Walat Wojciech (1963- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Walat Wojciech (1963- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(13)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Metale
(4)
Nauczyciele
(3)
Autorytet
(2)
Metody nauczania
(2)
Technika
(2)
Edukacja ekologiczna
(1)
Etos
(1)
Furmanek, Waldemar (1945- )
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Jakość życia
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Odpoczynek
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Tożsamość zawodowa
(1)
Turystyka
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wartość
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Antologia
(2)
Monografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja pokonkursowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Historia
(2)
Biologia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Świat metali / Andrzej Bylica, Waldemar Furmanek, Wojciech Walat. - Rzeszów : Wydaw. WSP, 2000. - 192 s., [1] k. tabl. złoż. : fot., rys. ; 23 cm.
(Wydawnictwa WSP w Rzeszowie ; 828)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-666/669 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat metali / Andrzej Bylica, Waldemar Furmanek, Wojciech Walat. - Wyd. 2. zm., rozsz. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010. - 277 s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 275-277.
Metale - podstawowe materiały konstrukcyjne ; Metale - otrzymywanie, własności, zastosowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat metali / Andrzej Bylica, Waldemar Furmanek, Wojciech Walat. - Wyd. 3. zm., rozsz. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014. - 398 s., [1] k. tabl. złoż. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 395-398.
Cz. I METALE - PODSTAWOWE MATERIAŁY KONSTRUKCYJNE: 1. Rola metali w rozwoju cywilizacji ; 2. Budowa materii: Budowa atomu ; Budowa jądra atomu ; Struktura elektronowa atomu ; Pierwiastki chemiczne ; Budowa układu okresowego i nazewnictwo pierwiastków ; 3. Metale - charakterystyka ogólna: Struktura elektronowa i klasyfikacja metali ; Własność fizykochemiczna metali ; Wytrzymałość metali ; Zastosowanie metali i ich stopów ; Występowanie metali w przyrodzie ; Metale w organizmie człowieka ; CZ. II METALE - OTRZYMYWANIE - WŁASNOŚC - ZASTOSOWANIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102257 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy częściach.
Tekst w języku angielskim.
I. THEORETICAL AND PRACTICAL ASSUMPTIONS OF TECHNICAL EDUCATION IN SLOVAKIA SCHOOL SYSTEM: 1. Technical education in Elementary Schools in Slovakia in the process of changes. 2. Technical education witch the support of dealing projects in Slovakia. 3. Technical education in es of selected countries and their mutual comparison. 4. Theoretical starting points for implementation of models and strategies focused on pupils’ performance. 5. Research focused on educational models and strategies in the subject technique with the use of interactive board. 6. Models and educational strategies with interactive board in the subject of technique. 7. Analysis and interpretation of partial results of the research focused on models and educational strategies in the subject of technique. 8. Theoretical starting points for innovative approaches in the technical education. 9. Application of combined interactive method in the educational process. 10. Empirical pedagogical research. 11. Analysis and interpretation of research results. II. THEORETICAL AND PRACTICAL ASSUMPTIONS OF TECHNICAL EDUCATION IN POLISH SCHOOL SYSTEM: 1. Model of technical education system for the general school system. 2. The educational plane of the technical education system – development of student’s key competencies. 3. The psychological plane of the technical education system – development of the student’s technical thinking. 4. The contents plane of technical education - model of student’s technical activity. 5. The methodical plane of technical education - solving technical tasks by students. 6. Exemplary solutions of practical assumptions adopted in the technology syllabus in gymnasium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blaski i cienie autorytetu pedagoga : pamiętniki nauczycieli / redakcja Maria Kuzin, Wojciech Walat. - Wydanie 2. uzupełnione. - Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski ; Sanok : Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, 2020. - 307 stron : faksymilia kolorowe, fotografie (głównie kolorowe) ; 23 cm.
Pod koniec 2019 roku przyszedł czas podsumowania 2. edycji ogólnopolskiego konkursu pn. "Blaski i cienie autorytetu pedagoga. Pamiętniki nauczycieli". Na konkurs zgłoszono 13 prac, wśród nich, w większości, teksty autorstwa dojrzałych nauczycieli - z wieloletnim stażem, czynnych zawodowo, jak i tych, którzy odeszli już na emeryturę. Swoją refleksją podzielili się również młodsi nauczyciele, z kilkuletnim doświadczeniem. Autorzy wspomnień to: poloniści, nauczyciele fizyki, muzyki, nauczania wczesnoszkolnego, a także opiekunka w żłobku. W niniejszym przekroju znaleźli się nauczyciele dyplomowani, kontraktowi, stażyści. Prace przysłane zostały głównie z Podkarpacia, ale także z zachodniej Polski - województwa poznańskiego. Maria Kuzin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12305, R-11397 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Głównie pamiętniki nauczycieli związanych z Rzeszowszczyzną.
Powinności nauczyciela - ciągle aktualny wymiar zawodu-powołania pedagogicznego / Wojciech Walat ; Być nauczycielem / Kazimierz Ożóg ; "Dogonić giganta" / Małgorzata Baran ; Pamiętnik nauczyciela / Bogusława Bogaczyk ; Z pamiętnika nauczyciela / Marta Brzeżawska ; Pamiętnik nauczyciela / Anna Dereń ; Pamiętnik nauczyciela / Anna Dryniak ; Ze wspomnień emerytowanej nauczycielki języka angielskiego ; Maria Grabowska ; Fragmenty pamiętnika nauczyciela sanockiej Handlówki / Renata Gromek ; Pamiętnik nauczyciela / Małgorzata Hadław ; Rośnij, moja poezjo / Ryszard Jasiński ; Pamiętnik nauczyciela / Monika Jonik ; Z pamiętnika nauczyciela / Agnieszka Kania ; Pamiętnik nauczyciela / "Lizander" ; Drogi Pamiętniku! / Barbara Misztal ; Pamiętnik nauczyciela / Zofia Salawa-Więch ; Kartki z pamiętnika nauczyciela / "Sandra" ; Pamiętnik nauczyciela / Stanisława Sojka ; Wspomnienia z codziennych zmagań z wychowankami / "sołtys" ; Pamiętnik nauczyciela. Bez powołania? / Bogusława Szubra ; Z pamiętnika szkolnej bibliotekarki / Barbara Wilczewska "Podlasianka" ; Sztuka niemożliwego / Małgorzata Wilgucka ; Zeszyt - Pamiętnik Pedagoga Specjalnego / Lucyna Zagórska-Zając ; Kilka słów tytułem zakończenia / Maria Kuzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacyjne zastosowania hipermediów / Wojciech Walat. - Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2007. - 319, [1] s. : faks., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 294-[320].
1. Możliwości i ograniczenia wykorzystania hipermediów w procesie dydaktycznym 2. Metodologia modelowania hipermedialnych programów dydaktycznych 3. Metody optymalizacji hipermedialnych programów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91515 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modelowanie podręczników techniki-informatyki / Wojciech Walat. - Wyd. 2 zm. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. - 321, [1] s. : faks., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
MIEJSCE PODRĘCZNIKÓW W SYSTEMIE EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNO-INFORMATYCZNEJ: 1. Charakterystyka edukacji ogólnotechniczno-informatycznej ; 2. Podręcznik w świetle współczesnej wiedzy pedagogicznej ; 3. Uczeń jako adresat podręczników szkolnych. PROJEKTOWANIE PODRĘCZNIKÓW DO UCZENIA SIĘ TECHNIKI-INFORMATYKI: 1. Założenia metodologiczne projektowania podręczników ; 2. Model podręcznika w aspekcie wychowawczym ; 3. Model podręcznika w aspekcie psychologicznym. KONSTRUOWANIE PODRĘCZNIKÓW DO UCZENIA SIĘ TECHNIKI-INFORMATYKI: 1. Ogólna struktura konstruowanych podręczników ; 2. Konstruowanie struktury treści podręczników ; 3. Konstruowanie dydaktycznej struktury podręczników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. prac Waldemara Furmanka s. 327-[368].
CZ. I. LAUDACJE JUBILEUSZOWE. CZ. II. DOKTORZY O SWOIM PROMOTORZE: Odkrywanie własnej drogi naukowo-badawczej związanej z teorią i praktyką książki szkolnej ; Efektywność kształcenia wspomaganego komputerowymi programami graficznymi w szkole podstawowej ; Znaczenie kompetencji informatycznych nauczycieli w kształceniu zawodowym ; Pedagogiczne problemy edukacji technicznej w wyższych uczelniach wojskowych w kontekście wyzwań współczesności ; Zastoswanie metod semiprogramowania w optymalizacji praktycznego nauczania zawodu (na przykładach wybranych szkół zawodowych) ; Postulowane i rzeczywiste funkcje dyrektora szkoły polskiej (na przykładzie placówek niepublicznych) ; Uczelnia - mentoring - praca. Wybrane aspekty działalności Profesora Wlademara Furmanka na przełomie społeczeństw industrialnego i informacyjnego ; Moja droga do "świątyni wiedzy" ; Profesor Waldemar Furmanek moim mistrzem ; W poszukiwaniu mądrości przez badanie kompetencji językowych dzieci i młodzieży ; Od praktycyzmu do teoretycznych rozważań naukowych ; Kompetencje multimedialne nauczycieli średnich szkół plastycznych. CZ. III. OBSZARY TEMATYCZNE BADAŃ NAUKOWYCH JUBILATA: Publiczne dobro i egzystencja jednostki w epoce przemian (pytania bez autorytatywnych odpowiedzi) ; Filozofia wartości dla edukacji w nacjonalizmach kulturowych i cywilizacji informacyjnej ; Kilka uwag o wartości języka ; Postmedia a zmiany w języku polskiej młodzieży ; Autorytet jako źródło kształtowania się systemu wartości - wyzwania dla aksjologii i pedagogiki ; Ewaluacja systemu wartości w społeczeństwie demokratycznym wobec globalnych wyzwań współczesnego świata ; Kryzys autorytetów - niepokoje i optymizm. WYCHOWANIE: Zaufanie, zwątpienie i nadzieja w kontekście procesów edukacji i globalizacji - szkic problemu ; Wychowanie jako wspomaganie aktualizacji osoby ; Spotkanie dwóch powołań, czyli tajemnica przenikania religii i sztuki w osobowości Jana Pawła II ; Jakość życia a aktywność turystyczna i rekreacyjna ; Możliwości edukacyjnych zastosowań hipermediów. PRACA :Profesor Waldemar Furmanek - współtwórca współczesnych teoretycznych podstaw humanistycznej pedagogiki pracy ; Pedagogiczny wymiar pracy człowieka ; Istota Uniwersytetu i jego powinności. CZ. IV. AUTOREFERAT JUBILATA: Charakterystyka badań własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 333-[351].
Streszczenie równolegle w języku polskim i angielskim.
Wprowadzenie - podręcznik jako podstawa realizacji sytuacji edukacyjnych ; I. Sytuacje edukacyjne: 1. Pojęcie sytuacji edukacyjnej ; 2. Zadania jako działaniowa podstawa sytuacji edukacyjnych ; 3. Lekcje jako podstawa organizacyjna sytuacji edukacyjnych ; 4. Rodzaje sytuacji edukacyjnych ; 5. Sytuacje edukacyjne a podstawowe teorie uczenia się: Sytuacje edukacyjne a behawiorystyczne teorie uczenia się (pragmatyzm dydaktyczny) ; Sytuacje edukacyjne a poznawcze teorie uczenia się (metawiedza - „wyjść poza dostarczone informacje”) ; Sytuacje edukacyjne a humanistyczne teorie uczenia się (samoaktualizacja) ; Sytuacje edukacyjne a metaprogramowanie dydaktyczne (rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych) ; II. Podręcznik jako osnowa treściowa sytuacji edukacyjnych: 1. Pojęcie podręcznika szkolnego w drugiej połowie XX i na początku XXI wieku ; 2. Rodzaje podręczników szkolnych ; 3. Edukacyjne role (zadania) i funkcje podręczników szkolnych: Funkcje podręczników stymulujące uczenie się ; Funkcje podręczników stymulujące nauczanie ; Funkcje podręczników stymulujące redagowanie ; Funkcje podręczników stymulujące wychowanie ; III. Planowanie tematycznych sytuacji edukacyjnych (TSE) w oparciu o podręcznik szkolny: 1. Faza „przygotowawcza” tematycznej sytuacji edukacyjnej: Określenie głównego celu tematycznej sytuacji edukacyjnej (tematu lekcji) ; Zidentyfikowanie wcześniejszych osiągnięć uczniów ; Analiza edukacyjna (dydaktyczno-wychowawcza) ; Sformułowanie celów operacyjnych - określenie pożądanych osiągnięć uczniów (wymagań programowych) ; 2. Faza „realizacyjna” tematycznej sytuacji edukacyjnej: Opracowanie testów kontroli wstępnej ; Dobór strategii nauczania (strategii dydaktycznej) ; Analiza podręcznika i opracowanie materiałów dydaktycznych ; 3. Faza „kontrolna (ewaluacyjna)” tematycznej sytuacji edukacyjnej: Kontrola i ocena czy ewaluacja? ; Ewaluacja bieżąca (korektywna, kształtująca) ; Ewaluacja sumująca - edukacyjny sukces etapowy i końcowy ; Ocenianie w procesie ewaluacji sytuacji edukacyjnych ; 4. Współpraca nauczycieli - systemowe planowanie TSE ; IV. Planowanie elementarnych sytuacji edukacyjnych (ESE) w oparciu o podręcznik szkolny: 1. Elementarne sytuacje edukacyjne inicjujące uczenie się: Elementarne sytuacje edukacyjne uświadamiające cele nauczania i uczenia się ; Elementarne sytuacje edukacyjne komunikacyjne ; 2. Elementarne sytuacje edukacyjne przeznaczone na uczenie się wiadomości: Elementarne sytuacje edukacyjne klasyfikacyjne ; Elementarne sytuacje edukacyjne indukcyjne i dedukcyjne ; Elementarne sytuacje edukacyjne krytyczno-kreatywne (twórcze) ; 3. Elementarne sytuacje edukacyjne przeznaczone na uczenie się umiejętności: Elementarne sytuacje edukacyjne percepcyjno-odtwórcze ; Instruktażowo-ćwiczeniowe sytuacje edukacyjne ; Elementarne sytuacje edukacyjne badawcze ; 4. Elementarne sytuacje edukacyjne przeznaczone na uczenie się wartości: Elementarne sytuacje edukacyjne integrujące uczniów ; Elementarne sytuacje edukacyjne uczące ról społecznych ; Elementarne sytuacje edukacyjne uczące wartościowania ; 5. Elementarne sytuacje edukacyjne ewaluacyjne przeznaczone na informację zwrotną: Elementarne sytuacje edukacyjne powtórzeniowo-utrwalające ; Elementarne sytuacje edukacyjne przeznaczone na sprawdzanie i ocenę postępów edukacyjnych ; Samokształceniowe sytuacje edukacyjne (nie tylko praca domowa ucznia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł. nazwa przedmiotu : dydaktyka techniki.
Bibliogr. s. 155-156.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzone przez studentów pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego na terenie Rzeszowa.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 209-[212].
Tekst częściowo w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł - Raport zbiorczy dotyczący możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości ; Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Aggregate report on learning opportunities for augmented reality. CZĘŚĆ PIERWSZA: WSPARCIE EDUKACJI PRZYRODNICZEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI: Dominika Pociask, Dominika Wota - Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej ; Agnieszka Drozd - Aktywność intelektualna uczniów szkół podstawowych wykorzystujących książeczki edukacji przyrodniczej z rozszerzoną rzeczywistością ; Patrycja Jamrozik - Oddziaływanie rzeczywistości rozszerzonej na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej - Dominika Wota - Szkoła przyszłości z zastosowaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przyrodniczej ; Wiktoria Gierlak - Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji przyrodniczej ; Katarzyna Ziemiańska - Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki przyrodniczej. CZĘŚĆ DRUGA: WSPARCIE EDUKACJI MATEMATYCZNEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI: Małgorzata Zaglaniczna - Wsparcie edukacji matematycznej z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality - AR) ; Oliwia Białek - Oddziaływanie rozszerzonej rzeczywistości na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji matematycznej ; Dominika Pociask - Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji matematycznej ; Kamila Koperstyńska - Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki matematycznej. CZĘŚĆ TRZECIA: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA WYNIKAJĄCE ZE STOSOWANIA ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI: Weronika Pychowska - Możliwości, jakie daje rozszerzona rzeczywistość dla uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej ; Magdalena Bednarska - Ograniczenia związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości ; Edyta Rodzeń - Możliwości i ograniczenia wynikające ze stosowania rozszerzonej rzeczywistości. Problemy dzieci związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej ; Beata Bochnia - Interaktywna nauka z dziećmi edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12375 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej