Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(71)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Dostępność
dostępne
(81)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(19)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(48)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Brzezińska Anna (1949- )
(4)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(4)
Schaffer H. Rudolph (1926- )
(3)
Szuman Stefan (1889-1972)
(3)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(3)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(3)
Bilikiewicz Adam (1933-2007)
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Borkowska Aneta (psycholog)
(2)
Cierpiałkowska Lidia (1950- )
(2)
Cudak Henryk
(2)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(2)
Grzegorzewska Iwona (psycholog)
(2)
Jastrzębski Mateusz (psycholog)
(2)
Kaiser-Grodecka Irmina (1941- )
(2)
Lewicka Elżbieta (tłumacz)
(2)
Manicka Maria
(2)
Radochoński Mieczysław
(2)
Smoleńska Jadwiga
(2)
Zazzo Rene
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Anastopoulos Arthur D. (1954- )
(1)
Babiuch Małgorzata
(1)
Babska Zofia (1925-2014)
(1)
Badura-Madej Wanda (1943- )
(1)
Baley Stefan (1885-1952)
(1)
Biela Adam (1947- )
(1)
Birch Ann
(1)
Bittner Karol (1934- )
(1)
Bogacka Irena
(1)
Borkowska Maria (pediatra)
(1)
Bończa-Tomaszewska Maria
(1)
Bąk Marzena
(1)
Deptuła Maria
(1)
Dąbrowski Piotr Zygmunt
(1)
Dłużniewska Krystyna
(1)
Fava Giovanni Andrea (1952- )
(1)
Fontana David
(1)
Geppertowa Lidia
(1)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(1)
Grzywna-Tunk Grażyna
(1)
Haith Marshall M. (1937- )
(1)
Hay Dale F
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Jurkowski Andrzej (1935-2006)
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kazdin Alan E
(1)
Kałdon Barbara
(1)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(1)
Klim-Klimaszewska Anna
(1)
Knapp Julie
(1)
Kopeć Urszula (filolog)
(1)
Kościelak Ryszard
(1)
Kucharska-Babula Agata
(1)
Kurlak Irena
(1)
Lechicka Jadwiga (1898-1965)
(1)
Lindgren Henry Clay (1914- )
(1)
Majewski Tadeusz
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Malim Tony
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Miller Scott A. (1944- )
(1)
Młynarz Miłosz (tłumacz)
(1)
Namysłowska Irena
(1)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Olak Antoni
(1)
Olejnik Marian (tłumacz)
(1)
Oleś Maria (1956- )
(1)
Opora Robert
(1)
Oszwa Urszula
(1)
Pasternak Jacek (psycholog)
(1)
Paszkiewicz Elżbieta
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pecyna Maria Bogumiła
(1)
Perenc Lidia
(1)
Pisula Ewa (1964- )
(1)
Pospiszyl Kazimierz
(1)
Prejbisz Antoni
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Putkiewicz Zygmunt
(1)
Remberk Barbara
(1)
Rogers Julia (1962- )
(1)
Rowid Henryk
(1)
Siniarska Anna
(1)
Siniugina Larysa
(1)
Speck Otto (1926- )
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Strzyżewski Włodzimierz
(1)
Studencki S. M
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Uchnast Zenon
(1)
Uklejska Maria (1895-1979)
(1)
Ungeheuer-Gołąb Alicja
(1)
Vasta Ross
(1)
Verduyn Chrissie
(1)
Wachholz Leon (1867-1942)
(1)
Walczak Mieczysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(3)
1940 - 1949
(2)
1930 - 1939
(4)
1920 - 1929
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(68)
Ukraina
(2)
Język
polski
(68)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Psycholodzy
(3)
Pedagodzy
(1)
Pediatrzy
(1)
Psychiatrzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Psychologia dziecka
(31)
Dziecko
(26)
Młodzież
(16)
Osobowość
(14)
Psychologia rozwojowa
(12)
Psychologia wychowawcza
(9)
Psychologia
(8)
Psychologia kliniczna
(8)
Nauczyciele
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Uczucia
(7)
Dzieci
(5)
Mowa
(5)
Myślenie
(5)
Nauczanie
(5)
Nerwice
(5)
Pamięć
(5)
Psychoterapia
(5)
Wychowanie
(5)
Wyobraźnia
(5)
Choroby psychiczne
(4)
Metody wychowawcze
(4)
Niedostosowanie społeczne
(4)
Psychiatria
(4)
Psychopatologia
(4)
Rodzina
(4)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(4)
Testy
(4)
Uczenie się
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Zmysły
(4)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko trudne
(3)
Eksperyment
(3)
Pedagogika
(3)
Poznanie
(3)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(3)
Uwaga (psychol.)
(3)
Wola
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Zachowanie
(3)
Choroby dziecięce
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Diagnostyka
(2)
Dziecko chore
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Internet
(2)
Motywacja
(2)
Mózg
(2)
Niemowlę
(2)
Oświata
(2)
Paranoja
(2)
Pedagogika porównawcza
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Pedeutologia
(2)
Prawa dziecka
(2)
Przemiana materii
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Psychiatria konsultacyjna
(2)
Psychiatria sądowa
(2)
Psychozy
(2)
Rozwód
(2)
Samobójstwo
(2)
Schizofrenia
(2)
Spostrzeganie
(2)
Starość
(2)
Substancje uzależniające
(2)
Uczniowie
(2)
Układ nerwowy
(2)
Wrażenia
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Wyobrażenia
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Zainteresowania
(2)
Zdolności
(2)
Aborcja
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Aforyzmy
(1)
Agorafobia
(1)
Augustyniak, Anna (1976- )
(1)
Autyzm
(1)
Bajka i baśń
(1)
Bibliofilstwo
(1)
Charakter
(1)
Choroby układu pokarmowego
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Cukrzyca
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czapczyński, Tadeusz (1884-1958)
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Działanie
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Temat: dzieło
Amour (film)
(1)
Dzięki Bogu
(1)
Wakacje nad Adriatykiem
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Podręczniki akademickie
(13)
Podręczniki
(7)
Podręcznik akademicki
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Literatura dziecięca
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(16)
Medycyna i zdrowie
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
Bibliogr. Indeksy
1.Jak myślimy o rozwoju człowieka?2.Jak przebiega rozwój człowieka?3.Wiek niemowlęcy.Jak rozpoznać potencjał dziecka?4.Wiek niemowlęcy.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?5.Wiek poniemowlęcy.Jak rozpoznać potencjał dziecka.6.Wiek poniemowlęcy.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?7.Wiek przedszkolny.Jak rozpoznać potencjał dziecka?8.Wiek przedszkolny.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?9.Wiek szkolny.Jak rozpoznać potencjał dziecka?10.Wiek szkolny.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?11.Okres dorastania.12.Okres wczesnej dorosłości.13.Środkowy okres dorosłości.14.Okres późnej dorosłości.15.Jak trafnie rozwiązać problemy rozwojowe?16.Jak skutecznie wspomagać rozwój?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88798 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
1. Główne kierunki i działy psychologii współczesnej 2. Pojęcie, zadania i zarys rozwoju psychologii
pedagogicznej 3. Metody badania stosowane w psychologii
pedagogicznej 4. System nerwowy jako organ życia psychicznego 5. O zmysłach i wrażeniach 6. Jak dziecko postrzega i jak sobie wyobraża świat
rzeczy i zjawisk 7. Prąd świadomości. Odnowa i kojarzenie wyobrażeń 8. Uwaga 9. Pamięć i uczenie się 10. O typach wyobrażeniowych i pamięciowych 11. Zagadnienie zmęczenia w szkole 12. Świadczenie dzieci i młodzieży 13. O kłamstwie 14. O fantazji i zabawach dzieci 15. Myślenie i rozumowanie dziecka 16. O inteligencji dziecka i metodach jej badania 17. O uczuciach i wzruszeniach 18. Wola i zdolność do dzialania 19. O zainteresowaniach dzieci i młodzieży 20. Indywidualność. Osobowość 21. Psychologia klasy jako grupy społecznej 22. Psychologia nauczyciela-wychowawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-34498 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-43567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80032 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII: O przedmiocie psychologii ; Związek psychiki z organizmem, środowiskiem i działaniem ; Głowne działy psychologii ; Metody poznawania psychiki. PROCESY PSYCHICZNE, ICH OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA, ROZWÓJ I KSZTAŁCENIE: Procesy poznawcze ; Wrażenia ; Spostrzeżenia ; Wyobrażenia ; Myślenie i mowa ; Rodzaje i formy myślenia ; Niektóre problemy rozwoju mowy i myślenia dzieci ; Uwaga ; Pamięć ; Uczucie i wola, ich rozwój i możliwości kształcenia ; Uczucia ; Wola. OSOBOWOŚĆ, JEJ GŁÓWNE WŁAŚCIWOŚCI I SKŁADNIKI: Potrzeby i motywy działania ; Skłonności i zainteresowania ; Ideały ; Zdolności i talenty ; Temperament ; Charakter ; Osobowość. ROZWÓJ PSYCHICZNY CZŁOWIEKA: Klasyfikacja i ogólna charakterystyka czynników rozwoju psychicznego ; Krytyka błędnego pojmowania roli poszczególnych czynników w rozwoju dzieci ; Środowisko jako czynnik rozwoju dziecka ; Znaczenie nauki, wychowania i własnej aktywności dla rozwoju dziecka. OKRESY ROZWOJU PSYCHICZNEGO : Problem periodyzacji rozwoju psychicznego ; Rozwój płodu ; O rozwoju i wychowaniu niemowlęcia ; Opieka społeczna nad małym dzieckiem i matka w Polsce ; O rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym ; Główne właściwości wieku przedszkolnego ; Przygotowanie dziecka do szkoły jako pedagogiczny problem wieku przedszkolnego ; Zadania i organizacja przedszkoli w Polsce ; MŁODSZY WIEK SZKOLNY: Pierwszy rok nauki szkolnej w życiu i rozwoju dziecka ; Główne czynniki rozwoju i wychowania dziecka w młodszym wieku szkolnym ; Współzależność między rozwojem fizycznym i umysłowym dzieci w młodszym wieku szkolnym ; Rozwój umysłowy dziecka w okresie nauki szkolnej ; Rozwój oraz kształcenie spostrzegawczości i uwagi ; Rozwój i kształcenie pamięci ; Mowa i myślenie. OKRES DORASTANIA I WCZESNEJ MŁODOŚCI: Problemy fizycznego rozwoju i dojrzewania płciowego ; Dorastanie społeczne ; Rozwój umysłowy i moralny ; Rozwój uczuć i woli ; Opieka rodziców i wychowawców nad dorastającą młodzieżą ; Początki dorosłego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71105 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia kliniczna w praktyce pedagogicznej / Maria Bogumiła Pecyna. - Wyd. 3. - Warszawa : Żak, 2001. - 342 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Tyt. grzbiet: Psychologia kliniczna
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży / redakcja naukowa Iwona Grzegorzewska, Lidia Cierpiałkowska, Aneta R. Borkowska. - Wydanie 1. - 2. dodruk. - Warszawa : PWN, 2020. - 1035, [1] strona : faksymile, fotografie, ilustracje, wykresy ; 30 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 913-999 i bibliografie przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. TEORETYCZNE PODSTAWY PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY: 1. Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży w Polsce ; 2. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży - salutogenetyczne i patogenetyczne modele empiryczne i teoretyczne ; 3. Rozwój w okresie dzieciństwa i dorastania:: środowisko rozwoju, zadania rozwojowe, nabywane kompetencje ; 4. Psychologiczne i biospoleczne koncepcje zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży ; 5. Psychopatologia rozwojowa. Integrujące podejście do zdrowia i zaburzeń dzieci i młodzieży ; CZ. II. PSYCHOLOGICZNA DIAGNOZA KLINICZNA DZIECI I MŁODZIEŻY: 6. Podstawy psychologicznej diagnozy klinicznej dzieci i młodzieży w kontekście społecznym ; 7. Metody stosowane w psychologicznej diagnozie klinicznej dzieci i młodzieży ; 8. Diagnoza neuropsychologiczna dzieci i młodzieży ; 9. Etyczne aspekty diagnozy i pomocy psychologicznej dzieciom i ich rodzicom ; CZ. III. PSYCHOLOGIA ZABURZEŃ PSYCHICZNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY: 10. Zaburzenia rozwoju ; 11. Destrukcyjne zaburzenia zachowania i zaburzenia spowodowane używaniem substancji psychoaktywnych ; 12. Zaburzenia emocjonalne (internalizacyjne) ; 13. Pozostałe zaburzenia w okresie dzieciństwa i adolescencji ; 14. Zaburzenia osobowości - symptomy obserwowane w okresie dzieciństwa i adolescencji ; CZ. IV. KLINICZNE PROBLEMY DZIECI I MŁODZIEŻY: 15. Agresja dzieci i młodzieży ; 16. Autoagresja - samobójstwa i samookaleczenia ; 17. Dzieci jako ofiary przemocy seksualnej ; 18. Nieletni jako sprawcy przestępstw ; 19. Rodzicielstwo nastolatków ; 20. Otyłość dzieci i młodzieży ; 21. Kliniczne problemy dzieci z zaburzeniami narządów zmysłu ; CZ. V. SPECJALNE OBSZARY ZAINTERESOWANIA PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY: 22. Zmaganie się dziecka z chorobą ; 23. Rodzina z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju ; 24. Kryzys w rodzinie - separacja i rozwód ; 25. Dzieci w rodzinach adopcyjnych i zastępczych ; 26. Dziecko w postępowaniu sądowym ; 27. Dzieci rodziców z zaburzeniami psychicznymi ; 28. Dziecko i młody człowiek w obliczu cyfryzacji życia ; CZ. VI. WYBRANE PROBLEMY POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ: 29. Specyfika pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci, młodzieży i rodzin ; 30. Profilaktyka zaburzeń funkcjonowania i rozwoju oraz promocja zdrowia dzieci i młodzieży ; 31. Wczesne wspomaganie rozwoju, wczesna interwencja i rehabilitacja neuropsychologiczna dzieci i młodzieży ; 32. Terapia dzieci i młodzieży - podejście poznawczo-behawioralne ; 33. Terapia dzieci i młodzieży - podejście psychoanalityczne ; 34. Terapia oparta na podejściu systemowym ; 35. Terapia dzieci po urazach psychicznych ; 36. Psychoterapia indywidualna adolescentów w analizie transakcyjnej ; 37. Socjoterapia dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-111298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
1. Odkrywanie natury dziecka; 2. Istota dzieciństwa; 3. Początek życia; 4. Tworzenie związków; 5. Rozwój emocjonalny; 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego; 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju; 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje; 9. Posługiwanie się językiem; 10. Ku dojrzałości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-86014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-49138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży / redakcja naukowa Iwona Grzegorzewska, Lidia Cierpiałkowska, Aneta R. Borkowska. - Wydanie 1. - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 1035, [2] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 913-999 i bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
I. TEORETYCZNE PODSTAWY PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY: Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży w Polsce ; Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży - salutogenetyczne i patogenetyczne modele empiryczne i teoretyczne ; Rozwój w okresie dzieciństwa i dorastania: środowisko rozwoju, zadania rozwojowe, nabywane kompetencje ; Psychologiczne i biospołeczne koncepcje zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży ; Psychopatologia rozwojowa. Integrujące podejście do zdrowia i zaburzeń dzieci i młodzieży ; II. PSYCHOLOGICZNA DIAGNOZA KLINICZNA DZIECI I MŁODZIEŻY: Podstawy psychologicznej diagnozy klinicznej dzieci i młodzieży w kontekście społecznym ; Metody stosowane w psychologicznej diagnozie klinicznej dzieci i młodzieży ; Diagnoza neuropsychologiczna dzieci i młodzieży ; Etyczne aspekty diagnozy i pomocy psychologicznej dzieciom i ich rodzicom ; III. PSYCHOLOGIA ZABURZEŃ PSYCHICZNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY: Zaburzenia rozwoju ; Destrukcyjne zaburzenia zachowania i zaburzenia spowodowane używaniem substancji psychoaktywnych ; Zaburzenia emocjonalne (internalizacyjne) ; Pozostałe zaburzenia w okresie dzieciństwa i adolescencji ; Zaburzenia osobowości - symptomy obserwowane w okresie dzieciństwa i adolescencji ; IV. KLINICZNE PROBLEMY DZIECI I MŁODZIEŻY: Agresja dzieci i młodzieży ; Autoagresja - samobójstwa i samookaleczenia ; Dzieci jako ofiary przemocy seksualnej ; Nieletni jako sprawcy przestępstw ; Rodzicielstwo nastolatków ; Otyłość dzieci i młodzieży ; Kliniczne problemy dzieci z zaburzeniami narządów zmysłu ; V. SPECJALNE OBSZARY ZAINTERESOWANIA PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY: Zmaganie się dziecka z chorobą ; Rodzina z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju ; Kryzys w rodzinie - separacja i rozwód ; Dzieci w rodzinach adopcyjnych i zastępczych ; Dziecko w postępowaniu sądowym ; Dzieci rodziców z zaburzeniami psychicznymi ; Dziecko i młody człowiek w obliczu cyfryzacji życia ; VI. WYBRANE PROBLEMY POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ: Specyfika pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci, młodzieży i rodzin ; Profilaktyka zaburzeń funkcjonowania i rozwoju oraz promocja zdrowia dzieci i młodzieży ; Wczesne wspomaganie rozwoju, wczesna interwencja i rehabilitacja neuropsychologiczna dzieci i młodzieży ; Terapia dzieci i młodzieży - podejście poznawczo-behawioralne ; Terapia dzieci i młodzieży - podejście psychoanalityczne ; Terapia oparta na podejściu systemowym ; Terapia dzieci po urazach psychicznych ; Psychoterapia indywidualna adolescentów w analizie transakcyjnej ; Socjoterapia dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-616 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9:616 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-70647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 200-208.
1. Rozwody rodziców - ich przyczyny i skutki w świetle literatury pedagogicznej i psychologicznej 2. Metodologia badań własnych 3. Kryzys małżeński a funkcjonowanie dzieci w sytuacji rozwodowej rodziców 4. Sytuacja emocjonalna dziecka w czasie procesu rozwodowego i porozwodowego rodziców 5. Funkcjonowanie społeczne dzieci z małżeństw rozwiedzionych 6. Trudności wychowawcze z dziećmi rodziców rozwiedzionych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Druga k. tyt. także fr.
- Geneza i formuły lateralizacji - Trzy próby dotyczące współruchów - Próby dotyczące poziomu i stylu ruchowego - Trzy próby poczucia rytmu - Adaptowany test Kohsa-Goldsteina - Graficzna próba organizacji percepcyjnej dla dzieci
w wieku od 6 do 14 lat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36560/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Druga k. tyt. także fr.
- Test dwóch skreśleń (T-2-S) - Test perseweracji - Zwierzyniec - Pomiar rozwoju psychospołecznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36560/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Z Praktyki Szkolnej ; nr 12)
METODYKA CZYNIENIA OBSERWACJI - Czy uprawianie systematycznej obserwacji w szkole jest możliwe? - Trudności obserwacji psychologicznej - Gromadzenie materiału obserwacyjnego - Interpretacja form zachowania się - Pisanie charakterystyki - OBSERWACJE SYSTEMATYCZNE I. Wygląd zewnętrzny i rozwój fizyczny II. Warunki domowe III. Stosunek do ludzi IV. Zainteresowania i dążenia V. Właściwości charakteru, usposobienia, temperamentu VI. Właściwości umysłu VII. Stosunek do pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6- 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej