Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(44)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Machura Witold
(17)
Sobczak Jacek (1946- )
(8)
Kowalczyk Ryszard
(6)
Laskowska Małgorzata (religia)
(3)
Adamski Andrzej (ksiądz)
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Borowik Irena (1956- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chyliński Marek
(1)
Czarnecki Paweł (teologia)
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grotowska Stella
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Iłowiecki Maciej (1935- )
(1)
Jaroszyński Jan (1916-1993)
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard (politolog)
(1)
Krasnodębska Ewa
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Mathews Cleve
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Peters B. Guy
(1)
Piontek Dorota
(1)
Pleszczyński Jan (1958- )
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Rivers William L
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Sierocka Halina
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Stawiński Piotr (1959- )
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szymański Tomasz
(1)
Theisen Otto
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Tylec Grzegorz
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wrońska Marta (pedagog)
(1)
Zakrzewski Jan
(1)
Znyk Paweł
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(44)
Temat
Środki masowego przekazu
(44)
Dziennikarze
(21)
Dziennikarstwo
(8)
Internet
(8)
Komunikacja społeczna
(8)
Polityka
(8)
Reklama
(7)
Public relations
(5)
Wolność słowa
(5)
Administracja
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Socjotechnika
(3)
Wolność prasy
(3)
AIESEC
(2)
Etyka społeczna
(2)
Katastrofa smoleńska (2010)
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Marketing
(2)
Pornografia śmierci
(2)
Public relations w internecie
(2)
Religia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Apple Inc
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czas wolny
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czytelnictwo prasy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Duchowość
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dług publiczny
(1)
Dżihad
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fotografia prasowa polska
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Humor
(1)
Ikonografia chrześcijańska
(1)
Ikonoklazm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Islam
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kara śmierci
(1)
Kariera
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komisja Etyki Poselskiej
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kościół greckokatolicki
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Miasta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Piękno
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Śląska
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
2001-0
(6)
1901-
(3)
1601-
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1939-
(1)
2001-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Blogi
(5)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Szkice
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej