Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(100)
Forma i typ
Książki
(95)
Proza
(43)
Poradniki i przewodniki
(17)
Komiksy i książki obrazkowe
(16)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(162)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(16)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(50)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(5)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(9)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(8)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(8)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(7)
Filia 9 (Czackiego 5)
(7)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(9)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(15)
Filia 15 (Lwowska 60)
(7)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(10)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(15)
Filia 20 (Solarza 9a)
(10)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Figus Valentina
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Burlinson James
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Tive nights at Freddy's. Fazbear frights
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślewicz Tomasz
(1)
Clark Brenda
(1)
Cooper Elley
(1)
Cordeiro Jacob
(1)
Cordner Theo
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Dąbrowska Katarzyna (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(98)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(44)
Młodzież
(39)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(10)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Gry komputerowe
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Jumanji
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(4)
Polska
(3)
Tokio (Japonia)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(27)
Fantastyka
(18)
Poradnik
(17)
Science fiction
(15)
Komiks
(13)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(6)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Antologia
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Kryminał
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(5)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017
Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0) młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: sposoby na animowanie gier Scratcha linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier. [Wydawnictwo Olesiejuk, 2017]
Dlaczego warto uczyć się programowania? ; Scratch 2.0 ; Duszek, Scena, Skrypt ; Obszary ; Narzędzia ; Bloki ; Zakładki ; Projekty ; Rozgnieść komara ; Nadchodzi nowy dzień ; "Po prostu pływaj" ; Smok matematyk ; Znajdź klucz ; Sybilla ; Wyścig ślimaków ; Rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "El gran juego" 1998.
Kilkunastoletni chłopiec o pseudonimie Galileo lubi buszować po internecie. Przypadkowo nawiązuje kontakt z osobnikiem podpisującym się jako Hal. Ten proponuje mu „grę w grę” i zadaje serię zagadek logicznych, odwołujących się m.in. do znajomości ciągów matematycznych, podstaw łaciny i astronomii. Leo rozwiązuje zagadki i proponuje własne... Sensacyjna akcja jest tłem dla wielu ciekawostek z historii nauki. [www.azymut.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultury wizualne science fiction / Paweł Frelik. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 215, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na stronie redakcyjnej inny zapis ISBN: 97883-242-2700-6.
Bibliografia na stronach [193]-207. Indeks.
Znacząca część krytycznej uwagi, jaką otrzymuje science fiction, skierowana jest na narracyjnie zorientowane formy gatunku: literaturę, film, telewizję, rzadziej komiksy. Jednak SF od zawsze była również obecna w całym szeregu mediów „mniejszych”, zaś eksplozja cyfrowych narzędzi produkcji i dystrybucji jedynie poszerzyła i skomplikowała ten multimedialny krajobraz gatunku. Jako głos w badaniach nad science fiction, korzystający jednocześnie z narzędzi groznawstwa, medioznawstwa i studiów nad wizualnością, książka proponuje spojrzenie na trzy wybrane media wizualne science fiction: gry wideo, film krótkometrażowy i grafikę komputerową. Każdy z rozdziałów nakreśla kontury wybranego medium, sytuuje je w kontekście tradycyjnych form science fiction oraz sugeruje możliwe podejścia badawcze wybiegające poza obecne wciąż w badaniach pobłażliwe traktowanie ich jako epatującą obrazem i dźwiękiem rozrywkę. Chociaż ich oddziaływanie kulturowe znacząco różni się od tradycyjnych mediów science fiction, gry, krótkometraże i grafika stanowią nie mniej ważny element science fiction, która we współczesnym świecie z pozycji jednego z gatunków popularnych stała się dominującym dyskursem kulturowym obecnym w wielu dziedzinach życia oraz stanowi wyjątkowo aktualny rezerwuar metafor, ikon i tropów pomagających w zrozumieniu współczesnego świata. [Universitas, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The ultimate Roblox handbook" 2019.
W tej książce znajdziesz mnóstwo recenzji najpopularniejszych nowych gier z Robloxa – od Symulatora Dinozaura po Speed Run 4, a także wskazówki i porady pozwalające wygrać każdą z nich. Odkryj niesamowite tajniki gry oraz dowiedz się, jak zarabiać i wydawać robuxy i zaprojektować najlepszy awatar. Znajdziesz tu nawet szczegółowy poradnik, dzięki któremu stworzysz własne gry! W książce mnóstwo ciekawostek, wskazówek i quiz wiedzy o Robloxie! [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-795/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-7 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5dz-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13dz-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20dz-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Przedmowa ; Wstęp ; Podziękowania ; 1. Sekret automatu ; 2. Samochody autonomiczne i Grand DARPA Challenge ; 3. Utrzymać się na drodze. Percepcja samochodów autonomicznych ; 4. Ustępowanie pierwszeństwa na skrzyżowaniach. Mózg samochodu autonomicznego ; 5. Netflix i konkurs na najlepszy algorytm rekomendacji ; 6. Zjednoczone zespoły: zwycięzcy Nagrody Netfliksa ; 7. Jak uczyć komputery, karmiąc je smakołykami ; 8. Jak zwyciężać w grach Atari dzięki sieciom neuronowym ; 9. Jak sztuczne sieci neuronowe widzą świat ; 10. Zaglądając pod maskę głębokich sieci neuronowych ; 11. Sieci neuronowe, które słyszą, mówią i pamiętają ; 12. Rozumienie języka naturalnego (i pytań w grze Jeopardy!) ; 13. Wydobywanie najlepszej odpowiedzi w grze Jeopardy! ; 14. Dobra strategia wyszukaną metodą siłową ; 15. Partia w go na poziomie eksperckim ; 16. Sztuczna inteligencja czasu rzeczywistego i StarCraft ; 17. Pięćdziesiąt (lub więcej) lat później.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Julek i Maja / Albena Grabowska-Grzyb)
Stanowi cz. 1 cyklu "Julek i Maja".
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? [Akapit Press, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/F (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Julek i Maja / Albena Grabowska-Grzyb)
Stanowi cz. 1 cyklu "Julek i Maja".
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? [Akapit Press, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stephane / Yves Grevet ; przełożył Paweł Łapiński. - Warszawa : Polarny Lis, copyright 2016. - 426 stron ; 23 cm.
(U4)
Tytuł oryginału: "Stephane" 2015.
Stanowi cz. 4 cyklu "U4". Cz 1 pt.: Jules, cz. 2 pt.: Koridwen, cz. 3 pt.: Yannis.
Stéphane, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii, jest Ekspertką w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Stéphane, córka słynnego wirusologa, jako jedyna z czworga bohaterów serii nie uwierzyła w te zapewnienia. Uważała, że jedynym sposobem na ocalenie jest szczepionka, której opracowanie lub odnalezienie zależy od zespołu jej ojca. Gwałtowna, bardzo inteligentna dziewczyna o białych włosach i męskim imieniu, w grze znana jako Lady Rottweiler, wcale nie wybierała się na spotkanie pod wieżą Zegarową. Jednak wskutek fatalnego zbiegu okoliczności musiała opuścić Lyon i wraz z innymi Ekspertami podążyć do stolicy Francji. Nie po to jednak, żeby cofnąć czas. Po to, by szukać ojca. I w końcu odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nauka i autorytet mogą być remedium na koniec świata. [Heraclon
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 189. Indeks.
R. I. WPROWADZENIE: 1. Dla kogo jest ta książka? ; 2. Dlaczego Box2D? ; 3. Platformy docelowe ; 4. Materiały uzupełniające ; R. II. PRINCIPIA PHYSICA, CZYLI PODSTAWY FIZYKI GIER: 1. Teoria: Podstawowe wielkości fizyczne ; Rachunek wektorowy ; 2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego: Struktura silnika fizycznego ; Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego? ; R. III. PRZYGOTOWUJEMY ŚRODOWISKO, CZYLI DECYZJE PROJEKTOWE: 1. Zintegrowane środowisko programistyczne: Konfiguracja ; Portowalność ; 2. Wizualizacja obiektów fizycznych ; 3. Debug framework – szablon roboczy ; R. IV. OTWIERAMY PUDEŁKO!: 1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D ; 2. Faza pierwsza: tłusta oliwa: Prymitywny start ; Obiekty „wielkie i ciężkie” ; Podłoże ; Lokomotywa ; 3. Faza druga: para buch: Siły ; Kolizje ; 4. Faza trzecia: koła w ruch: Liny ; Mosty ; Ciała złożone ; Cięcie obiektów ; Ciała miękkie ; Obiekt ragdoll ; Profiler ; R. V. PISZEMY „PRAWDZIWĄ” GRĘ!: 1. Nowy, lepszy szablon aplikacji: Klasa gry ; Dodajemy Box! ; Mini Birds ; 2. Port na Android OS ; 3. Port na Ios ; 4. Port dokądkolwiek ; R. VI. PODSUMOWANIE: Bibliografia ; Dodatek 1. C++. Materiał referencyjny ; Dodatek 2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
(Minecraft)
Komiks na podstawie popularnej gry Minecraft. Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę. Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść. [www.azymut.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Tytuł oryginału: "Wither without you. Vol. 2" 2021.
Druga część przygód z serii „Minecraft: Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret - miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2637)
(Minecraft)
Tytuł oryginału: "Wither without you. Vol. 3" 2022.
Trzecia część przygód z serii „Minecraft. Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Trójka nastolatków, Cahira, Orion i Atria, przemierza wraz ze swoim opiekunem Senanem bezdroża Świata Podstawowego, wyludnionego i zniszczonego przez wrogie moby. Za każdym wędrowcem ciągnie się mroczna i smutna przeszłość. Bliźniaki są sierotami, których rodzice permanentnie wylogowali się ze śmiertelnego serwera. Senan to wygnaniec, bo zamiast bronić osadników ściągnął na nich zombie, a na Atrii ciąży klątwa. Teraz powinna się jej jak najszybciej pozbyć. Inaczej nikt nigdy nie będzie bezpieczny w Świecie Podstawowym. Za dziewczyną bowiem jak cień podąża okrutny mob Wither niszczący wszystko, co spotka na swojej drodze. Przyjaciele nie mają wyjścia, muszą się z nim zmierzyć. Czeka ich walka nie tylko z tą trzygłową kreaturą, ale również z demonami przeszłości, które wciąż tkwią w ich sercach. Cena, którą przyjdzie im zapłacić będzie wysoka, ale nagroda zaskoczy wszystkich… Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracja stron od prawej do lewej.
Sora i Shiro to rodzeństwo genialnych gamerów, o których krążą w internecie miejskie legendy. W prawdziwym życiu są parą NEETów i hikikomori, a otaczająca ich rzeczywistość nazywają beznadziejną grą. Pewnego dnia tajemniczy Bóg przenosi ich do swojego świata, gdzie wojna jest surowo zabroniona, a wszystkie spory rozwiązywane są przy pomocy gier. Tak, nawet te dotyczące granic państw. W miejscu zdominowanym przez inne nacje ludzie stoją na krawędzi zagłady. Jedno miasto jest wszystkim, co im pozostało. Czy Sora i Shiro, bezużyteczni członkowie społeczeństwa, zdołają ich ocalić? Niech rozpocznie się gra! [Wydawnictwo Waneko, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : podręcznik odkrywcy / Mojang Studios ; [tłumaczenie: Anna Hikiert]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harper Collins Polska, 2023. - 93, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Na okładce: Mojang oficjalny produkt.
Tekst tłumaczony z języka angielskiego.
Oto kolejny podręcznik Minecrafta! Dzięki jego lekturze posiądziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do tego, by stać się wytrawnym odkrywcą. To doskonały przewodnik po biomach Minecrafta, który szczegółowo opisuje, co się znajduje w każdym z nich i jakie wyzwania tam czekają, niezależnie od tego, czy chcesz wiedzieć, jak się wspinać na najwyższe szczyty, czy też jak nurkować na dno oceanu, w którym roi się od kałamarnic. Nie zapomnij też o Netherze i Endzie! Bywa tam niebezpiecznie, ale na śmiałków, którzy zdecydują się zapuścić w te rejony – i będą wiedzieli, jak sobie tam poradzić – czekają rzadkie zasoby i ekscytujące przygody. Poczuj dreszczyk przygody i przygotuj się do podboju świata Minecrafta z Podręcznikiem odkrywcy. To podstawowy ekwipunek, którego potrzebujesz, aby stać się doświadczonym podróżnikiem po niesamowitych krainach tej fantastycznej gry! [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-795/I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-795/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Nix" 2016.
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Yannis / Florence Hinckel ; przełożył Jakub Jedliński. - Warszawa : Polarny Lis, copyright 2017. - 439 stron ; 23 cm.
(U4)
Stanowi cz. 3 cyklu "U4". Cz. 1 pt.: Jules, cz 2 pt.: Koridwen, cz. 4 pt.: Stéphane.
Przed katastrofą Yannis, syn emigrantów z Algierii, o nic nie musiał się troszczyć. Miał tylko dobrze się uczyć, a resztę czasu mógł spędzać przy komputerze. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Yannis wyrusza więc w podróż do Paryża. Piekno i nieprzewidywalność świata okazują się dla niego lekarstwem na zdradę, manipulację i okrucieństwo. [Polarny Lis, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unity w akcji / Joseph Hocking ; [tłumaczenie Robert Górczyński]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 382 strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Unity in action : multiplatform game development in C#" 2015.
Indeks.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity. Wyczerpująco przedstawiono kolejne kroki podejmowane podczas pisania gry w Unity. Nauka została oparta na przykładach: w książce znalazło się kilka projektów różnych gier. Opisano również metody wdrażania gier na różnych platformach, między innymi internetowej i mobilnej - Unity jest środowiskiem w pełni niezależnym od platformy sprzętowej. Nie zabrakło też informacji o narzędziach przydatnych do projektowania grafiki 3D oraz o innych zasobach, dzięki którym praca programisty staje się efektywna i bardzo satysfakcjonująca! [Helion, 2017]
CZ. I. PIERWSZE KROKI: Rozdz. 1. POZNAJEMY UNITY: 1.1. Dlaczego Unity jest doskonałym wyborem?, 1.2. Jak używać Unity?, 1.3. Rozpoczęcie programowania w Unity, 1.4. Podsumowanie ; Rozdz. 2. BUDOWA DEMO POKAZUJĄCEGO PRZESTRZEŃ 3D: 2.1. Zanim przystąpisz do pracy..., 2.2. Rozpoczęcie projektu - umieszczenie obiektów na scenie, 2.3. Poruszanie obiektami - skrypt pozwalający na zastosowanie transformacji, 2.4. Skrypt MouseLook pozwalający na rozglądanie się, 2.5. Komponent danych wejściowych klawiatury - kontrolki pierwszej osoby, 2.6. Podsumowanie ; Rozdz. 3. DODANIE NIEPRZYJACIÓŁ I POCISKÓW DO GRY 3D: 3.1. Oddawanie strzałów i raycasting, 3.2. Skrypt obsługujący reaktywnych nieprzyjaciół, 3.3. Podstawy sztucznej inteligencji, 3.4. Tworzenie prefabrykatu nieprzyjaciela, 3.5. Oddawanie strzałów przez tworzenie obiektów, 3.6. Podsumowanie ; Rozdz. 4. PRZYGOTOWANIE GRAFIKI DLA GRY: 4.1. Poznajemy zasoby graficzne, 4.2. Utworzenie prostej scenerii 3D - whiteboxing, 4.3. Teksturowanie sceny za pomocą obrazów 2D, 4.4. Generowanie nieba za pomocą tekstury, 4.5. Praca z niestandardowymi modelami 3D, 4.6. Tworzenie efektów specjalnych za pomocą systemu cząstek, 4.7. Podsumowanie. CZ. II. KOMFORTOWA PRACA: Rozdz. 5. UTWORZENIE GRY 2D ZA POMOCĄ FUNKCJI OFEROWANYCH PRZEZ UNITY: 5.1. Przygotowanie środowiska dla grafiki 2D, 5.2. Utworzenie obiektu karty i zdefiniowanie jego reakcji na kliknięcie, 5.3. Wyświetlanie różnych obrazów kart, 5.4. Utworzenie i ocena dopasowania, 5.5. Przycisk zerujący grę, 5.6. Podsumowanie ; Rozdz. 6. UMIESZCZENIE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA 2D W GRZE 3D: 6.1. Zanim przystąpisz do tworzenia kodu..., 6.2. Konfiguracja graficznego interfejsu użytkownika, 6.3. Programowanie interaktywności interfejsu użytkownika, 6.4. Uaktualnianie gry przez udzielanie odpowiedzi na zdarzenia, 6.5. Podsumowanie ; Rozdz. 7. UTWORZENIE GRY 3D Z WIDOKIEM Z PERSPEKTYWY TRZECIEJ OSOSBY - ANIMACJA I RUCH POSTACI GRACZA: 7.1. Dostosowanie widoku kamery do perspektywy trzeciej osoby, 7.2. Programowanie kontrolek ruchu względem kamery, 7.3. Implementacja akcji skoku, 7.4. Konfiguracja animacji postaci gracza, 7.5. Podsumowanie ; Rozdz. 8. DODANIE DO GRY INTERAKTYWNYCH URZĄDZEŃ I PRZEDMIOTÓW: 8.1. Utworzenie drzwi oraz innych urządzeń, 8.2. Interakcja z obiektami przez ich uderzanie, 8.3. Zarządzanie danymi magazynu i stanem gry, 8.4. Interfejs użytkownika dla magazynu przedmiotów, 8.5. Podsumowanie. CZ. III. MOCNE ZAKOŃCZENIE: Rozdz. 9. POŁĄCZENIE GRY Z INTERNETEM: 9.1. Utworzenie sceny zewnętrznej, 9.2. Pobieranie danych dotyczących prognozy pogody z internetu, 9.3. Dodanie bilbordu pochodzącego z sieci, 9.4. Przekazanie danych do serwera WWW, 9.5. Podsumowanie ; Rozdz. 10. ODTWARZANIE DŹWIĘKU - MUZYKA I EFEKTY DŹWIĘKOWE: 10.1. Import efektów dźwiękowych, 10.2. Odtwarzanie efektów dźwiękowych, 10.3. Interfejs audio, 10.4. Muzyka odtwarzana w tle, 10.5. Podsumowanie ; Rozdz. 11. ZEBRANIE WSZYSTKIEGO W CAŁOŚĆ W PEŁNEJ GRZE: 11.1. Przygotowanie akcji w grze RPG poprzez wykorzystanie innych projektów, 11.2. Opracowanie nadrzędnej struktury gry, 11.3. Obsługa postępów gracza w całej grze, 11.4. Podsumowanie ; Rozdz. 12. WDROŻENIE GRY W URZĄDZENIACH GRACZY: 12.1. Platformy tradycyjnych komputerów - Windows, macOS i Linux, 12.2. Kompilacja aplikacji internetowej, 12.3. Kompilacja na platformy mobilne - iOS i Android, 12.4. Podsumowanie. DODATEK A. Nawigacja po scenie i skróty klawiszowe, DODATEK B. Narzędzia zewnętrzne używane wraz z Unity, DODATEK C. Modelowanie ławki w programie Blender, DODATEK D. Zasoby dostępne w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The innovators : how a group of hackers, geniuses, and geeks created the digital revolution" 2014.
W roku 2011 znakomita biografia założyciela firmy Apple, Stevea Jobsa, stała się międzynarodowym bestsellerem i zarazem jedną z najlepiej sprzedających się biografii wszech czasów. Jej autor, Walter Isaacson, w swojej najnowszej książce pisze o ludziach, którym zawdzięczamy nadejście i rozkwit ery informacji i cyfrowego świata. Innowatorzy to fascynująca, obejmująca ponad półtora wieku opowieść o tym, jak dochodzi do innowacji oraz jak współpraca i współdziałanie wyzwalają pokłady kreatywności, prowadząc do rewolucyjnych zmian w naszym codziennym życiu. [Insignis, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 291-[301].
Fantazje o końcu świata towarzyszą nam od samego początku. "Skończone, skończyło się, kończy się już, to chyba się już kończy", powtarzamy bez przerwy za bohaterami Becketta. Ale skąd w nas właściwie ta nieustająca potrzeba, żeby likwidować świat? Maciej Jakubowiak wyrusza do źródeł współczesnej wyobraźni i przedziera się przez gąszcz powieści, filmów, seriali, gier komputerowych, memów, doniesień medialnych i scen z życia codziennego, po drodze mijając scenariusze katastrofy klimatycznej, fobie technologiczne, lęki demograficzne i obrazy wojny. A wszystko po to, by zbadać naturę tej dziwnej potrzeby kończenia ze wszystkim. Rzeczywistość miesza się tu ze zmyśleniem, nieskrępowana erudycja z osobistymi końcami świata, fikcyjni politycy komentują działania istniejących prezydentów, a pewien mężczyzna spaceruje w towarzystwie psów i czarnych myśli o przyszłości. "Ostatni ludzie" to wnikliwe kompendium apokaliptycznej wiedzy i wiwisekcja poetyki katastrofy. Na szczęście opowieść o końcu dopóty pozostaje nieprawdziwa, dopóki można ją sobie opowiadać. [Wydawnictwo Czarne, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historyjka z Telewizji)
Na podstawie postaci stworzonych przez Paulette Bourgeois i Brendę Clark.
Na podstawie odcinka animowanej serii pt. "Witaj, Franklin".
Franklin bardzo lubił wszystkie zabawy i spotkania z przyjaciółmi. Kiedy bóbr dostał nową grę komputerową to mały żółw po prostu nie umiał myśleć o niczym innym - ani o nikim - innym. Czy jednak ta gra na komputerze będzie ciekawsza od zabawy z przyjaciółmi? Seria opowieści o Franklinie opartych na odcinkach popularnej serii filmów animowanych, emitowanych w telewizji. Bohater, jego rodzina i koledzy w pełni pozostają sobą, zmienia się tylko nieco szata graficzna, nawiązując do konwencji telewizyjnej kreskówki. [www.bonito.pl, 2003]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N, F.6.- I/N (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej