Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Wojcik Krystyna
(4)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Tarczyński Waldemar
(3)
Bieniok Henryk
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Romański Romuald
(2)
Sanenko Lucjan
(2)
Szymańska Anna
(2)
Vollmuth Hilmar J
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Bieda Jolanta
(1)
Christopher Martin
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Kucharzyk Grażyna
(1)
Leinwand Artur (1923-1995)
(1)
Mansfield Edwin
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Penc Józef
(1)
Płowiec Urszula
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(1)
Schwalbe Heinz
(1)
Snarska Agnieszka
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Stewart Stefania
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Wójcik Krystyna
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(34)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(7)
Marketing
(6)
Public relations
(5)
Controlling
(4)
Giełda papierów wartościowych
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Decyzje
(2)
Excel
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Polska
(2)
Produkcja
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Warszawa
(2)
Wykresy
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonometria
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Giełda
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Inflacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Integracja europejska
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konferencja jałtańska (1945)
(1)
Makroekonomia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Oprogramowanie
(1)
Polityka pieniężna
(1)
Polskie Państwo Podziemne
(1)
Popyt
(1)
Prawo
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Proces szesnastu
(1)
Procesy polityczne
(1)
Produkt globalny
(1)
Programy UE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rachunek ekonomiczny
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość przemysłowa
(1)
Rynek
(1)
Socjotechnika
(1)
Statystyka
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
ZSRR
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo dla Nieprawników)
Bibliogr. s. 208.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-33
Książka
CD
W koszyku
Statystyka, ekonometria, prognozowanie : ćwiczenia z Excelem / Agnieszka Snarska. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2007. - 261, [1] strona : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD).
Na okładce: Dane do ćwiczeń na CD.
Bibliografia na stronach [262].
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: Statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany został arkusz kalkulacyjny Excel ze względu na powszechną znajomość obsługi oraz dostępność. Ponadto Excel, zmuszając do zaprogramowania zadania, w fazie uczenia się metod statystycznych, pozwala na głębsze zrozumienie problemu niż uzyskujemy korzystając z pakietów zwracających gotowe warunki. Książka w części wstępnej przypomina podstawowe operacje w Excelu występujące w opisie przykładów, przez zarysowanie metod statystyki opisowej prowadzi do metod wnioskowania statystycznego oraz analizy szeregów czasowych. Dołączona do książki płyta CD zawiera zestaw rozwiązań wszystkich przykładów oraz te same przykłady w postaci szablonów, pomocnych do samodzielnego wykonania. Ponadto do każdego skoroszytu dołączone są dodatkowe zestawy danych do wykorzystania na zajęciach laboratoryjnych. Dane te są wybrane lub wygenerowane tak, że odzwierciedlają istotę stosowanych metod. [Wydawnictwo Placet, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-31 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Rekrutacja, selekcja, adaptacja; 2. Motywacja; 3. Diapozytywy szkolenia; 4. Trochę aksjologii, czyli oceny obopólne; 5. Komunikacje czy informacja?; 6. Kierowanie w warunkach konkurencji; 7. Problemy a decyzje; 8. Kierowanie konfliktami?; 9. Outplacement; 10. Dysfunkcje i patologie kierowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2009. - 957, [3] s. : rys. ; 24 cm.
Na okł. także: Podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Bibliogr. s. 929-940. Indeks.
I. Istota, Funkcje, Organizowanie dziełalności PR: Istota public relations ; Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś ; Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry. II. Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: Analiza stanu wyjściowego ; Programowanie, planowanie. III. Realizacja programów public relations: Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations ; Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku ; Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia ; Public relations organizacji różnego typu ; Kontrola powykonawcza w procesie public relations. IV. Public relations wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93901 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przywódcy Polski Podziemnej przed sądem moskiewskim / Artur Leinwand. - [Wyd. 3 popr. i poszerz.]. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 1992. - 208, [4] s. tabl. : fot., portr. ; 20 cm.
Indeks
Dot. m.in. Adama Bienia
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73683 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - 367, [7] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okładce także tytuł tomu: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Bibliografia na stronach 355-362. Indeks.
CZĘŚĆ I. ISTOTA, FUNKCJE, ORGANIZOWANIE PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 1. ISTOTA PUBLIC RELATIONS: 1. Definicje i cele public relations, 2. Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, 3. Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunkowania społecznego, 4. Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, 5. Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane ; ROZDZIAŁ 2. MOTYWY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS DAWNIEJ I DZIŚ: 1. Poszukiwanie korzeni public relations, 2. Motywy prowadzenia public relations przez dzisiejsze przedsiębiorstwa w najbardziej ogólnym ujęciu, 3. Potencjalne funkcje public relations na rzecz zarządu organizacji ; ROZDZIAŁ 3. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS - ROZWIĄZANIA, KADRY: 1. Przegląd rozwiązań organizacyjnych - kryteria wyboru, 2. Wymagania kwalifikacyjne wobec osób zatrudnionych w działalności PR, 3. Organizowanie działalności PR z pomocą służb własnych, 4. Wspólnotowe public relations - rozwiązanie pośrednie między własną a obcą służbą PR, 5. Organizowanie działalności PR przez agencje usług PR i doradców indywidualnych, 6. Doświadczenia w przygotowywaniu kadr do działalności public relations. CZĘŚĆ II. WSTĘPNE FAZY PROCESU PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 4. ANALIZA STANU WYJŚCIOWEGO: 1. Fazy procesu PR, 2. Znaczenie oceny stanu wyjściowego, 3. Sposób diagnozowania stanu wyjściowego organizacji ; ROZDZIAŁ 5. PLANOWANIE: 1. Wprowadzenie, przedmiot planowania, 2. Konkretyzacja celów i zadań, 3. Określanie grup celowych, 4. Dobór technik realizacji celów, 5. Ustalanie budżetu, 6. Planowanie harmonogramu akcji, 7. Określenie zadań i odpowiedzialności pracowników, 8. Planowanie PR w razie kryzysu organizacyjnego, 9. Bieżący problem organizacji jako punkt wyjścia do budowy programu PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - Stron [4], 381-862 : rysunki ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okładce także tytuł tomu: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
Bibliografia na stronach 850-855. Indeks.
CZĘŚĆ III. WPROWADZANIE PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 6. SKUTECZNE KOMUNIKOWANIE WARUNKIEM REALIZACJI PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS: 1. Podstawowe zadania fazy realizacji programów public relations, 2. Ogólne uwarunkowania działalności komunikacyjnej, 3. Kompetencje komunikacyjne organizacji prowadzącej PR jako warunek realizacji programów PR, 4. Współpraca z dziennikarzami i redakcjami jako technika PR, 5. Profilaktyczne (prewencyjne) i kryzysowe public relations ; ROZDZIAŁ 7. KSZTAŁTOWANIE WAŻNIEJSZYCH INSTRUMENTÓW PR ORAZ WYKORZYSTANIE PROSTYCH REZERW TWORZENIA WIZERUNKU: 1. Wygłaszanie przemówień w PR - wykorzystanie języka mówionego, 2. Konferencje pozaprasowe - przygotowywanie i prowadzenie, 3. Ogłoszenia dla celów PR, 4. Corporate design, 5. Plakat jako nośnik obrazu i medium w PR, 6. Folder firmowy, 7. Obraz filmowy w PR, 8. Planowanie i organizowanie "drzwi otwartych", 9. Podstawowe zasady przyjmowania ważnych gości, 10. Sprawozdania z działalności, 11. Opracowywanie broszur dla celów PR, 12. Udział w targach jako instrument PR, 13. Przygotowywanie obchodów jubileuszowych, 14. Imprezy firmowe, 15. Listy indywidualne, 16. Punkty konsultacyjne lub doradztwa, 17. Upowszechnienie numeru telefonu, 18. Poprawne telefonowanie jako czynnik wizerunku, 19. Sponsorowanie ; ROZDZIAŁ 8. ODDZIAŁYWANIE NA WAŻNIEJSZE CZĘŚCI OTOCZENIA: 1. Oddziaływanie na pracowników, 2. Oddziaływanie na konsumentów i klientów w PR, 3. Oddziaływanie na akcjonariuszy, 4. Oddziaływanie na lokalną społeczność, 5. Oddziaływanie na związki zawodowe, 6. Oddziaływanie na agendy rządowe i państwowe w ramach public relations, 7. Oddziaływanie na konkurentów ; ROZDZIAŁ 9. PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI RÓŻNYCH TYPÓW: 1. PR w bankach, 2. PR podmiotów rynku zaopatrzeniowego, 3. PR w administracji publicznej, 4. PR w partiach politycznych, 5. PR uzdrowisk i miejscowości wypoczynkowych, 6. PR organizacji niedochodowych (charytatywnych), 7. Public relations uczelni ; ROZDZIAŁ 10. KONTROLA POWYKONAWCZA W PROCESIE PUBLIC RELATIONS: 1. Przedmiot i narzędzia kontroli, 2. Monitorowanie środków przekazu, 3. Badanie wizerunku jako wyniku działania PR, 4. Zastosowanie badań ankietowych w ocenie wyników, 5. Metoda "DAGMAR" a pomiar efektów public relations ; ANEKS: Przykłady z praktyki public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej