Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(149)
Forma i typ
Książki
(139)
Poradniki i przewodniki
(56)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(10)
Audiobooki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(193)
wypożyczone
(57)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(56)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(60)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(6)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(13)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(22)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(7)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(8)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(15)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(13)
Filia 15 (Lwowska 60)
(10)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(7)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(7)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(5)
Erikson Thomas (1965- )
(5)
Maruszkin Małgorzata
(5)
Miller Katarzyna (1962- )
(5)
Banasiak Jan
(4)
Garvin Charles D. (1929- )
(4)
Chapman Gary D. (1938- )
(3)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(3)
Giżyńska Suzan
(3)
Gut-Orłowska Magdalena
(3)
Głogowski Bartosz (1979- )
(3)
Kubiak Jolanta
(3)
Papadopoulos Linda (1971- )
(3)
Suchecki Jacek (1950- )
(3)
Adler Ronald B. (1946- )
(2)
Borg James
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Błaż Agata
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Czernik Jakub
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Davis Martha (1947- )
(2)
Fanning Patrick
(2)
Goldstein Noah J
(2)
Gray John (1951- )
(2)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(2)
Lilienfeld Scott O. (1960- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Martin Steve J
(2)
McKay Matthew
(2)
Mikołajewska Agnieszka
(2)
Poznański Juliusz
(2)
Proctor Russell F
(2)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(2)
Sagan Dariusz
(2)
Seabury Brett A
(2)
Seabury Brett A. (1942- )
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Solecki Bogusław
(2)
Waller-Pach Katarzyna
(2)
Zaborowski Zbigniew (1926-2006)
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adams Linda
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Arnkil Tom Erik (1950- )
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Barwiński Waldemar (1973- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergmann Tom (1977-)
(1)
Bernasiewicz Wojciech
(1)
Beyerstein Barry L. (1949- )
(1)
Bigaj Laura
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boghossian Peter (1966- )
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Braun-Bereś Monika
(1)
Brent Mike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Burch Noël (1932- )
(1)
Błachowicz Ewa
(1)
Carello Rosario (1973- )
(1)
Carnegie Dorothy (1912- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Chang Jill
(1)
Chawziuk Tadeusz
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Cooper Ian
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dreeke Robin
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowska Aleksandra (pedagogika)
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Emery Roxanne
(1)
Fiedor Marian
(1)
Fonfara Andrzej
(1)
Fry Collin
(1)
Gabor Don
(1)
Ganobis Joanna
(1)
Gałka Dominika (pisarka)
(1)
Gałuszka Anita
(1)
Giblin Les
(1)
Godula Patrycja
(1)
Golec Danuta
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Greene Ross W
(1)
Griffin Todd
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1901-2000
(10)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(142)
Język
polski
(140)
angielski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(9)
6-8 lat
(7)
Dzieci
(7)
Nauczyciele
(7)
Psychoterapeuci
(6)
0-5 lat
(5)
Menedżerowie
(4)
Pedagodzy
(2)
9-13 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Niewidomi
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Trenerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Film amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(115)
Komunikacja społeczna
(38)
Stosunki interpersonalne
(36)
Relacje międzyludzkie
(32)
Osobowość
(10)
Perswazja
(10)
Rozwiązywanie konfliktów
(10)
Rozmowa
(9)
Kobieta
(8)
Mężczyzna
(8)
Uczucia
(8)
Małżeństwo
(7)
Miłość
(7)
Nauczyciele
(7)
Internet
(6)
Konflikt
(6)
Zarządzanie
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Negocjacje
(5)
Opieka społeczna
(5)
Rodzina
(5)
Typologia psychologiczna
(5)
Asertywność
(4)
Autoprezentacja
(4)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Media społecznościowe
(4)
Motywacja
(4)
Przyjaźń
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacja romantyczna
(4)
Sukces
(4)
Teoria systemów
(4)
Agresywność
(3)
Choroby psychiczne
(3)
Dzieci
(3)
Image
(3)
Inteligencja (psychologia)
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Marketing
(3)
Mobbing
(3)
Organizacja
(3)
Pamięć
(3)
Porozumienie bez przemocy
(3)
Problemy małżeńskie
(3)
Przemoc w szkole
(3)
Samorealizacja
(3)
Samowychowanie
(3)
Socjotechnika
(3)
Spostrzeganie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Uczniowie
(3)
Zaufanie
(3)
Autyzm
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Chorzy
(2)
Empatia
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Jakość życia
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Leczenie
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Mózg
(2)
Ontogeneza
(2)
Pięć języków miłości
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Praca społeczna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Satysfakcja ze związku
(2)
Spożycie
(2)
Starzenie się
(2)
Stres
(2)
Studenci
(2)
Szczęście
(2)
Słuchanie
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Telewizja
(2)
Uczenie się
(2)
Więź małżeńska
(2)
Współdziałanie
(2)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Life, animated
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(61)
Poradniki
(11)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(3)
Publicystyka
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Blogi
(1)
Film animowany
(1)
Film dokumantalny
(1)
Kompendium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(38)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(33)
Rozwój osobisty
(14)
Edukacja i pedagogika
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Medycyna i zdrowie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Językoznawstwo
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Religia i duchowość
(2)
Historia
(1)
149 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Charyzma Sensus.pl)
Nim zaczniesz rozmawiać, plotkować i wykładać swoje racje, przez chwilę bądź cicho i przysłuchuj się temu, o czym i jak mówią inni. Kto z nich ma charyzmę i potrafi porywać tłumy? Kto jedną dowcipną ripostą rozluźnia atmosferę w pokoju? Kto uwodzi słowem i roztacza czar? A kto może to zrobić? Jak to kto? Ty! Porozumiewasz się ze światem w procesie komunikacji - werbalnej, niewerbalnej, elektronicznej. Dlaczego więc nie uczynisz ze swoich rozmów sztuki i nie zaczniesz nawiązywać pozytywnych relacji między słowami? Autor tej książki, ekspert od "codziennej rozmowy", podszepnie Ci, jak: rozpoczynać rozmowę w każdej sytuacji i każdym otoczeniu; kontynuować pogawędkę za pomocą odpowiednich pytań; unikać pułapek konwersacyjnych; nawiązywać bezpieczne znajomości w internecie; okiełznać to, co mówi Twoje ciało; flirtować i cieszyć się imprezami; odmawiać szefowi i wyjść z tego cało. [Helion, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131-132.
R. I CO TO JEST LOBBING?: Istota lobbingu ; Definicja lobbingu ; Osoba lobbysty ; Lobbing a pozostałe formy nacisku ; Pozytywne i negatywne aspekty działalności lobbingowej ; Lobbing a public relations ; Lobbing a public affairs ; Lobbing a governmant relations ; Modle lobbingu ; Opracowanie kampanii lobbystycznych ; R. II KOMUNIKOWANIE SIĘ W LOBBINGU: Elementy procesu komunikowania ; Zalecenia niezbędne do dobrego porozumiewania się ; Formy komunikowania ; Typy komunikowania ; Sztuka słuchania ; Przeszkody w skutecznej komunikacji ; Efektywna komunikacja ; R. III STRATEGIE I TAKTYKI SKUTECZNEGO LOBBINGU: Lobbing ofensywny i defensywny ; Lobbing bezpośredni i pośredni ; R. IV MANIPULACJE W LOBBINGU: Istota manipulacji ; Wybrane techniki stosowane w manipulacjach i sposobach radzenia sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda ; 2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe ; 3. Proszę o uwagę: Utrzymanie uwagi innych osób ; 4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe ; 5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania ; 6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie ; 7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację ; 8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji ; 9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa? ; 10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda ; 2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe ; 3. Proszę o uwagę: Utrzymanie uwagi innych osób ; 4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe ; 5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania ; 6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie ; 7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację ; 8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji ; 9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa? ; 10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [327]-335. Indeks.
STRACH, TREMA, NAPIĘCIE: Komunikacja międzyludzka w kontekście sztuki teatru ; Sytuacja spotkania ; Fizyczność emocji ; Występ publiczny ; Kontrola napięć w akcie komunikacyjnym ; Wyznaczanie celu ; Trema a techniki oddechowe ; Trening jako metoda radzenia sobie z lękiem ; Techniki wyobrażeniowe Interakcyjność i procesualność w widowisku ; CZŁOWIEK W PROCESIE KOMUNIKACJI - TWÓRCA, NARZĘDZIE , TWORZYWO: Tworzywo komunikacji ; Ciało i emocje - sprzężenie zwrotne ; "Utrata prywatności" w działaniach aktora ; Czynniki ekspresji w technikach scenicznych ; Samoświadomość ; Ruch ; Sylwetka ; Energia w procesie komunikacji ; Węch, zapachy... ; Czynnik wizualny ; Gestyka jako element performansu ; Głos i mimika w widowisku ; Język ciała? ; STRUKTURA I RYTM JAKO KOMUNIKACYJNE ASPEKTY DZIAŁANIA W WIDOWISKU: Rytm i kompozycja jako języki interakcji ; Rytm jako aspekt działania ; Rytm jako aspekt dźwięku ; Rytm jako aspekt przestrzeni - miejsce, rekwizyt, kostium ; Struktura i rytm ; WYSTĄPIENIE PUBLICZNE JAKO DIALOG: Nadawca i odbiorca w wystąpieniach publicznych ; Interakcja jako działanie ; Interakcja jako dialog ; Dialog jako potrzeba ; Fizyczne aspekty interakcji ; Interakcja jako opowieść ; Budowanie więzi poprzez dialog ; Dialog jako imperatyw ; W POSZUKIWANIU EKSPRESJI: Badanie sztuki aktorskiej ; Koncentracja uwagi ; Znaczenie treningu w pracy aktora ; Umiejętność pracy zespołowej ; Analiza zadań twórczych i praca nad rolą ; Wyobraźnia i pamięć emocjonalna ; Zdolność improwizacji ; Wymiar etyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzając kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, że komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z „magnetyzmem średniej” i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6. Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencję… konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy od wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. Kto jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu? 31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy się nauczyć od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić, że świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem? 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększać jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy się dowiedzieć o perswazji, oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty, by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić, że ludzie uwierzą we wszystko, co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The art of communicating" 2013.
Większość ludzi korzysta z Internetu, maili, SMSów, serwisów społecznościowych i telefonów komórkowych. Jednak nie oznacza to, że dzięki nim jesteśmy w stanie poprawić swoją komunikację. Poza tymi wszystkimi urządzeniami posiadamy podstawowy instrument wymiany informacji, czyli umysł, który, niestety, często nas zawodzi. Komunikację zazwyczaj rozumiemy jako słowa, których używamy, gdy mówimy lub piszemy, ale nasza postawa ciała, grymasy twarzy, ton głosu, fizyczne działania, a nawet myśli, także są sposobem porozumiewania się. Autor książki, mnich buddyjski, mistrz Zen, udziela praktycznych rad, jak słuchać uważnie i wyrażać siebie w prawdziwy, szczery sposób. Dzięki tej książce poznasz metody komunikacji z samym sobą. Zdołasz obiektywnie ocenić sytuację i podjąć rozsądne kroki, aby uniknąć nieporozumień. Stosowanie się do jego zasad podniesie twoją samoocenę i wiarę w siebie. Przyznasz się przed sobą do błędów, które sam popełniłeś i bez uprzedzeń zinterpretujesz działania innych. Unikniesz zbędnych niebezpieczeństw, frustracji czy nieporozumień. Nauczysz się umiejętności słuchania i mówienia w sposób, który na zawsze zmieni twoje postrzeganie i wpływ na otaczający cię świat. Uświadomisz sobie, że za wszystko, co mówisz, robisz czy myślisz ponosisz całkowitą odpowiedzialność. Zatem jeśli wczoraj powiedziałeś coś, co nie było właściwe, dziś powinieneś zrobić coś, by to zmienić. Poznasz też proste techniki rozwiązywania problemów i rozładowania napięć w sytuacjach konfliktowych. Wykorzystaj mądrość Mistrza. [www.azymut.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Cz.I. Podstawy 1. Idea książki; 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej; 3. Komunikacja werbalna; 4. Komunikacja niewerbalna; Cz.II. Otwartość jako "wdech" 1. Samoświadomość; 2. Świadomość obecności innych; 3. Słuchanie; Cz.III. Otwartość jako "wydech" 1. Ujawnianie siebie; 2. Męskie i kobiece style ekspresji; Cz.IV. Związki 1. Negocjowanie związku; 2. Przyjaźń; 3. Rodziny; 4. Bliscy partnerzy; Cz.V. Ponad podziałami 1. Konflikt; 2. Komunikowanie się między kulturami; Cz.VI. Różne spojrzenia na komunikację między osobami 1. Spojrzenie nauczyciela; 2. Spojrzenie psychoterapeuty; 3. Spojrzenie filozofa;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [226]-238.
Świat byłby lepszym miejscem, gdyby wszyscy przeczytali tę książkę. Richard Dawkins. W dzisiejszym klimacie politycznym, prowadzenie rozsądnych konwersacji z kimś, kto ma całkowicie odmienną opinię wydaje się niemal niemożliwe. Kłótnie w sieci, w szkole, w biurze, w urzędzie - a nawet te przy rodzinnym stole - coraz częściej prowadzą do wzajemnego obrażania i zawstydzania, co niweczy szanse na porozumienie. W efekcie wszyscy mają zszargane nerwy. A nikt nie zostaje przekonany. Boghossian i Linsday w klarowny i praktyczny sposób, przedstawiają skuteczne techniki komunikacji, które można zastosować niezależnie od tego, czy rozmowa dotyczy ocieplenia klimatu, religii, imigrantów, gender, podatków, prawa do posiadania broni, czy też jakiegokolwiek innego tematu. Uczą subtelnej sztuki perswazji. Pokazują, jak radzić sobie z upartym rozmówcą czy radykałem. Podpowiadają, jak argumentować i przekonywać oraz jakich błędów unikać. To książka dla wszystkich, którzy są zwolennikami dialogu, ale nie chcą przegrywać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje interpersonalne : proces porozumiewania się / Ronald B. Adler, Lawrence B. Rosenfeld, Russell F. Proctor II ; przekład Grażyna Skoczylas. - Wydanie 3 zmienione (na podstawie 13 wydania oryginału) dodruk. - Poznań : Rebis, 2021. - XVIII, 413, [83] strony : ilustracje ; 26 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie XII wydania amerykańskiego.
Bibliogria na stronach B-1 - B-60. Indeksy.
CZ.I PODSTAWY POROZUMIEWANIA SIĘ MIĘDZYOSOBOWEGO: R. 1. Procesy międzyosobowe ; R. 2. Kultura a porozumiewanie się międzyosobowe ; R. 3. Porozumiewanie międzyosobowe a "Ja" ; R. 4. Spostrzeganie innych ; CZ. II. TWORZENIE WIADOMOŚCI I ODPOWIEDANIE NA WIADOMOŚCI: R. 5. Język ; R. 6. Komunikacja niewerbalna ; R. 7. Słuchanie. Odbieranie wiadomości i reagowanie ; R. 8. Emocje ; CZ. III. ASPEKTY RELACJI INTERPERSONALNYCH: R. 9. Dynamika relacji interpersonalnych ; R. 10. Porozumienie się w bliskich relacjach. Przyjaciele, rodzina i partnerzy w związkach uczuciowych ; R. XI. Klimat porozumiewania się ; R. XII. Radzenie sobie z konfliktami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje interpersonalne : proces porozumiewania się / Ronald B. Adler, Lawrence B. Rosenfeld, Russell F. Proctor II ; przekład Grażyna Skoczylas. - Wydanie 3 zmienione (na podstawie 13 wydania oryginału). - Poznań : Rebis, 2018. - XVIII, 413, [83] strony : ilustracje ; 26 cm.
Bibliogria na stronach B-1 - B-60, Indeksy.
CZ.I PODSTAWY POROZUMIEWANIA SIĘ MIĘDZYOSOBOWEGO: R. 1. Procesy międzyosobowe ; R. 2. Kultura a porozumiewanie się międzyosobowe ; R. 3. Porozumiewanie międzyosobowe a "Ja" ; R. 4. Spostrzeganie innych ; CZ. II. TWORZENIE WIADOMOŚCI I ODPOWIEDANIE NA WIADOMOŚCI: R. 5. Język ; R. 6. Komunikacja niewerbalna ; R. 7. Słuchanie. Odbieranie wiadomości i reagowanie ; R. 8. Emocje ; CZ. III. ASPEKTY RELACJI INTERPERSONALNYCH: R. 9. Dynamika relacji interpersonalnych ; R. 10. Porozumienie się w bliskich relacjach. Przyjaciele, rodzina i partnerzy w związkach uczuciowych ; R. XI. Klimat porozumiewania się ; R. XII. Radzenie sobie z konfliktami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-169. Indeksy.
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu; 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz; 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?; 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?; 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji"; 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi; 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne; 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 141)
Bibliogr. s. 140-148.
Streszcz. ang.
I. TEORETYCZNE PODSTAWY I UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W RODZINIE: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji ; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie. II. ROZWOJOWE ASPEKTY KOMUNIKACJI RODZINNEJ: Komunikacja w podsystemie małżeńskim ; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim ; Komunikacja między rodzeństwem ; Komunikacja interpersonalna w podsystemie dziadkowie - wnuki. III. TERAPIA I PROFILAKTYKA ZABURZEŃ RODZINNEJ KOMUNIKACJI: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie ; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "What men say, what women hear" 2009.
Bibliografia na stronach 195-[202].
Dwoje kochających się ludzi powinno porozumiewać się z łatwością. Dlaczego zatem zdarza się tak, że komplement partnera: Świetnie wyglądasz", kobieta odbiera jako: "Miło, ze chociaż raz się postarałaś"? W książce "Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety" L. Papadopoulos opisuje typowe nieporozumienia, do jakich dochodzi, gdy interpretujemy wypowiedzi partnera przez pryzmat własnych pragnień i potrzeb bądź uprzedzeń czy lęków. Autorka wskazuje najczęstsze błędy rozumowania i pomaga przewartościować nasz sposób myślenia o sobie nawzajem i otaczającym nas świecie, tak abyśmy potrafili stworzyć szczęśliwy, oparty na szczerości związek. [Rebis, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "What men say, what women hear" 2009.
Bibliogr. s. 195-[202].
Dwoje kochających się ludzi powinno porozumiewać się z łatwością. Dlaczego zatem zdarza się tak, że komplement partnera: Świetnie wyglądasz", kobieta odbiera jako: "Miło, ze chociaż raz się postarałaś"? W książce "Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety" L. Papadopoulos opisuje typowe nieporozumienia, do jakich dochodzi, gdy interpretujemy wypowiedzi partnera przez pryzmat własnych pragnień i potrzeb bądź uprzedzeń czy lęków. Autorka wskazuje najczęstsze błędy rozumowania i pomaga przewartościować nasz sposób myślenia o sobie nawzajem i otaczającym nas świecie, tak abyśmy potrafili stworzyć szczęśliwy, oparty na szczerości związek. [Rebis, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "What men say, what women hear" 2009.
Bibliografia na stronach 195-[202].
Dwoje kochających się ludzi powinno porozumiewać się z łatwością. Dlaczego zatem zdarza się tak, że komplement partnera: Świetnie wyglądasz", kobieta odbiera jako: "Miło, ze chociaż raz się postarałaś"? W książce "Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety" L. Papadopoulos opisuje typowe nieporozumienia, do jakich dochodzi, gdy interpretujemy wypowiedzi partnera przez pryzmat własnych pragnień i potrzeb bądź uprzedzeń czy lęków. Autorka wskazuje najczęstsze błędy rozumowania i pomaga przewartościować nasz sposób myślenia o sobie nawzajem i otaczającym nas świecie, tak abyśmy potrafili stworzyć szczęśliwy, oparty na szczerości związek. [Rebis, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90137 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie konfliktów / [ilustracje: Patrycja Godula ; tekst: Dominika Gałka]. - Wydanie 2. - Bielsko-Biała : Konrad Sobik, 2021. - [20] stron : ilustracje kolorowe ; 22x22 cm.
(Dobre Zachowanie II)
(Przygody Fenka)
Na okładce: Bezpieczna książka.
Z cyklu "Przygody Fenka".
Fenek ma dzisiaj gościa - to borsuk Adam! Chcą się razem pobawić, ale nie potrafią dojść do porozumienia i wybrać zajęcia, które spodobałyby się im obu. Czy ktoś im w tym pomoże? [Konrad Sobik, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz wystąpień publicznych / Violetta Kalka. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 157, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Na okładce: Metody i formy prowadzenia wystąpień ; pierwsze wrażenie ; stres i sposoby na niego ; praktyczne rady ; mowa ciała.
Bibliografia na stronach [158-159].
Poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli.
"Elementarz wystąpień publicznych" - poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. Idealna książka dla osób wykorzystujących autoprezentację, głos i słowo jako narzędzia pracy. Jak przygotować wystąpienie? Jak budować pewność siebie? Jak panować nad słuchaczami? Jak stworzyć interakcje w relacjach z grupą? Werbalne i pozawerbalne metody wzmacniania przekazu i sposoby budowania wizerunku profesjonalnego mówcy. Praktyczne przykłady i ćwiczenia. [Wydawnictwo SBM, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej