Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(214)
Forma i typ
Książki
(214)
Publikacje dydaktyczne
(45)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(236)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(87)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(134)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(10)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Payne Adrian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doliński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(84)
1990 - 1999
(62)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(208)
Język
polski
(202)
angielski
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(38)
Menedżerowie
(13)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing
(105)
Zarządzanie
(31)
Przedsiębiorstwo
(18)
Turystyka
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Reklama
(9)
Rynek
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Usługi
(7)
Banki
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Decyzje
(5)
Hotelarstwo
(5)
Innowacje
(5)
Marketing polityczny
(5)
Organizacja
(5)
Public relations
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Internet
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Ocena pracowników
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Konkurencja
(3)
Kredyt
(3)
Kultura
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja pracy
(3)
Odpoczynek
(3)
Prawo handlowe
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Controlling
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Merchandising
(2)
Moda
(2)
Popyt
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Akredytywa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania rynku
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demokracja
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(72)
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
Podręczniki
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
214 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing w praktyce / Mirko Düssel ; [przekł. z jęz. niem. Beata Moryl]. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2010. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm.
(BC.edu Biznes)
Tyt. oryg.: "Handbuch Marketingpraxis" 2006.
Na okł. podtyt.: praktyka (i teoria) biznesu : od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Indeks.
PODSTAWY: Znaczenie marketingu ; Definicja: czym jest marketing? ; Klient ; Różne rodzaje marketingu ; Marketingowe mity ; Etyka a marketing ; Trójkąt strategiczny ; Realizacja - proces marketingowy ; Racja bytu - rynki i grupy docelowe ; ANALIZA: Badania marketingowe - przewaga dzięki informacji ; System marketingowo-informacyjny ; Proces badań marketingowych ; Metody prognozowania ; Zabezpieczenie przyszłości - trendy i zjawiska na rynkach ; Analiza strategiczna ; Analiza SWOT: Gdzie znajdują się wasze mocne i słabe strony? Gdzie powstają szanse i zagrożenia? ; Warsztat analizy trendów: Które trendy są dla was ważne? ; Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera): Jak wygląda wasza konkurencyjność? ; Technika scenariuszy ; Mapa rynku ; Listy sprawdzające: przyszłość marketingu ; STRATEGIA: Czym jest strategia? ; Ideał marketingowy ; Zasady sukcesu rynkowego ; Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe ; Decyzje strategiczne ; Pozycjonowanie strategiczne ; Zmiany strategiczne ; Lista sprawdzająca: Czy odrobiliście swoją strategiczną pracę domową? ; Marketing mix (kompozycja marketingowa) ; Polityka produktowa: unikalna oferta ; Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych wyników ; Polityka dystrybucyjna: droga do klienta ; Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji ; ZARZĄDZANIE: Planowanie marketingowe i jego realizacja - tak działa marketing! ; Walcz z przeciętnością: synergie marketingowe i przewaga marketingowa ; Dwoistość wartości klienta ; Tworzyć większą wartość dla klienta dzięki zarządzaniu produktami ; Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa ; MATERIAŁY POMOCNICZE: Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami i agencjami ; Środki komunikacji przyciągające uwagę - atrakcyjniejsza forma, lepsze działanie ; Odwaga w stosowaniu typografii: ABC konfiguracji ; Sformułowania, które pomagają sprzedawać: ABC pisania tekstów ; Telemarketing ; Planowanie udziału w targach ; Prawo marketingu ; POSŁOWIE: EFEKTYWNY MARKETINGOWIEC.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
I. UWARUNKOWANIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; II. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU: 1. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 2. Zachowania nabywców; 3. Segmentacja rynku; 4. Systemy inflacyjne w marketingu; 5. Badania marketingowe; III. INSTRUMENTY MARKETINGOWE: 1. Produkt w koncepcji marketingu; 2. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 3. Dystrybucja; 4. Komunikacja marketingowa (promocja); 5. Wizerunek przedsiębiorstwa; IV. STRATEGICZNE ASPEKTY MARKETINGU: 1. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 2. Wskaźniki marketingowe; 3. Marketing strategiczny a operacyjny; 4. Plan marketingowy; 5. Strategie marketingowe; 6. Marketing relacji; 7. Kontrola marketingowa; 8. Etyka w marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-Inf.-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Krzysztof Przybyłowski [et al. ; przeł. z ang. Piotr Gumola et al.]. - Warszawa : ABC, 1998. - XXIV, 726 s. : fot. kolor., wykr. kolor. ; 28 cm.
Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-78328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Nauka marketingu szybko, łatwo i dokładnie.
1. Gospodarka, rynek, przedsiębiorstwo ; 2. Koncepcja marketingu i marketingu-mix ; 3. Nabywca, jego rola i zachowania na rynku ; 4. Badania marketingowe nabywców produktów i usług ; 5. Produkt i usługa ; 6. Cena i warunki transakcji ; 6. Rynek docelowy i cykl życia produktu ; 7. Marketingowy proces tworzenia wartości ; 8. Dystrybucja produktów i usług ; 10. Promocja produktów i przedsiębiorstwa ; 11. Marketingowa organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem ; 12. Zagrożenia i szanse przedsiębiorstwa ; 13. Planowanie strategiczne ; 14. Małe przedsiębiorstwo na rynku ; 15. Od małego przedsiębiorstwa do globalnego biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Warszawa : WSziP, 1995. - 259 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / Profesjonalna Szkoła Biznesu)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [485]-488. Indeks.
CZ. I. FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ: R. 1. Przedmioty i etapy badań marketingowych ; CZ. II. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDECJE GROMADZENIA: R. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań ; R. 3. Gromadzenie danych wtórnych ; R. 4. Gromadzenie danych pierwotnych ; CZ. III. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM: R. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa ; R. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków rozwoju ; R. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych ; R. 8. Badania produktu ; R. 9. Badanie cen ; R. 10. Badanie systemu dystrybucji ; R. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji ; R. 12. Badania satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-[714]. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
Cz. I. MODEL FUNKCJONOWANIA MARKETINGU: 1. Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie: Koncepcja modelu funkcjonowania ; 2. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu ; 3. Rynek docelowy ; Cz. II. BADANIA MARKETINGOWE: 4. System informacji marketingowej ; 5. Organizowanie i metody badań marketingowych ; 6. Studia nad postępowaniem konsumentów ; Cz. III. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM: 7. Planowanie marketingowe produktu ; 8. Kierowanie rozwojem produktu ; 9. Kreowanie marki produktu ; Cz. IV. ORGANIZOWANIE DYSTRYBUCJI PRODUKTÓW: 10. Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa ; 11. Logistyka dystrybucji ; 12. Dystrybucja detaliczna ; Cz. V. PROMOCJA PRODUKTÓW: 13. Podstawy promocji ; 14. Reklama produktów ; 15. Akwizycja marketingowa ; 16. „Public relations” i środki popierania sprzedaży ; Cz. VI. PROGRAMOWANIE CEN PRODUKTÓW ; 17. Polityka cen ; 18. Zasady kalkulacji cen ; Cz. VII. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 19. Strategie marketingowe ; 20. Planowanie marketingowe ; 21. Organizowanie i kontrola działalności marketingowej ; Cz. VIII .ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI PRZEMYSŁOWYMI I USŁUGAMI: 22. Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych ; 23. Kierowanie rozwojem usług ; Cz. IX. MARKETING MIĘDZYNARODOWY: 24. Podstawy marketingu międzynarodowego ; 25. Analiza środowiska międzynarodowego ; 26. Organizowanie marketingu międzynarodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83293 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78196 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej