Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(214)
Forma i typ
Książki
(214)
Publikacje dydaktyczne
(45)
Publikacje fachowe
(30)
Publikacje naukowe
(22)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(235)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(87)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(134)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(10)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Sznajder Andrzej
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Payne Adrian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Cieśla Stefan
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doliński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(84)
1990 - 1999
(62)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(208)
Język
polski
(202)
angielski
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(38)
Menedżerowie
(13)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Projektanci mody
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oficerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing
(105)
Zarządzanie
(31)
Przedsiębiorstwo
(18)
Turystyka
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Reklama
(9)
Rynek
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Usługi
(7)
Banki
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Decyzje
(5)
Hotelarstwo
(5)
Innowacje
(5)
Marketing polityczny
(5)
Organizacja
(5)
Public relations
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Internet
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Ocena pracowników
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Konkurencja
(3)
Kredyt
(3)
Kultura
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Logistyka
(3)
Motywacja pracy
(3)
Odpoczynek
(3)
Prawo handlowe
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Controlling
(2)
Dług publiczny
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Merchandising
(2)
Moda
(2)
Popyt
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Akredytywa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania rynku
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demokracja
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(72)
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
Podręczniki
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
214 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Marketing międzynarodowy 2. Marketing terytorialny 3. Marketing w handlu detalicznym 4. Marketing w internecie 5. Marketing w organizacjach niekomercyjnych 6. Marketing ekologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-437.
1. Istota i znaczenie marketingu ; 2. Zachowanie nabywców na rynku ; 3. Segmentacja rynku ; 4. Produkt ; 5. Wprowadzanie na rynek nowych produktów ; 6. Cena ; 7. Dystrybucja ; 8. Hurt i detal ; 9. Promocja ; 10. Marketingowy system informacji ; 11. Zarządzanie marketingiem ; 12. Marketing na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 429-436.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Bibliogr. s. [459]-461. Indeks.
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu: 1. Czym jest marketing i do czego służy? ; 2. System marketingowy ; 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe ; Część druga. Narzędzia marketingowe: 4. Produkt ; 5. Cena ; 6. Strategia dystrybucji ; 7. Promocja ; 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces ; Część trzecia. Niezbędne umiejętności: 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi ; 10. Marketing a finanse ; 11. Zarządzanie ludźmi ; 12. Zarządzanie projektami ; 13. Konsulting ; Część czwarta. Synteza: 14. Rozwój nowych produktów ; 15. Jakość rynkowa ; 16. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - [Wyd. 7]. - Warszawa : PWE, 1995. - 373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 373-[374]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Zrozumieć marketing; 2. Odkrywanie szans rynkowych; 3. Wybór obszaru i koncepcji działania; 4. Wykorzystywanie instrumentów marketingu; 5. Kształtowanie efektywności działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [350]-355.
I. ZROZUMIEĆ MARKETING: Istota marketingu ; Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych ; Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH: Analiza warunków działania ; Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych ; Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku ; Zachowania konkurentów ; III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA: Segmentacja rynku ; Wybór rynku docelowego ; Pozycjonowanie ; IV. WYKORZYSTYWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU: Decyzje związane z produktem i marką ; Decyzje związane z kształtowaniem cen ; Decyzje związane z dystrybucją ; Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej ; Kształtowanie struktury marketingu-mix ; V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Koszty i efekty działań marketingowych ; Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej ; Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydaw.Ekonomiczne, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Bibliogr. s.237-239.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 218, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3. - Warszawa : PWE, 1995. - 196 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 195-[197].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
1. Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym 2. Zachowania konsumenckie na rynku 3. Partnering w warunkach rosnącej konkurencji rynkowej 4. Długookresowa strategia rozwoju partneringu w firmie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Zrozumieć proces marketingowy ; Proces planowania marketingowego ; Audyt marketingowy ; Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych ; Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Plan sprzedaży ; Planowanie cen ; Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku ; Plan zarządzania relacjami z klientem ; Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego ; Pomiar efektywności planowania marketingowego ; Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90192 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej