Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Dostępność
dostępne
(72)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(25)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(44)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Autor
Aronson Elliot (1932- )
(6)
Radzicki Józef
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Chudziński Edward (1940- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Sadza Agata
(4)
Lorek Marta
(3)
Baran Stanley J. (1948- )
(2)
Bauer Zbigniew (1952- )
(2)
Chyliński Marek
(2)
Davis Dennis K
(2)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(2)
Jung Bohdan
(2)
Kowalczyk Ryszard (politolog)
(2)
Król Marek
(2)
Lister Martin (1947- )
(2)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937-2020)
(2)
Russ-Mohl Stephan
(2)
Sawicka Katarzyna (tłumacz)
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Willis Andrew (1962- )
(2)
Allan Stuart (1962- )
(1)
Aronson Joshua
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Debray Régis (1940- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Friedberg Anne (1952-2009)
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Goban-Klas Tomasz. (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hołda Joanna
(1)
Hołda Zbigniew (1950- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Kapciak Alina
(1)
Karkowska Magda
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Lubański Tadeusz D
(1)
Maigret Éric
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
McQuail Denis
(1)
Myszka Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostrowska Dorota (prawo)
(1)
Pabiś-Orzeszyna Michał
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Peters B. Guy
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Pisarek Walery (1931-2017)
(1)
Rejniak-Majewska Agnieszka
(1)
Sartori Giovanni (1924-2017)
(1)
Siara Olga
(1)
Sierocka Halina
(1)
Sokołowska-Ostapko Adriana
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Street John (1952- )
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Taylor Lisa
(1)
Taylor Lisa (1966- )
(1)
Tomanek Paweł (1980- )
(1)
Tomaszkiewicz Teresa (1956- )
(1)
Uszyński Jerzy (1958- )
(1)
Wieczorek Paweł (dziennikarz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(63)
Temat
Środki masowego przekazu
(63)
Komunikacja społeczna
(17)
Dziennikarstwo
(9)
Internet
(7)
Propaganda
(7)
Agresywność
(6)
Konformizm
(6)
Miłość
(6)
Poznanie
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Uprzedzenia
(6)
Wrażliwość (psychol., fizjol.)
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(4)
Dziennikarze
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Multimedia
(3)
Administracja
(2)
Barney, Matthew (1967- )
(2)
Cyberkultura
(2)
Eno, Brian (1948- )
(2)
Godard, Jean-Luc (1930-2022)
(2)
Hofstede, Geert (1928- )
(2)
Informacja
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Ong, Walter J. (1912-2003)
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Polityka
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prostytucja
(2)
Stereotyp
(2)
Telewizja
(2)
Terroryzm
(2)
Themerson, Franciszka Weinles (1907-1988)
(2)
Themerson, Stefan (1910-1988)
(2)
Trompenaars, Alfons
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
Agencje prasowe
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Bezdomność
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Celebryci
(1)
Choroby ludzi
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziewczęta
(1)
Dług publiczny
(1)
Edukacja medialna
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Film polski
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gender
(1)
Giedroyc, Jerzy (1906-2000)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grydzewski, Mieczysław (1894-1970)
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel ludźmi
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Instytucje kultury
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kazirodztwo
(1)
Kina
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Książka
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura
(1)
Logopedia
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medioznawstwo
(1)
Memy internetowe
(1)
Mobbing
(1)
Mowa
(1)
Młodzież
(1)
Nasza Klasa (portal)
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odżywianie
(1)
Temat: dzieło
Goście Wieczerzy Pańskiej (film)
(2)
Noc i Mgła (film)
(2)
Świat według Kiepskich (serial film.)
(1)
Temat: czas
1801-
(2)
1901-
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(40)
Podręcznik akademicki
(13)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Film
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiksy
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Wywiady
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Polskapresse, cop. 2008. - 438 s. : faks., fot. kolor., rys. (gł. kolor.), wykr. ; 21 cm.
Na s. tyt. rok wyd.: 2007.
Bibliogr. s. 411-430.
1. Media w społeczeństwie 2. Środki pracy dziennikarskiej - Gatunki dziennikarskie - Język dziennikarski - Liczby i statystyka w pracy dziennikarskiej 3. Dziennikarskie procesy pracy - Selekcja informacji - Research - Praca nad tekstem - Formy prezentacji 4. Zarządzanie redakcją i działami - Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym - Działy i obszary tematyczne w redakcji - Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją 5. Wpływy zewnętrzne - Dziennikrstwo i wpływy zewnętrzne - Dziennikarstwo i prawo - Etyka i normy zawodowe - Media potrzebują jakości 6. Perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [483]-499. Indeks.
Rozdz. 1. KOMUNIKACJA KULTUROWA: 1. Pojęcie, 2. Komunikacja i jej nawiązanie, 3. Komunikacja jako spotkanie, 4. Jakie są granice komunikacji?, 5. Aktualne problemy komunikacji kulturowej ; Rozdz. 2. MIĘDZYNARODOWOŚĆ JAKO PŁASZCZYZNA KOMUNIKACJI: 1. Międzynarodowość: zmiana perspektywy, 2. Międzynarodowość: dwie jej postaci, 3. Międzypaństwowość czy międzykulturowość? Komunikowanie międzynarodowe jako czynnik stosunków międzynarodowych, 4. Transgraniczność fizyczna i kulturowa, 5. Rola obywatela: dyplomacja obywatelska, 6. Komunikowanie polityczne, 7. Komunikowanie międzynarodowe, 8. Wielokulturowość a międzynarodowość, 9. Komunikacja międzykulturowa ; Rozdz. 3. EWOLUCJA MODELI KOMUNIKACJI I KOMUNIKOWANIA: 1. Tradycyjne modele komunikacji, 2. Późniejsze modele komunikowania, 3. Społeczne funkcje komunikowania, 4. Potrzeba zmiany modelu komunikacji, 5. Zmiany zachodzące w poszczególnych składnikach modeli tradycyjnych, 6. Nowe spojrzenia na akt komunikacji ; Rozdz. 4. WPROWADZENIE DO TEORII KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ: 1. Spotkanie międzykulturowe, 2. Podejścia emiczne i eticzne, 3. Media - narzędzia przekazywania treści - źródłem zróżnicowania, 4. Różnice cywilizacyjne. Technologiczne uwarunkowania różnic w komunikacji medialnej. Pierwotna i wtórna oralność wg Waltera J. Onga, 5. Komunikacja uczestnicząca (participatory communication) ; Rozdz. 5. KOMUNIKOWANIE W ZMIENIAJĄCYM SIĘ SPOŁECZEŃSTWIE: 1. Źródła wiedzy o komunikacji międzynarodowej, 2. Najważniejsze amerykańskie badania nad mediami, 3. Badania nad mediami wyrażają społeczną zmianę ; Rozdz. 6. ROLA ZMYSŁÓW W PROCESIE KOMUNIKACJI: 1. Pierwotny poziom kulturowy, 2. Orientacja proksemiczna - miejsce w przestrzeni, 3. Dotyk, 4. Smak, 5. Węch, 6. Słuch, 7. Wzrok. Przekaz wizualny ; Rozdz. 7. MEDIA, ICH CHARAKTER I PRZEMIANY: 1. Media - narzędzia zapośredniczenia, 2. Wiedza o mediach jako episteme i techne, 3. Nauka o mediach, 4. Media - ich definicja, 5. Granice mediów, 6. Konwergencja mediów, 7. Historia mediów jako dzieje komunikacji społecznej, 8. Inne typy mediów, 9. Media miejsca i media czasu, 10. Media w świetle nowych pojęć, 11. Przemiany mediów współczesnych ; Rozdz. 8. MARKETING MEDIÓW W PONOWOCZESNEJ POLSCE: 1. Problem, 2. Zmiana zapośredniczenia, 3. Dwa rodzaje marketingu, 4. Marketing mediów w świetle Consumer Culture Theory (CCT) ; Rozdz. 9. KULTURA I JEJ MIEJSCE W KOMUNIKACJI LUDZKIEJ: 1. Kultura a jednostka, 2. Kultura i cywilizacja, 3. Obecność świata materialnego i świata duchowego w kulturze, 4. Kultura jako nastawienie na wartości, 5. Kultura jako komunikacja, 6. Fragmentaryzacja społeczna ; Rozdz. 10. KULTUROWE POSTACIE KOMUNIKACJI: 1. Style poznawcze, 2. Język, 3. Style komunikacji, 4. Ramowanie medialne, 5. Metafora, 6. Gatunki, 7. Dyskurs ; Rozdz. 11. ZARZĄDZANIE KULTURĄ W DZISIEJSZYCH CZASACH. KULTURA Z CZTERECH PERSPEKTYW: SPOŁECZNEJ, NARODOWEJ, GLOBALNEJ I EUROPEJSKIEJ: 1. Wstęp, 2. Konkurs pianistyczny jako przykład, 3. Zarządzanie kulturą, 4. Finansowanie kultury, 5. Źródła wpływu, 6. Kierunki rozwoju, 7. Zakończenie: modernizacja polskiej kultury ; Rozdz. 12. TYPY KULTUR NARODOWYCH W PERSPEKTYWIE KOMUNIKACJI: 1. Charakter społeczny i charakter narodowy, 2. Analiza kultur: dominacja - współistnienie - współpraca, 3. Typy kultur według Geerta Hofstedego, 4. Typy kultur według Alfonsa Trompenaarsa ; Rozdz. 13. EUROPEJCZYCY W ŚWIETLE WYMIARÓW KULTURY: 1. Wstęp, 2. Źródła zróżnicowań, 3. Inteligencja a różnice zamożności, 4. Narody europejskie w świetle ustaleń Geerta Hofstedego, 5. Kontekst, 6. Preferencje kulinarne, 7. Narody europejskie w świetle badań nad metaforami kulturalnymi. Metafory narodów europejskich, 8. Przykłady dwu narodów europejskich ; Rozdz. 14. DZIECI TRZECIEJ KULTURY: 1. Wstęp, 2. Dzieci trzeciej kultury i ich świat, 3. Osobowość dzieci trzeciej kultury, 4. Umiejętności praktyczne dzieci trzeciej kultury, 5. Problemy dzieci trzeciej kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [483]-499. Indeks.
Rozdz. 1. KOMUNIKACJA KULTUROWA: 1. Pojęcie, 2. Komunikacja i jej nawiązanie, 3. Komunikacja jako spotkanie, 4. Jakie są granice komunikacji?, 5. Aktualne problemy komunikacji kulturowej ; Rozdz. 2. MIĘDZYNARODOWOŚĆ JAKO PŁASZCZYZNA KOMUNIKACJI: 1. Międzynarodowość: zmiana perspektywy, 2. Międzynarodowość: dwie jej postaci, 3. Międzypaństwowość czy międzykulturowość? Komunikowanie międzynarodowe jako czynnik stosunków międzynarodowych, 4. Transgraniczność fizyczna i kulturowa, 5. Rola obywatela: dyplomacja obywatelska, 6. Komunikowanie polityczne, 7. Komunikowanie międzynarodowe, 8. Wielokulturowość a międzynarodowość, 9. Komunikacja międzykulturowa ; Rozdz. 3. EWOLUCJA MODELI KOMUNIKACJI I KOMUNIKOWANIA: 1. Tradycyjne modele komunikacji, 2. Późniejsze modele komunikowania, 3. Społeczne funkcje komunikowania, 4. Potrzeba zmiany modelu komunikacji, 5. Zmiany zachodzące w poszczególnych składnikach modeli tradycyjnych, 6. Nowe spojrzenia na akt komunikacji ; Rozdz. 4. WPROWADZENIE DO TEORII KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ: 1. Spotkanie międzykulturowe, 2. Podejścia emiczne i eticzne, 3. Media - narzędzia przekazywania treści - źródłem zróżnicowania, 4. Różnice cywilizacyjne. Technologiczne uwarunkowania różnic w komunikacji medialnej. Pierwotna i wtórna oralność wg Waltera J. Onga, 5. Komunikacja uczestnicząca (participatory communication) ; Rozdz. 5. KOMUNIKOWANIE W ZMIENIAJĄCYM SIĘ SPOŁECZEŃSTWIE: 1. Źródła wiedzy o komunikacji międzynarodowej, 2. Najważniejsze amerykańskie badania nad mediami, 3. Badania nad mediami wyrażają społeczną zmianę ; Rozdz. 6. ROLA ZMYSŁÓW W PROCESIE KOMUNIKACJI: 1. Pierwotny poziom kulturowy, 2. Orientacja proksemiczna - miejsce w przestrzeni, 3. Dotyk, 4. Smak, 5. Węch, 6. Słuch, 7. Wzrok. Przekaz wizualny ; Rozdz. 7. MEDIA, ICH CHARAKTER I PRZEMIANY: 1. Media - narzędzia zapośredniczenia, 2. Wiedza o mediach jako episteme i techne, 3. Nauka o mediach, 4. Media - ich definicja, 5. Granice mediów, 6. Konwergencja mediów, 7. Historia mediów jako dzieje komunikacji społecznej, 8. Inne typy mediów, 9. Media miejsca i media czasu, 10. Media w świetle nowych pojęć, 11. Przemiany mediów współczesnych ; Rozdz. 8. MARKETING MEDIÓW W PONOWOCZESNEJ POLSCE: 1. Problem, 2. Zmiana zapośredniczenia, 3. Dwa rodzaje marketingu, 4. Marketing mediów w świetle Consumer Culture Theory (CCT) ; Rozdz. 9. KULTURA I JEJ MIEJSCE W KOMUNIKACJI LUDZKIEJ: 1. Kultura a jednostka, 2. Kultura i cywilizacja, 3. Obecność świata materialnego i świata duchowego w kulturze, 4. Kultura jako nastawienie na wartości, 5. Kultura jako komunikacja, 6. Fragmentaryzacja społeczna ; Rozdz. 10. KULTUROWE POSTACIE KOMUNIKACJI: 1. Style poznawcze, 2. Język, 3. Style komunikacji, 4. Ramowanie medialne, 5. Metafora, 6. Gatunki, 7. Dyskurs ; Rozdz. 11. ZARZĄDZANIE KULTURĄ W DZISIEJSZYCH CZASACH. KULTURA Z CZTERECH PERSPEKTYW: SPOŁECZNEJ, NARODOWEJ, GLOBALNEJ I EUROPEJSKIEJ: 1. Wstęp, 2. Konkurs pianistyczny jako przykład, 3. Zarządzanie kulturą, 4. Finansowanie kultury, 5. Źródła wpływu, 6. Kierunki rozwoju, 7. Zakończenie: modernizacja polskiej kultury ; Rozdz. 12. TYPY KULTUR NARODOWYCH W PERSPEKTYWIE KOMUNIKACJI: 1. Charakter społeczny i charakter narodowy, 2. Analiza kultur: dominacja - współistnienie - współpraca, 3. Typy kultur według Geerta Hofstedego, 4. Typy kultur według Alfonsa Trompenaarsa ; Rozdz. 13. EUROPEJCZYCY W ŚWIETLE WYMIARÓW KULTURY: 1. Wstęp, 2. Źródła zróżnicowań, 3. Inteligencja a różnice zamożności, 4. Narody europejskie w świetle ustaleń Geerta Hofstedego, 5. Kontekst, 6. Preferencje kulinarne, 7. Narody europejskie w świetle badań nad metaforami kulturalnymi. Metafory narodów europejskich, 8. Przykłady dwu narodów europejskich ; Rozdz. 14. DZIECI TRZECIEJ KULTURY: 1. Wstęp, 2. Dzieci trzeciej kultury i ich świat, 3. Osobowość dzieci trzeciej kultury, 4. Umiejętności praktyczne dzieci trzeciej kultury, 5. Problemy dzieci trzeciej kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczeństwo informacyjne : praca zbiorowa / pod red. Joanny Papińskiej-Kacperek. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 600 s. : il., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1. Nowa epoka - społeczeństwo informacyjne ; 2. Informatyczne przesłanki do powstania społeczeństwa informacyjnego ; 3. Technologie dostępu do informacji ; 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego ; 5. Bezpieczeństwo w sieci ; 6. Inwestowanie w ludzi i ich umiejętności ; 7. Gospodarka elektroniczna ; 8. Organizacja wirtualna ; 9. Elektroniczna administracja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91976 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-81221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po niektórych rozdz.
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne. [Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-281.
1. Wprowadzenie do socjologii wychowania ; 2. Podstawowe pojęcia socjologii wychowania i relacje między nimi ; 3. Wybrane teorie rozwoju społecznego jednostki ; 4. Role społeczne w socjologii - przegląd stanowisk teoretycznych ; 5. Kultura jako źródło socjalizacji jednostki ; 6. Język jako narzędzie socjalizacji jednostki ; 7. Rodzina jako środowisko wychowania ; 8. Młodzież jako kategoria społeczna. Socjalizacja w grupach rówieśniczych ; 9. Media w edukacji i wychowaniu ; 10. Szkoła jako środowisko wychowania w perspektywie modelu funkcjonalno-strukturalnego ; 11. Szkoła jako system społeczno-kulturowy w perspektywie interakcjonizmu symbolicznego ; 12. Ideologie wychowania i edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92266 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa)
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Współczesne gatunki radiowe jako konglomeraty i kolekcje ; Gatunek telewizyjny: nostalgia i władza bez przyszłości? ; Gatunki dziennikarskie w Sieci. Co się zmieniło i jak bardzo? ; Amator w natarciu: wideoblogi i web show jako przykład nowej amatorskiej aktywności w sieci ; Blog to... blog. Analiza pojęcia w kilku wybranych perspektywach badawczych. Próba charakterystyki blogów pisanych przez dziennikarzy głównego nurtu ; Cztery razy "i". Facebook w praktyce dziennikarskiej ; O rozumieniu i o braku zrozumienia dla memów ; Twitter jako skuteczne narzędzie w pracy dziennikarza ; O gatunkach i formatach telewizyjnych ; Gry informacyjne - wydmuszka czy nowy sposób na dziennikarstwo XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
PATOLOGIE SPOŁECZNE O CHARAKTERZE GLOBALNYM: Agresja i przemoc w środkach masowego przekazu jako współczesne oblicze patologii społecznej ; Osoby niepełnosprawne na rynku pracy - zjawisko bezrobocia ; Gry komputerowe jako potencjalne źródło zagrożeń ; "Bezwstydna sprzedaż". Pornografia i jej oblicza ; Uzależnienie od komputera i Internetu nową formą patologii społecznej ; Zjawisko "dzieci ulicy" - próba analizy ; Działania pomocowe na rzecz osób bezdomnych w Lublinie ; Rola nowych technologii informacyjnych w aspekcie patologii społecznych ; Sponsoring nowym uzależnieniem młodzieży ; Swoistość uzależnienia od Facebooka jako nowatorska forma patologii społecznej ; Uzależnienia chemiczne i czynnościowe. Analiza teoretyczna na przykładzie uzależnień od alkoholu, nikotyny, pracy i seksu ; PATOLOGIE SPOŁECZNE W GRUPACH SPOŁECZNYCH: Źródła, patologii społecznych a jakość życia człowieka z perspektywy psychologii pozytywnej ; Orientacja fenomenologiczna w badaniach współczesnych patologii społecznych ; Poczucie optymizmu subkultury heavy metalowców ; Młodzieżowa subkultura szalikowców jako przejaw zbiorowej formy niedostosowania społecznego ; Sekty i kulty - zagrożenie czy wolność wyznaniowa? ; Regulacje prawne zjawiska prostytucji w Polsce i w wybranych krajach europejskich ; Kościół a prostytucja - zarys problematyki ; Przyczyny, przebieg i skutki prostytucji ; INDYWIDUALNE PATOLOGIE SPOŁECZNE: Prawny i społeczny problem kazirodztwa ; Patologie seksualne skierowane przeciwko wolności seksualnej, prawu i obyczajowości ; Bezpieczeństwo lotnictwa i podróży lotniczych w czasach zagrożenia terroryzmem ; Handel ludźmi jako problem społeczny - aspekt socjopedagogiczny ; Samobójstwa i jego przyczyny ; Sexting - od zabawy do przestępstwa ; Patologiczne zachowania dzieci i nieletnich w ruchu drogowym ; Zjawisko mobbingu w zakładzie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literatura i media po 1989 roku / Maryla Hopfinger. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2010. - 300 s. : faks., fot. ; 22 cm.
Bibliogr. s. [281]. Indeksy.
CZ. I. WSPÓŁCZESNY KONTEKST KULTUROWY. PO DWÓCH DEKADACH: Sytuacja literatury: zmiana miejsca?: Nowe nośniki, Nowe obszary, Nowi uczestnicy, Kultura literacka dzisiaj ; Sytuacja mediów: zmiana kultury?: Polskie realia, Z perspektywy dwudziestowiecznych przemian medialnych, Rekonfiguracja komunikacji społecznej. CZ. II. ODMIANY LITERATURY. KSIĄŻKA LITERACKA DZISIAJ: Literatura drukowana: Sytuacja książki po przełomie, Druk a znaczenie utworu ; Literatura audialna: Zaczęło się w radiu, Audiosfera, Radio po 1989 roku, Audiobooki, Piosenka ; Literatura elektroniczna: Pismo elektroniczne. Wtórna piśmienność, Hiperfikcja. Hipertekst literacki, Blogosfera, Życie literackie w Sieci. CZ. III. PARALELE AUDIOWIZUALNE: Film autorski: Nowe medium: kino, Ekran i literatura, Nobilitacja kina, Przyszłość kina autorskiego ; Seriale telewizyjne: Pierwsze docinki serialowe, Dekada seriali, Poza serialami fabularnymi, Seriale poza telewizją ; Gry komputerowe: Ludyczny wymiar kultury, Ewolucja gier i kultura uczestnictwa ; Gry fabularne, Realne/fikcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pogranicza audiowizualności : parateksty kina, telewizji i nowych mediów / pod red. Andrzeja Gwoździa. - Kraków : Universitas, cop. 2010. - 579, [9] s., [26] s. tabl. : il. (gł. kolor.), fot., wykr. ; 24 cm.
Filmogr. s. [561]-563. Indeksy.
I. PARATEKST JAKO POSTFABRYKAT KULTURY: 1. Paratekst jako postfabrykat kultury ; 2. Obok filmu, między mediami ; 3. Niezwykły świat paratekstualności ; 4. Paratekst jako oszust i demistyfikator? ; 5. Marginesy i marginalia ; 6. Heterotrofizm, epidemiczność, symbiotyczność. O niektórych mechanizmach cyrkulacji treści kulturowych ; 7. Parateksty w telewizji ; 8. Telewizyjne atrakcje paratekstualne. II. POGRANICZA AUDIOWIZUALNOŚCI: 1. Pogranicza audiowizualności. O artystycznych marginaliach Franciszki i Stefana Themersonów ; 2. Piosenka jako przykład synergii między filmem, przemysłem płytowym a radiem w latach trzydziestych XX wieku ; 3. Czas czołówki ; 4. Poszerzenie strefy granicznej - paratekst w filmie ; 5. Religijność jako paratekst. Na obrzeżach teorii filmu religijnego ; 6. Filmowe i literackie konteksty "Gości Wieczerzy Pańskiej" Ingmara Bergmana. III. CYFROWE PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI: 1. Cyfrowe przestrzenie komunikacji. Recepcja filmu na DVD - widz jako współautor? ; 2. Pisane parateksty DVD ; 3. Transcendencyjność przekazu filmowego w dobie DVD ; 4. Dokument o obozach zagłady - w kinie i na DVD. Dwa sposoby poznawania "Nocy i Mgły" Alaina Resnais ; 5. Parateksty pamięci ; 6. Od autora do postaci, czyli Fassbinder w dobie DVD ; 7. Na "marginesie" filmu: Jean-Luc Godard jako teoretyk. IV. PARATEKSTY W ŚRODOWISKACH INFORMACYJNYCH MEDIÓW INTERAKTYWNYCH: 1. Parateksty w środowiskach informacyjnych mediów interaktywnych ; 2. "I got you tube". Kino a serwis YouTube.com - odmiany kinofilii ; 3. Remediajce w światach sekundarnych (i prymarnych). O gatunkowej specyfice paratekstualności gier cyfrowych ; 4. Zagadnienia narratologiczne w grach komputerowych ; 5. Paraobrazy. Audiowizualne eksperymenty Briana Eno ; 6. Sytuacja kina w muzeum (na przykładzie multimedialnego projektu "Cykl Cremaster" Matthew Barneya) ; 7. Nowe telewizje, nowe programy? Formy i funkcje paratekstów w telewizji internetowej oraz treściach generowanych przez użytkownika ; 8. Paratekstualność, cyborgizacja komunikacji i telefonia mobilna. Konteksty antropologii mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filmogr. s. [561]-563. Indeksy.
I. PARATEKST JAKO POSTFABRYKAT KULTURY: Paratekst jako postfabrykat kultury ; Obok filmu, między mediami ; Niezwykły świat paratekstualności ; Paratekst jako oszust i demistyfikator? ; Marginesy i marginalia ; Heterotrofizm, epidemiczność, symbiotyczność. O niektórych mechanizmach cyrkulacji treści kulturowych ; Parateksty w telewizji ; Telewizyjne atrakcje paratekstualne. II. POGRANICZA AUDIOWIZUALNOŚCI: Pogranicza audiowizualności. O artystycznych marginaliach Franciszki i Stefana Themersonów ; Piosenka jako przykład synergii między filmem, przemysłem płytowym a radiem w latach trzydziestych XX wieku ; Czas czołówki ; Poszerzenie strefy granicznej - paratekst w filmie ; Religijność jako paratekst. Na obrzeżach teorii filmu religijnego ; Filmowe i literackie konteksty "Gości Wieczerzy Pańskiej" Ingmara Bergmana. III. CYFROWE PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI: Cyfrowe przestrzenie komunikacji. Recepcja filmu na DVD - widz jako współautor? ; Pisane parateksty DVD ; Transcendencyjność przekazu filmowego w dobie DVD ; Dokument o obozach zagłady - w kinie i na DVD. Dwa sposoby poznawania "Nocy i Mgły" Alaina Resnais ; Parateksty pamięci ; Od autora do postaci, czyli Fassbinder w dobie DVD ; Na "marginesie" filmu: Jean-Luc Godard jako teoretyk. IV. PARATEKSTY W ŚRODOWISKACH INFORMACYJNYCH MEDIÓW INTERAKTYWNYCH: Parateksty w środowiskach informacyjnych mediów interaktywnych ; "I got you tube". Kino a serwis YouTube.com - odmiany kinofilii ; Remediajce w światach sekundarnych (i prymarnych). O gatunkowej specyfice paratekstualności gier cyfrowych ; Zagadnienia narratologiczne w grach komputerowych ; Paraobrazy. Audiowizualne eksperymenty Briana Eno ; Sytuacja kina w muzeum (na przykładzie multimedialnego projektu "Cykl Cremaster" Matthew Barneya) ; Nowe telewizje, nowe programy? Formy i funkcje paratekstów w telewizji internetowej oraz treściach generowanych przez użytkownika ; Paratekstualność, cyborgizacja komunikacji i telefonia mobilna. Konteksty antropologii mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. s. 252-278.
I. System mediów lokalnych ; II. Typologia mediów lokalnych ; III. Formy własności i typy wydawcy mediów lokalnych ; IV. Funkcje i zadania mediów lokalnych w społeczeństwie obywatelskim ; V. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku ; VI. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku ; VII. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku ; VIII. Rozwój Internetu po 1989 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt., okł. i grzb.: Wydanie nowe.
Bibliogr. s. [1099]-1143. Indeks.
Co to jest socjologia? ; Socjologiczne pytania i odpowiedzi ; Teorie i perspektywy socjologiczne ; Globalizacja i zmieniający się świat ; Środowisko ; Miasta i życia miejskie ; Interpretacja społeczna i życie codzienne ; Bieg życia ; Rodziny i związki intymne ; Zdrowie, choroby i niepełnosprawność ; Stratyfikacja i klasa społeczna ; Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuncze ; Globalna nierówność ; Seksualność i płeć ; Rasa, etniczność i migracja ; Religia ; Media ; Organizacje i sieci ; Edukacka ; Praca i życie gospodarcze ; Przestępczość i dewiacja ; Polityka, rządzenie i ruchy społeczne ; Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. terapii prowadzonej z uczniami Niepublicznego Przedszkola Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Rzeszowie (s. 50-56).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Cz. I GŁOS JAKO NARZĘDZIE PRACY: Logopedyczne podstawy prawidłowego mówienia dla nauczycieli ; Rola witamin, minerałów i składników pokarmowych w diecie osób pracujących głosem ; Gimnastyka języka, czyli rola łamańców językowych oraz innych ćwiczeń artykulacyjnych na zajęciach teatralnych ; Cz. II ZABURZENIA KOMUNIKACJI: Podstawy rozwijania mowy dzieci z autyzmem według modelu wczesnej intensywnej interwencji behawioralnej ; Diagnoza i terapia logopedyczna osób pracujących głosem - na przykładzie dwójki teleankieterów ; Diagnoza i terapia logopedyczna trzynastoletniej dziewczynki z zaburzeniami głosu ; Diagnoza i terapia logopedyczna w przypadku młodzieżowej grupy teatralnej ; CZ. III NAJNOWSZA POLSZCZYZNA: Wymowa grup spółgłoskowych - znajomość normy a realizacja: (badania sondażowe) ; Język środowiskowy współczesnych nastolatków w kontekscie języka nowych nowych mediów ; Kultura języka użytkowników portali społecznościowych ; CZ. IV TECHNIKI USPRAWNIAJĄCE EMISJĘ GŁOSU: "Technika Alexandra" - coś więcej niż kolejna metoda radzenia sobie z problemami z głosem ; Gimnastyka oddechowa według metody A. Strielnikowej w pracy nad emisją głosu ; Naturalna emisja głosu: techniki i metody pracy na bazie warsztatów głosowych Fundacji OVO dla Kultury i Edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej