Łobocki Mieczysław (1929-2012)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(13)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Wychowawcy placówek opiekuńczo-wychowawczych
(1)
Temat
Uczniowie
(8)
Metody wychowawcze
(6)
Pedagogika
(6)
Metodologia
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Wychowanie
(3)
Altruizm
(2)
Dziecko trudne
(2)
Metody nauczania
(2)
Wychowawstwo
(2)
Ankieta
(1)
Czas pracy ucznia
(1)
Eksperyment
(1)
Gandhi, Mohandas Karamchand (1869-1948)
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Maksymilian Maria Kolbe (święty ; 1894-1941)
(1)
Matka Teresa z Kalkuty (święta ; 1910-1997)
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Schweitzer, Albert (1875-1965)
(1)
Teoria wychowania
(1)
Testy
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-39361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC wychowania / Mieczysław Łobocki. - [Wyd. 2]. - Lublin : Wydaw. UMCS, 1999. - 159 s. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Ogólna charakterystyka altruizmu 2. Altruizm jako problem społeczny 3. Altruizm a miłość bliźniego 4. Altruizm a opiekun spolegliwy 5. Możliwości uczenia się altruizmu 6. Psychospołeczne warunki uczenia się altruizmu 7. Przykłady zachowań altruistycznych ludzi wielkich (Mahatma Gandhi, Albert Schweitzer, Janusz Korczak, O.Maksymilian Kolbe, Matka Teresa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-17 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-51354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie 7. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008. - 330, [2] strona : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 316-330.
I. Z zagadnień metodologii badań pedagogicznych ; II. Obserwacja ; III. Metoda szacowania (skale ocen) ; IV. Eksperyment pedagogiczny ; V. Testy osiągnięć szkolnych ; VI. Metoda socjometryczna ; VII. Analiza dokumentów ; VIII. Metoda sondażu ; IX. Metoda dialogowa (rozmowa) ; X. Metoda biograficzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie 6. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. - 329, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 316-[330].
Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.
SPIS TREŚCI [wybór]: I. Z zagadnień metodologii badań pedagogicznych. 1. Metodologia badań pedagogicznych jako nauka 2. Pluralistyczne podejście w badaniach pedagogicznych 3. Problemy badawcze i kryteria ich poprawności 4. Pojecie, klasyfikacja oraz cechy metod i technik badawczych 5. Zmienne i wskaźniki w badaniach pedagogicznych 6. Etapy badań pedagogicznych. II. Obserwacja. 1. Pojecie obserwacji i jej klasyfikacji 2. Warunki i zalety poprawnej obserwacji 3. Przedmiot obserwacji 4. Techniki obserwacji standaryzowanej 5. Techniki obserwacji niestandaryzowanej 6. Gromadzenie, opracowanie i interpretacja danych z obserwacji 7. Granice poznawcze obserwacji. III. Metoda szacowania (skale ocen). 1. Ogólna charakterystyka metody szacowania 2. Rodzaje skal ocen 3. Konstruowanie skal ocen 4. Błędy popełniane przy ocenianiu 5. Źródła błędów w ocenie 6. Sposoby zapobiegania błędom w ocenie. IV. Eksperyment pedagogiczny. V. Testy osiągnięć szkolnych, VI. Metoda socjometryczna. VII. Analiza dokumentów. VIII. Metoda sondażu, IX. Metoda dialogowa (rozmowa). 1. Charakterystyka metody dialogowej 2. Warunki poprawności metody dialogowej 3. Techniki metody dialogowej 4. Utrwalanie przebiegu prowadzonej rozmowy 5. Błędy stosowane w metodzie dialogowej. X. Metoda biograficzna. 1. Opis metody biograficznej 2. Z historii metody biograficznej 3. Odmiany metody biograficznej a. metoda monograficzna b. metoda indywidualnych przypadków 4. Zalety i wady metody biograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wyd. 10. - Kraków : Impuls, 2010. - 331, [1] s. : rys. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 321-[332].
SPIS TREŚCI [wybór]: I. Z zagadnień metodologii badań pedagogicznych. 1. Metodologia badań pedagogicznych jako nauka 2. Pluralistyczne podejście w badaniach pedagogicznych 3. Problemy badawcze i kryteria ich poprawności 4. Pojecie, klasyfikacja oraz cechy metod i technik badawczych 5. Zmienne i wskaźniki w badaniach pedagogicznych 6. Etapy badań pedagogicznych. II. Obserwacja. 1. Pojecie obserwacji i jej klasyfikacji 2. Warunki i zalety poprawnej obserwacji 3. Przedmiot obserwacji 4. Techniki obserwacji standaryzowanej 5. Techniki obserwacji niestandaryzowanej 6. Gromadzenie, opracowanie i interpretacja danych z obserwacji 7. Granice poznawcze obserwacji. III. Metoda szacowania (skale ocen). 1. Ogólna charakterystyka metody szacowania 2. Rodzaje skal ocen 3. Konstruowanie skal ocen 4. Błędy popełniane przy ocenianiu 5. Źródła błędów w ocenie 6. Sposoby zapobiegania błędom w ocenie. IV. Eksperyment pedagogiczny. V. Testy osiągnięć szkolnych, VI. Metoda socjometryczna. VII. Analiza dokumentów. VIII. Metoda sondażu, IX. Metoda dialogowa (rozmowa). 1. Charakterystyka metody dialogowej 2. Warunki poprawności metody dialogowej 3. Techniki metody dialogowej 4. Utrwalanie przebiegu prowadzonej rozmowy 5. Błędy stosowane w metodzie dialogowej. X. Metoda biograficzna. 1. Opis metody biograficznej 2. Z historii metody biograficznej 3. Odmiany metody biograficznej a. metoda monograficzna b. metoda indywidualnych przypadków 4. Zalety i wady metody biograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik wychowawcy klasy / Mieczysław Łobocki. - Warszawa : WSziP, 1985. - 150 s. ; 21 cm.
(Wychowanie)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80032 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria wychowania w zarysie / Mieczysław Łobocki. - Wydanie 7. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - 342, [1] strona ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 325-[343].
Książka adresowana szczególnie do studentów pedagogiki, również studentów studiów nauczycielskich, psychologii i socjologii oraz czynnych zawodowo nauczycieli wszystkich typów szkół i wychowawców placówek opiekuńczo-wychowawczych.
I. TEORIA WYCHOWANIA JAKO DYSCYPLINA PEDAGOGICZNA: 1. Ogólna charakterystyka teorii wychowania, 2. Z historii teorii wychowania, 3. Sposoby uprawiania teorii wychowania, 4. Perspektywy teorii wychowania ; II. POJĘCIE WYCHOWANIA I JEGO CECHY: 1. Wstępne refleksje nad wychowaniem, 2. Wychowanie jako oddziaływanie bezpośrednie lub pośrednie, 3. Wychowanie a socjalizacja i inkulturacja, 4. Wychowanie a opieka, 5. Cechy wychowania ; III. WYCHOWANIE W ŚWIETLE KONCEPCJI PSYCHOLOGICZNYCH I PEDAGOGICZNYCH: 1. Wychowanie według koncepcji behawiorystycznej, 2. Wychowanie według koncepcji humanistycznej, 3. Wychowanie według koncepcji psychospołecznej, 4. Wychowanie w koncepcjach pedagogicznych ; IV. WARTOŚCI ŹRÓDŁEM WYCHOWANIA: 1. Określenie wartości i sposoby ich istnienia, 2. Klasyfikacja wartości, 3. Rola wartości w wychowaniu, 4. Wartości preferowane w wychowaniu, 5. Prymat wartości nad celami wychowania ; V. CELE WYCHOWANIA: 1. Ogólne uwagi o celach wychowania, 2. Kontrowersje wokół celów wychowania, 3. W poszukiwaniu wiarygodnych celów wychowania, 4. Wnioski o stanowieniu i formułowaniu celów wychowania ; VI. PSYCHOSPOŁECZNE WARUNKI SKUTECZNEGO WYCHOWANIA: 1. Podmiotowe traktowanie dzieci i młodzieży, 2. Demokratyczny styl kierowania wychowawczego, 3. Praca nad sobą wychowawców i nauczycieli, 4. Poznawanie dzieci i młodzieży, 5. Unowocześnienie kształcenia pedagogicznego ; VII. METODY WYCHOWANIA: 1. Metoda modelowania, 2. Metoda zadaniowa, 3. Metoda perswazyjna, 4. Metoda nagradzania, 5. Metoda karania, 6. Metody oddziaływań grupowych ; VIII. TECHNIKI ODDZIAŁYWAŃ WYCHOWAWCZYCH: 1. Techniki wymiany opinii, 2. Techniki oparte na dramatyzacji, 3. Techniki wzmacniania pozytywnego i negatywnego, 4. Techniki oddziaływań niewerbalnych, 5. Techniki organizowania czasu wolnego ; IX. DZIEDZINY WYCHOWANIA: 1. Wychowanie moralne, 2. Wychowanie estetyczne, 3. Wychowanie seksualne, 4. Wychowanie patriotyczne, 5. Inne dziedziny wychowania ; X. PODSTAWOWE ŚRODOWISKA WYCHOWAWCZE: 1. Rodzina jako naturalne środowisko wychowawcze, 2. Szkoła jako intencjonalne środowisko wychowawcze, 3. Klasa szkolna jako grupa społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97045 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 287-310.
I. WYCHOWANIE Z INSPIRACJI FILOZOFII, PEDAGOGIKI I PSYCHOLOGII: 1. Wprowadzenie; 2. Wychowanie z inspiracji filozofii personalistycznej; 3. Wychowanie z inspiracji dociekań pedagogicznych; 4. Wychowanie z inspiracji psychologii humanistycznej, II. WARTOŚCI W PROCESIE WYCHOWANIA: 1. Rozumienie wartości; 2. Klasyfikacja wartości; 3. Prezentacja niektórych wartości uniwersalnych; 4. Rola wychowania do wartości w życiu uczniów; 5. Warunki skutecznego wychowania do wartości w szkole, III. WYCHOWANIE MORALNE W CENTRUM UWAGI NAUCZYCIELI: 1. Rozumienie i potrzeba wychowania moralnego ; 2. Wychowanie moralne uświęcone przez tradycję; 3. Klaryfikacja wartości swoistą odmianą wychowania moralnego; 4. Wychowanie moralne według J.Piageta i L.Kohlberga; 5. Autorytet w wychowaniu moralnym; 6. Wychowanie seksualne a wychowanie moralne, IV. PROWADZENIE ROZMOWY NAUCZYCIELI Z UCZNIAMI: 1. Co rozumie się przez rozmowę?; 2. Rola rozmowy nauczycieli i uczniów w wychowaniu; 3. Rodzaje rozmów nauczycieli z uczniami; 4. Wymagania stawiane nauczycielom w rozmowie z uczniami; 5. Przeszkody w prowadzeniu rozmowy z uczniami, V. WSPÓŁPRACA NAUCZYCIELI I RODZICÓW W WYCHOWANIU UCZNIÓW: 1. Czym jest współpraca nauczycieli i rodziców?; 2. Wychowawcze znaczenie współpracy nauczycieli i rodziców; 3. Formy współpracy nauczycieli i rodziców; 4. Warunki skutecznej współpracy nauczycieli i rodziców; 5. Przeszkody napotykane we współpracy nauczycieli i rodziców, VI. BADANIA W DZIAŁANIU NA USŁUGACH NAUCZYCIELI: 1. Ogólna charakterystyka badań w działaniu; 2. Cykliczny przebieg badań w działaniu; 3. Próba konkretyzacji badań w działaniu; 4. Warunki skuteczności badań w działaniu, VII. INFORMACJE ZWROTNE W PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ: 1. Określenie i źródła informacji zwrotnych; 2. Rodzaje informacji zwrotnych i ich znaczenie wychowawcze; 3. Warunki poprawnego przekazu i odbioru informacji zwrotnych; 4. Niekategoryzowane sposoby gromadzenia informacji zwrotnych; 5. Kategoryzowane sposoby gromadzenia informacji zwrotnych, VIII. O SAMODOSKONALENIU NAUCZYCIELI: 1. Czym jest samodoskonalenie nauczycieli?; 2. Potrzeba samodoskonalenia nauczycieli; 3. Sposoby samodoskonalenia nauczycieli; 4. Warunki skutecznego samodoskonalenia nauczycieli; 5. Samodoskonalenie w pedagogicznym kształceniu nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90408 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [287]-310
SPIS TREŚCI: 1. Wychowanie z inspiracji filozofii, pedagogiki i psychologii: Wychowanie z inspiracji filozofii personalistycznej; Wychowanie z inspiracji dociekań pedagogicznych; Wychowanie z inspiracji psychologii humanistycznej. 2.Wartości w procesie wychowania. 3. Wychowanie moralne w centrum uwagi nauczycieli: Rozumienie i potrzeba wychowania moralnego; Wychowanie moralne uświęcone przez tradycję; Klasyfikacja wartości swoistą odmianą wychowania moralnego; Wychowanie moralne według J. Piageta i L. Kohlberga; Autorytet w wychowaniu moralnym; Wychowanie seksualne a wychowanie moralne. 4. Prowadzenie rozmowy nauczycieli z uczniami. 5. Współpraca nauczycieli i rodziców w wychowaniu uczniów. 6. Badania w działaniu na usługach nauczycieli 7. Informacje zwrotne w pracy dydaktyczno-wychowawczej. 8. O samodoskonaleniu nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej