Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(24)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(10)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Bykowski Sebastian
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Miotk Anna
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Public relations
(22)
Samorząd terytorialny
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Marketing terytorialny
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing polityczny
(2)
Miasta
(2)
Reklama
(2)
Sponsoring
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność marketingu
(1)
ICN Polfa Rzeszów S.A.
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logotypy
(1)
Macierze
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Metodologia
(1)
Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej (Kraśnik)
(1)
Portale internetowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(10)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110211 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY PUBLIC RELATIONS: 1. Public relations w komunikacji społecznej; 2. Psychospołeczne podstawy public relations; 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych; 4. Relacje wewnętrzne; 5. Pomiar efektywności działań public relations; 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne, II. PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe; 8. Marka a public relations, III. PUBLIC RELATIONS - IMLIKACJA W PRAKTYCE: 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna; 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych; 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych; 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie; 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [169]-172.
Badania w public relations ; Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; Procedura realizacji badań ; Tworzenie narzędzi badawczych ; Aspekty realizacji procesu badawczego ; Gromadzenie i obróbka danych ; Prezentacja i promocja wyników badań ; Badania w internecie ; Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały i artykuły tej książki skatalogowano także pod własnymi tytułami. Można je rezerwować i zamawiać pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
1. Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia; 2. Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka; 3. Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych; 4. Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media; 5. Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia; 6. Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenia? Analiza wewnętznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy; 7. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa; 8. Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast; 9. Gender marketing-percepcja i zachowania uzależnione od płci; 10. Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii; 11. Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Nurt krytyczny w teorii public relations ; Komunikowanie jest najważniejsze... w sytuacjach wielkich kataklizmów, katastrof, krachów i skandali, aktów terrorystycznych ; Wizerunek - wybrane zagadnienia ; Wizerunkowi aspekt shockvertisingu ; Metody pomiaru rezultatów działań public relationse ; Barometr komunikacji - skuteczne narzędzie pomiaru efektów public relations ; Efektywność a efektywność wizerunku miasta ; Znaczenie komunikowania perswazyjnego w polityce ; Determinanty skutecznych kampanii perswazyjnych na przykładzie kampanii wyborczych ; Specyfika i uwarunkowania lobbingu organizacji pozarządowych ; Zarządzanie relacjami z otoczeniem zewnętrznym na przykładzie uczelni ; Wielowymiarowy wizerunek uczelni wyższej w Polsce - refleksje badawcze ; Budowanie wizerunku wyższych uczelni w kontekście media relations (na przykładzie Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu) ; Czy public relations może się nauczyć? ; Słowo energetyka. Prasa korporacyjna branży energetycznej ; Groźby czy prośby? Wybrane internetowe działania komunikacyjne firm windykacyjnych ; Świadomość stosowania narzędzi public relations w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie modeli Jamesa Gruninga i Todda Hunta w działalności PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [169]-172.
1. Badania w public relations ; 2. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; 3. Procedura realizacji badań ; 4. Tworzenie narzędzi badawczych ; 5. Aspekty realizacji procesu badawczego ; 6. Gromadzenie i obróbka danych ; 7. Prezentacja i promocja wyników badań ; 8. Badania w internecie ; 9. Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej