Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(12)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Pikoń Andrzej
(3)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Brandt Siegmund
(1)
Bruce Betsy
(1)
Bukowski Tomasz
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Domański Jerzy (nauki techniczne)
(1)
Dustor Adam
(1)
Dziwoki Grzegorz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Erickson Jim
(1)
Fischer Bogdan
(1)
Gaczkowski Piotr
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Gawrysiak Piotr (1974- )
(1)
Goldberg David Edward (1953- )
(1)
Grygiel Kazimierz
(1)
Górczyński Robert
(1)
Izydorczyk Jacek (1964- )
(1)
Jurczyk Mateusz (programista)
(1)
Konieczny Robert
(1)
Krzymowski Bogdan
(1)
Kucharczyk Marcin
(1)
Kurzydem Eugeniusz
(1)
Kącki Edward (1925- )
(1)
Kłosowski Piotr
(1)
LaMarche Jeff
(1)
Lam Monica S
(1)
Maj Jerzy (1933- )
(1)
Mark Dave
(1)
Matwin Stanisław
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Nutting Jack
(1)
Ostrowski Adrian
(1)
Pałys Grzegorz
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Sethi Ravi
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Sułek Wojciech
(1)
Szebeszczyk Marcin
(1)
Szymanowski Lech
(1)
Turski Władysław M
(1)
Ullman Jeffrey D. (1942- )
(1)
Wallace James (1947- )
(1)
Williams Michael James
(1)
Więcławek Wojciech
(1)
Woźniakowski Mirosław
(1)
Włodarz Marek
(1)
Zarychta Piotr
(1)
Zawadzki Piotr (elektronika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Programiści
(2)
Inżynierowie
(1)
Temat
Programy komputerowe
(18)
Programy graficzne
(6)
Komputery
(4)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(4)
AutoCAD
(3)
Internet
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Projektowanie stron WWW
(2)
Access
(1)
Algorytmy
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Architektura oprogramowania
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biurowość
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dreamweaver
(1)
Excel
(1)
Facebook
(1)
Flash (program komputerowy)
(1)
Forum (informat.)
(1)
GIMP
(1)
Gates, William (1956- )
(1)
Genetyka
(1)
IBM
(1)
Informatyka
(1)
Inżynieria odwrotna
(1)
Języki programowania
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Kompilatory (programy komputerowe)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konstrukcje
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
MAK (program komputerowy)
(1)
Maszyny
(1)
Matlab
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Modele
(1)
Odpoczynek
(1)
Portal społecznościowy
(1)
PowerPoint
(1)
Prawo autorskie
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Rolnictwo
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
SolidWorks
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
StarOffice
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Symulacja
(1)
Symulacje
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telekomunikacja
(1)
Turystyka
(1)
Twórczość
(1)
Windows
(1)
Word
(1)
iOS
(1)
iPhone
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Podręczniki
(2)
Blogi
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Książki Komputerowe Dla Nieinformatyków)
Indeks
U dołu okł.: opis bezpłatnego kombajnu biurowego dla Linux i Windows
DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Komp (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie!
Indeks.
1. Witamy w dżungli ; 2. Udobruchanie bogów ; 3. Obsługa podstawowej interakcji ; 4. Dalsza praca z interfejsem użytkownika ; 5. Automatyczna rotacja i zmiana wielkości ; 6. Aplikacje z wieloma widokami ; 7. Pasek zakładek i kontrolka Picker ; 8. Wprowadzenie do Table View ; 9. Kontrolery nawigacyjne i tabele ; 10. iPad ; 11. Ustawienia aplikacji i ustawienia domyślne użytkownika ; 12. Podstawy przechowywania danych ; 13. Technologia Grand Central Dispatch, przetwarzanie w tle i programista ; 14. Rysowanie za pomocą Quartz i OpenGL ; 15. Obsługa ekranu dotykowego i gestów ; 16. Gdzie jestem? Wyszukiwanie drogi za pomocą Core Location ; 17. Żyroskop i przyspieszeniomierz ; 18. Aparat fotograficzny w iPhonie i biblioteka zdjęć ; 19. Tłumaczenie aplikacji na inny język ; 20. Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macromedia Dreamweaver 4 / Betsy Bruce ; tł. Grzegorz Pałys. - Gliwice : Helion, cop. 2001. - 439 s. : il. ; 24 cm.
(Dla Każdego)
Indeks
Tyt. grzb.: Dreamweaver 4
DO UŻYTKU SŁUŻBOWEGO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Komp (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: MATLAB® examples.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Cz. 1. PRZETWARZANIE SYGNAŁÓW: 1. Wprowadzenie do MATLAB-a. Generacja sygnałów, 2. Dyskretna transformacja Fouriera i splot kołowy, 3. Filtry cyfrowe FIR, 4. Filtry cyfrowe IIR, 5. Sygnalizacja DTMF, 6. Przesuwanie widma sygnału, 7. Przetwarzanie ΣΔ, 8. Pasmowo-przepustowy przetwornik ΣΔ, 9. Eliminacja echa i filtry adaptacyjne, 10. Liniowa predykcja sygnału mowy - wokodery ; Cz. 2. PRZESYŁANIE SYGNAŁÓW: 11. Modulacja AM-DSB, 12. Modulacja AM-SSB, 13. Modulacja i demodulacja FM, 14. Szumy w systemach FM, 15. Transmisja w paśmie podstawowym, 16. Modulacja MSK/GMSK, 17. Modulacja QAM, 18. Modulacja OFDM - sygnał zmodulowany i prefiks cykliczny, 19. Modulacja z widmem rozproszonym, 20. Synchronizacja nadajnika i odbiornika, 21. Korekcja zniekształceń liniowych kanału telekomunikacyjnego, 22. Ślepa korekcja kanału telekomunikacyjnego, 23. Kody blokowe, 24. Kody splotowe, 25. Kanały MIMO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 27)
Druga strona tytułowa i spis treści również w języku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79924, A-79925 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeks.
Dla początkujących i pragnących poszerzyć wiedzę lub zwiększyć repertuar używanych narzędzi i technik.
Funkcje, struktury, klasy i obiekty na niskim poziomie ; Środowisko uruchomieniowe na systemach GNU/Linux ; Mechanizmy ochrony aplikacji ; Metody przeciwdziałania odbudowie kodu aplikacji z pamięci procesu ; NET internals - format & RE ; Python - obfuskacja i inżynieria wsteczna ; Malware w owczej skórze, czyli o wstrzykiwaniu kodu w inne procesy ; ELFie brudne sztuczki ; Łamanie zaawansowanych technik przekierowania API ; Śledzenie ścieżki wykonania procesu w systemie Linux ; Ciasteczko zagłady - studium przypadku eksploitacji routera ; W pogoni za flagą - eksploitacja na systemach Windows i Linux.
Inżynieria wsteczna oprogramowania jest procesem dogłębnej analizy bibliotek, aplikacji i systemów, których kod źródłowy nie jest dostępny dla badacza. Umożliwia ona zarówno odtworzenie i pełne zrozumienie logiki konkretnego programu, jak i poszerzenie wiedzy na temat sposobu działania współczesnych procesorów, kompilatorów, czy całych systemów operacyjnych. Umiejętność ta może zostać użyta do odkrywania i eksploitacji luk bezpieczeństwa, analizy złośliwego oprogramowania, a nawet podejmowania bardziej świadomych decyzji programistycznych i łatwiejszego radzenia sobie z błędami we własnym kodzie. Książka jest kompilacją publikacji dwunastu polskich autorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy na co dzień posługują się przedstawionymi technikami w pracy jako eksperci od bezpieczeństwa i analitycy. Wśród nich znajdziemy wielu specjalistów zatrudnionych w największych firmach informatycznych, laureatów nagrody Pwnie Award, rozpoznawalnych prelegentów uznanych konferencji i członków czołowych zespołów startujących w konkursach security Capture The Flag. Materiały zostały wybrane i zredagowane przez Gynvaela Coldwinda i Mateusza Jurczyka. Niektóre z poruszanych zagadnień to: Podstawowe struktury znane z języków C i C++ widziane z perspektywy inżynierii wstecznej. Pliki wykonywalne w formatach ELF oraz PE, w tym zaawansowane triki z nimi związane. Wewnętrzna budowa zabezpieczeń przed wykorzystaniem luk bezpieczeństwa. Inżynieria wsteczna oprogramowania na platformy .NET oraz Python. Metody wstrzykiwania kodu w inne procesy. Projektowanie i analiza zabezpieczeń programów. Metody śledzenia wykonania – programowe i korzystające ze wsparcia oferowanego przez współczesne procesory. Inżynieria wsteczna w analizie bezpieczeństwa oprogramowania. Różnorodność tematów poruszanych przez autorów sprawia, że pozycja ta może zainteresować zarówno osoby początkujące, jak i pasjonatów pragnących poszerzyć swoją wiedzę lub zwiększyć repertuar używanych narzędzi i technik. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-53140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-384. Indeks.
I. SPRZĘT: 1. Liczby 2. Początki mechanizacji 3. Pierwsze zastosowania przemysłowe 4. Pierwsze komputery 5. Komputery elektroniczne. II. OPROGRAMOWANIE: 1. Wizjonerzy HCI 2. Komputer osobisty 3. Internet 4. Problemy z oprogramowaniem 5. Komputer znika. III. TREŚĆ: 1. Gospodarka oparta na wiedzy 2. Open Source 3. Open Content 4. Kwestie społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Compilers : principles, techniques, and tools" 2007.
Na książce także ISBN oryginału.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Języki programowania są sposobami zapisu przedstawiającymi obliczenia w sposób zrozumiały dla ludzi i dla maszyn. Świat, jaki dziś znamy, uzależniony jest od języków programowania, gdyż całe oprogramowanie działające na wszystkich komputerach zostało napisane w jakimś języku programowania. Jednak zanim możliwe będzie uruchomienie programu, musi on najpierw zostać przetłumaczony do postaci, w której komputer będzie mógł go wykonać. Tłumaczenie to odbywa się za pomocą specjalnych systemów programowych zwanych kompilatorami. II edycja klasycznej książki, znanej na całym świecie jako Dragon Book, jest poświęcona projektowaniu i implementacji kompilatorów. W dokładniejszym zrozumieniu i przyswojeniu tematu, pomagają czytelnikowi liczne, rozbudowane ćwiczenia zawarte w każdym podrozdziale. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
1. Wprowadzenie ; 2. Prosty translator sterowany składnią ; 3. Analiza leksykalna ; 4. Analiza składniowa ; 5. Translacja sterowana składnią ; 6. Generowanie kodu pośredniego ; 7. Środowiska wykonania ; 8. Generowanie kodu ; 9. Optymalizacje niezależne od typu procesora ; 10. Równoległość na poziomie instrukcji ; 11. Optymalizacja pod katem równoległości i lokalności ; 12. Analiza międzyproceduralna ; A. Pełny front-end kompilatora ; B. Znajdowanie rozwiązań liniowo niezależnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48024 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AutoCAD 2018 PL / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 992 strony : ilustracje ; 25 cm.
1. Wstęp ; CZ. 1. WIADOMOŚCI PODSTAWOWE: 2. Wprowadzenie, 3. Nowy rysunek, 4. Podstawowe obiekty AutoCAD-a, 5. Właściwości obiektów, 6. Oglądanie rysunku, 7. Modyfikacje rysunku, 8. Wybieranie obiektów, 9. Napisy, 10. Tabelki, 11. Rysowanie precyzyjne, 12. Anulowanie poleceń, 13. Uchwyty ; CZ. 2. POŻYTECZNE NARZĘDZIA: 14. Warstwy, 15. Filtry warstw, 16. Bloki, 17. Bloki dynamiczne, 18. Centrum danych projektowych, 19. Rysunek aksonometryczny, 20. Kreskowanie, 21. Rysunek prototypowy (szablon), 22. Regiony, 23. Multilinie, 24. Palety, 25. Zapytania, 26. Naprawianie uszkodzonych rysunków ; CZ. 3. WYDRUK: 27. Wydruk, 28. Rozmieszczenia wydruku, 29. Style wydruku, 30. Ustawienia strony ; CZ. 4. WYMIAROWANIE: 31. Wymiarowanie, 32. Edycja wymiarów, 33. Style wymiarowe, 34. Wymiary w rzutniach przestrzeni papieru ; CZ. 5. RYSOWANIE W PRZESTRZENI: 35. Układy współrzędnych, 36. Oglądanie rysunku w przestrzeni, 37. Modelowanie w przestrzeni trójwymiarowej, 38. Modyfikacja obiektów 3D, 39. Modelowanie bryłowe ACIS, 40. Modyfikacja brył ; CZ. 6. DLA ZAAWANSOWANYCH: 41. Zestawy arkuszy, 42. Rzutnie w przestrzeni modelu, 43. Odnośniki, 44. Pola tekstowe, 45. Mapy bitowe, 46. Standardy CAD, 47. Grupowanie obiektów, 48. Częściowe wczytywanie rysunku, 49. Rysunek parametryczny, 50. Bezpieczeństwo rysunku, 51. Inne przydatne polecenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AutoCAD 2018 PL : pierwsze kroki / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 240 stron : ilustracje ; 24 cm.
Pierwsze kroki ; Pierwszy rysunek ; Podstawowe obiekty ; Współrzędne punktów ; Oglądanie rysunku ; Rysowanie precyzyjne ; Modyfikacje obiektów ; Modyfikacje w praktyce ; Szerokość linii ; Linie przerywane ; Szyk kołowy i prostokątny ; Uchwyty obiektów ; Informacje o rysunku ; Kreskowanie ; Menedżer właściwości ; Napisy ; Wymiary ; Rysunek parametryczny ; Bloki ; Warstwy ; Wydruk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AutoCAD 2019 PL : pierwsze kroki / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 240 stron : ilustracje, rysunki ; 24 cm.
Pierwsze kroki ; Pierwszy rysunek ; Podstawowe obiekty ; Współrzędne punktów ; Oglądanie rysunku ; Rysowanie precyzyjne ; Modyfikacje obiektów ; Modyfikacje w praktyce ; Szerokość linii ; Linie przerywane ; Szyk kołowy i prostokątny ; Uchwyty obiektów ; Informacje o rysunku ; Kreskowanie ; Menedżer właściwości ; Napisy ; Wymiary ; Rysunek parametryczny ; Bloki ; Warstwy ; Wydruk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Software architecture with C++ : design modern systems using effective architecture concepts, design patterns, and techniques with C++ 20" 2021.
W książce także ISBN oryginału.
Bibliografie, netografie przy większości rozdziałów.
Dzięki tej książce poznasz narzędzia i rozwiązania, które ułatwiają projektowanie w języku C++ nawet najbardziej skomplikowanych aplikacji. Autorzy przybliżają samo pojęcie architektury oprogramowania i na praktycznych przykładach wyjaśniają, na czym polega jej tworzenie. Pokazują również aktualne trendy projektowe i uczą, jak za pomocą C++ krok po kroku, element po elemencie budować aplikacje i systemy na dowolnym poziomie zaawansowania. W trakcie lektury dowiesz się, jakie warunki powinna spełniać efektywna architektura oprogramowania i jak sprawić, by gwarantowała wysoki poziom bezpieczeństwa, skalowalności i wydajności. Liczne przykłady, zrozumiałe objaśnienia i przyjazny język pozwalają na efektywne i szybkie przyswajanie wiedzy dotyczącej tworzenia rozproszonych, skomplikowanych aplikacji w C++. [Helion, 2022]
Cz. I. KONCEPCJE I SKŁADNIKI ARCHITEKTURY OPROGRAMOWANIA: 1. Znaczenie architektury oprogramowania i zasady dobrego projektowania, 2. Style architektoniczne, 3. Wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne ; Cz. II. PROJEKTOWANIE I WYTWARZANIE OPROGRAMOWANIA W JĘZYKU C++: 4. Projektowanie architektur i systemów, 5. Wykorzystywanie cech języka C++, 6. Wzorce projektowe a język C++, 7. Budowanie i pakowanie ; Cz. III. ARCHITEKTONICZNE ATRYBUTY JAKOŚCIOWE: 8. Pisanie testowalnego kodu, 9. Ciągła integracja i ciągłe wdrażanie, 10. Bezpieczeństwo kodu i wdrażania, 11. Wydajność ; Cz. IV. ZASADY PROJEKTOWANIA NATYWNEGO DLA CHMURY: 12. Architektura zorientowana na usługi, 13. Projektowanie mikrousług, 14. Kontenery, 15. Projektowanie rozwiązań natywnych dla chmury ; Dodatek A, Dodatek B. Odpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I: PRACA Z PROGRAMEM: 1. Wprowadzenie do programu SolidWorks, 2. Podstawy pracy w programie SolidWorks, 3. Podstawowe błędy w modelowaniu, 4. Pierwszy model - od bryły do dokumentacji, 5. Ćwiczenia w modelowaniu części, 6. Modelowanie złożenia, 7. Przykłady wybranych wiązań, 8. Badanie ruchu złożenia, 9. Wielowariantowość projektu - konfiguracje, 10. Automatyzacja wstawiania części do złożenia, 11. Modelowanie części w kontekście złożenia, 12. Właściwości plików, 13. Dokumentacja techniczna, 14. Szablony dokumentów i format rysunku, 15. Wykonywanie rysunków płaskich bezpośrednio w arkuszu, 16. Krzywe, 17. Przykłady zastosowania wybranych operacji, 18. Podstawy zastosowania równań, 19. Konstrukcja spawana, 20. Konstrukcja blaszana, 21. Biblioteka operacji i szkiców, 22. Modelowanie powierzchniowe, 23. Zapisywanie modeli w innych formatach, 24. Podstawy projektowania form, 25. Podstawy tworzenia własnych aplikacji, 26. Tworzenie własnego polecenia ; Cz. II: PRZYKŁADY: 1. Obliczenia z zastosowaniem tabeli konfiguracji, 2. Projekt klatki z profili hutniczych, 3. Projekt klatki samochodu rajdowego, 4. Projekt więźby dachowej, 5. Projekt rurociągu z blach zwijanych, 6. Projekt zawierający ramę z profili i wypełnienie z blach, 7. Projekt myszki komputerowej, 8. Uproszczony projekt koła zębatego, 9. Projekt układu hydrauliki siłowej, 10. Zastosowanie makr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. HOMO CREATOR: NA PIASKU CZY NA SKALE? WSPÓŁCZESNE OBLICZA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW: Człowiek bez właściwości - sukces czy katastrofa? ; "Poetą się bywa" - lokalni twórcy: motywacje pisarskie oraz przynależność do stowarzyszeń literackich ; Sztuka interaktywna Sieci a problem kreacji ; "Piszę, żeby nie zwariować - autoterapia, sztuka czy grafomania? ; Fandomy jako element ruchu społecznego "wolnej kultury", czyli prawo autorskie a produktywność fanów ; Własna przyszłość w oczach dorosłych ; Homo viator. Przypadek Ryszarda Kapuścińskiego ; Casus Dody, czyli nie ma info bez rozrywki. Analiza infotainment we współczesnych polskich programach publicystycznych ; Kino i telewizyjne seriale w epoce konwergencji mediów ; Charakterystyka językowa odbiorcy nowych form aktywności i spędzania wolnego czasu ; Formy spędzania wolnego proponowane mieszkańcom i gościom Iławy przez Iławskie Centrum Kultury. II. HOMO NAUTA: ŻEGLARZE W PRZESTRZENI MEDIALNEJ: Wirtualny świat alternatywą tradycyjnej zabawy dzieci ; Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji ; Czas jako "wymiar zmiany" i "mityczna wartość" w ponowoczesnym stylu życia. Baudrillardowski "dramat wolnego czasu" ; Wirtualne podróże osoby ludzkiej. Internet jako przestrzeń rozwoju człowieka ; Młodzi "NO LIVE" - gdy świat wirtualny pochłania świat realny. Szkic socjologiczny na temat wpływu gier komputerowych na życie młodego człowieka ; Gry strategiczne forów, komunikatorów i portali społecznościowych - o niektórych ludycznych aspektach komunikacji w Internecie ; Portret psychologiczny użytkownika Internetu. Techniki projekcyjne w badaniach społecznych ; Człowiek człowiekowi wilkiem, czyli jak zepsuć sobie humor, uczestnicząc w forach dyskusyjnych ; Blogowanie jako nowa forma aktywności. Różne oblicza polskiej blogosfery ; Wolny (?) czas nastolatka w Sieci. III. HOMO VIATOR: DALEJ, WYŻEJ, GŁĘBIEJ - PODRÓŻE, WYPOCZYNEK I OBYCZAJE WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE: Wizyty w SPA - nowy rodzaj wypoczynku w Polsce? ; Clubbing - nowa forma rozrywki w społeczeństwie konsumpcyjnym ; Wzorcotwórcza rola telewizyjnego show. Na przykładzie programu You Can Dance - Po prostu tańcz ; Turysta w ponowoczesności. Efekt zaniku solidaryzmu i pustki kulturowej ; Przeżyć życie czy przetrwać? Homo transgreditus w czasie wolnym ; Wędrowcy czy tułacze? W poszukiwaniu nowości i... ; Droga niewybrana. Rola potrzeby samorealizacji w turystyce ; Homo viator wspinający się na szczyty ; "Backpacking" jako forma turystyki indywidualnej w kontekście zmian cywilizacyjnych ; Ekstremalna Atrakcja Turystyczna (EAT). Międzykulturowy charakter turystyki ; Turystyka wiejska jako nowa forma aktywności i szansa rozwoju regionu. Na przykładzie Lubelszczyzny ; Bractwa rycerskie w Polsce początku XXI wieku - remedium na ponowoczesność?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96283 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej