikulska, Magdalena Grębosz - Marketing wewnętrzny a zaangażowanie pracowników w firmie produkcyjnej ; Tadeusz Popławski - Prolegomena do analizy rozwoju sfery gospodarczo-biznesowej województwa podlaskiego przez pryzmat Foresight 2020 Plus ; Andrzej Rapacz, Daria Elżbieta Jaremen: Wirtualizacja kanałów dystrybucji na rynku turystycznym ; Marek Rawski - Zróżnicowanie strategii marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność w Polsce - wyniki badania ; Arkadiusz Stajszczak - Zachowania cenowe konkurentów na rynku produktów zaopatrzeniowych - wybrane aspekty ; Katarzyna Szalonka - Alianse marketingowe na rynku farmaceutycznym ; Joanna Wiażewicz - Zintegrowana komunikacja marketingowa w jednostkach samorządu terytorialnego ; Urszula Widelska - Relacyjne aspekty współpracy praktyki gospodarczej ze sferą szkolnictwa zawodowego (na przykładzie województwa podlaskiego) ; Lucyna Witek - Raportowanie społeczne jako narzędzie komunikacji z interesariuszami ; Beata Zatwarnicka-Madura - Możliwości zastosowania grywalizacji w wybranych obszarach funkcjonalnych organizacji ; Sebastian Zupok - Rodzaje wartości dla klientów kreowane przez producentów piwa (w świetle badań empirycznych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 213-215.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość.)
Bibliogr. s. 213-215.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Tytuł oryginału: "Brilliant marketing : what the best marketers know, do and say" 2009.
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej. Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali. Dlaczego poradnik trafia w samo sedno? -uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce, -zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych, -pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować, -uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich. [Edgard, 2011]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [485]-488. Indeks.
CZ. I. FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ: R. 1. Przedmioty i etapy badań marketingowych ; CZ. II. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDECJE GROMADZENIA: R. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań ; R. 3. Gromadzenie danych wtórnych ; R. 4. Gromadzenie danych pierwotnych ; CZ. III. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM: R. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa ; R. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków rozwoju ; R. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych ; R. 8. Badania produktu ; R. 9. Badanie cen ; R. 10. Badanie systemu dystrybucji ; R. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji ; R. 12. Badania satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-[714]. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
Cz. I. MODEL FUNKCJONOWANIA MARKETINGU: 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie: Koncepcja modelu funkcjonowania ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; Cz. II. BADANIA MARKETINGOWE: 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; Cz. III. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM: 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu ; Cz. IV. ORGANIZOWANIE DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW: 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna ; Cz. V. PROMOCJA PRODUKTÓW: 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. „Public relations” i środki popierania sprzedaży ; Cz. VI. PROGRAMOWANIE CEN PRODUKTÓW ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen ; Cz. VII. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; Cz. VIII .ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI PRZEMYSŁOWYMI I USŁUGAMI: 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; Cz. IX. MARKETING MIĘDZYNARODOWY: 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Brian Tracy success library : marketing" 2014.
Wprowadzenie ; 1. Prawdziwy cel biznesu ; 2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach ; 3. Trzy niezbędne pytania w marketingu ; 4. Wywiad rynkowy ; 5. Marketing zorientowany na klienta ; 6. Dlaczego ludzie kupują ; 7. Analiza konkurencji ; 8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej ; 9. Marketing mix ; 10. Strategie pozycjonowania marki ; 11. Cztery filary strategii marketingowej ; 12. Wybór pola bitwy ; 13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej ; 14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji ; 15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy ; 16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma ; 17. Zdominuj niszę rynkową ; 18. Kreatywne strategie rozwoju rynku ; 19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży ; 20. Koncepcja wiązki zasobów ; 21. Czterydrogi do zmian w twoim biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: R. 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; R. 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; CZ.II. ROZPOZNANIE RYNKU: R. 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; R. 4. Prowadzenie badań marketingowych ; CZ. III. RELACJE Z KLIENTAMI: R. 5. Budowanie relacji z klientami ; R. 6. Analiza rynku konsumenckiego ; R. 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; R. 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; CZ. IV. BUDOWANIE SILNYCH MAREK: R. 9. Budowanie kapitału marki ; R. 10. Sztuka pozycjonowania marki ; R. 11. Dynamika konkurencji ; CZ. V. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: R. 12. Ustalanie strategii produktu ; R. 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; R. 14. Tworzenie strategii i programów cerowych ; CZ. VI. DOSTARCZANIE WARTOŚCI: R. 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi ; R. 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; CZ. VII. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: R. 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią ; R. 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; R. 19. Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; CZ. VIII. TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: R. 20. Wprowadzanie nowych ofert rynkowych ; R. 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; R. 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The umami strategy : stand out by mixing business with experience design" 2021.
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń ; Definiowanie Strategii Umami ; Startegia Umami - narzędzia praktyczne ; Nastawienie Umami.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 475-480. Indeksy.
Nowoczesny podręcznik akademicki adresowany do: studentów i absolwentów studiów wyższych zainteresowanych wiedzą o zarządzaniu, wykładowców podstaw organizacji i zarządzania na wszystkich kierunkach studiów oraz na studiach podyplomowych, menedżerów i przedsiębiorców, którzy z zarządzaniem stykają się w praktyce i poszukują wiedzy na ten temat. [ksiazki.wp.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach [225]-234.
2017-10
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. EWOLUCJA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO W KIERUNKU RELACYJNYM: 1. Różnice między zarządzaniem w sektorze publicznym i prywatnym ; 2. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku otwartości organizacji ; 3. Partnerskie zarządzanie publiczne ; R. II. MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU TRANSAKCYJNYM I RELACYJNYM: 1. Marketing w sektorze publicznym ; 2. Geneza i rozwój marketingu terytorialnego ; 3. Marketing relacji w sektorze przedsiębiorstw ; 4. Marketing relacji w sektorze publicznym ; R. III. ROZWÓJ RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH W SEKTORZE PUBLICZNYM: 1. Rola partnerstwa w rozwoju terytorialnym ; 2. Rodzaje relacji międzyorganizacyjnych i ich rozwój ; 3. Teorie opisujące współdziałania międzyorganizacyjne ; 4. Typologie współdziałania międzyorganizacyjnego ; R. IV. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Przesłanki prowadzonych badań i założenia badawcze ; 2. Operacjonalizacja pojęć ; 3. Uzasadnienie wyboru wielokrotnego studium przypadku jako metody badań ; 4. Etapy badania oraz wykorzystywane metody i narzędzia badawcze ; R. V. ORGANIZACJA TERYTORIALNA I JEJ RELACJE Z INTERESARIUSZAMI INSTYTUCJONALNYMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA POLITYKI ROZWOJU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Ocena otwartości organizacji terytorialnej i jej interesariuszy instytucjonalnych w opinii 2. Czynniki wpływające na współpracę zewnętrzną organizacji terytorialnej ; 3. Specyfika relacji organizacji terytorialnej na szczeblu regionu z lokalnymi JST ; R. VI. WSPÓŁDZIAŁANIE REGIONU I MIASTA W MARKETINGOWYCH PROCESACH POZYSKIWANIA MOBILNYCH CZYNNIKÓW WZROSTU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Rola miast i regionów w dysponowaniu zasobami ; 2. Klasyfikacja regionów ze względu na udział stolicy w zasobach regionu ogółem ; 3. Oceny potencjału stolicy w regionie z perspektywy atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej i akademickiej ; 4. Ocena współdziałania pomiędzy regionem a miastem w zakresie realizacji procesów marketingowych ; 5. Zestawienie wyników badań i ich interpretacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105733 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej