Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gugnina Tatiana
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Marketing polityczny
(29)
Kampania wyborcza
(14)
Środki masowego przekazu
(10)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Politycy
(5)
Polityka
(4)
Public relations
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Dziennikarze
(3)
Marketing
(3)
Propaganda
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Kampania wyborcza parlamentarna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Sponsoring
(2)
Telewizyjne programy informacyjne
(2)
Wolność słowa
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dezinformacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
ELSA
(1)
Gender
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Image
(1)
Inwestycje
(1)
Kaczyński, Jarosław (1949- )
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie społeczne
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Korwin-Mikke, Janusz (1942- )
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Lepper, Andrzej (1954- )
(1)
Lubicz, Ryszard
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczyny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Postać filmowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama społeczna
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sądownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Wolność prasy
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: dzieło
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Gatunek
Blogi
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2356)
Bibliogr. przy art.
Działania polityczne.Teoria i praktyka.Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego.Marketing polityczny w USA:koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezyden- ckich.Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego. Wyborca na rynku politycznym.Strategie partii poli- tycznych.Public relations w polityce.Promocja i rekla- ma polityczna.Lobbing jako strategia promocji intere- sów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87743 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [308]-328.
Kod komunikacyjny męskości jako kategoria społeczno-kulturowa w Polsce i we Francji ; Czynniki kształtujące kod komunikacyjny męskości w Polsce i we Francji ; Kod komunikacyjny męskości w marketingu politycznym w Polsce i we Francji - ujęcie teoretyczne ; Kod komunikacyjny męskości w kształtowaniu wizerunku publicznego w marketingu politycznym - analiza porównawcza mediów polskich (z 2005 roku) i francuskich (z 2007 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 416-[418].
Pojęcie i geneza marketingu ; I. Koncepcja socjalistycznego marketingu ; II. Centralne sterowanie niektórymi działaniami marketingowymi ; III. Wykorzystanie zasad marketingu w działalności ; IV. Specyfika marketingu w handlu zagranicznym ; V. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; VI. Badania marketingowe w gospodarce socjalistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Człowiek człowiekowi... władcą ; 2. Jak zdobyć Władzę? ; 3. Ile kosztuje Władza? ; Jak Władzę utrzymać? ; Zdrowie Władzy ; Ludzki wymiar Władzy ; Jak Władza ludowi - tak lud Władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 164-171.
STRATEGIA KAMPANII WYBORCZEJ: Co to jest marketing polityczny ; Dlaczego w marketingu politycznym warto używać narzędzi oferowanych przez Internet ; Jak wyznaczyć cele kampanii wyborczej ; Jakie czynniki wpływają na wynik wyborczy ; Jak zidentyfikować swoich wyborców ; Jak określić tematy i hasła kampanii wyborczej oraz sformułować program wyborczy ; Jak określić środki niezbędne do realizacji strategii kampanii wyborczej ; Jak ustalić właściwą taktykę kampanii wyborczej ; Jak zaplanować kampanię wyborczą ; STRONA WWW: Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową ; Jak przygotować koncepcję strony internetowej ; Jakie warunki powinna spełniać strona internetowa ; Jakie materiały powinny się znaleźć na stronie internetowej ; Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa ; Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony ; Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę ; Jak pozycjonować stronę w Internecie i jak ją wypromować ; Jak reagować na antystrony ; SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE: Czym są społeczności internetowe Jak wykorzystać czat, listy dyskusyjne, fora dyskusyjne, wirtualne światy ; Jak blog może wpłynąć na naszą działalność polityczną ; Czym są serwisy społecznościowe i jakie wyróżniamy ich rodzaje ; Jakie działalnia można podejmować w ramach serwisów społecznościowych ; Jak wybrać właściwy serwis ; Jak stworzyć w serwisie społecznościowym profil i jak nim zarządzać ; Czym są systemy mądrego głosowania ; KOMUNIKACJA W INTERNECIE: Jak przygotować bazę danych ; Jakie zasady obowiązują w korespondencji elektronicznej ; Jak przygotować biuletyn internetowy ; Jak w kampanii wyborczej wykorzystać technologie mobilne ; Jaka forma reklamy internetowej jest najskuteczniejsza ; Co to jest marketing wirusowy i jak działa ; WIZERUNEK POLITYKA W INTERNECIE - KATALOG PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW: Polityk "swój człowiek" ; Polityk ekspert ; Polityk aktywny ; Polityk skuteczny ; Polityk wspierający obywateli ; Polityk słuchający wyborców ; Polityk wrażliwy ; Polityk bliski wyborcom ; Polityk dostępny dla wyborców ; Polityk przejrzysty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros., ukr. Streszcz. ang.
1. Pravitel derzavi joto o'raz (zwropej istorična paradigma) / Gugnin. G. Ostaš, U. Âkovleva) ; 2. Strategie marketingowe w procesie zarządzania uczelniami - projektowanie, rodzaje, przykłady / (H. Hal) ; 3. Instytutiv rozvytku, modeli korporatyvnoho upravlinnya v ekonomitsi / (A. Tkach) ; 4. Preferencje konsumentów i ich znaczenie w koncepcji marketingu ekologicznego / (L. Witek) ; 5. Ryzyko w działalności inwestycyjnej gospodarstw rolniczych / (D. Kusz) ; 6. Współczesne problemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych / (A. Gazda).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej