Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(22)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Baran Stanley J. (1948- )
(2)
Davis Dennis K
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Kaczmarek Bożydar Leon Jan (1946- )
(2)
Marcjanik Małgorzata (1950- )
(2)
Sadza Agata
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Stewart John
(2)
Suchecki Jacek (1950- )
(2)
Tokarz Marek
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Adams Katherine L
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Castells Manuel (1942- ). Wiek Informacji
(1)
Debray Régis (1940- )
(1)
Doktór Jan (1952- )
(1)
Dudek Wiesław (1931- )
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Goban-Klas Tomasz. (1942- )
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Kapciak Alina
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Maigret Éric
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Markiewicz Katarzyna (psycholog)
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
McQuail Denis
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Pisarek Walery (1931-2017)
(1)
Prejs Marek
(1)
Retter Hein
(1)
Rożnowska Anna
(1)
Stewart John (1941- )
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(36)
Środki masowego przekazu
(17)
Stosunki interpersonalne
(5)
Negocjacje
(3)
Reklama
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Etyka biznesu
(2)
Etykieta językowa
(2)
Gospodarka
(2)
Internet
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Logika
(2)
Mediacja (prawo)
(2)
Opinia publiczna
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Agencje prasowe
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Barney, Matthew (1967- )
(1)
Barok
(1)
Dziennikarze
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Godard, Jean-Luc (1930-2022)
(1)
Grupy społeczne
(1)
Informacja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kina
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Małżeństwo
(1)
Multimedia
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa człowieka
(1)
Propaganda
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Samopoznanie
(1)
Sieć komputerowa rozległa
(1)
Słuchanie
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telewizja
(1)
Telewizja satelitarna
(1)
Themerson, Franciszka Weinles (1907-1988)
(1)
Themerson, Stefan (1910-1988)
(1)
Unia Europejska
(1)
Wolność słowa
(1)
Związki niesakramentalne
(1)
Łączność satelitarna
(1)
Środki masowego przekazu - a dziecko - podręcznik akademicki
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Goście Wieczerzy Pańskiej (film)
(1)
Noc i Mgła (film)
(1)
Temat: czas
1501-
(1)
1601-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Podręcznik akademicki
(8)
Film
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kultury Mediów ; 3)
Bibliogr. s. [253]-260. Indeksy.
1. Czas przekazywania ; 2. "The Medium is the message" ; 3. "To zabije tamto" ; 4. Skuteczność symboliczna ; 5. Rada dyscyplin ; 6. Mediologia - do czego to służy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje; 2. Zawartość informacyjna komunikatu; 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna; 4. Sztuka wnioskowania; 5. Sztuka argumentacji; 6. Sztuka dyskutowania; 7. Perswazja; 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego; 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż; 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo; 11. Czynnik psychologiczny w perswazji; 12. Komunikacja niewerbalna; 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego; 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą; 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: starania o zatrudnienie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Część I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania; Część II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna; Część III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów; 9. Przekazy masowe a wartości społeczne;10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego; Cześć IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy; 13. Ku społeczeństwu medialnemu;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Część I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania; Część II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna; Część III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów; 9. Przekazy masowe a wartości społeczne;10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego; Cześć IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy; 13. Ku społeczeństwu medialnemu;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 317-336. Indeks.
I. MEDIA A CYWILIZACJE: 1. Komunikacja a społeczeństwo; 2. Media w wymiarze społecznym i indywidualnym; 3. Media wytworem i kreatorem współczesnej kultury - kulturowe uwarunkowania mediów, II. MEDIA W PEDAGOGICE: 1. Przedmiot i zadania mediów w komunikacji; 2. Media w katalogu środków dydaktycznych; 3. Wybrane modele komunikowania; 4. Wychowanie a media; 5. Media a patologie; 6. Metodologia badań w pedagogice medialnej, III. ZARYS KOGNITYWISTYCZNO-KONSTRUKTYWISTYCZNEJ TEORII PEDAGOGIKI MEDIALNEJ: 1. Problemy pedagogiki medialnej; 2. Teoria kognitywistyczna w edukacji wspieranej mediami; 3. Konstruktywizm w edukacji wspieranej mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90816/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grzeczność w komunikacji językowej / Małgorzata Marcjanik. - Wydanie 1 - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 166 stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach [161]-166.
I. WPROWADZENIE TEORETYCZNO-METODOLOGICZNE: Etykieta (grzeczność) językowa jako składnik triady aksjologicznej: dobro - piękno - prawda ; Grzeczność językowa, grzeczność niejęzykowa. Zasada stosowności pragmatycznej w zachowaniach grzecznościowych ; Grzeczność jako zasada współpracy konwersacyjnej. Grzeczność jako gra - strategie grzeczności. Grzeczność jako przejaw kompetencji komunikacyjnej (kulturowej) ; Polskie normy grzecznościowe na tle innych kultur ; Zmiany w polskiej grzeczności po roku 1989. II. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU INTERPERSONALNYM (W BEZPOŚREDNICH ROZMOWACH): Relacje na ty ; Relacje na pan, pani ; Próby tworzenia relacji pośrednich między ty a pan, pani ; Formuły powitań i pożegnań jako próby tworzenia relacji pośrednich. III. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU INTERPERSONALNO-MEDIALNYM (PRZY UŻYCIU TELEFONU, DOMOFONU, INTERNETU, LISTU): Rozmowy telefoniczne ; Rozmowy przez domofon ; Komunikowanie za pomocą SMS-ów ; Korespondencja elektroniczna (e-mailowa) ; Rozmowy w sieci. Na przykładzie komunikatorów i czatów ; Korespondencja tradycyjna - listy, kartki pocztowe. IV. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU PUBLICZNYM I KOMUNIKOWANIU PUBLICZNYM ZAPOŚREDNICZONYM PUBLICZNO-MASOWYM (W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH NA ŻYWO ORAZ UTRWALONYCH I ODTWARZANYCH PRZEZ MEDIA): Przemówienia ; Wykłady ; Referaty ; Pogadanki, prelekcje, odczyty ; Dyskusje, spory. V. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU MASOWYM: Radio, telewizja ; Prasa ; Książki. VI. PODSUMOWANIE. OBRAZ GRZECZNOŚCI PRZEŁOMU WIEKÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-278.
I. Komunikowanie jako zasadnicza umiejętność interpersonalna ; II. Model procesu komunikacji ; III. Komunikacja a konflikt ; IV. Komunikacja a negocjacje ; V. Wybrane elementy komunikacji w organizacji ; VI. Opinia publiczna - jej istota i funkcje ; VII. Komunikacja masowa ; VIII. Komunikacja w reklamie ; IX. Internet - współczesne narzędzie komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po niektórych rozdz.
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne. [Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [417]-444. Indeks.
Rozdz. 1. WPROWADZENIE. Rozdz. 2. DRUK I JEGO KONTEKSTY: Rewolucja Gutenberga - rewizja; Komunikacja w przestrzeni fizycznej; Mocarstwa i komunikacja; Komunikacja transatlantycka; Komunikacja oralna; Komunikacja pisemna; Języki służące komunikacji; Komunikacja wizualna; Obrazy drukowane; Komunikacja multimedialna; Interakcje między mediami; Cenzura; Tajna komunikacja; Początki rynku; Historia czytania; Nauka i rozrywka; Rewolucja Gutenberga raz jeszcze. Rozdz. 3. MEDIA I SFERA PUBLICZNA WE WCZESNONOWOŻYTNEJ EUROPIE: Reformacja; Wojny religijne i rewolucja w Niderlandach; Od rewolucji purytańskiej do rewolucji chwalebnej; Zróżnicowanie sfery publicznej; Oświecenie francuskie i europejskie; Oświecenie i rewolucja; Patrząc w przyszłość. Rozdz. 4. TECHNOLOGIE I REWOLUCJE: Moc napędu parowego; Transport; Transport kolejowy; Spojrzenie w tył, na boki, w przyszłość; Demografia, gospodarka, komunikacja; Klasy i masy; Rozwój mediów drukowanych; Książki, gazety i ich czytelnicy; Wystawy; Konsumpcja; Od pary do elektryczności. Rozdz. 5. NOWE PROCESY, NOWE WZORCE: Kolej; Statki; Poczta; Telegraf; Telefon; Radiostacja; Gramofon; Od aparatu fotograficznego do filmu; Początki telewizji; Inne wynalazki. Rozdz. 6. INFORMACJA, EDUKACJA, ROZRYWKA: Rola prasy; Transmisje radiowo-telewizyjne z perspektywy czasu; Telewizja; Komentarze i badania; Społeczeństwo informacyjne; Podsumowanie. Rozdz. 7. KONWERGENCJA MEDIÓW: Komputery; Róg obfitości - wybór i kryzys; Gry wideo; Telewizja satelitarna i kablowa; Wideotekst; Internet; Nowe tysiąclecie; Globalizacja; Podsumowanie. Rozdz. 8. W CYBERPRZESTRZENI I POZA NIĄ: W cyberprzestrzeni; Kobiety, dzieci, telewizja i Internet; Mobilność, prywatność, inwigilacja; 11 września i jego następstwa; Publiczne usługi radiowo-telewizyjne; Konsultanci i ciała nadzorujące; Druk w świecie cyfrowym; Przesłanie. KALENDARIUM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95801 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Communicare : historia i kultura)
Indeks.
I. ORALIZACJA SZTUK PLASTYCZNYCH: "Gadające obrazy" ; Czyśćcowa loteria ; Proksemika zaświatów. II. TEATR - ORALNOŚĆ A WZORCE KLASYCZNE: Kresowy teatr wyobraźni ; "Gotyckie" tragedie duchowne ; Klasycyzm w Podhorcach. III. Literatura wobec tradycji oratury: Psalm jako formuła pamięci ; Ikonograficzne wzorce pamięci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Interdyscyplinarny podręcznik komunikacji interpersonalnej! Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W książce omówiono m.in.: rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem, docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka, interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku, różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn, rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych, samospełniające się proroctwa interpersonalne, specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem, komunikację międzykulturową. Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi. [PWN, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. 445-465 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki gł. dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji.
I. Wstęp do teorii komunikowania masowego II. Era społeczeństwa masowego i kultury masowej III. Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów IV. Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. s. [257]-284. Indeks.
I. PROBLEMATYKA OGÓLNA: 1. Europejska Wspólnota Gospodarcza wkracza w pole polityki medialnej ; 2. Zakres działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe ; 3. Ład medialny promowany przez instytucje unijne ; 4. Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej. II. DZIEDZINY POLITYKI MEDIALNEJ I DZIAŁALNOŚCI UNII EUROPEJSKIEJ W DZIEDZINIE MEDIÓW: 5. Unijne prawo medialne ; 6. Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych ; 7. Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego ; 8. Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej. III. WPŁYW PRZYSTĄPIENIA DO UNII EUROPEJSKIEJ NA SYSTEMY MEDIALNE: 9. Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filmogr. s. [561]-563. Indeksy.
I. PARATEKST JAKO POSTFABRYKAT KULTURY: Paratekst jako postfabrykat kultury ; Obok filmu, między mediami ; Niezwykły świat paratekstualności ; Paratekst jako oszust i demistyfikator? ; Marginesy i marginalia ; Heterotrofizm, epidemiczność, symbiotyczność. O niektórych mechanizmach cyrkulacji treści kulturowych ; Parateksty w telewizji ; Telewizyjne atrakcje paratekstualne. II. POGRANICZA AUDIOWIZUALNOŚCI: Pogranicza audiowizualności. O artystycznych marginaliach Franciszki i Stefana Themersonów ; Piosenka jako przykład synergii między filmem, przemysłem płytowym a radiem w latach trzydziestych XX wieku ; Czas czołówki ; Poszerzenie strefy granicznej - paratekst w filmie ; Religijność jako paratekst. Na obrzeżach teorii filmu religijnego ; Filmowe i literackie konteksty "Gości Wieczerzy Pańskiej" Ingmara Bergmana. III. CYFROWE PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI: Cyfrowe przestrzenie komunikacji. Recepcja filmu na DVD - widz jako współautor? ; Pisane parateksty DVD ; Transcendencyjność przekazu filmowego w dobie DVD ; Dokument o obozach zagłady - w kinie i na DVD. Dwa sposoby poznawania "Nocy i Mgły" Alaina Resnais ; Parateksty pamięci ; Od autora do postaci, czyli Fassbinder w dobie DVD ; Na "marginesie" filmu: Jean-Luc Godard jako teoretyk. IV. PARATEKSTY W ŚRODOWISKACH INFORMACYJNYCH MEDIÓW INTERAKTYWNYCH: Parateksty w środowiskach informacyjnych mediów interaktywnych ; "I got you tube". Kino a serwis YouTube.com - odmiany kinofilii ; Remediajce w światach sekundarnych (i prymarnych). O gatunkowej specyfice paratekstualności gier cyfrowych ; Zagadnienia narratologiczne w grach komputerowych ; Paraobrazy. Audiowizualne eksperymenty Briana Eno ; Sytuacja kina w muzeum (na przykładzie multimedialnego projektu "Cykl Cremaster" Matthew Barneya) ; Nowe telewizje, nowe programy? Formy i funkcje paratekstów w telewizji internetowej oraz treściach generowanych przez użytkownika ; Paratekstualność, cyborgizacja komunikacji i telefonia mobilna. Konteksty antropologii mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94865 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej