Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(21)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(18)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Autor
Dondziłło Grzegorz
(4)
Tracy Brian (1944- )
(4)
Waszkiewicz Marian J
(4)
Białkowska-Gużyńska Alina
(2)
Dobrzański Jarosław
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Mitnick Kevin D. (1963- )
(2)
Sampson Eleri
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Staszczak Michał (1975- )
(2)
Tracy Stein Christina
(2)
Bennette Rachel
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Chang Jill
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Colvin Geoffrey
(1)
Dawson Roger (1940- )
(1)
Donnellan Declan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Falivene Stefano
(1)
Filipowicz Leszek (1967- )
(1)
Fitzpatrick Billie
(1)
Frankel Lois P
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gendron Alice
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Grabska-Siwek Barbara
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamlin Sonya
(1)
Jaśkiewicz Sylwia
(1)
Kellerman Gabriella Rosen‪
(1)
Kozierowska Olga
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Kydryński Juliusz (1921-1994)
(1)
Kącka Marta
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maupassant Guy de (1850-1893)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Navarro Joe (1953- )
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Ormerod Nick
(1)
Osborn Robert Chesley (1904-1994)
(1)
Pan Buk
(1)
Pani Bukowa
(1)
Parkinson Cyril Northcote (1909-1993)
(1)
Pattinson Robert (1986- )
(1)
Portman Rachel (1960- )
(1)
Poynter Toni Sciarra
(1)
Poznański Juliusz
(1)
Rowińska Kamila
(1)
Santorski Jacek (1951- )
(1)
Saram Lakshman Joseph de
(1)
Scott Thomas Kristin (1960- )
(1)
Seligman Martin E. P. (1942- )
(1)
Siudem Anna
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Suzuki Wendy
(1)
Thurman Uma (1970- )
(1)
Tutak-Goll Monika
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Zaręba Maciej (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Odbiorca
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Przynależność kulturowa
Film angielski
(1)
Film francuski
(1)
Film włoski
(1)
Temat
Kariera
(12)
Sukces
(9)
Samorealizacja
(8)
Praca
(7)
Relacje międzyludzkie
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Kobieta
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Samopoznanie
(4)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Prakseologia
(3)
Samowychowanie
(3)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Mentoring
(2)
Negocjacje
(2)
Optymizm
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Socjotechnika
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Ubiór
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zdolności
(2)
Zwłoka (psychologia)
(2)
Asertywność
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurokracja
(1)
Czas pracy
(1)
Dethloff, Beata
(1)
Etyka biznesu
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Internet
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Korupcja
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kutyba, Ewa
(1)
Lęk
(1)
Marketing
(1)
Maupassant, Guy de (1850-1893)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mężczyzna
(1)
Nawyki
(1)
Neuroplastyczność
(1)
Niepowodzenie
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Perswazja
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Pęska-Formela, Anna
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Rozpusta
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rynek pracy
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Transteoretyczny model zmiany
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Twórczość
(1)
Urbańska, Anna
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Uwodzenie
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zespół ADHD
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środowisko pracy
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Bel-Am
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Poradnik
(24)
Poradniki
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Czasopismo dla kobiet
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dramat filmowy
(1)
Film fabularny
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(23)
Psychologia
(13)
Rozwój osobisty
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
33 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia zmiany w życiu i biznesie / Angelika Chimkowska. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (9 godz. 55 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 9 godz. 55 min.
Czyta Leszek Filipowicz.
Nagranie w formacie mp3.
Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiązań, które angażują zespół, a nie utrwalają opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań – ta książka jest właśnie dla Ciebie. To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian. Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia. [Heraclon International, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kobieta niezależna : poznaj tajniki kobiet sukcesu / Kamila Rowińska. - [Warszawa] : Rowińska Business Coaching, copyright 2013. - 282, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
1. Sukces i bogactwo są dobre. 2. Przejmij odpowiedzialność za swoje finanse. 3. Schowaj cycki, pokaż rozum. Inwestuj w siebie. 4. Jak mądrze zadbać o swoje kompetencje i wybrać książki i szkolenia? Stwórz listę kompetencji, oceń swój poziom. 5. Pozostaw ocenę siebie w swoich własnych rękach! 6. Zadbaj o swoje terytorium psychologiczne i o swoją asertywność. 7. Deleguj zadania domowe! Nie jesteś jedyna, która potrafi lepić pierogi. Określ swoje role życiowe. Określ, jakie czynności wiążą się z każdą z ról. Ustal, co jest dla ciebie naprawdę ważne. Zacznij porządkować czynności i obowiązki. Dziel się obowiązkami z członkami swojej rodziny i zatrudniaj innych. Jak podzielić zadania domowe? Jako rodzina jesteście zespołem. Łącz swoje działania, aby zaoszczędzić czas. Ograniczaj pochłaniacze czasu. Upraszczaj swoje życie. 8. Rozwiń swoją samodyscyplinę. 9. Zbieraj pieniądze zamiast kart kredytowych. Skąd wziąć pieniądze na inwestycje? Uprość swoje życie. Kosmetyki, książki i biżuteria. Stołowanie się w mieście. 10. Jak zarządzać pieniędzmi, prowadząc działalnośc gospodarczą? 11. Jak zarządzać domowym budżetem? Jak dzielić się pieniędzmi ze współmałżonkiem? Jak wydzielić kieszonkowe? Jak uczyć małe dzieci dyscypliny finansowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Bibliografia, netografia na stronach 242-246.
Jak stać się bardziej twórczym? - Obudź w sobie ciekawość świata - Stawiaj sobie ciekawe pytania, np. Jak pogłaskać po głowie żyrafę? - Myśl nieszablonowo – przestań kurczowo trzymać się norm i zasad - Eksploruj, kojarz, przekształcaj, zmieniaj - Odpuść sobie krytykę własnych pomysłów - Twórz z radości samego tworzenia – nie oczekuj nagrody Nie wiesz, jak przełożyć te wskazówki na działanie? Przeczytaj ten poradnik i zacznij od prostych ćwiczeń w codziennych sytuacjach! Nie czekaj, aż genialny pomysł sam wpadnie ci do głowy! Kreatywność nie jest wrodzonym talentem, który samoistnie się przebudzi. Twórcze myślenie to ciężka praca, otwarty umysł, ciekawość i uważność. Zacznij widzieć świat w innym wymiarze, a wymyślenie bajki dla dziecka, kreatywne rozwiązanie problemu w pracy, a nawet pomysł na życie przyjdą z nieoczekiwaną łatwością. [Edgard, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Anjing shi zhong chao nengli: xie gei neixiang zhe de zhichang jinji zhinan, hua bu duo, dan dajia dou hui ting ni shuo" 2018.
Bibliografia, netografia na stronach 207-[211]. Indeks.
Pierwsze kroki w oswajaniu miejsca pracy ; Introwertycy w kontaktach z innymi ; Sposoby radzenia sobie ze spotkaniami w większym gronie ; Pokaż swój naturalny talent! ; Samodoskonalenie dla introwertyków.
„Niezbędnik dla współczesnych cichych wojowników”. Susan Cain, autorka bestsellera „New York Timesa” Ciszej, proszę Czy niepozorni introwertycy mogą zostać liderami w świecie, w którym rządzą pewni siebie i zdecydowani ekstrawertycy? Jill Chang, bizneswoman z Tajwanu udowadnia, że tak. Nieśmiałe i wrażliwe osoby mają ogromny i niewykorzystany potencjał, a najlepszym case study jest jej osobista historia. Chociaż w teście osobowości Meyersa-Briggsa wskaźnik introwertyzmu Chang wyniósł 96%, odniosła ona międzynarodowy sukces. Była agentką w Major League Baseball, menedżerką w ponad dwudziestu krajach i zajmowała się filantropią na światową skalę. Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113361 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 21 min. 46 s.
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first. 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike'a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1101/005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first : 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Mecz wygrywa się w szatni!" to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy - czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy - skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. "Mecz wygrywa się w szatni!" to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. [http://www.mtbiznes.pl/b2073-mecz-wygrywa-sie-w-szatni.htm, dostęp 14.10.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie redakcyjnej podtytuł: Jak WRESZCIE zrozumieć siebie. Tytuł oryginału: The Mini ADHD coach : how to (finally) understand yourself.
Tytuł oryginału: "The Mini ADHD coach : how to (finally) understand yourself" 2023.
Indeks.
Kiedy w wieku 29 lat u Alice Gendron zdiagnozowano ADHD, wiedziała, że nie pasuje do powszechnych stereotypów na temat ADHD. I wiedziała, że nie jest sama. ADHD dotyczy aż 10 procent ludzi na całym świecie. Czy można mieć ADHD i nadal potrafić się skupiać? Czy do postawienia diagnozy potrzebna jest nadpobudliwość? Ta książka wyjaśni wszystkie zawiłości! Dzięki niej dowiesz się: - Jak ADHD może wpłynąć na twoje codzienne życie, od ubierania się i podróżowania po randki i przygotowywanie kolacji? - Jak radzić sobie z silnymi emocjami po zdiagnozowaniu ADHD? - Co tak naprawdę oznaczają objawy ADHD? - I jak wreszcie zrozumieć siebie? Pełna życiowych wskazówek i codziennych trików, ta książka pokaże ci, jak można harmonijnie rozwijać się z ADHD. [
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113199 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Czasopismo
W koszyku
Tygodnik
Dodatek do "Gazety Wyborczej".
Portrety kobiet, kultura, seks, psychologia, styl życia, praca, zdrowie i uroda, czyli to wszystko co znajdziesz w Wysokich Obcasach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-C/WO/2023/14, WG-C/WO/2023/13, WG-C/WO/2023/39, WG-C/WO/2023/15, WG-C/WO/2023/6, WG-C/WO/2023/27, WG-C/WO/2023/33, WG-C/WO/2023/32, WG-C/WO/2023/7, WG-C/WO/2023/12, WG-C/WO/2023/19, WG-C/WO/2023/2, WG-C/WO/2023/28, WG-C/WO/2023/11, WG-C/WO/2023/22, WG-C/WO/2023/40, WG-C/WO/2023/23, WG-C/WO/2023/38, WG-C/WO/2023/30, WG-C/WO/2023/50, WG-C/WO/2023/25, WG-C/WO/2023/5, WG-C/WO/2023/3, WG-C/WO/2023/47, WG-C/WO/2023/26, WG-C/WO/2023/8, WG-C/WO/2023/21, WG-C/WO/2023/44, WG-C/WO/2023/17, WG-C/WO/2023/48, WG-C/WO/2023/49, WG-C/WO/2023/36, WG-C/WO/2023/43, WG-C/WO/2023/46, WG-C/WO/2023/4, WG-C/WO/2023/24, WG-C/WO/2023/45, WG-C/WO/2023/37, WG-C/WO/2023/1, WG-C/WO/2023/20, WG-C/WO/2023/34, WG-C/WO/2023/35, WG-C/WO/2023/18, WG-C/WO/2023/10, WG-C/WO/2023/31, WG-C/WO/2023/41, WG-C/WO/2023/16, WG-C/WO/2023/42, WG-C/WO/2023/29, WG-C/WO/2023/9 (50 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-C/WO/2023/37, F.7-C/WO/2023/51, F.7-C/WO/2023/25, F.7-C/WO/2023/16, F.7-C/WO/2023/38, F.7-C/WO/2023/48, F.7-C/WO/2023/33, F.7-C/WO/2023/32, F.7-C/WO/2023/20, F.7-C/WO/2023/44, F.7-C/WO/2023/41, F.7-C/WO/2023/40, F.7-C/WO/2023/26, F.7-C/WO/2023/34, F.7-C/WO/2023/43, F.7-C/WO/2023/35, F.7-C/WO/2023/21, F.7-C/WO/2023/50, F.7-C/WO/2023/27, F.7-C/WO/2023/28, F.7-C/WO/2023/19, F.7-C/WO/2023/39, F.7-C/WO/2023/42, F.7-C/WO/2023/22, F.7-C/WO/2023/36, F.7-C/WO/2023/29, F.7-C/WO/2023/23, F.7-C/WO/2023/49 (28 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [377].
I. ZA KULISAMI: 1. Pięta achillesowa systemów bezpieczeństwa; II. SZTUKA ATAKU: 2. Kiedy nieszkodliwa informacja szkodzi?, 3. Bezpośredni atak - wystarczy poprosić, 4. Budowanie zaufania, 5. Może pomóc?, 6. Potrzebuję pomocy, 7. Fałszywe witryny i niebezpieczne załączniki, 8. Współczucie, wina i zastraszenie, 9. Odwrotnie niż w "Żądle"; III. UWAGA, INTRUZ!: 10. Na terenie firmy, 11. Socjotechnika i technologia, 12. Atak w dół hierarchii, 13. Wyrafinowane intrygi, 14. Szpiegostwo przemysłowe; IV. PODNOSZENIE POPRZECZKI: 15. Bezpieczeństwo informacji - świadomość i szkolenie, 16. Zalecana polityka bezpieczeństwa informacji; Bezpieczeństwo w pigułce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95798 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The art of deception : controlling the human element of security" 2002.
Bibliografia na stronie 376.
Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrzyknięty przez media groźnym cyberprzestępcą, gorliwie ścigany przez FBI, w końcu podstępem namierzony, osaczony i spektakularnie ujęty... Uzbrojony w klawiaturę został uznany za groźnego dla społeczeństwa - wyrokiem sądu na wiele lat pozbawiono go dostępu do komputera, internetu i telefonów komórkowych. Życiorys Kevina Mitnicka jest jak scenariusz dobrego filmu sensacyjnego! Nic zatem dziwnego, że doczekał się swojej hollywoodzkiej wersji. Genialny informatyk czy mistrz manipulacji? Jak naprawdę działał człowiek, wokół wyczynów i metod którego narosło tak wiele legend? Jakim sposobem udało mu się włamać do systemów takich firm, jak Nokia, Fujitsu, Novell czy Sun Microsystems?! Zakup najdroższych technologii zabezpieczeń, karty biometryczne, intensywne szkolenia personelu, restrykcyjna polityka informacyjna czy wreszcie wynajęcie agencji ochrony - Kevin Mitnick udowodnił, że w świecie sieci i systemów poczucie bezpieczeństwa jest tylko iluzją. Ludzka naiwność, łatwowierność i ignorancja - oto najsłabsze ogniwa, wiodące do uzyskania poufnych informacji, tajnych kodów i haseł. Mitnick, obecnie najbardziej rozchwytywany ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa komputerów, w swej niezwykłej książce przestrzega i pokazuje, jak łatwo można ominąć bariery systemów wartych miliony dolarów. Przedstawiając i analizując metody hakerów oparte na prawdziwych atakach, demonstruje, że tam, gdzie nie można znaleźć luk technicznych, zawsze skuteczne okazują się ludzkie słabości... A Ty? Jesteś w pełni świadomy narzędzi technologicznych i socjotechnicznych, które hakerzy mogą wykorzystać przeciwko Tobie? Przekonaj się, że "ściśle tajne" to fikcja. A bezpieczeństwo systemu to tylko Twoje złudzenie... [Wydawnictwo Helion, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to talk so people listen : connecting in today's workplace" 2006.
Indeks.
1. Technologia odbiera mowę ; 2. Różnice pokoleniowe i wielokulturowość w miejscu pracy ; 3. Jak nakłonić odbiorcę do słuchania ; 4. Tabela analizy wstępnej: ustalanie strategii spotkań indywidualnych ; 5. Bliskie spotkania: w cztery oczy ; 6. Zobaczyć znaczy uwierzyć: wizualizacja przekazu ; 7. Jak tworzyć wspaniałe prezentacje ; 8. Jak wygłaszać świetne prezentacje ; 9. Sztuka dyskusji - pytania i odpowiedzi ; 10. Zebrania: jak je prowadzić i jak zostać wysłuchanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.101:159.9 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Uwodziciel / reżyseria Declan Donnellan, Nick Ormerod ; scenariusz Rachel Bennette. - Warszawa : Monolith Films, [2012]. - 1 dysk optyczny (DVD) (98 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm + Dodatek drukowany: 21, [1] strona.
Tytuł oryginału: "Bel-Ami".
Oryginalny film wyprodukowano w 2012 r.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Na podstawie powieści Guy'a de Maupassant'a pt: "Bel-Ami".
Dodatek drukowany stanowi opakowanie i zawiera komentarz.
Zdjęcia Stefano Falivene ; muzyka: Lakshman Joseph de Saram, Rachel Portman.
Obsada: Robert Pattinson, Uma Thurman, Kristin Scott Thomas [i inni].
DVD-9.
Obraz: kolor 16:9, dźwięk: Dolby Digital 5.1.
Ścieżka dźwiękowa w języku angielskim, lektor polski. Napisy w języku polskim.
Młody, ubogi i niezwykle przystojny George przyjeżdża do Paryża. Miasto aż kipi od przepychu, zepsucia i, przede wszystkim, wielkich pieniędzy. Mężczyzna postanawia za wszelką cenę wejść do lepszego świata i zrobić karierę. Dzięki swojemu nieodpartemu urokowi, pewności siebie i umiejętnie sterowanym intrygom wkrótce udaje mu się znaleźć w samym środku paryskiej elity. Droga na eleganckie salony wiedzie przez kobiece serca - jego cza osobisty pozwala mu uwieść najbardziej wpływowe z nich i sięgnąć po władzę, o jakiej zawsze marzył. Jednak w miecie, w którym seks jest siłą, a sława prawdziwą obsesją - wszystko ma swoją cenę. [Monolith Video, 2012].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-filmy-194 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-filmy-937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej