Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(13)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Karolak Wiesław (1949- )
(2)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Dymon Mirosław
(1)
Hales Colin F
(1)
Ilczuk Dorota
(1)
Kalmanowicz Beata
(1)
Laskowska Joanna (1967- )
(1)
Mach Aleksandra
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Pochanke Henryk
(1)
Ratajski Sławomir
(1)
Szybka Czesław
(1)
Słomkiewicz Stefan
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Wojnar Irena (1924- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Włodarczyk Anna (1981- )
(1)
Zaborniak-Sobczak Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(14)
Temat
Myślenie twórcze
(17)
Nauczanie
(5)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Metody nauczania
(3)
Arteterapia
(2)
Kształcenie
(2)
Kształcenie politechniczne
(2)
Sztuka
(2)
Technika
(2)
Twórczość
(2)
Wiedza o kulturze
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Baza danych
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja medialna
(1)
Gender
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Internet
(1)
Język polski
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Metoda problemowa
(1)
Muzealnictwo
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele wychowania estetycznego
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pojęcia
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Praca ręczna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Socjometria
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
UNESCO
(1)
Uczenie się
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdolności
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Scenariusz z zajęć
(2)
Programy nauczania początkowego
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Styl terapeutyczny w pracy nauczyciela polonisty / Anna Włodarczyk. - Kraków : Universitas, cop. 2007. - 234, [3] s. : rys. ; 21 cm.
(Edukacja Nauczycielska Polonisty ; 6)
Bibliogr. s. 231-234.
1. Humanizm - odkrywanie ospobowości nauczyciela-terapeuty. 2. Suplementy metodyczne. 3. Zdarzenia krytyczne w nauczaniu - budowanie refleksyjnej postawy nauczyciela. 4. Suplementy metodyczne. 5. Odkrywanie relacji nauczyciel-uczeń w sytuacjach dydaktyczno-wychowawczych. 6.Istota stylu terapeutycznego na lekcjach języka polskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90073 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. ISBN poprz. wyd.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82699 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [53] s.
Praca adresowana jest do nauczycieli języka polskiego, nauczania początkowego, przedszkola, nauczycieli sztuki oraz wychowawców w świetlicach szkolnych, środowiskowych i profilaktycznych. Z książki skorzystać mogą także rodzice, którzy są pierwszymi i najważniejszymi nauczycielami języka.
Treść książki odnosi się do problemu aktywności twórczej dziecka, do jej stymulowania oraz rozbudzenia dziecięcej inwencji twórczej. Autorka starała się udowodnić, że dziecko w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym potrafi wypowiedzieć się na sposób literacki. Wypowiedzi te formułuje poprzez fraszkę, zagadkę, wierszyki, haiku, wiersze białe, limeryki, wreszcie - prozę. Tematyka dziecięcych utworów bywa najczęściej zasadzona na przeżyciach dziecka związanych z wyobraźnią i zabawą oraz realiami życia. Książka zawiera przykłady wielu utworów literackich napisanych przez dzieci, wśród których Czytelnik znajdzie wiersze, zagadki, przykłady prozy oraz scenariusz do filmu. [ksiazk.,wp, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10dz-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Streszcz. ang.
TWÓRCZOŚĆ I SZTUKA: Postrzeganie dzieł sztuki jako proces tworzenia ; Kilka uwag na temat twórczości i jej rezultatów ; Awangardowość tańca na przełomie XX i XXI wieku ; Realizacja postulatu "otwierania umysłu" w sztuce Zbigniewa Libery ; WYCHOWANIE PRZEZ SZTUKĘ I TWÓRCZOŚĆ: Historia i młodość w polskim kinie współczesnym ; Twórczość jako droga do pokoju ; Sztuka tworzenia ciała - eugenika symboliczna ; TWÓRCZOŚĆ I SZTUKA W SZKOLE: Szkoły twórcze Nowego Wychowania jako inspiracja dla współczesnej pedagogiki ; Szkoła Aktywności Twórczej - tradycja i współczesność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Wykształcenie ogólne a zajęcia praktyczno-techniczne w świetle przygotowania uczniów do życia ; II. Samodzielne myślenie i działanie a rozwój intelektualny uczniów III.Samodzielne myślenie i działanie techniczne ; IV. Cechy działania konstrukcyjno-technicznego uczniów klas V-VII szkoły podstawowej ; V. Wpływ nastawienia badawczego na rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych ; VI. Efektywność problemowego nauczania prac konstrukcyjno-technicznych ; VII.Aktywizacja myślenia uczniów w procesie nauczaniazajęć praktyczno-technicznych w świetle przeprowadzonych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37676 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86689 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono wśród uczniów szkół w Przeworsku i Rzeszowie oraz studentów Instytutu Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Bibliogr. s. 234-240.
Streszcz. w jęz. ang.
ZARYS STRUKTURY SZKOLNICTWA W POLSCE: Reforma systemu oświaty ; System szkolnictwa artystycznego ; Kształcenie nauczycieli muzyki ; Zmiany w systemie kształcenia - nowa "Podstawa programowa" z 2009 r. ; TWÓTCZOŚĆ - POJĘCIE I PRÓBY DEFINICJI: Filozoficzny i estetyczny wymiar twórczości ; Twórczość w ujęciu psychologicznym ; twórczość w ujęciu pedagogicznym ; WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE MUZYKI: "Program międzynarodowej oceny umiejętności uczniów" ; Raporty o stanie wiedzy i umiejętności muzycznych ; Standardy edukacji kulturalnej ; AKTYWNOŚĆ TWÓRCZA W MUZYCE: Kreatywność w przestrzeni europejskiej ; Aktywność twórcza jako samorealizacja ; Aktywne metody nauczania ; ZAŁOŻENIA METODYCZNE PRACY: Problematyka badawcza ; Podstawa teoretyczna i pytania problemowe ; Cel pracy i hipotezy szczegółowe ; Zmienne i wskaźniki badawcze ; Charakterystyka narzędzi badawczych ; Organizacja badań i osoby badane ; Statystyczne metody analizy wyników badań własnych ; ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: Ogólne wyniki w teście KAHN ; Ogólne wyniki heurystyki ; Ogólne wyniki algorytmu ; Ogólne wyniki nonkonformizmu ; Ogólne wyniki konformizmu ; Ogólne wyniki osiągnięć muzycznych ; Ogólne wyniki wiedzy muzycznej ; Ogólne wyniki umiejętności percepcyjnych ; REFLEKSJE DLA PEDAGOGIKI MUZYCZNEJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100537 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Ogólne problemy myślenia technicznego II. Założenia, metody i organizacja badań III.Problemy, treści nauczania zajęć technicznych IV. Wielostronna aktywizacja uczniów w procesie
nauczania zajęć technicznych V. Treści i metody nauczania a sprawność myślenia
technicznego VI. Dydaktyczne warunki efektywności zajęć
technicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciel i wychowanie estetyczne / Irena Wojnar. - Warszawa : Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, 1968. - 147, [1] s., [24] s. tabl. : fot., rys. ; 21 cm.
(Biblioteka Nauczyciela. C, Treść i Metody Wychowania ; 4)
Bibliogr. s. 145-[148].
Część pierwsza: WYCHOWANIE ESTETYCZNE A WYCHOWANIE PRZEZ SZTUKĘ: I. Nowa pedagogiczna koncepcja sztuki ; II. Możliwości wychowawcze sztuki ; Część druga: ESTETYCZNA ORIENTACJA DZIAŁALNOŚCI WYCHOWAWCZEJ: III. Sztuka jako całościowy instrument wychowawczy ; IV. Integracja estetyczna ; Część trzecia: ESTETYCZNA RZECZYWISTOŚĆ WYCHOWAWCZA: V. Sztuka w szkole ; VI. Nauczyciel a sztuka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. rozdz. w jęz. ang.
Integracyjno-indywidualizacyjne konteksty wspierania uzdolnień dzieci i młodzieży ; Rozwój osobowości, a tendencje autodestrukcyjne ; Konteksty wspomagania rozwoju uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów zdolnych, utalentowanych ; Metody wychowawcze preferowane przez rodziców a osiągnięcia szkolne dzieci ; Odkrywanie talentów. Mit czy rzeczywistość? ; Zabawa w nauce języka angielskiego w przedszkolu ; Wspieranie rozwoju uzdolnień przyrodniczych dziecka w kontekście wyzwań globalnych i lokalnych ; Wspierająca funkcja edukacji moralnej w wychowaniu i rozwijaniu talentów młodzieży ; Kompetencje zawodowe nauczycieli uczniów zdolnych ; Rola samooceny nauczyciela w kształtowaniu twórczych relacji z uczniami i rodzicami ; Rola i znaczenie relacji interpersonalnych w twórczej komunikacji pomiędzy uczniem i wychowawcą ; Rozwijanie aktywności twórczej uczniów kl I-III w propozycjach aktualnych programów kształcenia ; Moje doświadczenia w pracy z dzieckiem o wybitnych zdolnościach ogólnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97386 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mapping w twórczym samorozwoju i arteterapii / Wiesław Karolak. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2006. - 185, [2] sstrony, VII stron tablic : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza to rozważana teoretyczne na temat myślenia twórczego oraz form i sposobów zapisu procesu myślowego. Część druga składa się z zestawu kilkudziesięciu ćwiczeń wraz z dokumentacją ich realizacji. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci młodzieży i osób dorosłych. W każdym z nich podany jest cel, precyzyjne polecenia, opis przebiegu realizacji, forma prezentacji oraz materiały niezbędne do jego realizacji. Publikacja została uzupełniona kolorowymi fotografiami, co pozwala na dokładne zrozumienie ćwiczeń i odczucie ich atmosfery działania. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, metodyków, arteterapeutów oraz studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. [Księgarni Edukacyjna, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapping w twórczym samorozwoju i arteterapii / Wiesław Karolak. - Wydanie 2. poszerzone. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2009. - 197, [2] strony, VII stron tablic : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
Bibliografia na stronach 35-36.
"...Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza to rozważania teoretyczne na temat myślenia twórczego oraz form i sposobów zapisu procesu myślowego. Część druga składa się z zestawu kilkudziesięciu ćwiczeń wraz z dokumentacją ich realizacji... Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Każde ćwiczenie sprawdzone zostało w działaniu wiele razy. Wielokrotnie dokonywałem zmian w scenariuszach, notowałem wszelkie uwagi i refleksje uczestników ćwiczeń. W publikacji tej, w każdym ćwiczeniu podany jest cel, prezyzyjne polecenia, opis przebiegu realizacji, forma prezentacji oraz materiały niezbędne do realizacji ćwiczenia. Pierwszy etap ćwiczenia zawiera wizualizację, relaksację bądź medytację. Ćwiczenia uzupełnione są fotografiami, co pozwala na dokładne ich zrozumienie i odczucie atmosfery działania oraz przybliżenia powstałych rezultatów. Tę książkę traktuję jako ofertę dla nauczycieli, metodyków, arteterapeutów, ale również dla studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. Mam nadzieję, że korzystać z niej będą, jak z przewodnika, wszyscy, którzy prowadząc grupy, poszukują prostych i atrakcyjnych metod pracy, dającej uczestnikom radość tworzenia i efektywność działań twórczych..." [Fragment z Przedmowy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Streszcz. ang.
I. Wprowadzenie II. Metodologiczne podstawy badań III. Charakterystyka nauczania problemowego IV. Praca grupowa uczniów jako forma organizacyjna
procesu nauczania V. Nauczanie problemowe, praca grupowa i wyrównawcza
a problem indywidualizacji VI. Nauczanie zróżnicowane jako indywidualizacja
zbiorowa VII. Struktura czynności rozumowania uczniów a problem
indywidualizacji VIII.Struktura społeczna klasy szkolnej a problem
indywidualizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na okł.
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Nazwy aut. na okł.
Edukacja kulturalna w pracach UNESCO i organizacji europejskich. I. ROLA KULTURY W KSZTAŁTOWANIU SPOŁECZEŃSTWA KREATYWNEGO: Od reprodukcji kultury do kreacji ; Praktykowanie kultury. Szkic do problemu ; Kultura - media - edukacja ; Kultura - co to pojęcie dla nas znaczy? ; Ekonomika kultury jako dziedzina badawcza. II. NOWE WYZWANIA EDUKACYJNE: Edukacja artystyczna - perspektywy ; Antropologia, komunikacja, animacja - trzy wymiary "wiedzy o kulturze" ; Media w przemianach kulturowych - odniesienia edukacyjne ; Muzeum jako narzędzie edukacji ; Edukacja muzealna w praktyce Zamku Królewskiego w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96495 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej