Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(29)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Proza
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Gutowski Maksymilian
(2)
Makaruk Michał
(2)
Antas Anna
(1)
Asher Jay (1975- )
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cronenweth Jeff (1962- )
(1)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(1)
Eisenberg Jesse (1983- )
(1)
Fincher David (1962- )
(1)
Flores Suzana E
(1)
Foroohar Rana (1970- )
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Garfield Andrew (1983- )
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Kaczmarski Dominik
(1)
Kang Cecilia
(1)
Kortas Weronika
(1)
Koziarski Daniel (1979- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Krzysztoń Karolina
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kułakowska Małgorzata
(1)
Mackler Carolyn (1973- )
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Mezrich Ben (1969- )
(1)
Mincer Weronika
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Mączka Iwona
(1)
Pasterska Jolanta
(1)
Pietschmann Claudia (1969- )
(1)
Reszelska Olga
(1)
Reznor Trent (1965- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Ross Atticus (1968- )
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Smaga Marta
(1)
Smulewska Maria
(1)
Sorkin Aaron (1961- )
(1)
Sosna Łukasz
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Suma Łukasz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Słowiński Przemysław
(1)
Timberlake Justin (1981- )
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Walter Ekaterina
(1)
Williams Michael James
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Daniel (lektor)
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Facebook
(26)
Portal społecznościowy
(13)
Facebook (portal społecznościowy)
(5)
Media społecznościowe
(5)
Internet
(4)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(4)
Fake news
(2)
Forum (informat.)
(2)
Komunikatory internetowe
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Nasza Klasa (portal)
(2)
Polityka
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Algorytmy
(1)
Amazon.com
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Apple Inc
(1)
Atwood, Margaret (1939- )
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bobkowski, Andrzej (1913-1961)
(1)
Bujnowski, Józef (1910-2001)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook (portal)
(1)
Filologia polska
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Flash (program komputerowy)
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Google
(1)
Google LLC
(1)
Graffiti
(1)
Gretkowska, Manuela (1964- )
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel ludźmi
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Instagram
(1)
Inwektywy polskie
(1)
Inwigilacja
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Język niemiecki
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kazirodztwo
(1)
Kobieta
(1)
Komizm
(1)
Komparatystyka
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Korzeniowski, Józef (1797-1863)
(1)
Kotzebue, August von (1761-1819)
(1)
Krytyka społeczna
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Maxwell, Robert (1923-1991)
(1)
Metafora
(1)
Metody nauczania
(1)
Mezrich, Ben (1969- )
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mobbing
(1)
Monopol
(1)
Murdoch, Rupert (1931- )
(1)
Musk, Elon (1971- )
(1)
Mężczyzna
(1)
Młynarski, Wojciech (1941-2017)
(1)
Nastolatki
(1)
Opór (postawa)
(1)
Osiecka, Agnieszka (1936-1997)
(1)
Pankowski, Marian (1919-2011)
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pisarze
(1)
Platforma internetowa
(1)
Plebanek, Grażyna (1967- )
(1)
Podróże w czasie
(1)
Pornografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Procesy sądowe
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prostytucja
(1)
Temat: dzieło
Karpaccy górale
(1)
Lalki w ogniu
(1)
Miliarderzy z przypadku
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(2)
Bieszczady
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradniki
(3)
Poradnik
(2)
Powieść
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
Esej
(1)
Film biograficzny
(1)
Film fabularny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Heavy metal
(1)
Komiksy
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Piosenka polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak stworzyć własny xFaceBook / Łukasz Sosna. - Poznań : Nakom, cop. 2012. - 564 s. : il. ; 23 cm.
1. Stworzenie własnej aplikacji, 2. Tworzenie bazy danych, 3. Pliki i katalogi systemu zarządzania społecznością, 4. Core, 5. Pliki aplikacji, 6. Panel administratora - poszczególne działy, 7. Strona społecznościowa z perspektywy użytkownika, 8. Panel administratora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1. Komunikatory ; 2. Radio internetowe ; 3. Telewizja w Internecie ; 4. Serwisy społecznościowe ; 5. Pochwal sie zdjęciem w sieci - Picasa ; 6. Masz ważne dokumenty dla rodziny? Sprawdź, jak działa Dropbox ; 7. Sprawdź, co słychać na forum dyskusyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. przy podtyt.: Wydanie 2, dotyczy wydania oryg.
Na s. tyt. i okł.: Polub tę książkę! Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe. Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja. Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych. Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy. Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów. Listy zadań do wykonania.
Indeks.
I. DLACZEGO SIECI SPOLECZNOŚCIOWE SĄ WAŻNE DLA BIZNESU: Czwarta rewolucja ; Nowe normy społeczne ; Przeobrażenia relacji międzyludzkich i kapitału społecznego. II. SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA W ORGANIZACJI: Sprzedaż w erze Facebooka ; Obsługa klienta w erze Facebooka ; Marketing w erze Facebooka ; Innowacja i współpraca w erze Facebooka ; Rekrutacja w erze Facebooka. III. ZASTOSOWANIE SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTW - PRZEWODNIK: Jak opracować plan działania i wskaźniki pomiaru w erze Facebooka ; Jak nawiązywać relacje w internecie społecznościowym i innymi zarządzać ; Jak komunikować się z klientami na sronach facebookowych i Twitterze ; Jak prowadzić kampanie reklamowe i promocyjne w internecie społecznościowym. IV. STRATEGIA DZIAŁANIA W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Porady dla małych firm ; Porady dla organizacji non profit, instytucji służby zdrowia, oświaty i prowadzących kampanie polityczne ; Zarządzanie, strategia i wdrażanie technologii w korporacji ; Przyszłość biznesu społecznościowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98296 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook : daj sie poznać / Łukasz Suma. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 228 s. : il. ; 21 cm.
Na okł. i s. tyt.: Dołącz do największej społeczności świata - odkryj serwis Facebook! Interfejs użytkownika serwisu. Zakładanie konta i definiowanie jego ustawień. Wyszukiwanie znajomych, grup i stron. Łączenie się z przyjaciółmi i wymiana informacji. Używanie aplikacji oferowanych przez serwis (...).
1. Prawdziwa twarz Facebooka ; 2. (Nie)trudny początek ; 3. Znajomi i spółka ; 4. Komunikacja ze światem ; 5. Aplikacje ; 6. Media i rozrywka ; 7. Facebook dla biznesu ; 8. Bezpieczeństwo i prywatność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94036 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chmura / Claudia Pietschmann ; tłumaczyła Iwona Mączka. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 397, [1] strona : 21 cm.
Tytuł oryginału: "Cloud" 2017.
Paraliżująco realistyczny, porywający thriller dla młodzieży. Emma chyba się zakochała. Nikt nie rozumie jej tak dobrze jak poznany online Paul. Choć jeszcze nigdy nie spotkali się w realu, w sieci dzielą się najskrytszymi tajemnicami. Chłopak ma dla dziewczyny mnóstwo niespodzianek, które jest w stanie urzeczywistnić jednym kliknięciem. Problem w tym, że każda najmniejsza przysługa zaczyna niebezpiecznie przypominać osaczanie dziewczyny... Czy dla Paula Emma jest jedynym oknem na świat? Dlaczego chłopak nie chce się z nią spotkać? Co przed nią ukrywa? [Media Rodzina, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kobieta, która wiedziała za mało / Daniel Koziarski. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, copyright 2017. - 371, [3] strony ; 20 cm.
Marzena Wierzba jest popularną pisarką, której rytm życia wyznacza pisanie kolejnych pretensjonalnych, przeerotyzowanych książek. Nagle jej uporządkowany świat zaczyna się rozpadać. Mąż, szanowany notariusz, angażuje się w romans z młodą kobietą, syn zaskakuje ją niekonwencjonalnymi wyborami, a w dodatku pisarka pada ofiarą psychofanki. Suma złych doświadczeń sprawia jednak, że Marzena, zamiast się ostatecznie załamać, podejmuje walkę z przeciwnościami losu. Aby dodać sobie animuszu, zaczyna wymyślać optymistyczne sentencje i zapisywać je na różowych karteczkach, a następnie umieszczać na Facebooku. Fakt, że zostaje z tego powodu nazwana "Coelho w spódnicy", martwi ją tylko na początku, a smutek skutecznie rozwiewa liczba lajków, udostępnień i pełnych zachwytu komentarzy wiernych fanek. Ostatecznym celem i ideałem Marzeny staje się Suka - tytułowa bohaterka jej najnowszej powieści erotycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: - rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, - marketing i PR w mediach społecznościowych, - reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, - prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku, - konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, - sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, - metody promocji w społecznościach profesjonalistów, - marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, - prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, - badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, - zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, - prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang. przy pracach.
Czytelnik "offline". Młody odbiorca ksiązki tradycyjnej w dobie nowych mediów ; "Młoda poezja" w ankietach znawców ; O teatrze dla młodzieży ; Pomiędzy integracją a dezintegracją komunikacji: socjolekt uczniów i studentów ; Graffiti jako zapis kultury, języka i komentarza do otaczającej rzeczywistości ; Przestrzeń sakralna jako przestrzeń komunikacji ludzi młodych z sobą, z drugim człowiekiem, z Absolutem ; Internet źródłem zmian paradygmatu komunikacji międzyludzkiej ; Komunikacja językowa w Internecie na przykładzie Facebooka ; Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w Internecie ; Komunikowanie się uczniów i studentów w erze nowych mediów ; Poziom sprawności komunikacyjnej studentów pedagogiki obserwowany w sytuacjach dydaktycznych ; Społeczno-kulturowa krucjata "Indignados" w sieci i na ulicach. O co walczą i jak się komunikują hiszpańscy Oburzeni? ; Ludzie młodzi w obiektywie Urszuli Kucharskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W szkole zostaje ogłoszony konkurs na projekt gimnazjalny polegający na spopularyzowaniu postaci miejscowego bohatera. Coraz częściej poprzez Facebooka i komunikatory wyobraźnią młodych zaczyna władać nazwisko "Marczuk". Kim jest Marczuk? Pisarzem, science-fiction, pionierem ekologii, doradcą Lady Gagi do spraw koloru paznokci? Interesują się nim wszyscy - i Adam, i didżej Koniu, i dyrektor, a nawet... Kuratorium Oświaty! Cała Polska wręcz huczy od plotek o bohaterze z Choszczówki. [https://www.wyd-literatura.com.pl/ksiazki/dla-mlodziezy/wszystkie-lajki-marczuka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/H (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/H (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać. Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach. Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych. Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego.
Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić przez sieć. Dotyczy to nawet podtrzymywania relacji międzyludzkich Ś trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Twoje dzieci i wnuki z pewnością od dawna wrzucają zdjęcia na Facebooka, koledzy ze szkoły umawiają się na spotkania po latach za pośrednictwem Naszej Klasy, a sąsiedzi rezygnują z abonamentu telefonicznego, bo mają Skypeĺa. Niektórzy sprawdzają też opinie na temat różnych produktów i usług na forach dyskusyjnych oraz komunikują się za pomocą e-maila. A Ty nadal nie bardzo wiesz, o co w tym wszystkim chodzi, i trochę boisz się zapytać. Nie musisz się już martwić - wszystkie odpowiedzi znajdziesz w książce "Serwisy społecznościowe dla seniorów". Dowiesz się z niej, na czym polega fenomen społeczności internetowych, czego potrzebujesz, aby do nich dołączyć, a co najważniejsze - jak się zabrać do sprawy. Bez zbędnych wstępów, za to naprawdę szybko wkroczysz w świat Facebooka i nk.pl - nauczysz się zakładać konta w tych serwisach oraz poznasz sposoby wyszukiwania znajomych i dzielenia się z nimi informacjami na swój temat. Dowiesz się też, jak korzystać z konta pocztowego Gmail, forów dyskusyjnych i komunikatora Skype. Nie trać czasu, bierz się do dzieła! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje ; Facebook ; nk.pl ; Forum dyskusyjne ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-004 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-00 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać. Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach. Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych. Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego.
Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić przez sieć. Dotyczy to nawet podtrzymywania relacji międzyludzkich Ś trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Twoje dzieci i wnuki z pewnością od dawna wrzucają zdjęcia na Facebooka, koledzy ze szkoły umawiają się na spotkania po latach za pośrednictwem Naszej Klasy, a sąsiedzi rezygnują z abonamentu telefonicznego, bo mają Skypeĺa. Niektórzy sprawdzają też opinie na temat różnych produktów i usług na forach dyskusyjnych oraz komunikują się za pomocą e-maila. A Ty nadal nie bardzo wiesz, o co w tym wszystkim chodzi, i trochę boisz się zapytać. Nie musisz się już martwić - wszystkie odpowiedzi znajdziesz w książce "Serwisy społecznościowe dla seniorów". Dowiesz się z niej, na czym polega fenomen społeczności internetowych, czego potrzebujesz, aby do nich dołączyć, a co najważniejsze - jak się zabrać do sprawy. Bez zbędnych wstępów, za to naprawdę szybko wkroczysz w świat Facebooka i nk.pl - nauczysz się zakładać konta w tych serwisach oraz poznasz sposoby wyszukiwania znajomych i dzielenia się z nimi informacjami na swój temat. Dowiesz się też, jak korzystać z konta pocztowego Gmail, forów dyskusyjnych i komunikatora Skype. Nie trać czasu, bierz się do dzieła! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje ; Facebook ; nk.pl ; Forum dyskusyjne ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Socjoinformatyka ; Poznaj swego wroga ; Poznaj samego siebie ; Ataki przez telefon ; Ataki przez internet ; Ataki "twarzą w twarz" ; Kradzież tożsamości ; Cyberterroryzm ; Obrona.
Czy można ukraść osiem milionów dolarów, wykonując tylko kilka rozmów telefonicznych? Można! Czy można okraść mieszkanie do gołych ścian, uważnie czytając jedynie Facebooka? Można! Czy można doprowadzić firmę do upadłości, wysyłając kilka e-maili? Można! Nie tylko można, ale to dzieje się każdego dnia. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak blisko Ciebie. To wszystko umożliwia socjotechnika i socjoinformatyka - zespół zasad, technik i narzędzi wykorzystujących ułomność ludzkiego umysłu do przełamywania zabezpieczeń systemów informatycznych i komputerów osobistych. Czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli używasz komputera lub urządzenia mobilnego albo korzystasz z dostępu do Internetu, to zdecydowanie tak. Książka podejmuje niezwykle popularne ostatnio zagadnienia wykorzystania ułomności ludzkiej psychiki oraz socjotechnicznych narzędzi wpływu do przełamywania zabezpieczeń systemów informatycznych i komputerów osobistych. Pokazuje, jak anonimowy człowiek, wykonując kilka rozmów telefonicznych lub wysyłając kilka e-maili, może narazić firmę lub osobę prywatną na ogromne straty finansowe, a czasami doprowadzić nawet do upadłości całego przedsiębiorstwa. Autor udowadnia, że nie ma danych lub informacji bezwartościowych. Nie ma też ludzi, którzy nie byliby zagrożeni atakami socjotechnicznymi lub socjoinformatycznymi. We współczesnym świecie ofiarą ataku może stać się każdy i w niemalże każdej chwili. Książka jest adresowana do osób, które korzystają w życiu zawodowym lub prywatnym z komputerów, urządzeń mobilnych albo dostępu do Internetu. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-99151 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Think like Zuck : the five business secrets of Facebook's improbably brilliant CEO Mark Zuckerberg" 2013.
Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności. Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz. Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu. Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia. Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół. Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania. [Helion, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "An ugly truth : inside Facebook's battle for domination" 2021.
Indeks.
Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów - dzieje Facebooka. Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce "Brzydka prawda" zostają pociągnięci do odpowiedzialności. [Dom Wydawniczy Rebis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Packt Publishing.
Indeks.
W tej książce wiedza jest na wyciągnięcie ręki. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z dostarczanych funkcji przy użyciu ActinScript 3 SDK for Facebook Platform. Dowiesz się, jak zarejestrować swoją aplikację, uwierzytelnić użytkowników oraz żądać uprawnień rozszerzonych. Ponadto zobaczysz, jak korzystać z wyszukiwarki, wykrywać błędy oraz publikować wiadomości na tym portalu społecznościowy. Ksiązka ta jest idealną pozycją dla każdego fana Facebooka posiadającego zacięcie programistyczne. Sprawi się też doskonale w rękach profesjonalistów chcących stworzyć nowe narzędzia lub gry dla portalu Facebook. Polub to! [Helion, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The future of us" 2011.
Nie byłoby tej całej historii, gdyby nie facet, rzecz jasna. Josh najpierw zepsuł w ich relacjach wszystko (totalnie!), a teraz jeszcze dał Emmie link do tego nieszczęsnego fejsa… Przede wszystkim trzeba wam wiedzieć, że jest rok 1996 i kiedy Emma włącza przeglądarkę, wpisuje adres: „facebook.com” i się loguje – patrzy w przyszłość. Przegląda swoje aktualne wpisy (i to aktualne jak diabli, bo sięgające aż piętnaście lat do przodu), by sprawdzić, co się zmieniło. Jaki ma status związku? Kto tym razem dzieli z nią życie, no i najważniejsze – czy jest szczęśliwa? Ciekawość sprawia, że Emma igra z losem – eksperymentuje z teraźniejszością, by przyszłość uległa fascynującym przemianom. Co później? „Zaloguj”, „Odśwież”. Nowi partnerzy i nowe dorosłe rozterki. Początkowo to wszystko ją kręci, ale sami rozumiecie – co za dużo… [Dom Wydawniczy Rebis, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-324.
Algorytm - (re)interpretacje ; Społeczna rola algorytmu ; Społeczeństwo algorytmiczne a zarządzanie algorytmiczne ; Demiurgowie znaczeń - czy Google, Facebook i Twitter to media? ; Korporacje medialno-technologiczne a koncentracja sztucznej inteligencji ; Mit i kapitalizm algorytmiczny ; Janusowe oblicze organizacji medialno-technologicznych ; Użytkownik wobec organizacji. Asymetria zależności w środowisku cyfrowych mediów ; Kolonizacja korporacyjna w mediach ; Big data i datyfikacja a organizacje medialno-technologiczne ; Ukryta algorytmiczna logika mediów społecznościowych ; Big data i nowa logika akumulacji ; Władza a media ; Władza algorytmów organizacji medialno-cyfrowych ; Autorytet algorytmiczny a śmieci informacyjne ; Algokracja, epistokracja a zarządzanie algorytmiczne ; Algorytmy i boty w (nie)ludzkim dziennikarstwie ; Władza algorytmów a fake news ; Wikipedia jako wzorcowa organizacja przyszłości.
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy… Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już niezbędny. [Wydaw. UJ, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
Facebook na kozetce. Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: -Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych ; -Co powoduje, że się od nich uzależniamy, czy możemy się przed tym bronić ; -Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów ; -W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych. [Wydawnictwo Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 355-[369].
I. PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Socjologia analityczna jako dyrektywa badawcza ; 2. Działania oparte na racjach. Teoria działania społecznego Raymonda Boudona ; 3. Działania oparte na czynnikach pozaracjonalnych. Teoria działania społecznego Jona Elstera ;4. Formowanie się "cyberplemion" ; 5. HIPOTEZY BADAWCZE ; II. ZNACZENIE INTERNETU ORAZ MEDIÓW SPOTECZNOŚCIOWYCH WE WSPÓŁCZESNYM ŻYCIU PUBLICZNYM: 1. Media społecznościowe ; 2. Facetook jako obszar badań socjologicznych ; 3. Aktywność obywatelska i polityczna w Internecie ; III. INTERNET ORAZ MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI I PRZESTRZEŃ OBYWATELSKIEJ DYSKUSJI: 1. Polaryzacja przekonań ; 2. Społeczny mechanizm polaryzacji przekonań: Zdobywanie informacji. Mechanizmy generujące działanie ; Reakcja społeczna na działanie użytkownika. Mechanizmy sytuacyjne ; Interakcja społeczna. Mechanizmy sytuacyjne ; Podsumowanie modelu. Mechanizm transformacyjny ; IV. ILUZJA RÓŻNORODNOŚCI? WYMIANA INFORMACJI NA FACEBOOKU: 1. Rozkład sympatii politycznych na Facebooku ; 2. Komentowanie w trakcie kampanii parlamentarnej ; 3. Informacje, na które powołują się użytkownicy Facebooka ; V. CHARAKTERYSTYKA PRZEKONAŃ W CYBERPLEMIONACH. ANALIZA DYSKUSJI POLITYCZNYCH PROWADZONYCH W TRAKCIE KAMPANII: 1. Kwestie ekonomiczne: Partia KORWiN ; Ruch Kukiz ’15 ; Nowoczesna ; Prawo i Sprawiedliwość ; Platforma Obywatelska ; PSL ; Partia Razem ; Zjednoczona Lewica ; 2. Kwestie społeczne: Partia KORWiN ; Ruch Kukiz ‘ 15 ; Nowoczesna ; Prawo i Sprawiedliwość ; Platforma Obywatelska ; Polskie Stronnictwo Ludowe ; Partia Razem ; Zjednoczona Lewica ; 3. System polityczny ; 4. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach [119]-123. Indeks.
R. I. Od obserwacji do partycypacji: 1. Ku komunikacji cyfrowej ; 2. "Bańka internetowa" ; 3. Media społecznościowe ; R. II. Thefacebook: 1. Sixdegrees.com - nieudana rewolucja ; 2. Era sieci społecznościowych ; 3. Mark Zuckerberg - prorok nowej ery ; 4. Społecznościowy wymiar Facebooka ; R. III. Polityczny wymiar Facebooka ; 1. Polityczność mediów społecznościowych ; 2. Polskie ugrupowania parlamentarne na Facebooku ; 3. Aktywność na Fanpage'u: #DobraZmiana - #ZłaZmiana ; #StopPartiokracji ; "Polska po-PISie" ; Polskie Stronnictwo Ludowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107242 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej