Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(39)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Gardocka Teresa (prawo)
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Karczewski Sebastian (1971- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuś Michał
(1)
Mazurek Józef
(1)
Miżejewski Cezary (1964- )
(1)
Mrozowski Maciej (1949- )
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Mycielski Andrzej (1900-1993)
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pataj Magdalena
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pietruszewska-Kobiela Grażyna
(1)
Piontek Dorota
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Regiewicz Adam (1972- )
(1)
Schulz Winfried (1938- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sierocka Halina
(1)
Sikora Ewa (socjolog)
(1)
Skarżyńska Krystyna
(1)
Stachyra Grażyna
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Tomala-Kaźmierczak Izabela
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Żywiołek Artur (1963- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(39)
Temat
Środki masowego przekazu
(35)
Polityka
(16)
Komunikacja społeczna
(13)
Dziennikarze
(8)
Internet
(8)
Komunikacja polityczna
(8)
Wolność słowa
(6)
Dziennikarstwo
(5)
Kobieta
(5)
Public relations
(5)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(4)
Reklama
(4)
Marketing polityczny
(3)
Rozgłośnia radiowa
(3)
Telewizja publiczna
(3)
Celebryci
(2)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(2)
Edukacja medialna
(2)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(2)
Homoseksualizm
(2)
Informacja
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Katastrofa smoleńska (2010)
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Propaganda
(2)
Religia
(2)
Spożycie
(2)
Telewizja
(2)
Urzędnicy
(2)
Wolność prasy
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Afera Rywina
(1)
Agencje prasowe
(1)
Alkoholizm
(1)
Arłukowicz, Bartosz (1971- )
(1)
Atak terrorystyczny w Madrycie 2004 r.
(1)
Axel Springer Polska
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Cenzura
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dochody państwowe
(1)
Domosławski, Artur (1967- )
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Dywersja ideologiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dług publiczny
(1)
Dźwięk
(1)
Dżihad
(1)
ELSA
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Exposé
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Finanse publiczne
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Graffiti
(1)
Grodzka, Anna (1954- )
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Humor
(1)
Ikonografia chrześcijańska
(1)
Ikonoklazm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Islam
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język polski
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kara śmierci
(1)
Kibice
(1)
Kolportaż
(1)
Temat: dzieło
SB a Lech Wałęsa
(2)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazeta Śląska
(1)
Kapuściński non-fiction
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
1989-
(13)
2001-0
(12)
1601-
(2)
1901-
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1918-
(1)
1945-
(1)
2001-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Euroregion Tatry
(1)
Hiszpania
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(6)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Publicystyka polska
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Publicystyka
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [290]-307.
Streszcz. ang.
I. SPOŁECZNE UŻTKOWANIE MEDIÓW JAKO PRZESŁANKA DEMOKRACJI MEDIALNEJ: Charakter i cechy współczesnej publiczności medialnej ; Społeczna i indywidualna recepcja zawartości mediów ; Aspekty funkcjonalne: motywy korzystania z mediów ; Aspekty procesualne: selekcja zawartości ; Aspekty strukturalne: indywidualne i środowiskowe uwarunkowania odbioru. II. DEMOKRACJA MEDIALNA W MYŚLI MEDIOZNAWCZO-KOMUNIKOLOGICZNEJ: Baza demokracji medialnej: światowy rozwój mediów ; Polityka a media: modele wzajemnych relacji ; Komunikowanie polityczne a demokracja ; Polityka a teoria demokracji ; Rozumienie demokracji medialnej. III. KONSTRUKTYWISTYCZNE ASPEKTY DEMOKRACJI MEDIALNEJ: Medialna konstrukcja rzeczywistości ; Dziennikarstwo polityczne jako (re)konstrukcja polityki ; Public relations jako konstrukcja pożądanej rzeczywistości ; Pojęcie i istota medializacji ; Medializacja polityki ; Medializacja organizacji politycznych. Teoria i praktyka. IV. OPINIA PUBLICZNA JAKO ARENA DEMOKRACJI MEDIALNEJ: Opinia publiczna w procesie zmian ; Klasyczne koncepcje ujmowania opinii publicznej ; Opinia publiczna jako produkt nowych technologii komunikacyjnych ; Koncepcja alternatywnej opinii publicznej ; Pozamedialne czynniki opinii publicznej. V. TEORETYCZNE ASPEKTY ENTERTAINIZACJI POLITYKI: Społeczeństwo medialne ; Politainment ; Komunikacja skandalizacyjna ; Entertainizacja polityki w medioznawstwie polskim. VI. POLITYCZNY MANAGEMENT KOMUNIKACYJNY: Polityczny public relations ; Teoretyczno-praktyczne aspekty walki wyborczej ; Komunikacja w kampaniach wyborczych ; Komunikacyjno-wyborczy potencjał Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe media w systemie komunikowania : polityka / pod red. Marka Jezińskiego. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011. - 233 s. : il. (w tym kolor.), fot., wykr. ; 23 cm.
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. przy pracach.
Internet - nowa (?) przestrzeń dyskursu politycznego (pragmatyka, struktura, język) ; Władza w sieci ; O (nie)nowych konsekwencjach nowych mediów. Szkic krytyczny ; Internet jako narzędzie walki w polskiej polityce ; Udział nowych mediów w kształtowaniu opinii publicznej ; Marketing polityczny, semioza i Internet w perspektywie psycho-antropologicznej ; Polityk w Internecie - między wpływem politycznym a manipulacją opinią publiczną ; Obywatel online / konsument polityki - nowe media a proces marketyzacji komunikacji politycznej ; Wizerunek Polski w Unii Europejskiej w świetle doniesień prasowych ; Kampania prezydencka online - USA 2008 ; Ewolucja prawnej koncepcji zawodu dziennikarza w Hiszpanii ; Od Chile do Kuby - digital divide a rozwój Internetu w obrębie wspólnoty latynoskiej ; Wykorzystanie Internetu do realizacji zadań PR w administracji publicznej ; Internet w systemie komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Doświadczenia podkarpackich samorządów ; Kolor w obrazie politycznym ; Multimedialny obraz polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89622 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis Prawo ; 31\nr 122)
Bibliogr. Streszcz. ang.
I.Telewizja i inne środki masowego przekazu.II.Nowe formy "ubezpośredniania" demokracji.III.Telewizja na tle prawa porównawczego.IV.Wpływ telewizji na frekwencję zebrań i zgromadzeń.V.W jakiej mierze telewizja oddziałuje na rozstrzygnięcia i decyzje polityczne.VI.Metody urabiania odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media masowe : władza, rozrywka i biznes / Maciej Mrozowski. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Warszawa : ASPRA-JR, 2001. - 422 s. : rys. ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr. s. 399-416
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności, ISSN 2084-784X ; t. 4)
Drugie miejsce wyd. i drugi wydawca wg bazy ISBN online. Numer w serii wg noty na s. 4 okł.
Bibliogr. s. [299]-313. Indeks.
Streszcz. w jęz. ang.
I. Polityczność mediów, czyli między polityką, komunikacją a technologią przekazu. Wprowadzenie ; II. O polityczności afektów w muzyce: 1. Ekspozycja: rudymenty metodologiczne ; 2. Przetworzenie: recykling afektów. Od klasyczności do (post)romantyczności i z powrotem ; 3. Coda: kilka konkluzji na temat politycznego recyklowania afektów w muzyce ; III. Polityczność radia w kontekście jego historii, technologii i estetyki: 1. Radio - twór złożony ; 2. Polityka zacierania granic. Publiczne vs. prywatne ; 3. Audytorium - twór niejednolity ; 4. Radio - twór antropotropicznie zorientowany ; 5. Modelowanie formuły kontaktu z audytorium. Polityka dialogu ; 6. Estetyka ; 7. Propaganda nie zawsze polityczna ; 8. Polityka relacji wspólnotowych ; 9. Wyobrażona wspólnota ; 10. Podsumowanie ; IV. Polityczność audiowizualności i telewizji: 1. Polityczność audiowizualności: Polityczność obrazu audiowizualnego ; Polityczność języka audiowizualnego ; Polityczność twórcy ; Polityczność odbioru ; Polityczność dystrybucji ; 2. Polityczność telewizji: Telewizja w świecie wartości ; Ideologiczne ukąszenia - analiza wybranych programów telewizyjnych ; V. Dzieci (w) Sieci. O władzy i wiedzy: 1. Historia pewnego pokoleniowego manifestu ; 2. "Użytkownicy państwa są zirytowani archaicznością jego interfejsu” ; 3. "Sieć to my" - wokół dzieci i sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr., netogr. s. [261]-286.
Manipulacja medialna - analiza metodologiczna i teoretyczna ; Prawna determinanta manipulacji medialnej ; Polityka władz państwowych ; Kultura polityczna elit ; Kampania wyborcza jako manipulacyjne kreowanie rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 9)
Bibliogr. przy rozdz.
Problemy i dobre praktyki komunikowania społecznego. Refleksje pragmatyczno-etyczne ; Etyka w dziennikarstwie obywatelskim - zarys problematyki ; Polityka w mediach - media w polityce. O karze śmierci raz jeszcze ; Polska blogosfera polityczna. Analiza blogów krajowych i europarlamentarzystów (na podstawie materiałów online) ; Dziennikarstwo typu "Gazeta Śląska" w perspektywie etyczno-moralnej i warsztatowej ; Kocynder z 20 marca 1921 roku jako zastosowanie humoru w propagandzie ; Kobieta w roli ofiary. Aspekty prawne i etyczne na kanwie materiałów zaczerpnietych z mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 5)
Na 4 s. okł. ISBN błędnie zapisany: 839294174-8.
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Etyczny aspekt wolności wypowiedzi w świetle praktyki Sądu Najwyższego ; Czy w demokracji media są wolne? Współczesne "formy" cenzury ; Polski dziennikarz- niezależny altruista? ; Masowe czy społeczne? Kościół katolicki i Rosyjska Cerkiew Prawosławna wobec współczesnych środków przkazu ; RP 2010. O niewydolności państwa polskiego w związku z nieumiejętną i nieskuteczną komunikacją z obywatelami ; Public relations w procesie kształtowania wizerunku instytucji publicznej ; Etyka demikracji liberalnej w koncepcji Johna Rawlsa. Zakres stosowalności ; Od Heraklesa do Dextera - wizerunek (anty)bohatera XXI w. przez pryzmat funkcjonowania nowych mediów ; Odpowiedzialność mediów za ludobójstwo na przykładzie orzeczenia Międzynarodowego Trybunału Karnego ds. Zbrodni w Rwandzie w sprawie Nahimana, Barayagwiza, Ngeze ; Internetowa manipulacja ; O nieetycznych aspektach państwa opiekuńczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. s. [257]-284. Indeks.
I. PROBLEMATYKA OGÓLNA: 1. Europejska Wspólnota Gospodarcza wkracza w pole polityki medialnej ; 2. Zakres działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe ; 3. Ład medialny promowany przez instytucje unijne ; 4. Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej. II. DZIEDZINY POLITYKI MEDIALNEJ I DZIAŁALNOŚCI UNII EUROPEJSKIEJ W DZIEDZINIE MEDIÓW: 5. Unijne prawo medialne ; 6. Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych ; 7. Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego ; 8. Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej. III. WPŁYW PRZYSTĄPIENIA DO UNII EUROPEJSKIEJ NA SYSTEMY MEDIALNE: 9. Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media)
ISSN i numeracja serii gł.: 0239-6661 ; nr 3298.
Bibliogr. s. [190]-211. Indeksy.
Streszcz. ang.
POLSCY DZIENNIKARZE I ICH KULTURA ZAWODOWA: Profesjonalizm dziennikarski a kultura dziennikarska - rozważania wstępne ; Charakter i struktura grupy zawodowej dziennikarzy ; Autonomia dziennikarska ; Normy i etyka zawodowa ; Dziennikarstwo jako służba interesowi publicznemu ; Instrumentalizacja a instytucjonalne role mediów ; System odpowiedzialności mediów ; MEDIA MASOWE W LOGICE AKTORÓW POLITYCZNYCH: Logika partyjna a logika mediów ; Pojęcie i wymiary paralelizmu politycznego ; System partyjny a system medialny w Polsce - wzajemne zależności ; Logika polskich partii politycznych w ich relacjach z mediami ; MEDIATYZACJA POLITYKI - DZIENNIKARZE I POLITYCY W PROCESIE TWORZENIA ZAWARTOŚCI MEDIÓW: Mediatyzacja i jej konsekwencje w nagłośnieniu polityki w mediach ; Nagłośnienie polityki w głównych mediach ogólnopolskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. przy pracach.
1.JĘZYK KOMUNIKACJI POLITYCZNEJ: Język propagandy PRL a język mediów III i IV RP. Niektóre aspekty psychologiczne i magiczno-religijne ; Wściekły atak katoprawicy na jeszcze bardziej lewicową wiedźmę. Analiza językowa tekstów blogów polityków ; Rządy układu. Obraz przeciwnika politycznego w publicystyce "Naszego Dziennika" w kampanii wyborczej 2005 ; Wartościowanie w języku polityki. Na materiale tekstów parlamentarnej kampanii wyborczej 2005. 2. KRZYWE ZWIERCIADŁO? MEDIA A RZECZYWISTOŚĆ SPOŁECZNA RP: Media a polityka. System i praktyka ; Model współczesnej telewizji publicznej ; Dziennikarz lokalny w obliczu interesów politycznych i biznesowych redakcji ; Medialny obraz przestępczości oraz jego oddziaływanie na kształt realizowanej polityki karnej ; Społeczny i medialny wizerunek polskich neonazistów ; Polska scena polityczna pod lupą mediów. Na podstawie programu telewizyjnego "Szkło kontaktowe". 3. MANIPULACJA W MEDIACH. PROPAGANDA CZY POLITYCZNY RP?: Nowe media jako nowe formy komunikowania politycznego i nowe formy "dyscyplinującej technologii władzy" ; Media w komunikacji społecznej. Informacja, czy celowa manipulacja? ; Media w zarządzaniu wizerunkiem partii politycznej i jej liderów ; Niezależne media? Deklaracje i rzeczywistość ; Aktorzy polityczni - kreacja medialna a refleksja młodzieży ; Zarządzanie sytuacją kryzysową - model lepperowski ; Techniki perswazji ugrupowań politycznych w kampanii samorządowej 2006 roku. Analiza zawartości witryn internetowych ; Odzwierciedlenie rzeczywistych poglądów, czy czysta propaganda - blogi polityków ; Gry komputerowe jako środek manipulacji w internecie. 4. MEDIA A POLITYKA. KONFLIKT CZY WSPÓŁZALEŻNOŚĆ?: Ani pierwsza, ani czwarta ; Cisi i Gęgacze. Czy historia musi się powtarzać? Tragifarsa w dwóch odsłonach z prologiem i epilogiem ; Wolność prasy. Złudzenia - oczekiwania - rzeczywistość ; Media publiczne w procesie politycznym. Między niezależnością a uległością ; Media i polityka. Interreferencyjna koncepcja mediatyzacji ; Konstytucyjne i ustawowe rozstrzygnięcia dotyczące prawa dostępu do informacji publicznej ; Rola mediów w systemie komunikowania politycznego. Ujęcie konstruktywistyczno-systemowe ; Dziennikarstwo śledcze ; Prawne granice krytyki prasowej polityków ; Liderzy polityczni i media w epoce synopticonu, postpolityki i metawładzy ; Polityka a czasopisma dla młodzieży. Między globalizmem a nacjonalizmem ; Konflikt czy współpraca? Relacje władz miejskich i mediów na poziomie lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang.
WSTĘP ; I. DEMOKRACJA MEDIALNA I ZARZĄDZANIE W MEDIACH: Media i demokracja: ujęcie normatywne ; Zmiany w modelu zarządzania oraz finansowania publicznej radiofonii i telewizji: od politycznego klinczu do ekonomicznego racjonalizmu ; Dysfunkcja czwartej władzy. Analiza systemowa Miejskiej Telewizji Opole ; Internet - nowa sfera publiczna czy kabina pogłosowa? ; Kreowanie tożsamości w sieci. O tak zwanej ponowoczesnej tożsamości europejskiej ; II. MEDIA, POLITYKA I OPINIA PUBLICZNA: Rola mediów informacyjnych w ustanawianiu ważności kwestii w agendzie publicznej w Polsce w latach 2009-2012 ; Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2011 roku na łamach dzienników ogólnopolskich ; Media płaszczyzną debaty o parytetach ; Obraz sufrażystek angielskich w "Sterze" (1907-1914) ; Medialna kariera nieparlamentarnych wypowiedzi polskich parlamentarzystów ; III. MEDIA I MARKETING POLITYCZNY: Miejsce marketingu politycznego w politologii ; Wstęp do rozważań na temat naukowości subdyscypliny ; Lokalna polityka zmediatyzowana - fakt czy mit? ; Wykorzystanie internetowych środków przekazu w procesie komunikowania politycznego ; Polscy politycy w serwisach społecznościowych ; Internet jako czynnik relewancji czeskich partii ekstremistycznych? ; IV. MEDIALNY WIZERUNEK POLITYKA: Wydarzenie medialne jako element budowania wizerunku polityka ; Wizerunek Anny Grodzkiej ; "Za komuny było lepiej niż za mnie?" Wizerunek Bartosza Arłukowicza na portalu Wprost24 ; Wizerunki kandydatów na urząd prezydenta miasta Opola w debatach przedwyborczych w 2010 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [172]-176. - Indeks
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.
Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy ľ m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki. [PWN, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media)
Seria gł.: ISSN 0239-6661 ; no 2918.
Materiały z międzynarodowej konferencji "Hiszpańskie media masowe i wybory parlamentarne w obliczu terroryzmu", która odbyła się we Wrocławiu w dniu 11 marca 2005 roku.
Bibliogr. przy niektórych art.
1. Terroryzm i media 2. Tragedia w Madrycie, 11-14 marca 2004 roku 3. Kronika 11 marca: terroryzm i polityczna zmiana w Hiszpanii 4. Wybory parlamentarne a zamachy terrorystyczne: kwestie najważniejsze dla Hiszpanów (2000-2004) 5. Wyjaśnienie procesu kształtowania się stanowisk. Model äaktywacji kaskadowejö na przykładzie madryckich ataków bombowych z 11 marca 2004 roku 6. Rola nowych mediów w relacjonowaniu madryckich ataków terrorystycznych, mobilizacji opinii publicznej i ich wpływ na wybory parlamentarne z 14 marca 2004 roku 7. Reakcja polskich mediów masowych na atak terrorystyczny w Madrycie 11 marca 2004 roku 8. Reakcja prasy amerykańskiej na madrycki atak terrorystyczny z 11 marca 2004 9. Ataki z 11 marca widziane oczami polskich studentów przebywających w Hiszpanii w ramach programu Sokrates-Erasmus
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [340]-356.
Streszcz. w jęz. pol., ang. przy pracach.
Część I REGULACJE PRAWNE, RYNEK PRACY, PROBLEM PRZEMOCY WOBEC KOBIET: Międzynarodowe standardy ochrony praw kobiet ; Handel kobietami w Polsce. Prawo i rozwiązania instytucjonalne ; Przemoc jako czynnik sprawczy (nie)obecności kobiety w przestrzeni publicznej oraz zagrożenie dla zdrowia i życia. Determinanty dokonywanych wyborów ; Kobieta na polskim rynku pracy - czy dalej niedoceniana? ; Problemy Polek na rynku pracy po 1989 r. ; Część II KOBIETY W MEDIACH: Kobieta - medialna ofiara przemocy symbolicznej ; Stereotyp kobiety w reklamie telewizyjnej ; "Wojownik-Wamp" jako przykład wykreowanego obrazu kobiety w mediach ; Kobiety z krańców świata - współczesne wzorce kobiecość w sferze publicznej na podstawie telewizyjnych programów podróżniczych Martyny Wojciechowskiej ; Profilaktyka i promocja zdrowia kobiet w kampaniach społecznych w Polsce ; Sylwetki kobiet w tygodniku "Wysokie Obcasy" ; Analiza przekazów prasowych dotyczących sportu kobiet (na podstawie "Gazety Wyborczej" w 2013 r.) ; Część III KOBIETY W POLITYCE: Pozycja kobiety w ruchu Talików ; Madeleine Albright, Condoleezza Rice i Hillary Clinton jako wpływowe kobiety amerykańskiej polityki ; Kryzys wizerunkowy Joanny Kluzik-Rostkowskiej ; Stereotyp kobiety polityka (na podstawie wypowiedzi studentów UMCS) ; Uwarunkowania udziału kobiet w polityce Część IV KWESTIE SPOŁECZNOKULTUROWE: "Być kobieta.." czyli płeć piękna we współczesnej kulturze popularnej ; Wstęp do trzeciej fali feminizmu - geneza i główne kierunki zmiany ; Życie i działalność Pauliny Kuczalskiej-Reinschmit na rzecz ruchu kobiecego w Polsce ; Wewnętrzny świat przekonań Marii Skłodowskiej-Curie. Pozytywistyczna rola umysłu kontra romantyczne marzenia o lepszym jutrze. Działalność oraz praca dwukrotnej noblistki w Lidze Narodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-327 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-304 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80110 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Partia - Społeczeństwo - Propaganda)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-53328 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dotyczy dzienników regionalnych woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
I. KSZTAŁCENIE: Studia dziennikarskie - pomiędzy europejskimi wymogami a polskim systemem oświatowym ; Wpływ zmian w funkcjonowaniu mediów na kształcenie dziennikarzy ; Perspektywy etyki dziennikarskiej. II. MIEJSCA: Dziennikarz w przestrzeni medialnej ; Jakie sa gazety regionalne? Ewolucja tematyczna dzienników regionalnych na przykładzie woj. Podkarpackiego ; dziennikarz w gminie, powiecie, województwie. Ewolucja zawodu w PRL i w II RP ; O roli i znaczeniu Internetu w kontekście zmian modelu dziennikarskich źródeł informacji . III. EMOCJE: Między flirtem a wojną - neosemantyzm w tekstach prasowych p profilu politycznym. Stan aktualny i perspektywy ; Tragedia narodowa, społeczeństwo i media ; Tragedia smoleńska w polskich mediach elektronicznych (pierwsze tygodnie) ; O spotach wyborczych jako substancje dyskursu politycznego. IV. ZARZĄDZANIE: Dziennikarstwo radiowe - przyszłość profesji ; Promocja ośrodków akademickich w oczach prasy lokalnej ; Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwie prasowym ; Zarządzanie organizacją medialna a praca grup dziennikarskich i pojedynczych dziennikarzy ; Zarządzanie w mediach - od cyfryzacji do specjalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96190 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej