Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Hales Colin F
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Gender
(2)
Baza danych
(1)
Gender marketing
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 189-192.
Dla marketingowców i osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi.
R. I. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie ; 2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn ; 3. Płeć kulturowa (psychologiczna) ; 4. Female Economy a Womenomics ; R. II. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu: 1. Co to jest gender marketing? ; 2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku ; 3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek ; 4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? ; 5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia ; 6. 4R ; R. III. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet: 1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn ; 2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet ; 3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? ; 4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu ; 5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? ; 6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta ; 7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady ; 8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała ; Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład ; Bibliografia.
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji ; -audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy ; -szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią. [CeDeWu, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [308]-328.
Kod komunikacyjny męskości jako kategoria społeczno-kulturowa w Polsce i we Francji ; Czynniki kształtujące kod komunikacyjny męskości w Polsce i we Francji ; Kod komunikacyjny męskości w marketingu politycznym w Polsce i we Francji - ujęcie teoretyczne ; Kod komunikacyjny męskości w kształtowaniu wizerunku publicznego w marketingu politycznym - analiza porównawcza mediów polskich (z 2005 roku) i francuskich (z 2007 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104070 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej