Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(157)
Forma i typ
Książki
(145)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(15)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Czasopisma
(10)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(168)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(57)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(102)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(10)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Ehrlich Andrzej
(4)
Stewart Dorothy M
(4)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(3)
Kamińska Joanna
(3)
Kmiotek Krystyna
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Żołędowska Beata
(3)
Balasiewicz Andrzej
(2)
Bekier Adam
(2)
Bieryło Marta
(2)
Chojnacki Włodzimierz (socjologia wojska)
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Głuszyński Jerzy
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Michoń Ferdynand (1916-1997)
(2)
Muszalski Wojciech
(2)
Pioterek Paweł
(2)
Unterschuetz Alicja
(2)
Woźniak Jacek (1957- )
(2)
Abrashoff Michael D. (1961- )
(1)
Almarcha Sonia
(1)
Ancona Deborah G
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Aranoa Fernando León de (1968- )
(1)
Auleytner Julian Marian (1948- )
(1)
Baj Beata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bardem Javier (1969- )
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Binda Albert
(1)
Birba Pau Esteve
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bresman Henrik
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Carew Donald
(1)
Chobot Andrzej
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czarnecka Barbara (zarządzanie)
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
De Bono Edward (1933-2021)
(1)
Eckhardt Krzysztof (1961- )
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Essex Louellen
(1)
Filip Paulina
(1)
Francik Anna
(1)
Frk Vladimír (1946- )
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Gmytrasiewicz Michał
(1)
Gokieli Marcin
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Grata Paweł (1971- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Grzelońska Urszula (1939- )
(1)
Grzybowski Stefan (1902-2003)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Górska Joanna
(1)
Górska Joanna (zarządzanie)
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hazlitt Henry (1894- )
(1)
Holliday Micki
(1)
Hutson Don (1945- )
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Janowska Zdzisława (1940- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Johnson Spencer
(1)
Judd Gary T
(1)
Jurgilewicz Oktawia
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kabaj Mieczysław (1933- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalinowska Monika
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kasperson David
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klin Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(19)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(2)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(145)
Język
polski
(116)
angielski
(1)
hiszpański
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(14)
Szkoły wyższe
(13)
Doradcy personalni
(2)
Pracodawcy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Coachowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Przynależność kulturowa
Film hiszpański
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(157)
Przedsiębiorstwo
(47)
Zarządzanie
(38)
Motywacja pracy
(17)
Przywództwo
(16)
Praca
(14)
Innowacje
(13)
Wzrost gospodarczy
(12)
Zatrudnienie
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(11)
Bezrobocie
(10)
Menedżerowie
(9)
Nierówności społeczne
(9)
Praca zespołowa
(9)
Rynek pracy
(9)
Gospodarka oparta na wiedzy
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Siła robocza
(8)
Gospodarka
(7)
Inwestycje zagraniczne
(7)
Polityka gospodarcza
(7)
Polityka innowacyjna
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Budżety rodzinne
(6)
Ocena pracowników
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Płaca
(6)
Współpraca transgraniczna
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Czas pracy
(5)
Kadry
(5)
Klastry (ekonomia)
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Wykształcenie
(5)
Dochody indywidualne
(4)
Dług publiczny
(4)
Etyka biznesu
(4)
Globalizacja
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Kobieta
(4)
Kredyt
(4)
Mieszkania
(4)
Organizacja
(4)
Polityka społeczna
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przemysł
(4)
Rozwój społeczny
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Spożycie
(4)
Spółdzielczość
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Współpraca gospodarcza
(4)
Administracja
(3)
Banki
(3)
Coaching
(3)
Ekonomia
(3)
Energetyka
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gaz ziemny
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Instytucjonalizm
(3)
Inwestycje
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Marketing personalny
(3)
Migracje
(3)
Nauka
(3)
Negocjacje
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Opieka społeczna
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Polityka podatkowa
(3)
Polityka spójności UE
(3)
Polska
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Postawy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Public relations
(3)
Rolnictwo
(3)
Rolnicy
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Stres zawodowy
(3)
Ubóstwo
(3)
Usługi
(3)
Wiedza
(3)
Wsie
(3)
Wydatki budżetowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Żywność
(3)
Alokacja
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Biblioteki naukowe
(2)
Biurokracja
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Książę
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-0
(15)
2001-
(14)
1989-
(10)
1901-2000
(4)
1901-
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Województwo podkarpackie (1999- )
(8)
Ukraina
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(2)
Azja Środkowa
(1)
Białoruś
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Warszawa
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Podręcznik
(15)
Podręczniki akademickie
(11)
Praca zbiorowa
(9)
Poradniki
(8)
Opracowanie
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dane statystyczne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Film fabularny
(1)
Gry i zabawy
(1)
Komedia
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
157 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowy Jednominutowy Menedżer / Ken Blanchard, Spencer Johnson ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 101 stron ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The New One Minute Manager" 2015.
Na okładce i stronie tytułowej: Nowe wydanie bestsellera wszech czasów w dziedzinie zarządzania pracą i życiem.
NOWA RZECZYWISTOŚĆ. "Jednominutowy Menedżer" to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem "Nowego Jednominutowego Menedżera", czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. TRZY SEKRETY. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany postępowania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. [http://www.mtbiznes.pl/b2407-nowy-jednominutowy-menedzer.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: "Coaching, mentoring and managing", 2001.
Indeks.
Jak motywować i inspirować ludzi do pracy w dobie redukcji zatrudnienia? Jak stworzyć atmosferę, w której dobry pracownik jest dla innych przykładem, a nie zagrożeniem? Jak pracowników, którzy stwarzają problemy, zmienić w produktywnych członków zespołu? Dlaczego coaching zamiast tradycyjnego zarządzania ludźmi? W świecie sportu, skąd pochodzi idea coachingu, trener drużyny zajmuje się wszystkim: prowadzi rekrutację, motywuje, ocenia, rozstrzyga konflikty i zatrzymuje najlepszych zawodników. Dobrze zna wszystkich członków zespołu, cieszy się ich szacunkiem, stwarza atmosferę zdrowej rywalizacji i inspiruje do osiągania zadziwiających wyników. Czy jako menedżer w firmie możesz przyjąć tak szeroką odpowiedzialność i zbliżyć się do ludzi w swoim zespole? Owszem, ale dopiero wtedy, gdy porzucisz styl myślenia typowy dla przełożonych i staniesz się coachem. Coach ma do odegrania trzy role: jako trener wnosi do pracy entuzjazm i pokazuje ludziom wspólny cel; jako mentor dzieli się wiedzą i doświadczeniem; jako doradca wskazuje drogę i podsuwa rozwiązania. [Helion, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / Profesjonalna Szkoła Biznesu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-56742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej; 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki; 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji; 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji; 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach; 6. Motywowanie pracowników w organizacji; 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji; 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy; 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym; 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny; 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Serce przywództwa ; 2. Siedem kluczowych elementów umacniania ducha ; 3. Wskaźnik umacniania ducha ; 4. Element 1: Ustal jasne standardy ; 5. Element 2: Oczekuj tego, co najlepsze ; 6. Element 3: Poświęcaj uwagę ; 7. Element 4: Nadaj uznaniu osobisty charakter ; 8. Element 5: Opowiadaj historię ; 9. Element 6: Wspólnie świętujcie ; 10. Element 7: Dawaj przykład ; 11. Odkryj własny głos ; 12. 150 sposobów umacniania więzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.-Indeks
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej; 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Planowanie zatrudnienia; 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia; 5. Kierowanie ludźmi w organizacji; 6. Ocenianie w procesie pracy; 7. Zarządzanie efektywnością pracy; 8. Rozwój zasobów ludzkich; 9. Kształtowanie wynagrodzeń; 10. Warunki i stosunki pracy; 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 435-453. Indeks.
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej; 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Planowanie zatrudnienia; 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia; 5. Kierowanie ludźmi w organizacji; 6. Ocenianie w procesie pracy; 7. Zarządzanie efektywnością pracy; 8. Rozwój zasobów ludzkich; 9. Kształtowanie wynagrodzeń; 10. Warunki i stosunki pracy; 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 435-453. Indeks.
Dla studentów ekonomii, zarządzania i socjologii, uczestników kursów dla menedżerów oraz pracowników zarządząjących zasobami ludzkimi.
Wiedza, umiejętności, zdolności, motywacja i wartości pracowników mają coraz większe znaczenie jako czynnik konkurencyjności współczesnych organizacji. Zarządzanie ludźmi zmienia się z rutynowego administrowania sprawami osobowymi w kierunku rozwijania strategii oraz profesjonalizacji metod pozyskiwania i wykorzystania kapitału ludzkiego. W prezentowanej książce autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych. W kolejnych rozdziałach przedstawia genezę i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, jej współczesne ujęcie oraz charakteryzuje główne obszary, takie jak planowanie zatrudnienia, kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia, kierowanie ludźmi, zarządzanie efektami pracy, ocenianie, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, warunki i stosunki pracy oraz kierunki doskonalenia funkcji personalnej. Omawiając strategiczne i operacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, odwołuje się do rozwiązań ugruntowanych w teorii i praktyce. Jednocześnie podkreśla potrzebę innowacyjności, rozumianej jako gotowość do przekraczania granic w myśleniu i działaniu wyznaczonych przez praktyki ukształtowane w przeszłości. Autor zachęca do poszukiwania najlepszych sposobów tworzenia i dostarczania wartości w obszarze funkcji personalnej. Publikację wzbogacają przykłady zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku. [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 435-453. Indeks.
Dla studentów ekonomii, zarządzania i socjologii, uczestników kursów dla menedżerów oraz pracowników zarządząjących zasobami ludzkimi.
Wiedza, umiejętności, zdolności, motywacja i wartości pracowników mają coraz większe znaczenie jako czynnik konkurencyjności współczesnych organizacji. Zarządzanie ludźmi zmienia się z rutynowego administrowania sprawami osobowymi w kierunku rozwijania strategii oraz profesjonalizacji metod pozyskiwania i wykorzystania kapitału ludzkiego. W prezentowanej książce autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych. W kolejnych rozdziałach przedstawia genezę i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, jej współczesne ujęcie oraz charakteryzuje główne obszary, takie jak planowanie zatrudnienia, kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia, kierowanie ludźmi, zarządzanie efektami pracy, ocenianie, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, warunki i stosunki pracy oraz kierunki doskonalenia funkcji personalnej. Omawiając strategiczne i operacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, odwołuje się do rozwiązań ugruntowanych w teorii i praktyce. Jednocześnie podkreśla potrzebę innowacyjności, rozumianej jako gotowość do przekraczania granic w myśleniu i działaniu wyznaczonych przez praktyki ukształtowane w przeszłości. Autor zachęca do poszukiwania najlepszych sposobów tworzenia i dostarczania wartości w obszarze funkcji personalnej. Publikację wzbogacają przykłady zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku. [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-65122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
Cz. I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej, 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Kapitał ludzki organizacji, 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi ; Cz. II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH: 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia, 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji ; Cz. III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 7. Wartościowanie pracy, 8. Ocenianie pracowników ; Cz. IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 9. Motywacja i motywowanie, 10. Wynagradzanie ; Cz. V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji, 12. Proces szkolenia pracowników, 13. Kształtowanie karier w organizacji ; Cz. VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL ; Cz. VII. PARTNERSTWO SPOŁECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji, 17. W poszukiwaniu nowej drogi ; ANEKS - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH: 1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach, 2. ZZL w jednostkach administracji publicznej, 3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych, 4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: sztuka zawierania korzystnych kontraktów.
Tytuł oryginału: "The one minute negotiator" 2010.
Czyżbym cierpiał na negocjofobię? ; Refleksje przy świetle księżyca i korekta kursu ; Proces leczenia negocjofobii (PAKT) ; Przygotowanie do leczenia ; Analiza własnego stylu prowadzenia negocjacji ; Analiza stylu negocjacyjnego drugiej strony ; Dobór właściwej strategii, czyli szycie na miarę ; Jednominutowe ćwiczenie w praktyce.
W formie zajmującej opowieści biznesowej Don Hutson i George Lucas przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konforntacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Zawarty w książce model negocjacji, tzw. EASY, pozwala ocenić sytuację i wprowadzić odpowiedni typ negocjacji w rozmowach z klientem biznesowym. Co więcej, zawarte w książce metody są tak uniwersalne, że można je również zastosować w relacjach rodzinnych. [MT BIZNES, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 143-144.
1. Kluczowe mechanizmy i uwarunkowania wdrażania i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowniczych, 2. Funkcje kontrolne i rozwojowe SOOP i ich znaczenie dla firmy, 3. Elementy bazowe dla rozpoczęcia projektowania systemu ocen okresowych, 4. Projektowanie procesu i narzędzi oceny, 5. Wybór kryteriów ocen okresowych, 6. Formularz i regulamin ocen okresowych, 7. Wdrażanie SOOP w firmie, 8. Kluczowe działania wspierające wdrożenie SOOP w firmie, 9. Oceniający i oceniany w procesie oceny okresowej, 10. Wykorzystanie wyników rozmowy oceniającej ; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
I. Od pracy do kapitału ludzkiego / Henryk Król. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi 3. Kapitał ludzki organizacji 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. II. Planowanie i alokacja zasobów ludzkich / Antoni Ludwiczyński. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. III. Ocena pracy i pracowników / Antoni Ludwiczyński. 7. Wartościowanie pracy 8. Ocenianie pracowników. IV. Systemy motywowania pracowników / Stanisława Borkowska. 9. Motywacja i motywowanie 10. Wynagradzanie. V. Rozwój kapitału ludzkiego organizacji / Henryk Król, Alicja Miś. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji 12. Proces szkolenia pracowników 13. Kształtowanie karier w organizacji. VI. Organizacja procesów personalnych / Aleksy Pocztowski, Jerzy Kisielnicki. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. VII. Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji / Stanisława Borkowska. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji 17. W poszukiwaniu nowej drogi. Aneks. Zarządzanie zasobami ludzkimi w różnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [665]-679 i przy rozdziałach. Indeks.
SPIS TREŚCI: I. Od pracy do kapitału ludzkiego / Henryk Król. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi 3. Kapitał ludzki organizacji 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. II. Planowanie i alokacja zasobów ludzkich / Antoni Ludwiczyński. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. III. Ocena pracy i pracowników / Antoni Ludwiczyński. 7. Wartościowanie pracy 8. Ocenianie pracowników. IV. Systemy motywowania pracowników / Stanisława Borkowska. 9. Motywacja i motywowanie 10. Wynagradzanie. V. Rozwój kapitału ludzkiego organizacji / Henryk Król, Alicja Miś. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji 12. Proces szkolenia pracowników 13. Kształtowanie karier w organizacji. VI. Organizacja procesów personalnych / Aleksy Pocztowski, Jerzy Kisielnicki. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. VII. Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji / Stanisława Borkowska. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji 17. W poszukiwaniu nowej drogi. Aneks. Zarządzanie zasobami ludzkimi w różnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej