C++ (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Grębosz Jerzy
(6)
Bąbol Krzysztof
(2)
Górczyński Robert
(2)
Jędrzejec Bartosz
(2)
Sadolewski Jan
(2)
Cadenhead Rogers
(1)
Dębska Barbara (1947- )
(1)
Gaczkowski Piotr
(1)
Galowicz Jacek
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Liberty Jesse
(1)
Lippman Stanley B
(1)
Luliński Marek
(1)
Ostrowski Adrian
(1)
Rzońca Dariusz
(1)
Rząsa Wojciech
(1)
Samolej Sławomir
(1)
Sarbicki Gniewomir
(1)
Stawikowski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Programiści
(2)
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
C++ (język programowania)
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Edukacja i pedagogika
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginalny: "Sams teach yourself C++ in 24 hours" 2017.
Wydanie 6. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Dzięki tej książce w ciągu 24 godzinnych lekcji poznasz podstawy programowania w C++ i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw zapoznasz się z instalacją i użyciem kompilatora, później dowiesz się, jak debugować tworzony kod, wreszcie poznasz nowości wprowadzone w standardzie C++14. Dowiesz się, jak zarządzać wejściem i wyjściem oraz jak pracować z pętlami i tablicami. Nauczysz się programowania zorientowanego obiektowo i zobaczysz, jak wykorzystywać szablony. Każda lekcja kończy się zestawem pytań i odpowiedzi, warsztatami oraz ćwiczeniami do samodzielnego wykonania.
CZ. I. PODSTAWY C++: 1. Twój pierwszy program, 2. Organizacja elementów programu, 3. Tworzenie zmiennych i stałych, 4. Użycie wyrażeń, poleceń i operatorów, 5. Wywoływanie funkcji, 6. Sterowanie przebiegiem działania programu, 7. Przechowywanie informacji w tablicach i ciągach tekstowych ; CZ. II. KLASY: 8. Tworzenie prostych klas, 9. Przejście do klas zaawansowanych ; CZ. III. ZARZĄDZANIE PAMIĘCIĄ: 10. Tworzenie wskaźników, 11. Praca z zaawansowanymi wskaźnikami, 12. Tworzenie referencji, 13. Zaawansowane referencje i wskaźniki ; CZ. IV. ZAAWANSOWANY C++: 14. Wywoływanie funkcji zaawansowanych, 15. Przeciążanie operatorów ; CZ. V. DZIEDZICZENIE I POLIMORFIZM: 16. Rozszerzanie klas za pomocą dziedziczenia, 17. Użycie polimorfizmu i klas potomnych, 18. Wykorzystanie polimorfizmu zaawansowanego ; CZ. VI. TEMATY SPECJALNE: 19. Przechowywanie informacji na liście, 20. Użycie specjalnych klas, funkcji i wskaźników, 21. Użycie nowych funkcji standardu C++14, 22. Analiza i projekt zorientowany obiektowo, 23. Tworzenie szablonów, 24. Obsługa wyjątków i błędów ; DODATKI: A. Systemy dwójkowy i szesnastkowy, B. Słowniczek, C. Witryna internetowa książki, D. Użycie kompilatora MinGW C++ w Windows.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliogr. s. 111.
Zdalne kształcenie ; Podstawy programowania ; Wykorzystanie portalu www.e-chemia.pl do nauki programowania ; Struktura kursu ; Struktura programu ; Pierwszy program ; Typy stałych i zmiennych ; Operatory ; Instrukcje sterujące oraz pętle ; Działania na tablicach i wskaźniki ; Procedury i funkcje ; Klasy ; Operacje plikowe ; Prezentacja programu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98485 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++17 STL : receptury / Jacek Galowicz ; [tłumaczenie Robert Górczyński]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 456 stron : ilustracje ; 23 cm.
Tytuł oryginału: "C++17 STL cookbook" 2017.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału. Na stronie redakcyjnej także ISBN oryginału.
Indeks.
C++ pozwala zarówno na tworzenie interfejsów wysokiego poziomu, jak i na pisanie kodu działającego na niskim poziomie. Sprawdza się, gdy trzeba zapewnić wysoką wydajność i niskie obciążenie. Język ten jest konsekwentnie rozwijany: kolejne jego specyfikacje, C++14 i C++17, przyniosły wiele znakomitych udoskonaleń. Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, należy używać z C++ łącznie z biblioteką STL. Jest to standardowa biblioteka języka, dzięki której C++ jest idealny do implementowania oprogramowania o wysokiej jakości i dużej wydajności. Zalety C++ sprawiają, że jest wykorzystywany niemal w każdej dziedzinie. Niestety, wielu programistów nie używa STL. Dzięki tej książce poznasz użyteczność biblioteki standardowej (STL) w C++17 w praktyce, co pozwoli Ci na tworzenie efektywniejszego i w pełni przenośnego kodu źródłowego. Najpierw poznasz nowe funkcje języka, co pozwoli Ci na zrozumienie reguł rządzących C++, oraz funkcje biblioteki standardowej i sposób jej działania. Podczas pracy nad praktycznymi i łatwymi do wykorzystania recepturami poznasz podstawowe koncepcje STL, takie jak kontener, algorytm, klasa narzędziowa, wyrażenie lambda, iterator i wiele innych. Dowiesz się, jak działają najnowsze funkcje wprowadzone w standardzie C++17. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i wysiłek podczas programowania, a Twój kod stanie się prostszy i zdecydowanie bardziej elegancki. [Helion, 2018]
1. Nowe funkcje w C++17 ; 2. Kontenery STL ; 3. Iteratory ; 4. Wyrażenia lambda ; 5. Podstawy algorytmów biblioteki STL ; 6. Zaawansowane przykłady użycia algorytmów biblioteki STL ; 7. Ciągi tekstowe, klasy strumieni i wyrażenia regularne ; 8. Klasy narzędziowe ; 9. Programowanie równoległe i współbieżność ; 10. System plików.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Opus Magnum C++11 : programowanie w języku C++. T. 1 / Jerzy Grębosz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XX, 607, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Łatwy podręcznik.
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania - C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę. Autor tej książki - wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej "Symfonii C++" - postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11. [Helion, 2018]
1. Startujemy! ; 2. Instrukcje sterujące ; 3. Typy ; 4. Operatory ; 5. Typ string i typ vector - pierwsza wzmianka ; 6. Funkcje ; 7. Preprocesor ; 8. Tablice ; 9. Tablice wielowymiarowe ; 10. Wektory wielowymiarowe ; 11. Wskaźniki - wiadomości wstępne ; 12. Cztery domeny zastosowania wskaźników ; 13. Wskaźniki - runda trzecia ; 14. Wskaźniki do funkcji ; 15. Przeładowanie nazwy funkcji ; 16. Klasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Opus Magnum C++11 : programowanie w języku C++. T. 2 / Jerzy Grębosz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - S. XX, 609-1059, [1] : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Łatwy podręcznik.
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania - C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę. Autor tej książki - wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej "Symfonii C++" - postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11. [Helion, 2018]
17. Biblioteczna klasa std::string ; 18. Deklaracje przyjaźni ; 19. Obsługa sytuacji wyjątkowych ; 20. Klasa-składnik oraz klasa lokalna ; 21. Konstruktory i destruktory ; 22. Konstruktory: kopiujący i przenoszący ; 23. Tablice obiektów ; 24. Wskaźnik do składników klasy ; 25. Konwersje definiowane przez użytkownika ; 26. Przeładowanie operatorów ; 27. Przeładowanie: =, [], (), ->.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Opus Magnum C++11 : programowanie w języku C++. T. 3 / Jerzy Grębosz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - S. XX, 1061-1630 : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Łatwy podręcznik.
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania - C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę. Autor tej książki - wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej "Symfonii C++" - postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11. [Helion, 2018]
28. Przeładowanie operatorów new i delete na użytek klasy ; 29. Unie i pola bitowe ; 30. Wyrażenia lambda i wysłanie kodu do innych funkcji ; 31. Dziedziczenie klas ; 32. Wirtualne funkcje składowe ; 33. Operacje wejścia/wyjścia - podstawy ; 34. Operacje we/wy na plikach ; 35. Operacje we/wy na stringach ; 36. Projektowanie programów orientowanych obiektowo ; 37. Szablony - programowanie uogólnione, 38. Posłowie ; Dodatek: Systemy liczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Łatwy Podręcznik)
Indeks.
1. Dziedziczenie 2. Funkcje wirtualne 3. Operacje Wejścia/ Wyjścia 4. Projektowanie programów obiektowo orientowanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Łatwy Podręcznik)
Indeks.
1. Startujemy! ; 2. Instrukcje sterujące ; 3. Typy ; 4. Operatory ; 5. Funkcje ; 6. Preprocesor ; 7. Tablice ; 8. Wskaźniki ; 9. Przeładowanie nazwy funkcji ; 10. Klasy ; 11. Biblioteczna klasa std::strind do operacji z tekstami ; 12. Deklaracje przyjaźni.
Jeśli szukasz nowoczesnego języka programowania, to jest to właśnie język C++. Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny sposób - to jest to właśnie książka dla Ciebie. Książka powstała na podstawie doświadczeń autora w pracy programisty we francuskich i niemieckich instytucjach fizyki jądrowej i nosi znamiona książek pisanych na Zachodzie. Dodatkową zaletą książki jest to, że porusza zagadnienie najczęściej pomijane przez innych autorów: jak stosować technikę obiektowo orientowaną przy projektowaniu własnego programu. [Edition 2000]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Łatwy Podręcznik)
Indeks.
20. Struktury, Unie, Pola bitowe ; 21. Klasa zagnieżdżona lub lokalna ; 22. Konstruktory i Destruktory ; 23. Tablice obiektów ; 24. Wskaźnik do składania klasy ; 25. Konwersje definiowane przez użytkownika ; 26. Przeładowanie operatorów ; 27. Dziedziczenie klas ; 28. Wirtualne funkcje składowe ; 29. Operacja Wejścia/Wyjścia ; 30. Projektowanie programów orientowanych obiektowo.
Jeśli szukasz nowoczesnego języka programowania, to jest to właśnie język C++. Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny sposób - to jest to właśnie książka dla Ciebie. Książka powstała na podstawie doświadczeń autora w pracy programisty we francuskich i niemieckich instytucjach fizyki jądrowej i nosi znamiona książek pisanych na Zachodzie. Dodatkową zaletą książki jest to, że porusza zagadnienie najczęściej pomijane przez innych autorów: jak stosować technikę obiektowo orientowaną przy projektowaniu własnego programu. [Edition 2000]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do C++ : efektywne nauczanie / Cay Horstmann ; przekład Krzysztof Bąbol. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 678, [2] strony : ilustracje kolorowe, fotografie ; 25 cm.
Tytuł oryginału: "Big C++ : late objects" 2018.
Wydanie III odnosi się do oryginału.
1. WPROWADZENIE: 1.1. Czym jest programowanie?, 1.2. Anatomia komputera, 1.3. Kod maszynowy i języki programowania, 1.4. Zapoznanie się ze środowiskiem programowania, 1.5. Analiza pierwszego programu, 1.6. Błędy, 1.7. Rozwiązywanie problemów: projektowanie algorytmów ; 2. PODSTAWOWE TYPY DANYCH: 2.1. Zmienne, 2.2. Arytmetyka, 2.3. Wejście i wyjście, 2.4. Rozwiązywanie problemów: najpierw zrób to ręcznie, 2.5. Ciągi ; 3. DECYZJE: 3.1. Instrukcja if, 3.2. Porównywanie liczb oraz znaków, 3.3. Wiele wariantów, 3.4. Zagnieżdżone gałęzie, 3.5. Rozwiązywanie problemów: schematy blokowe, 3.6. Rozwiązywanie problemów: przypadki testowe, 3.7. Zmienne i operatory logiczne, 3.8. Zastosowanie: weryfikacja danych wejściowych ; 4. PĘTLE: 4.1. Pętla while, 4.2. Rozwiązywanie problemów: ręczne śledzenie kodu, 4.3. Pętla for, 4.4. Pętla do, 4.5. Przetwarzanie danych wejściowych, 4.6. Rozwiązywanie problemów: scenopis, 4.7. Typowe algorytmy pętli, 4.8. Zagnieżdżone pętle, 4.9. Rozwiązywanie problemów: najpierw rozwiąż prostszy problem, 4.10. Liczby losowe i symulacje ; 5. FUNKCJE: 5.1. Funkcje jako czarne skrzynki, 5.2. Implementowanie funkcji, 5.3. Przekazywanie parametrów, 5.4. Wartości zwracane, 5.5. Funkcje bez wartości zwracanych, 5.6. Rozwiązywanie problemów: funkcje do ponownego wykorzystania, 5.7. Rozwiązywanie problemów: uściślanie stopniowe, 5.8. Zakres zmiennej i zmienne globalne, 5.9. Parametry referencyjne, 5.10. Funkcje rekurencyjne (opcjonalnie) ; 6. TABLICE I WEKTORY: 6.1. Tablice, 6.2. Typowe algorytmy tablicowe, 3. Tablice a funkcje, 6.4. Rozwiązywanie problemów: dostosowywanie algorytmów, 6.5. Rozwiązywanie problemów: odkrywanie algorytmów przez manipulację obiektami fizycznymi, 6.6. Tablice dwuwymiarowe, 6.7. Wektory ; 7. WSKAŹNIKI I STRUKTURY: 7.1. Definiowanie i używanie wskaźników, 7.2. Tablice i wskaźniki, 7.3. Ciągi w językach C i C++, 7.4. Dynamiczna alokacja pamięci, 7.5. Tablice i wektory wskaźników, 7.6. Rozwiązywanie problemów: rysowanie schematu, 7.7. Struktury, 7.8. Wskaźniki a struktury ; 8. STRUMIENIE: 8.1. Odczytywanie i zapisywanie plików tekstowych, 8.2. Odczyt tekstowych danych wejściowych, 8.3. Zapisywanie tekstowych danych wyjściowych, 8.4. Analizowanie i formatowanie ciągów, 8.5. Argumenty wiersza poleceń, 8.6. Dostęp swobodny i pliki binarne ; 9. KLASY: 9.1. Programowanie obiektowe, 9.2. Implementowanie prostej klasy, 9.3. Określanie interfejsu publicznego klasy, 9.4. Projektowanie reprezentacji danych, 9.5. Funkcje składowe, 9.6. Konstruktory, 9.7. Rozwiązywanie problemów: śledzenie obiektów, 9.8. Rozwiązywanie problemów: znajdowanie klas, 9.9. Osobna kompilacja, 9.10. Wskaźniki do obiektów, 9.11. Rozwiązywanie problemów: wzorce danych obiektu ; 10. DZIEDZICZENIE: 10.1. Hierarchie dziedziczenia, 10.2. Implementowanie klas pochodnych, 10.3. Przesłanianie funkcji składowych, 10.4. Funkcje wirtualne i polimorfizm ; 11. REKURENCJA: 11.1. Liczby trójkątne, 11.2. Rekurencyjne funkcje pomocnicze, 11.3. Wydajność rekurencji, 11.4. Permutacje, 11.5. Rekurencja wzajemna, 11.6. Poszukiwanie z nawrotami ; 12. SORTOWANIE I WYSZUKIWANIE: 12.1. Sortowanie przez wybieranie, 12.2. Profilowanie algorytmu sortowania przez wybieranie, 12.3. Analiza wydajności algorytmu sortowania przez wybieranie, 12.4. Sortowanie przez scalanie, 12.5. Analiza algorytmu sortowania przez scalanie, 12.6. Wyszukiwanie, 12.7. Rozwiązywanie problemów: szacowanie czasu wykonania algorytmu ; 13. ZAAWANSOWANE CECHY JĘZYKA C++: 13.1. Przeciążanie operatorów, 13.2. Automatyczne zarządzanie pamięcią, 13.3. Szablony ; 14. LISTY POWIĄZANE, STOSY I KOLEJKI: 14.1. Używanie list powiązanych, 14.2. Implementowanie list powiązanych, 14.3. Wydajność operacji na listach, tablicach i wektorach, 14.4. Stosy i kolejki, 14.5. Implementowanie stosów i kolejek, 14.6. Zastosowania stosów i kolejek ; 15. ZBIORY, MAPY I TABLICE MIESZAJĄCE: 15.1. Zbiory, 15.2. Mapy, 15.3. Implementowanie tablicy mieszającej ; 16. STRUKTURY DRZEW: 16.1. Podstawowe koncepcje dotyczące drzew, 16.2. Drzewa binarne, 16.3. Binarne drzewa poszukiwań, 16.4. Przeglądanie drzewa, 16.5. Drzewa czerwono-czarne ; 17. KOLEJKI PRIORYTETOWE I KOPCE: 17.1. Kolejki priorytetowe, 17.2. Kopce, 17.3. Algorytm sortowania przez kopcowanie ; A. Zestawienie słów zastrzeżonych, B. Zestawienie operatorów, C. Kody znaków, D. Przegląd biblioteki C++, E. Wytyczne dotyczące programowania w języku C++, F. Systemy liczbowe ; Alfabetyczna lista składni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110485 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Na okł. rok wyd. 2014.
Bibliogr. s. [183]-184.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
1. Podstawy języka C ; 2. Zaawansowane zagadnienia języka C ; 3. Podstawy języka C++ ; 4. Programowanie w środowisku Visual Studio 2012.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Programisty)
Bibliogr.
1. Wprowadzenie do programowania; 2. Tworzymy nasz pierwszy program; 3. Deklarowanie stałych i zmiennych w programie; 4. Operacje wejścia/wyjścia-część I; 5. Wykonujemy proste operacje arytmetyczne; 6. Podejmujemy decyzje w programie; 7. Wielokrotnie wykonujemy pewne sekwencje instrukcji; 8. Tablice; 9. Podprogramy; 10. Prosta grafika punktowa; 11. Przechowywanie powiązanych informacji w rekordach i strukturach; 12. Elementy programowania zoriento- wanego obiektowo; 13. Operacja wejścia/wyjścia - część II.Pliki; 14. Wskaźniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Podstawowe koncepcje programowania w języku C++; 2. Programowanie proceduralne; 3. Programowanie uogólnione; 4. Programowanie w stylu obiektowym; 5. Programowanie obiektowe; 6. Programowanie z wykorzystaniem wzorców; 7. Obsługa sytuacji wyjątkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [126]. Indeks.
C++, JavaScript, Python i Pascal - oto zbiór języków, które przećwiczysz dzięki zadaniom w tej książce. Każdy z nich ma nieco inne zastosowania, wszystkie zaś są lub będą w najbliższym czasie wykorzystywane na lekcjach informatyki i na egzaminach, a ich użycie w obliczu realnych problemów może wydatnie uprościć Ci życie. Jak najłatwiej i najszybciej nauczyć się programować w tych językach? Oczywiście dzięki ćwiczeniom! Z tą książką napiszesz konkretne programy rozwiązujące zadania numeryczne, logiczne i matematyczne - w każdym z powyższych języków. Z praktycznym zestawem zawartych tu zadań spróbujesz znaleźć permutacje zbioru, zaszyfrować tekst szyfrem Cezara, zbudować trójkąt Pascala i wskazać punkty kratowe wewnątrz koła o promieniu r. Napiszesz według własnego pomysłu programy odpowiadające na postawione w zadaniach pytania. Jeśli jesteś uczniem, będziesz mógł w ten sposób ćwiczyć nie tylko umiejętności programistyczne, lecz także matematyczne. Jeśli jesteś nauczycielem, znajdziesz tu wiele inspiracji do pracy z uczniami. Gotowy pogram będziesz mógł później porównać z rozwiązaniami proponowanymi przez autorów. Dogadaj się z komputerem - w każdym z czterech języków! [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Software architecture with C++ : design modern systems using effective architecture concepts, design patterns, and techniques with C++ 20" 2021.
W książce także ISBN oryginału.
Bibliografie, netografie przy większości rozdziałów.
Dzięki tej książce poznasz narzędzia i rozwiązania, które ułatwiają projektowanie w języku C++ nawet najbardziej skomplikowanych aplikacji. Autorzy przybliżają samo pojęcie architektury oprogramowania i na praktycznych przykładach wyjaśniają, na czym polega jej tworzenie. Pokazują również aktualne trendy projektowe i uczą, jak za pomocą C++ krok po kroku, element po elemencie budować aplikacje i systemy na dowolnym poziomie zaawansowania. W trakcie lektury dowiesz się, jakie warunki powinna spełniać efektywna architektura oprogramowania i jak sprawić, by gwarantowała wysoki poziom bezpieczeństwa, skalowalności i wydajności. Liczne przykłady, zrozumiałe objaśnienia i przyjazny język pozwalają na efektywne i szybkie przyswajanie wiedzy dotyczącej tworzenia rozproszonych, skomplikowanych aplikacji w C++. [Helion, 2022]
Cz. I. KONCEPCJE I SKŁADNIKI ARCHITEKTURY OPROGRAMOWANIA: 1. Znaczenie architektury oprogramowania i zasady dobrego projektowania, 2. Style architektoniczne, 3. Wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne ; Cz. II. PROJEKTOWANIE I WYTWARZANIE OPROGRAMOWANIA W JĘZYKU C++: 4. Projektowanie architektur i systemów, 5. Wykorzystywanie cech języka C++, 6. Wzorce projektowe a język C++, 7. Budowanie i pakowanie ; Cz. III. ARCHITEKTONICZNE ATRYBUTY JAKOŚCIOWE: 8. Pisanie testowalnego kodu, 9. Ciągła integracja i ciągłe wdrażanie, 10. Bezpieczeństwo kodu i wdrażania, 11. Wydajność ; Cz. IV. ZASADY PROJEKTOWANIA NATYWNEGO DLA CHMURY: 12. Architektura zorientowana na usługi, 13. Projektowanie mikrousług, 14. Kontenery, 15. Projektowanie rozwiązań natywnych dla chmury ; Dodatek A, Dodatek B. Odpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102500 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej