Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Mruk Henryk
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Bartołd Robert
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Jerzyk Ewa
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Szulce Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(5)
Ceny
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Popyt
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [249]-253. Indeks.
W OPRACOWANIU
1. ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ A ORIENTACJA MARKETINGOWA NA RYNKU ŻYWNOŚCIOWYCH PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH: Koncepcja zrównoważonego rozwoju ; Ewolucja orientacji marketingowej ; Ewolucja marketingu żywnościowych produktów ekologicznych. 2. ROLNICTWO EKOLOGICZNE JAKO OBSZAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Istota i cele rolnictwa ekologicznego ; Uwarunkowania prawne rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce ; Stan rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce oraz jego tendencje rozowjowe ; Charakterystyka rynku żywności ekologicznej w Polsce. 3. ZACHOWANIA NABYWCÓW I SEGMENTACJA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ: Istota zachowań rynkowych konsumentów na rynku żywnościowych artykułów ekologicznych ; Segmentacja rynku żywności ekologicznej ; Postrzeganie żywności ekologicznej i przyczyny jej nabywania. 4. BADANIA MARKETINGOWE JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ RYNKOWYCH: Źródła informacji marketingowych ; Prowadzenie badań marketingowych ; Wybrane metody badań marketingowych. 5. ŻYWNOŚCIOWY PRODUKT EKOLOGICZNY I CENA JAKO ELEMENTY MARKETING MIKSU: Cechy ekożywności ; Zarządzanie produktem ; Marka jako element strategii ekologicznego produktu żywnościowego ; Opakowanie i znakowanie produktów ekologicznych ; Polityka cenowa na rynku produktów ekologicznych. 6. PROCESY DYSTRYBUCJI NA RYNKU ŻYWNOŚCIOWYCH PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH: Kanały dystrybucji żywności ekologicznej i intensywność dystrybucji ; Fizyczna dystrybucja i merchandising żywności ekologicznej ; Dystrybucja żywności ekologicznej w Polsce i w innych krajach europejskich ; Sprzedaż żywności ekologicznej przez odrębne kanały dystrybucji ; Konwencjonalne kanały sprzedaży żywności ekologicznej. 7. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ: Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Reklama jako narzędzie komunikacji masowej ; Promocja sprzedaży na rynku ekożywności ; Promocja osobista jako narzędzie komunikacji bezpośredniej ; Działania z zakresu public relations ; Nowoczesne kanały komunikacji - komunikacja wirtualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94637 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
I. UWARUNKOWANIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; II. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU: 1. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 2. Zachowania nabywców; 3. Segmentacja rynku; 4. Systemy inflacyjne w marketingu; 5. Badania marketingowe; III. INSTRUMENTY MARKETINGOWE: 1. Produkt w koncepcji marketingu; 2. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 3. Dystrybucja; 4. Komunikacja marketingowa (promocja); 5. Wizerunek przedsiębiorstwa; IV. STRATEGICZNE ASPEKTY MARKETINGU: 1. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 2. Wskaźniki marketingowe; 3. Marketing strategiczny a operacyjny; 4. Plan marketingowy; 5. Strategie marketingowe; 6. Marketing relacji; 7. Kontrola marketingowa; 8. Etyka w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-Inf.-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; [przeł.] Robert Bartold [i in.]. - Wyd. 1 (dodruk). - Poznań : Rebis, cop. 2005. - 754 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 26 cm.
Indeksy.
Cz. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MAREKTINGOWE : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Adaptacja marketingu do nowej gospodarki ; 3. Budowanie zadowolenia klienta ; Cz. II. ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne ; 5. Gromadzenie informacji i mierzenie popytu ; 6. Analiza otoczenia marketingowego ; 7. Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców ; 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych ; 9. Strategia konkurencji ; 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych ; Cz. III. ROZWÓJ STRATEGII MAREKTINGOWYCH : 11. Pozycjonownie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu ; 12. Rozwój nowych ofert rynkowych ; 13. Projektowanie globalnych ofert rynkowych ; Cz. IV. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ : 14. Strategia produktu i marki ; 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 16. Tworzenie programów i strategii cenowych ; Cz. V. ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI MARKETINGOWYMI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: R. 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; R. 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; CZ.II. ROZPOZNANIE RYNKU: R. 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; R. 4. Prowadzenie badań marketingowych ; CZ. III. RELACJE Z KLIENTAMI: R. 5. Budowanie relacji z klientami ; R. 6. Analiza rynku konsumenckiego ; R. 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; R. 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; CZ. IV. BUDOWANIE SILNYCH MAREK: R. 9. Budowanie kapitału marki ; R. 10. Sztuka pozycjonowania marki ; R. 11. Dynamika konkurencji ; CZ. V. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: R. 12. Ustalanie strategii produktu ; R. 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; R. 14. Tworzenie strategii i programów cerowych ; CZ. VI. DOSTARCZANIE WARTOŚCI: R. 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi ; R. 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; CZ. VII. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: R. 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią ; R. 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; R. 19. Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; CZ. VIII. TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: R. 20. Wprowadzanie nowych ofert rynkowych ; R. 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; R. 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej