Komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(384)
Forma i typ
Książki
(378)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje naukowe
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Audiobooki
(5)
Publikacje religijne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(481)
wypożyczone
(31)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(115)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(276)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(7)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(8)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(7)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(11)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(32)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(12)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(8)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(6)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(4)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(3)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(10)
Sokołowski Marek (1962- )
(7)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(6)
Addario Susanna
(5)
Castells Manuel (1942- )
(5)
Machura Witold
(5)
Mead Richard (1968- )
(5)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(4)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(4)
Rajewski Maciej
(4)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(3)
Dahlgren Peter (1946- )
(3)
Eco Umberto (1932-2016)
(3)
Grzenia Jan
(3)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(3)
Hall Edward Twitchell (1914- )
(3)
Hopfinger Maryla (1942- )
(3)
Hudak Marta
(3)
Kisilowska Małgorzata
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Kowalczyk Ryszard (politolog)
(3)
Marody Mirosława (1947- )
(3)
Ochab Janusz (1971- )
(3)
Rosenberg Marshall B. (1934-2015)
(3)
Salwa Piotr (1950- )
(3)
Sparks Colin (1947- )
(3)
Stanosz Barbara (1935-2014)
(3)
Stępnik Krzysztof
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Banasiak Jan
(2)
Baran Stanley J. (1948- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Białkowska-Gużyńska Alina
(2)
Bucholc Marta (1978- )
(2)
Błaż Agata
(2)
Castells Manuel (1942- ). Wiek informacji
(2)
Davis Dennis K
(2)
Davis Martha (1947- )
(2)
Debray Régis (1940- )
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Dyczewski Leon (1936- )
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Faber Adele (1928- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Fanning Patrick
(2)
Fiedor Marian
(2)
Garpiel Rafał
(2)
Garvin Charles D. (1929- )
(2)
Gawroński Sławomir (1977- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hamlin Sonya
(2)
Havelock Eric Alfred (1903-1988)
(2)
Hałas Elżbieta (1954- )
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Horosiewicz Beata
(2)
Hołówka Teresa (1944- )
(2)
Ihnatowicz Ireneusz (1928-2001)
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Jaskiernia Alicja
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Juda Maria
(2)
Kaczmarek Bożydar Leon Jan (1946- )
(2)
Kapciak Alina
(2)
Karpowicz Agnieszka
(2)
Kida Jan (1931- )
(2)
Kinal Jarosław (1985- )
(2)
Korporowicz Leszek
(2)
Kowalczyk Marek (psycholog)
(2)
Kowalczyk Ryszard
(2)
Kożuch Artur (1972- )
(2)
Kulczycki Emanuel
(2)
Lipski Jan Tomasz
(2)
Majewski Paweł (1978- )
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(2)
Mazlish Elaine
(2)
McKay Matthew
(2)
McQuail Denis
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Morżoł Ilona
(2)
Mrozowski Maciej (1949- )
(2)
Nyberg Lisa
(2)
Ochab Janusz
(2)
Ociepka Beata (1964- )
(2)
Piechnik Iwona
(2)
Pisarek Walery (1931-2017)
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rudzińska Kamila (1943-1975)
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(2)
Sadza Agata
(2)
Sampson Eleri
(2)
Schopenhauer Arthur (1788-1860)
(2)
Seabury Brett A
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(151)
1990 - 1999
(57)
1980 - 1989
(11)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1801-1900
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(369)
Język
polski
(365)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(3)
Rodzice
(3)
6-8 lat
(2)
Nauczyciele
(2)
Adwokaci
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Kobieta
(1)
Mediatorzy
(1)
Notariusze
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Komunikacja społeczna
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2129)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Sekrety rodzinne
(796)
Policjanci
(795)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Dolina Issy
(1)
Dwunastu gniewnych ludzi (film ; 1957)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fistaszki
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazeta Śląska
(1)
Gazette de France
(1)
Goście Wieczerzy Pańskiej (film)
(1)
Kapuściński non-fiction
(1)
Kometa to jest Pogróżka z nieba
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
List do narodu
(1)
Monitor (czasop. ; 1765-1785)
(1)
Nadobna Paskwalina
(1)
Noc i Mgła (film)
(1)
Nowości Ilustrowane
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Opis podróży do jednej części Prus, niegdyś polskich
(1)
Pan na Łańcucie
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Siedem lat w Rosji i na Syberii
(1)
Stany Zjednoczone Ameryki Północnej
(1)
Steve Canyon
(1)
Szewcy
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Underground (film)
(1)
Wesołych świąt, pułkowniku Lawrence (film)
(1)
X muza
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(16)
1989-
(10)
1901-2000
(7)
1901-
(6)
1501-
(2)
1601-
(2)
1801-1900
(2)
1939-
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1918-
(1)
1945-
(1)
401-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Europa Zachodnia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Poradnik
(34)
Podręczniki akademickie
(19)
Opracowanie
(18)
Materiały konferencyjne
(16)
Poradniki
(16)
Podręcznik
(11)
Blogi
(9)
Podręcznik akademicki
(8)
Monografia
(7)
Wydawnictwa popularne
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Esej
(5)
Programy telewizyjne
(5)
Księga pamiątkowa
(4)
Podręczniki
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Czasopisma elektroniczne
(2)
Film
(2)
Gry komputerowe
(2)
Literatura polska
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Szkice
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wywiad-rzeka
(1)
Antologia
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajka i baśń
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
E-booki
(1)
Film animowany
(1)
Fragmenty
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Ilustracje
(1)
Komiksy
(1)
Listy polskie
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura fantastyczna
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Mowy
(1)
Mowy i homilie papieskie
(1)
Orędzia papieskie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Przysłowia
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(26)
Psychologia
(19)
Rozwój osobisty
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(7)
Historia
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Religia i duchowość
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
384 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje; 2. Zawartość informacyjna komunikatu; 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna; 4. Sztuka wnioskowania; 5. Sztuka argumentacji; 6. Sztuka dyskutowania; 7. Perswazja; 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego; 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż; 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo; 11. Czynnik psychologiczny w perswazji; 12. Komunikacja niewerbalna; 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego; 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą; 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: starania o zatrudnienie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
I.Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje.II. Zawartość informacyjna komunikatu.III.Podtekst i komunikacja niedosłowna.IV.Sztuka wnioskowania. V.Sztuka argumentacji.VI.Sztuka dyskutowania.VII. Perswazja.VIII.Dwutorowość procesu perswazyjnego. IX.Naiwne taktyki manipulacyjne:presja i szantaż. X.Naiwne taktyki manipulacyjne:kłamstwo.XI.Czynnik psychologiczny w perswazji.XII.Komunikacja niewerbalna XIII.Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego.XIV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:negocjacje z terrorystą. XV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-88808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71255 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały konferencyjne.
Dot. m.in. wizerunku rzeszowskich urzędów.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Wydaw. w ramach projektu: Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku dofinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Tekst częśc. ukr.
Skała Marek - Public relations - pomiędzy Philipem Kotlerem a codzienną praktyką ; Walicka Aneta Małgorzata, Wydrzyńska Małgorzata - Wizerunek rzeszowskich urzędów czyli dlaczego warto badać ; Lipiec Marcin - Strategia promocji samorządów w internecie ; Podraza Urszula - Czarne flagi pod magistratem - samorząd kontra społeczeństwo obywatelskie ; Joanna Delbar - Community relations - skuteczny dialog firmy ze społecznościami ; Wiesław Macierzyński - Percepcja public relations samorządowego w Polsce i na Ukrainie ; Zbigniew Chmielewski - Strzał w stopę. Tam, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja ; Sykha Yuliya - Uridični ta etični aspekti Public Relations v Ukraini ; Sykha Yuliya - Pravove reguluvannâ reklamnoi diâl'nosti v Ukraini ; Krzysztof Gajdka - Rzecznik prasowy w magistrackiej hierarchii. Role, znaczenie i zadania ; Gałązka Wiesław - Od lidera do zera - o autodekreacji wizerunku polskiego polityka ; Tworzydło Dariusz, Kuca Paweł - Medialne inspiracje kryzysu, [także w jęz. ukr.:] Medijni inspiracii krizi ; Łuczak Sebastian - Koncept górą - czyli jak ogromny budżet promocyjny zastąpić kreatywnością i strategią ; Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku, [także w jęz. ukr.:] Pol's'ko-Ukrains'kij Centr Gromads'koi Osviti u Krasniku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Positive Words, Powerful Results" 2004.
"To pasjonujące, uświadomić sobie, że mamy kontrolę nad naszymi słowami...". Chociaż żyjemy w oceanie słów, rzadko zauważamy, jak one skutecznie potrafią nas podnosić na duchu lub przygnębiać, inspirować lub zniechęcać, pomagać nam lub nas ranić. Hal Urban w "Mocy pozytywnych słów", książce którą recenzent The New York Times nazwał "perłą wśród innych książek" uczy nas, jak wykorzystać w działaniu język, którym się posługujemy i uświadamia nam fantastyczne możliwości narzędzia jakim jest ludzka mowa. Podchodząc do sprawy praktycznie i z dużym poczuciem humoru, Urban instruuje nas na przykładach, jak budować trwałe relacje między ludźmi, polepszać jakość naszego działania, przeobrażać własne życie oraz życie otaczających nas ludzi w szkole, na ulicy, w pracy, w domu. Tłumaczy, że ton głosu, język ciała i dotyk są zasadniczą pomocą w komunikacji, a właściwe słowa w odpowiedniej chwili mogą doprowadzić do wielkich zmian. A także dlaczego śmiech jest tak ważny. Przywołuje Marka Twaina, który swego czasu rzekł: "Mogę przeżyć dwa miesiące na porządnym komplemencie" - oto, co znaczy potęga słów. [Studio Emka, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020 - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia na stronach 303-304.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami: - dla tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję w pracy i zmienić sposób komunikowania się - dla tych, które przed ważnymi rozmowami czują się niepewnie, a w prywatnych relacjach tracą rezon i nie potrafią powiedzieć tego, co myślą - dla tych, które uczą innych, które coś sprzedają, dla tych, które kierują zespołami, chcą awansować, mają porwać tłumy - dla wykładowczyń, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczyń, rolniczek sprzedających płody rolne na targu, przedsiębiorczyń, menedżerek, urzędniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorządzie, działaczek ruchów i organizacji społecznych. Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania relacji? Czy szanujemy rozmówców? W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam cię, że charyzmy, błyskotliwości, szybkich ripost, panowania nad stresem i występowania publicznie można się nauczyć. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętności w komunikowaniu się / Tony Warner ; tł. Natasza Skałecka. - Wrocław : Astrum, 1999. - 329, [2] s. : rys., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Na okł. podtyt.: na przykładzie firmy
Bibliogr. s. [331]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82762 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Training International)
Na k. tyt.: Polski menedżer w anglojęzycznej korporacji. Na okł.: W dwóch językach: po polsku i po angielsku.
Bibliogr. s. 192.
Tekst równol. w jęz. pol. i ang.
1. Wprowadzenie: dlaczego small talk?; 2. Jak się porozumiewamy?; 3. Jak poprawnie stosować techniki prowadzenia rozmów?; 4. Czego robić nie należy?; 5. Jak zrobić dobre wrażnie przy użyciu mowy ciała?; 6. Jak rozpocząć small talk?; 7. O czym rozmawiać i czego należy unikać; 8. Small talk w karierze zawodowej; 9. Small talk za granicą; 10. Jak uprzejmie zakończyć small talk?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Training International : polski menedżer w anglojęzycznej korporacji)
Na okł.: W dwóch językach: po polsku i po angielsku.
Bibliogr. s. 192.
Równolegle tekst pol. i angielski.
Czy zdarzało się Wam, że musieliście prowadzić swobodną rozmowę z kolegami czy partnerami biznesowymi i chcieliście zrobić na nich dobre wrażenie? Ta książka pokazuje, jakich technik rozmowy należy użyć, by osiągnąć zamierzony cel i jak za pomocą mowy ciała udoskonalić swój wizerunek. Ponadto można w niej znaleźć informacje o konwencjach, jakich należy przestrzegać podczas prowadzenia rozmów towarzyskich. [BC Edukacja, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hejt do niedawna stanowił wyłącznie czarną stronę sieci. Przyzwyczailiśmy się do niego, a nawet niesłusznie go zaakceptowaliśmy. Efekt? Hejt wyszedł z monitorów na ulice, a my musimy żyć w świecie, w którym każdy może obrobić nam tyłek i zrobić krzywdę — nie tylko słowem, ale i czynem. Hejter rzuca bezpodstawne, agresywne i krzywdzące opinie na prawo i lewo. Kiedyś cierpiały na tym dzieci w gimnazjach, później prezenterzy telewizyjni. Dziś problem ten niebezpiecznie zbliża się do Ciebie. Gwałtownie topnieją szanse na to, abyś nigdy nie poczuł jego niszczycielskiego wpływu. Co gorsza, zrozumiesz wagę problemu dopiero wtedy, gdy dotknie Cię osobiście. Ten czas nadejdzie, prędzej czy później. Wszyscy doskonale wiemy, że wokół nas żyją ludzie głupi, bezduszni i agresywni. Dlaczego pokornie zgadzamy się na ich obecność w swoim otoczeniu? Nie możemy ich wyeliminować, ale czy naprawdę mamy pozwolić, by zdominowali nas na amen? Może warto otworzyć oczy i coś z tym zrobić? Autor tej książki otwiera ludziom oczy od wielu lat. Co więcej, zaplanował i poprowadził największą w Polsce kampanię crowdfundingową. Ustanowił nowy rekord, który zwrócił na problem hejtu uwagę mediów i otworzył drzwi wielu innym, ważnym społecznie projektom. Pokazał, jak działa jego technika: z minusa na plus. Już wkrótce sam się jej nauczysz. W książce znajdziesz zresztą dużo więcej przydatnych technik, a każda z nich pomoże Ci nie tylko w walce z hejtem, lecz także w osobistym rozwoju. [Helion, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Komunikacji Społecznej ; t. 1)
Bibliogr. s. [263]-268.
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
ZALOZENIA, GENEZA I ROZWÓJ KONSTRUKTYWIZMU KOMUNIKACYJNEGO: Ogólna perspektywa konstruktywistyczna ; Uwarunkowania filozoficzne konstruktywizmu komunikacyjnego ; W poszukiwaniu źródeł konstruktywizmu komunikacyjnego ; Obecność konstruktywizmu we współczesnej filozofii ; KONSTRUKTYWIZM KOMUNIKACYJNY: Człowiek i kultura ; Problem komunikacji w ujęciu nauk społecznych ; Perspektywa konstruktywizmu komunikacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99404 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewidzialni rodzice : jak rozmawiać o niepłodności / Anna Wietrzykowska. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2023. - 264, [7] stron ; 21 cm.
(Filia na Faktach)
Jakim doświadczeniem życiowym jest niepłodność? Jak wpływa na relacje w związku i z otoczeniem: w rodzinie, w pracy, wśród znajomych? Jak widzą ją inni i jak postrzegają jej przyczyny? Jedna na pięć polskich par doświadcza problemu z poczęciem dziecka. A jednak niepłodność to wciąż temat tabu. Często osoby, których dotyczy, czują się wykluczone, a ich bliscy nie wiedzą jak rozmawiać. Osoby, których niepłodność dotyka, to nie tylko pary, które po prostu nie mają dzieci. To pary, dla których dzieci są całym światem, ale w ich świecie są one nieobecne. To książka nie tylko dla tych, którzy niepłodności doświadczają bezpośrednio, ale i tych którzy spotykają ją wśród bliskich i przyjaciół, bo dla nich może być lekcją wrażliwości i zrozumienia. Niepłodność to choroba cywilizacyjna i zostanie z nami na długo. Czas zrobić jej miejsce przy wspólnym stole. [Wydawnictwo Filia, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [460]-489. Indeksy.
I. ELEMENTY KONFLIKTU: 1. Natura konfliktu: Dlaczego warto zajmować się konfliktami? ; Przykład na początek ; Definicja konfliktu ; Destruktywny konflikt ; Słowa zachęty ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; Pytania sprawdzające ; 2.Postrzeganie konfliktu ; Twoja historia ; Negatywne podejście do konfliktu ; Pozytywne podejście do konfliktu ; Metafory czynią różnicę ; Soczewkowy model konfliktu ; Wpływ płci kulturowej i filtry z nią związane ; Wpływ kultury i filtry kulturowe ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; Pytania sprawdzające ; 3.Cele i interesy ; Rodzaje celów: TRIP ; Przenikanie się celów TRIP ; Cele zmieniają się podczas interakcji ; Jasność celów ; Wspólne cele ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; 4.Władza. Struktura konfliktu ; Czym jest władza? ; Perspektywy władzy ; Relacyjna teoria władzy ; Indywidualne źródła władzy ; Ocena wielkości władzy - podejście relacyjne ; Brak równowagi władzy ; Konstruktywne równoważenie władzy ; Sposoby równoważenia władzy ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; 5.Style i taktyki ; Istota stylów i taktyk ; Ocena własnego stylu ; Unikam czy angażuję się? ; Unikanie ; Rywalizacja ; Kompromis ; Przystosowanie ; Współpraca Ograniczenia związane z badaniami nad stylami zachowania w konflikcie ; Dynamika interakcji ; Elastyczność warunkiem konstruktywnego konfliktu ; II INTERWENCJA: 6.Ocena konfliktów ; Wprowadzenie do oceny ; Teoria systemów. Struktura organizująca ; Rozpoznawanie wzorców konfliktu ; Wzorce systemowe ; Analiza metaforyczna/dramatyczna ; Szkicowanie koalicji - kto w niej jest, a kto poza nią? ; Konfliktowe trójkąty ; Reguły systemowe ; Mikrozdarzenia ; Obserwacja i wywiady ; Przewodniki oceny ; Streszczenie ; Najważniejsze terminy ; Pytania sprawdzające ; 7.Moderowanie własnych konfliktów ; Trzy podejścia do zmiany ; Osobiste zmiany i wybory ; Umiarkowany poziom: sfera skuteczności Wybory związane z unikaniem ; Wybory związane z eskalacją konfliktu ; Konflikt i emocje ; Sposoby konstruktywnej komunikacji ; Przykłady formuł komunikacyjnych pomocnych w moderowaniu konfliktów ; Postscriptum - do dalszej edukacji ; 8.Negocjowanie wspólnych korzyści ; Negocjacje w życiu codziennym ; Negocjacje są częścią rozwiązywania konfliktu ; Negocjacje i kultura ; Równoważenie władzy ; Podejścia do negocjacji ; Język współpracy ; Fazy rywalizacji i współpracy ; Zasady współpracy ; 9.Interwencje osób trzecich ; Konieczność włączenia się w konflikt osób trzecich ; Pożytki płynące z wykorzystania kompetentnych osób trzecich ; Interwencje nieformalne ; Kontinuum formalnych interwencji ; Kiedy decyduje osoba z zewnątrz ; Kiedy strony podejmują decyzję ; Mediacja - porozumienie czy transformacja? ; Proces mediacji i wymagane umiejętności ; Zasady i system prowadzenia sporu ; 10.Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie Gary W. Hawk, Uniwersytet Montana ; Przebaczenie i pojednanie w kontekście konfliktów międzyludzkich ; Definicje przebaczenia ; Co to znaczy przebaczać? ; Błędne koncepcje na temat przebaczenia ; Kiedy władzy brakuje równowagi ; Pamięć ; Decyzja czy proces? ; Przebaczenie jako proces ; Pułapki przebaczenia i pojednania ; Personalny i interpersonalny wymiar przebaczenia ; Gotowość do przebaczenia i pojednania ; Gesty ; Wartość oraz ograniczenia przeprosin ; Zmiana punktu widzenia - przyjmowanie przebaczenia i wybaczanie samemu sobie ; Pojednanie - ostatni etap podróży ; Konkluzja ; 11.Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi ; Definicja zapobiegania ; Znaczenie zapobiegania ; Fundamentalne wartości prowadzą do najlepszych praktyk ; Wyciągaj naukę z własnych doświadczeń ; Rozpoznawanie cykli. Gdzie się znajdujesz w całościowym obrazie konfliktu? ; Zapobieganie destruktywnemu unikaniu ; Zapobieganie destruktywnej eskalacji ; Interwencje zapobiegawcze ; Zmiana osobista, aby zapobiegać konfliktom ; Ostatecznie kluczem jest komunikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90324 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej