Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Chudy-Laskowska Katarzyna
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Sobolewski Marek (nauki ekonomiczne)
(1)
Stępień Kinga
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Metoda DEA
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Labortest
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko kursowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tauron Polska Energia
(1)
Transfer technologii
(1)
Turystyka
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Wspólna Polityka Bezpieczeństwa i Obrony UE
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znak towarowy
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowiskowa ocena cyklu życia
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Audycje radiowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [225]-228.
Streszcz. ang.
I. CHARAKTERYSTYKA BANKÓW KOMERCYJNYCH DZIAŁAJĄCYCH W POLSCE W LATACH 1996-2007: 1. Sektor bankowy w Polsce po transformacji systemowej ; 2. Dobór badanych jednostek ; 3. Banki o uniwersalnym profilu działalności ; 4. Banki o profilu detalicznym ; 5. Banki o profilu korporacyjnym ; 6.Informacja o źródłach danych. II. POJĘCIE EFEKTYWNOŚCI I SPOSOBY JEJ POMIARU: 1. Efektywność jako perspektywa oceny działalności banku ; 2. Pomiar efektywności za pomocą DEA ; 3. Wskaźniki finansowe jako miary efektywności banków ; 4. Metody taksonomiczne w analizie efektywności banków ; 5. Informacja o metodach statystycznych ; 6. Opis narzędzi informatycznych. III. ANALIZA EFEKTYWNOŚCI TECHNICZNEJ I PRODUKTYWNOŚCI BANKÓW ZA POMOCĄ MODELI DEA: 1. Uwagi wstępne do prowadzonych analiz ; 2. Model pośrednika - wyniki i interpretacja ; 3. Model producenta - wyniki i interpretacja ; 4. Klastry bankowe według poziomu produktywności. IV. ANALIZA EFEKTYWNOŚCI BANKÓW Z ZASTOSOWANIEM WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH: 1. Cząstkowe wskaźniki efektywności pracy w latach 1996-2007 ; 2. Taksonomiczna analiza efektywności pracy ; 3. Poziom rentowności w polskich bankach w latach 1996-2007 ; 4. Taksonomiczna analiza poziomu rentowności ; 5. Efektywność techniczna a efektywność finansowa. V. OCENA ZMIAN PRODUKTYWNOŚCI BANKÓW W LATACH KRYZYSU FINANSOWEGO ORAZ DALSZE PERSPEKTYWY ROZWOJU: 1. Zmiany produktywności banków w latach 2007-2009 ; 2. Zmiany efektywności pracy w latach 2007-2009 ; 3. Zmiany poziomu rentowności w bankach w latach 2007-2009 ; 4. Prognoza produktywności banków na lata 2010-2011.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98172 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej