Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(22)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Baran Stanley J. (1948- )
(2)
Davis Dennis K
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Kaczmarek Bożydar Leon Jan (1946- )
(2)
Marcjanik Małgorzata (1950- )
(2)
Sadza Agata
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Stewart John
(2)
Suchecki Jacek (1950- )
(2)
Tokarz Marek
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Adams Katherine L
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Castells Manuel (1942- ). Wiek Informacji
(1)
Debray Régis (1940- )
(1)
Doktór Jan (1952- )
(1)
Dudek Wiesław (1931- )
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Goban-Klas Tomasz. (1942- )
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Kapciak Alina
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Maigret Éric
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Markiewicz Katarzyna (psycholog)
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
McQuail Denis
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Pisarek Walery (1931-2017)
(1)
Prejs Marek
(1)
Retter Hein
(1)
Rożnowska Anna
(1)
Stewart John (1941- )
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(36)
Środki masowego przekazu
(17)
Stosunki interpersonalne
(5)
Negocjacje
(3)
Reklama
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Etyka biznesu
(2)
Etykieta językowa
(2)
Gospodarka
(2)
Internet
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Logika
(2)
Mediacja (prawo)
(2)
Opinia publiczna
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Agencje prasowe
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Barney, Matthew (1967- )
(1)
Barok
(1)
Dziennikarze
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Godard, Jean-Luc (1930-2022)
(1)
Grupy społeczne
(1)
Informacja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kina
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Małżeństwo
(1)
Multimedia
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa człowieka
(1)
Propaganda
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Samopoznanie
(1)
Sieć komputerowa rozległa
(1)
Słuchanie
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telewizja
(1)
Telewizja satelitarna
(1)
Themerson, Franciszka Weinles (1907-1988)
(1)
Themerson, Stefan (1910-1988)
(1)
Unia Europejska
(1)
Wolność słowa
(1)
Związki niesakramentalne
(1)
Łączność satelitarna
(1)
Środki masowego przekazu - a dziecko - podręcznik akademicki
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Goście Wieczerzy Pańskiej (film)
(1)
Noc i Mgła (film)
(1)
Temat: czas
1501-
(1)
1601-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Podręcznik akademicki
(8)
Film
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ; nr 346)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-62273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
Bibliogr. Indeksy
1.Socjologiczne teorie komunikacji.2.Filozofia języka i teoria argumentacji.3.Komunikacja a teoria systemo- wa.4.Teorie zorientowane psychologicznie.5.Komunikacja niewerbalna.6.Komunikacja a doradztwo.7.Komunikacja i konflikt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-84467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
I.Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje.II. Zawartość informacyjna komunikatu.III.Podtekst i komunikacja niedosłowna.IV.Sztuka wnioskowania. V.Sztuka argumentacji.VI.Sztuka dyskutowania.VII. Perswazja.VIII.Dwutorowość procesu perswazyjnego. IX.Naiwne taktyki manipulacyjne:presja i szantaż. X.Naiwne taktyki manipulacyjne:kłamstwo.XI.Czynnik psychologiczny w perswazji.XII.Komunikacja niewerbalna XIII.Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego.XIV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:negocjacje z terrorystą. XV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-88808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316-Czyt (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 389-390. Indeksy.
I. ORIENTACJA NA MAŁE GRUPY: 1. Małe grupy jako serce społeczeństwa 2. Grupy jako ustrukturalizowane systemy otwarte. II. PODSTAWY KOMUNIKOWANIA SIE W MAŁEJ GRUPIE: 3. Reguły komunikowania się obowiązujące członków grupy 4. Komunikaty werbalne i niewerbalne w małych grupach 5. Twórcze i krytyczne myślenie w małych grupach 6. Procedury grupowego rozwiązywania problemów. III. ROZUMIENIE PROCESÓW GRUPOWYCH I ZWIĘKSZANIE WYDAJNOŚCI PRACY GRUPY: 7. Stawanie się grupą 8. Zalety zróżnicowania w małej grupie 9. Efektywne zarządzanie konfliktami 10. Zastosowanie zasad przywództwa. IV. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W MAŁYCH GRUPACH: 11. Planowanie, organizowanie i prowadzenie prezentacji w małych grupach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91648 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73891 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. pod rozdz.
1. Złożony charakter porozumiewania się : a) rodzaje kodów komunikacyjnych ; b) język figuratywny w komunikatach emocjonalnych ; c) kompetencja w zakresie humoru u kobiet i mężczyzn ; d) ubranie jako komunikat społeczny ; e) anonimowość przekazu a poczucie wstydu ; f) rozumienie terminów używanych w sloganach reklamowych ; g) interpretacja przysłów przez młodocianych przestępców 2. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych : a) rozumienie pojęć używanych w mediach przez uczniów szkół średnich ; b) umiejętności narracyjne i ich związek z rozwojem poznawczym u dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat ; c) złożoność językowa przysłów a ich rozumienie przez dzieci 3. Zaburzenia sprawności komunikacyjnej : a) problemy komunikacyjne osób z dysleksją rozwojową ; b) możliwości komunikacyjne w autyzmie ; c) reinterpretacja błędów w piśmie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie skierowane do wszystkich osób zainteresowanych skutecznym porozumiewaniem się, przede wszystkim do studentów. Odzwierciedla ono - z jednej strony - zakres zainteresowań naukowych poszczególnych autorów, z drugiej zaś - ukazuje różne aspekty złożonego procesu komunikowania się. Artykuły zamieszczone w części pierwszej koncentrują się wokół ogólnych zagadnień porozumiewania się, prace części drugiej skupiają się na zagadnieniach kształtowania owej umiejętności, podczas gdy część trzecia dotyczy problemów związanych z zakłóceniami umiejętności komunikowania się, co w praktyce oznacza brak umiejętności nawiązywania prawidłowych interakcji z otoczeniem. [Wydawm UMSC, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. s. 445-465 i przy rozdz. Indeks.
I. WSTĘP DO KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: 1. Wprowadzenie; 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego, II. ERA SPOŁECZEŃSTWA MASOWEGO I KULTURY MASOWEJ: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego; 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy; 5. Normatywne teorie komunikowania masowego, III. POWSTANIE I UPADEK TEORII OGRANICZONYCH EFEKTÓW: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów; 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienia paradygmatu ograniczonych efektów mediów; 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty, IV. WSPÓŁCZESNA TEORIA KOMUNIKOWANIA MASOWEGO: POSZUKIWANIE KONSENSUSU I NOWE WYZWANIA: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego; 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu; 11.Teorie mediów, kultury i społeczeństwa; 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 95-99. Wykaz aktów prawnych.
1. Zasady komunikacji interpersonalnej; 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji; 3. Konflikty interpersonalne; 4. Negocjacje; 5. Mediacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 95-99. W załączniku: wykaz aktów prawnych.
Negocjacjami lub mediacjami każdy z nas zajmuje się na co dzień. Odbywają się one w życiu prywatnym, w biznesie (na szczeblu krajowym i międzynarodowym), w stosunkach międzypaństwowych. Za każdym razem mają wprawdzie swój specyficzny charakter, ale występują też elementy wspólne. Znajomość - przedstawionych w książce - zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększać skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. [PWE, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [310]-339.
Część I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania; Część II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna; Część III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów; 9. Przekazy masowe a wartości społeczne;10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego; Cześć IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy; 13. Ku społeczeństwu medialnemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki.)
Bibliogr. s. [297]-315, 332-333. Indeks.
WSTĘP. 1. Pytania i zagadnienia kontrolne; I. PODSTAWOWE POJĘCIA: 1. Nadawca - przekaz - odbiorca, 2. Zasięg - zakres - częstość kontaktu, 3. Charakterystyka przekazu, 4. Zróżnicowanie mediów, 5. Kody, 6. Odbiór mediów, 7. Pytania i zagadnienia kontrolne; II. ZNAKI: 1. Klasyfikacja znaków, 2. Rodzaje pisma, 3. Sposoby komunikacji, 4. Pytania i zagadnienia kontrolne; III. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE: 1. Kompetencja językowa a kompetencja komunikacyjna, 2. Kompetencja kulturowa, 3. Kompetencja medialna, 4. Kompetencja artystyczna, 5. Pytania i zagadnienia kontrolne; IV. MEDIA: 1. Klasyfikacje mediów, 2. Pytania i zagadnienia kontrolne; V. RODZAJE KOMUNIKACJI MIĘDZY LUDŹMI: 1. Rodzaje kontaktów komunikacyjnych, 2. Pytania i zagadnienia kontrolne; VI. MODELE AKTÓW I PROCESU KOMUNIKACJI: 1. Modele dominującego czynnika, 2. Modele syntetyczne, 3. Pytania i zagadnienia kontrolne; VII. TYPOLOGIA MEDIÓW MASOWYCH: 1. Klasyfikacja wypowiedzi prasowych, 2. Rodzaje prasy, 3. Kryteria klasyfikacji prasy drukowanej, 4. Typologia gazet, 5. Typologia czasopism, 6. Typologia stacji radiowo-telewizyjnych, 7. Sieci komputerowe, 8. Agencje informacyjne, 9. "Nowe media", 10. Typologia krajowych systemów medialnych, 11. Koncepcje dziennikarstwa, 12. Pytania i zagadnienia kontrolne; VIII. FUNKCJE KOMUNIKOWANIA: 1. Funkcja a rola, 2. Klasyfikacje funkcji komunikowania, 3. Wpływ mediów na społeczeństwo, 4. Pytania i zagadnienia kontrolne; IX. GŁÓWNE ORIENTACJE W BADANIACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ: 1. Badania na Wschodzie, 2. Badania na Zachodzie, 3. Orientacje w nauce o komunikowaniu masowym, 4. Teoria zintegrowana, 5. Pola zainteresowania badawczego, 6. Organizacje i towarzystwa naukowe, 7. Pytania i zagadnienia kontrolne; X. TRADYCJE BADAŃ NAD KOMUNIKOWANIEM MASOWYM W EUROPIE I USA: 1. Niemiecka nauka o komunikowaniu publicznym, 2. Amerykańskie badania nad wpływem mediów, 3. Pytania i zagadnienia kontrolne; XI. TRADYCJE BADAŃ NAD KOMUNIKOWANIEM MASOWYM W POLSCE: 1. Lata 50. XX wieku, 2. Lata 60. XX wieku, 3. Lata 70. XX wieku, 4. Placówki i instytucje badawcze, 5. Nauka o komunikowaniu po 1990 roku, 6. Pytania i zagadnienia kontrolne; XII. METODY I TECHNIKI BADAWCZE: 1. Multidyscyplinarność wiedzy o komunikacji społecznej, 2. Analiza zawartości mediów, 3. Badanie przekazu punktem wyjścia do badań procesu komunikacji, 4. Badania odbioru mediów, 5. Badania nad skutkami mediów, 6. Pytania i zagadnienia kontrolne; XIII. SKUTECZNOŚĆ A SKUTKI KOMUNIKACJI. 1. Pytania i zagadnienia kontrolne; XIV. WYNIKI BADAŃ: 1. Twierdzenia uniwersalne i hipotezy szczegółowe, 2. Teorie średniego zasięgu, 3. Teorie ogólne, 4. Dorobek badań prasoznawczych, 5. Pytania i zagadnienia kontrolne; XV. WYMIAR GLOBALNY: 1. Globalizacja, 2. Komunikowanie międzynarodowe, 3. Podsumowanie, 4. Pytania i zagadnienia kontrolne; ANEKS I: 102 autorów, których trzeba znać; ANEKS II: Wprowadzenie, Murdock Pencil "Podawanie soli: stan badań".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93054 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wiek informacji : ekonomia, społeczeństwo i kultura / Manuel Castells ; t. 1)
Bibliogr. s. 475-514. Indeks.
1. Rewolucja technologii informacyjnych; 2. Nowa gospodarka: informacjonizm, globalizacja, usieciowienie; 3. Przedsiębiorstwo sieciowe: kultura, instytucje i organizacje gospodarki informacyjnej; 4. Transformacja pracy i zatrudnienia: pracownicy sieci, bezrobotni czasownicy; 5. Kultura rzeczywistej wirtualności: integracja komunikacji elektronicznej, koniec masowego odbiorcy i powstanie interaktywnych sieci; 6. Przestrzeń przepływów; 7. Na krawędzi wieczności: bezczasowy czas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Disciplinae ; 8)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
KONSTYTUOWANIE SIĘ PRZEDMIOTU: Trudności refleksji nad komunikacją ; Nieudany wzrost społecznej nauki o komunikacji ; Cz. I. DENATURALIZOWANIE KOMUNIKACJI. PROBLEM WPŁYWU... ALBO JAK SIĘ GO POZBYĆ?: R. III. Pułapka teorii wpływu bezpośredniego ; R. IV. Szkoła frankfurcka a teoria kultury masowej ; R. V. Reoria Lazarsfelda o skutkach ograniczonych. Zerwanie... do skutków ograniczonych ; Od modelu matematycznego do antropologii komunikacji ; McLuhan i determinizm technologiczny ; Cz. II. KULTURALIZACJA KOMUNIKACJI. GRA WYTWARZANIA I ODBIORU: Od semiologii do pragmatyki ; Socjologia praktyk kulturalnych ; "Cultural Studies (kulturoznastwo) ; Socjologia zawodów związanych z komunikacją ; Od zawodów do typów logiki wytwarzania ; Cz. III. PLURALIZACJA KOMUNIKACJI. DEMOKRACJA, KREATYWNOŚĆ I REFLEKSYJNOŚĆ: Polityczne teorie opinii publicznej ; Teorie przestrzeni publicznej ; Nowa socjologia mediów ; Internet i "nowa technologia informacji".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100215 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej