Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(333)
Forma i typ
Książki
(301)
Czasopisma
(32)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Poradniki i przewodniki
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(367)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(116)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(236)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(4)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(19)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(33)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(9)
Ehrlich Andrzej
(7)
Pacana Andrzej
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Bednarski Lech (1929-2006)
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(4)
Fedan Roman (1937- )
(4)
Gapenski Louis C
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Sarama Maria
(4)
Stewart Dorothy M
(4)
Waśniewski Tadeusz (1928-2003)
(4)
Wyczański Paweł
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Jaremczuk Kazimierz
(3)
Jeżak Jan
(3)
Nickels William G
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Penc Józef
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Simon Hermann
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Walińska Ewa
(3)
Wankel Charles
(3)
Balasiewicz Andrzej
(2)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieryło Marta
(2)
Bień Witold (1927- )
(2)
Blaik Piotr
(2)
Chojnacki Włodzimierz (socjologia wojska)
(2)
Domiński Wojciech
(2)
Dyk Maria
(2)
Foster Richard N
(2)
Gajdka Jerzy
(2)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Gołajewska Marta
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Hales Colin F
(2)
Hejduk Irena (1949- )
(2)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Kaszuba-Perz Adriana
(2)
Klin Lidia
(2)
Kortan Jerzy (1924-1998)
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(2)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Miron Jacek
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Szczepankowski Piotr
(2)
Szewc-Rogalska Alina
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Wąsowska Aleksandra
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Żurakowski Filip
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allen Michael S. (1942- )
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Auleytner Julian Marian (1948- )
(1)
Bachliński Wojciech
(1)
Baj Beata
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barrow Colin
(1)
Baruk Izabela
(1)
Bednárová Lucia
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bocheński Roman
(1)
Bogacz-Miętka Olga
(1)
Bojanowski Jakub (informatyk)
(1)
Bolesta Andrzej (1975- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(118)
1990 - 1999
(73)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(68)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(323)
Język
polski
(310)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(10)
Ekonomiści
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Informatycy
(1)
Księgowi
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistycy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(258)
Zarządzanie
(160)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(53)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(45)
Innowacje
(39)
Wzrost gospodarczy
(25)
Gospodarka oparta na wiedzy
(22)
Marketing
(20)
Nierówności społeczne
(20)
Rozwój regionalny
(20)
Zarządzanie wiedzą
(20)
Gospodarka
(19)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(16)
Klastry (ekonomia)
(16)
Kultura organizacyjna
(16)
Praca
(16)
Planowanie strategiczne
(15)
Decyzje
(13)
Konkurencja
(13)
Motywacja pracy
(13)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Ekonomia
(12)
Globalizacja
(12)
Menedżerowie
(12)
Organizacja
(12)
Rachunkowość
(12)
Siła robocza
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
Budżety rodzinne
(11)
Inwestycje zagraniczne
(11)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(11)
Rynek pracy
(11)
Systemy informatyczne zarządzania
(11)
Bezrobocie
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Rynek finansowy
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Banki
(9)
Kapitał społeczny
(9)
Polityka gospodarcza
(9)
Polityka innowacyjna
(9)
Rozwój społeczny
(9)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(9)
Współpraca transgraniczna
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Dochody indywidualne
(8)
Fuzja przedsiębiorstw
(8)
Internet
(8)
Jakość życia
(8)
Kobieta
(8)
Nauka
(8)
Produkcja
(8)
Rynek
(8)
Ubóstwo
(8)
Wiedza
(8)
Controlling
(7)
Energetyka
(7)
Kadry
(7)
Pieniądz
(7)
Przywództwo
(7)
Public relations
(7)
Płaca
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Sukces
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Służba zdrowia
(7)
Turystyka
(7)
Emerytura
(6)
Etyka biznesu
(6)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Handel zagraniczny
(6)
Inwestycje
(6)
Konkurencyjność
(6)
Kredyt
(6)
Kształcenie
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Polityka podatkowa
(6)
Produktywność pracy
(6)
Przemysł
(6)
Specjalna strefa ekonomiczna
(6)
Systemy informacyjne
(6)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(6)
Usługi
(6)
Wsie
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Dostęp do oświaty
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Ekorozwój
(5)
Emigracja zarobkowa
(5)
Euroregiony
(5)
Finanse publiczne
(5)
Gospodarka terenowa
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Jakość produktu
(5)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
2001-0
(29)
1989-
(25)
1901-2000
(5)
1901-
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(43)
Województwo podkarpackie (1999- )
(13)
Ukraina
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Chiny
(4)
Białoruś
(3)
Europa
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Bieszczady
(2)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(2)
Niemcy
(2)
Podlaskie, województwo
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Województwo opolskie (1999- )
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Azja Środkowa
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Drohobycz (Ukraina, obw. lwowski, rej. drohobycki)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Dębowiec (woj. podkarpackie, pow. Jasło ; okręg)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Indie
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Kraje OECD
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Krościenko Wyżne (woj. podkarpackie, pow. krośnieński, gm. Krościenko Wyżne ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lubenia (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Lubenia ; okolice)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Pakistan
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Turcja
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(35)
Poradnik
(24)
Podręcznik
(21)
Monografia
(17)
Opracowanie
(12)
Podręcznik akademicki
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(9)
Czasopismo naukowe
(9)
Poradniki
(9)
Materiały konferencyjne
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Reportaż
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Raport z badań
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(61)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(36)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Transport i logistyka
(5)
Psychologia
(3)
Historia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
333 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74099 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 129-138.
Publikacja dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Przydatna też dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
1. KAPITAŁ OBROTOWY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1.1. Kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem kapitałem obrotowym, 1.2. Definicja kapitału obrotowego i jego poziom, 1.3. Rola kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, 1.5 [!]. Zarządzanie kapitałem obrotowym ; 2. PODSTAWOWE SKŁADNIKI KAPITAŁU OBROTOWEGO: 2.1. Zapasy i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.2. Należności krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.3. Iwestycje krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.4. Zobowiązania krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.5. Metody i narzędzia wspierające proces zarządzania kapitałem obrotowym ; 3. WSKAŹNIKI I METODY OCENY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 3.1. Ustalenie wielkości kapitału obrotowego netto, 3.2. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, 3.3. Wstępna analiza finansowa, 3.4. Wskaźniki zarządzania kapitałem obrotowym, 3.5. Analiza wskaźnikowa ; 4. STRATEGIE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 4.1. Klasyczne strategie zarządzania kapitałem obrotowym, 4.2. Koszty zarządzania kapitałem obrotowym, 4.3. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie handlowym, 4.4. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie usługowym, 4.5. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 4.6. Uniwersalna strategia zarządzania kapitałem obrotowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Common path to uncommon success : a roadmap to financial freedom and fulfillment" 2021.
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców! Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące decyzji. Każdą z tych decyzji można przyrównać do wyboru dróg na rozstaju. Iść w lewo czy w prawo? Niestety często wybieramy źle. I dlatego powstała ta książka. To zbiór konkretnych wskazówek, jak odnieść sukces we własnym biznesie, sformułowanych na podstawie ponad tysiąca godzin rozmów z najbardziej inspirującymi ludźmi z całego świata. John Lee Dumas jest twórcą i gospodarzem nagradzanego podcastu Entrepreneurs on Fire. Przeprowadził wywiady z ponad 3 tysiącami znanych przedsiębiorców, które zostały odsłuchane przez ponad 100 milionów ludzi. Jego gośćmi byli między innymi Tony Robbins, Barbara Corcoran i Gary Vaynerchuk. Na podstawie tych rozmów Dumas opracował listę 17 prostych kroków, umożliwiających pokonanie drogi od pomysłu, przez rozwój sprzedaży i marketingu, aż do stabilnej finansowo firmy. Dzięki jego książce: •Odkryjesz kluczowe kroki, jakie podejmują odnoszący sukcesy przedsiębiorcy. •Rozwiejesz wątpliwości i przełamiesz obawy, które obecnie odczuwasz. •Unikniesz pułapek, w które wpadli niezliczeni założyciele własnych firm. •Zbudujesz „studnię wiedzy”, do której możesz sięgnąć za każdym razem, gdy potrzebujesz inspiracji lub motywacji. Wszystko jest możliwe i osiągalne, musisz tylko zignorować ogrom koszmarnych rad, którymi zaśmiecone są media społecznościowe i internet, i po prostu wykonać opisane w tej książce 17 kroków. Czas pożegnać strach, wątpliwości i przywitać się z Twoją wersją niezwykłego sukcesu i przynoszącą dochody własną firmą. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyplom WSPiA Przepustką do Biznesu ; 15 (129))
Bibliografia na stronach 255-274.
Dla studentów Wyższej Szkoły Prawa i Administracji Rzeszów-Przemyśl studiujących na kierunku administracja.
I. Człowiek w organizacji ; II. Organizacja w otoczeniu i jej relacje ; III. Prakselogiczny nurt i logika zmian w teorii zarządzania ; IV. Kapitał ludzki jako przesłanka wartości organizacji ; V. Kultura organizacyjna jako składnik zarządzania zasobami ludzkimi ; VI. Zarządzanie zmianą jako determinanta sprawności funkcjonowania organizacji ; VII. Zarządzanie w samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Cz. I. Teoria skutecznego wprowadzania zmiany: 1. Zmiana w organizacji, 2. Teoria skutecznego wprowadzania zmiany ; Cz. II. Wprowadzanie zmiany: 3. Powszechne zaangażowanie i wspólna diagnoza, 4. Zmiana wzorca organizacyjnego, 5. Zmiana w obszarze zasobów ludzkich ; Cz. III. Szersze spojrzenie: 7. Przewodzenie zmianie, 8. Na zielono.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - [Wyd. 2]. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 219 s. : rys. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginału: "Good to great" 2001.
Indeks.
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA - kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce "Od dobrego do wielkiego" omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-170.
1. Stymulatory otwartej ekonomii - TBE, RTE i narzędzia coachingu (wyniki badań): Wybrane aspekty TBEÖ otwartej ekonomii ; Kreatywny model RTE ; Koło życia jako interaktywne narzędzie poprawy kreatywności personelu - wyniki badań. 2. Model CRW oraz kapitał intelektualny jako akceleratory otwartej ekonomii - studium przypadków: Wybrane aplikacyjne cechy modelu czasowych reakcji na wyzwania (CRW) ; Stargetowa rola potencjału intelektualnego w generowaniu siły akceleratora oraz jego liniowy model Samuelsona-Hicksa ; Kreatywni pracownicy determinantami ewolucyjnego rozwoju firmy (case study). 3. Czynniki efektywności funkcjonowania klastrów i ich wpływ na innowacyjność przedsiębiorstw: Czynniki stymulujące funkcjonowanie klastrów ; Czynniki tworzenia klastrów ; Klastry a innowacyjność. 4. Stargetowy kapitał intelektualny innowacyjnego klastra (case study - Rodzinna Grupa Kapitałowa): RGK - Rodzinna Grupa Kapitałowa ; Audyt RGK. 5. Lewerage kapitału intelektualnego (wybrane narzędzia i techniki badawcze): ICT otwartej ekonomii i kapitał intelektualny ; Implikacja modelu Davenporta w ocenie rezultatów wykonawczych stargetowych cech kapitału intelektualnego (wyniki empirycznych badań) ; Wykorzystanie koncepcji wykresów V. Pareto w ocenie elementów organicznych kapitału intelektualnego współczesnych organizacji gospodarczych ; Tablica kompetencyjna dla stanowisk kluczowych na przykładzie urzędu instytucji publicznej ; Determinanty możliwe do wykorzystania w liście Aleksa Osborna na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego ,,Hopp" produkującego napoje energetyczne ; Implementacja techniki Elevator Test w badaniu stargetowej roli kapitału intelektualnego firmy Transsystem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Indeksy.
1. Transformacja biznesu ; 2. Procesy biznesowe - gleba dla innowacji ; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji ; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie - architektura techniczna w służbie innowacji ; 5. Spuścizna organizacyjna - przeszkody w tworzeniu wartości ; 6. Skuteczność i elastyczność - łagodzenie napięć ; 7. Dynamiczne dobieranie talentów ; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Anatomia Biznesu)
Bibliogr. Indeks.
I. Rozumienie grup i jednostek : 1. Grupy 2. Niektóre cechy grup roboczych 3. Role 4. Funkcje członków 5. Jednostka 6. Potrzeby życia grupowego 7. Procesy grupowe 8. Grupy w obrębie grup II. Budowanie i utrzymanie wielkiego zepsołu : 9. Zespoły 10.Przywódca 11.Budowanie zespołu 12.Twórcze rozwiązywanie problemów 13.Utrzymywanie zespołu 14.Rewizja ról 15.Lista kontrolna dla liderów grupy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
U dołu s. tyt. i okł. wydawca oryg.: Harvard Business Review Press.
Indeks.
CZ. I. SZTUKA FINANSÓW (I JEJ ZNACZENIE): Nie zawsze można ufać liczbom ; Zrozumienie istoty założeń, szacunków i odchyleń ; Dlaczego warto kształtować inteligencję finansową? ; Zasady obowiązujące księgowych ; CZ. II CECHY CHARAKTERYSTYCZNE RACHUNKU WYNIKÓW: Zysk jest wartością szacunkową ; Łamanie kodu rachunku wyników ; Przychód. Najważniejszy jest moment zaksięgowania ; Koszty i wydatki. Żadnych jednoznacznych rozwiązań ; Różne ujęcia zysku ; CZ. III BILANS UJAWNIA NAJWIĘCEJ: Znajomość podstaw bilansu ; Po stronie aktywów. Kolejne szacunki i założenia (z wyjątkiem gotówki) ; Pasywa ; Dlaczego bilans się równoważy? ; Rachunek wyników wpływa na bilans ; CZ. IV. GOTÓWKA KRÓLUJE: Gotówka daje prawdziwy obraz rzeczywistości ; Zysk to nie gotówka, choć obydwa elementy są ważne ; Język rachunku przepływów pieniężnych ; Jak przepływy pieniężne oddziałują na inne zapisy? ; Dlaczego gotówka jest tak ważna? ; CZ. V. WSKAŹNIK, CZYLI CO TAK NAPRAWDĘ MÓWIĄ LICZBY: Potęga wskaźników ; Wskaźniki rentowności. Im wyższe, tym lepsze (zazwyczaj) ; Wskaźnik zadłużenia. Zachowanie równowagi ; Wskaźnik płynności. Czy jesteśmy w stanie opłacić rachunki? ; Wskaźnik wydajności. W jaki sposób wydobyć ze swoich aktywów jak najwięcej ; Z punktu widzenia inwestora "Wielka piątka" wskaźników i wartości dla akcjonariuszy ; CZ. VI JAK OBLICZYĆ (I ZROZUMIEĆ) ZWROT Z INWESTYCJI: Istota zwrotu z inwestycji ; Sedno sprawy, czyli obliczanie zwrotu z inwestycji ; CZ. VII INTELIGENCJA FINANSOWA STOSOWANA - ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM OBROTOWYM: Magia zarządzania bilansem ; W bilansie wszystko jest ze sobą powiązane ; Cel - konwersja gotówki ; CZ. VIII INTELIGENCJA FINANSOWA W ORGANIZACJI: Biegłość finansowa a wyniki organizacji ; Strategie biegłości finansowej ; Ostateczny cel - przejrzystość finansowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101929 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej