Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(28)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gugnina Tatiana
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Marketing polityczny
(29)
Kampania wyborcza
(14)
Środki masowego przekazu
(10)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Politycy
(5)
Polityka
(4)
Public relations
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Dziennikarze
(3)
Marketing
(3)
Propaganda
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Kampania wyborcza parlamentarna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Sponsoring
(2)
Telewizyjne programy informacyjne
(2)
Wolność słowa
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dezinformacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
ELSA
(1)
Gender
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Image
(1)
Inwestycje
(1)
Kaczyński, Jarosław (1949- )
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie społeczne
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Korwin-Mikke, Janusz (1942- )
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Lepper, Andrzej (1954- )
(1)
Lubicz, Ryszard
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczyny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Postać filmowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama społeczna
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sądownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Wolność prasy
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: dzieło
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Gatunek
Blogi
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Humanistyczny. Politechnika Koszalińska)
ISSN 0239-7129 oraz nr 312 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliografia na stronach 299-312.
R. I. PROBLEMY BADAWCZE W OPISIE RYWALIZACJI WYBORCZEJ: 1. Stabilizacja polityczna w okresie 2005-2015 ; 2. Finansowanie partii politycznych jako czynnik stabilizujący system partyjny ; 3. Listy wyborcze ; 4. Widowisko, aktorstwo czy polityka? ; Postpolityka ; Mediatyzacja polityki ; Polityka sterowana sondażami ; Karnawalizacja ; R. II. PODZIAŁY IDEOLOGICZNE W POLSKIM SYSTEMIE POLITYCZNYM: 1. Nieadekwatność podziałów "lewica" versus "prawica" ; 2. Uwarunkowania tożsamości partyjnych na tle transformacji politycznej ; 3. Podziały w nowej rzeczywistości politycznej po 2005 roku: Tożsamość partii postsolidarnościowych ; Kontynuacja tożsamości politycznych na tle podziałów partyjnych ; Personalny wymiar rywalizacji politycznej ; R. III. HASŁA I PROGRAMY WYBORCZE W RYWALIZACJI POLITYCZNEJ: 1. Hasła wyborcze jako wyraz rywalizacji politycznej ; 2. Historia rywalizacji politycznej w kontekście funkcjonowania haseł wyborczych ; 3. Analiza treści programów wyborczych względem wizerunku partii politycznych oraz rywalizacji wyborczej ; 4. Program polityczny ; 5. Program polityczny jako autoprezentacja partii ; 6. Analiza programowa ; 7. Instytucjonalizacja programów politycznych ; R. IV. OKRES 2005-2007. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLITYCZNYCH BIEGUNÓW: 1. Ewolucja poglądów elektoratów partyjnych na temat istotnych kwestii społecznopolitycznych w latach 2005-2015 ; 2. Socjodemograficzne podziały wśród wyborców w latach 2005-2015 ; 3. "Płynność" elektoratów wyborczych ; R. V. POCZĄTEK RYWALIZACJI PO I PIS: 1. Okres 2005-2007 jako moment budowy biegunów politycznych na poziomie elektoratów ; 2. Nieudana koalicja i początek rywalizacji PO i PiS ; 3. Kontestacja czy kontynuacja modelu rywalizacji wyborczej po 2005 roku? ; 4. Formowanie się gabinetów rządowych w latach 2005-2007 ; R. VI. RYWALIZACJA WYBORCZA W LATACH 2007-2015: 1. Kampania wyborcza w 2007 roku: Nastroje społeczne podczas kampanii wyborczej 2007 ; Wynik wyborczy jako nieprzewidywalny element rywalizacji wyborczej ; Wybrane aspekty marketingu wyborczego w praktyce ; 2. Katastrofa Smoleńska ; 3. Kampania wyborcza w 2011 roku ; 4. Kampania wyborcza w 2015 roku: Nowe inicjatywy i podmioty polityczne ; Prawo i Sprawiedliwość ; Platforma Obywatelska ; Lewica ; ZAKOŃCZENIE ; BIBLIOGRAFIA ; ANEKSY: 1. Poglądy elektoratów partyjnych (w roku wyborczym: 2005, 2007, 2011, 2015) ; 2. Poparcie dla partii politycznych w okresie 2002-2005 ; 3. Poparcie dla partii politycznych w okresie 2005-2007 ; 4. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2007 r. ; 5. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2011 r. ; 6. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2015 r. ; 7. Socjodemograficzne podziały elektoratów partyjnych w wyborach parlamentarnych w okresie 2005-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85937, A-86991 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. RÓŻNE DROGI DOJŚCIA DO WŁADZY: 1. Pasja do polityki na konkretnym przykładzie ; 2. Studia, zawód, wykształcenie a kariera polityczna ; 3. Działalność społeczna drogą do władzy? ; 4. Chcesz być znany? Rozwijaj się! ; 5. Z kim przestajesz, takim się stajesz – czyli z kim warto współpracować ; 6. Bądź konsekwentny – czyli umiejętność wyznaczania i osiągania celów ; 7. Umiejętność publicznego wypowiadania się ; 8. Cechy skutecznego polityka ; 9. Cechy lidera-przywódcy ; 10. Wrodzone predyspozycje do zostania politykiem a możliwości wyuczenia się określonych zachowań ; II. SAMORZĄD LOKALNY: 1. Wprowadzenie do polityki lokalnej ; 2. Partia czy komitet własny? ; 3. Bezpartyjny komitet własny – fikcja czy szansa na sukces? ; 4. Komitety wodzowskie ; 5. Siła i słabość komitetów samorządowych oraz kandydatów bezpartyjnych ; 6. Partia polityczna i jej atuty w wyborach samorządowych ; 7. Czy samorządowiec = polityk? ; 8. Samorząd a polityka ; 9. Niezależność czy poparcie partii? ; 10. Aktualny włodarz w obliczu kampanii ; 11. Specyfika wyborów do rady miasta i gminy ; 12. Wybory do rady powiatu ; 13. Magia pierwszego miejsca ; 14. Kiedy kolejność na liście ma znaczenie? ; 15. Czy popularność jest potrzebna? ; 16. Sposób na skuteczną przemowę ; 17. Analiza okręgu wyborczego ; 18. Sztab wyborczy ; 19. Program wyborczy ; 20. Wizerunek kandydata ; 21. Zbieranie podpisów pod listą wyborczą ; 22. Nieprawidłowości wyborcze/brudna kampania ; 23. Finansowanie kampanii wyborczej (stan na 2017 r.) ; 24. Funkcjonowanie urzędu miasta/gminy ; 25. Sołtys na wsi władzą jest i basta! ; 26. Metody walki z wypaleniem zawodowym ; 27. Lojalność w polityce ; 28. Podejmowanie trudnych decyzji ; 29. Dobór współpracowników ; 30. Problemy z realizacją programu wyborczego ; 31. Działania dywersyjne wśród podległych pracowników samorządowych ; 32. Tworzenie koalicji w radzie gminy, miasta, powiatu i województwa ; 33. Prawa i obowiązki radnego ; 34. Relacje radnych z włodarzami ; 35. Skazany na sukces. Czyli jak wygrać wybory samorządowe? ; III. POLITYKA OGÓLNOPOLSKA: 1. Miejsce na liście a szanse wyborcze ; 2. Jak zorganizować skuteczną kampanię wyborczą? (ulotki, plakaty, hasło wyborcze i inne) ; 3. Organizacja sztabu wyborczego i budowanie zespołu ; 4. Prowadzenie kampanii bezpośredniej („od drzwi do drzwi”) ; 5. Brudna polityka czy etyka w kampanii? ; 6. Cisza wyborcza a prowadzenie kampanii ; 7. Manipulacje w czasie wyborów ; 8. Mobilizacja wyborców, czyli nasza wspólna walka o frekwencję ; 9. Analiza okręgu wyborczego ; 10. Zarządzanie kryzysem w kampanii ; 11. Hejt - zagrożenie naszych czasów ; 12. Debaty wyborcze ; 13. Planowanie strategii wyborczej ; 14. Kampania negatywna - czy się opłaca? ; 15. Sytuacje konfliktowe w polityce ; 16. Organizacja biura poselskiego/senatorskiego ; 17. Funkcjonowanie w mediach, relacje z dziennikarzami ; 18. Kobiety w polityce ; IV. PRAKTYCZNE PRZYKŁADY KARIER POLITYCZNYCH: 1. Nazywam się Szydło, Beata Szydło ; 2. Andrzej Duda - dobry kandydat, wyjątkowa kampania ; 3. Lucjusz Nadbereżny - jeden z najmłodszych prezydentów w Polsce ; 4. Mateusz Cebula - harcerz, który został radnym ; V. PROPONOWANE ZMIANY W KODEKSIE WYBORCZYM (2018 R.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-215. Indeks.
I. WIZERUNEK POLITYKA JAKO PRZEDMIOT MARKETINGU POLITYCZNEGO: 1. Definiowanie wizerunku polityka ; 2. Komponenty wizerunku polityka ; 3. Kreatorzy wizerunku polityka ; 4. Zasady kreowania wizerunku polityka. II. KREACJA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Typ i kreacja wizerunku polityka ; 2. Typ wizerunku "męża stanu" ; 3. Typ wizerunku "reformatora" ; 4. Typ wizerunku "eksperta". III. INSTRUMENTARIUM KREOWANIA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Narzędzia kreacji wizerunku polityka ; 2. Publikacje zwarte ; 3. Publikacje w prasie kolorowej ; 4. Spektakle medialne ; 5. Reklama polityczna. IV. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE POLITYKA: 1. Założenia kompetencji komunikacyjnych ; 2. Egzemplifikacje ewolucji kompetencji komunikacyjnych polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
KREOWANIE WIZERUNKU POLITYCZNEGO I MANIPULACJA HISTORIĄ: Polityka 2.0. Case studies na podstawie wybranych przykładów z polskiej sceny politycznej ; Analiza wizerunku medialnego Janusza Korwin-Mikkego ; Strategia wizerunkowa "męża stanu" - droga do sukcesu wyborczego czy politycznego upadku? Studium przypadku kariery politycznej Andrzeja Leppera ; Aparat cenzury i cenzorów w systemie mediów totalitarnych ; Analiza wizerunku medialnego Jarosława Kaczyńskiego ; Ideologia i tortura: grupa chrześcijan Asuny-Beresny zamordowana przez bolszewików 28 marca 1919 roku w Dyneburgu ; POLITYKA W CYBERPRZESTRZENI: Media społecznościowe jako narzędzie ewangelizacji w rękach diakonów - szanse i zagrożenia. Analiza SWOT ; Aktywność internetowa mocnym ogniwem komunikacji społecznej. Portale społecznościowe skutecznym narzędziem na drodze zmian politycznych ; Polityka na Twitterze w świetle dostępnych badań ; Internet a państwo według Arystotelesa - cyberprzestrzeń jako nowa rzeczywistość społeczna ; Marketing polityczny w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia dla procesu komunikacji i jego uczestników ; DEBATA POLITYCZNA W MEDIACH: Między prawdą a kłamstwem - językowe określenia przeciwnika politycznego we współczesnym dyskursie medialnym. Wybrane przykłady ; Media jako kanał obiektywnego przekazu politycznego. Fikcja czy rzeczywistość? ; Media jako narzędzie konstytuujące recepcję rzeczywistości społeczno-politycznej przez współczesne pokolenie młodych ludzi ; Polityczna gra medialna o religijne autorytety ; Stosowność (i niestosowność) w radiowych audycjach z udziałem polityków na przykładzie "Siódmego dnia tygodnia" Radia Zet ; Między legitymizacją a merytoryczną oceną. Argumentacja uczonych w mediach na przykładzie dwóch głośnych debat historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-[340].
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym ; II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej ; III. Telewizyjna reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Societas ; 19)
Tyt. okł. i grzb.: Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej.
Bibliogr. s. [223]-234. Indeks.
Tyt. okł. i grzb.: Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej.
Elektroniczne środki masowego przekazu ; Medialne komunikowanie wyborcze ; Polityczne i prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Internecie ; Internet w polskich kampaniach parlamentarnych 1997-2005 ; Internet w kampanii parlamentarnej w 2007 r. - studium przypadku ; Trzy spojrzenia na rolę i wykorzystanie Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej