Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(100)
Forma i typ
Książki
(95)
Proza
(43)
Poradniki i przewodniki
(17)
Komiksy i książki obrazkowe
(16)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(162)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(16)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(50)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(5)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(9)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(8)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(8)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(7)
Filia 9 (Czackiego 5)
(7)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(9)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(15)
Filia 15 (Lwowska 60)
(7)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(10)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(15)
Filia 20 (Solarza 9a)
(10)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Figus Valentina
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Burlinson James
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Tive nights at Freddy's. Fazbear frights
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślewicz Tomasz
(1)
Clark Brenda
(1)
Cooper Elley
(1)
Cordeiro Jacob
(1)
Cordner Theo
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Dąbrowska Katarzyna (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(98)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(44)
Młodzież
(39)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(10)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Gry komputerowe
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Jumanji
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(4)
Polska
(3)
Tokio (Japonia)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(27)
Fantastyka
(18)
Poradnik
(17)
Science fiction
(15)
Komiks
(13)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(6)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Antologia
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Kryminał
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(5)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Media)
Olbrzym wychodzi z cienia: gry wideo jako awangarda współczesnej kultury audiowizualnej ; Potencjał narracyjny gier wideo ; Miejsca zabawy. O przedstawieniach przestrzeni w grach wideo ; Narracyjne gry fabularne i ich komputerowe odpowiedniki: między kulturą słowa a kulturą digitalną ; Sztuczna Inteligencja w grach wideo ; Gracz, postać, obecność i tożsamość ; Gamification. Jak rzeczywistość staje się grą cyfrową? ; Gram, więc... kim jestem? Rola i funkcja gracza w relacji z medium ergodycznym ; Subwersywna rzeczywistość artystycznych gier - gry komputerowe jako inspiracja taktyk polskich artystów ; Między grą a codziennością - mobilne gry w przestrzeni hybrydowej ; Playable poetry i gry komputerowe. Krytyczne negocjacje ; Synergia anime i gier wideo ; Szkolna gra ; Złote runo. Gra wideo jako doświadczenie interpretacyjne ; Alan Wake, czyli podróż do źródeł twórczości ; Horror w grach komputerowych: poetyka grozy a gatunek survival horror ; Heavy Rain, Move Edition. Narracja w deszczu v.1.1 ; The Night Journey Billa Violi jako artystyczne zawłaszczenie interfejsu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98867 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [243]-266.
Istoty wirtualne wikłają siebie i nas – ludzi – w liczne napięcia między tym, co realne, a tym, co wirtualne, tym, co mentalne, a tym, co cielesne, tym, co własne, i tym, co cudze, a także tym, co symboliczne, reprezentacjonistyczne, a tym, co wymyka się symbolizacji. Nawet jeśli niektórzy filozofowie uznali, iż różnice między tymi opozycjami zostały zniesione, właśnie rzeczywistość wirtualna wywołuje je na nowo i każe zrewidować pytania o ich ważność. Awatary, czyli wirtualne istoty żyjące w symulowanych fizycznych środowiskach, stanowią punkt odniesienia dla moich rozważań na temat wirtualnego Ja. Na przykładzie gry Second Life przyglądam się, jak przebiega budowanie wirtualnej postaci. Szczególną uwagę zwracam na aspekt fenomenologii percepcji i motoryki wirtualnego ciała. Chatboty – wirtualne istoty, których zadaniem jest konwersowanie z ludźmi i udzielanie im niezbędnych informacji, podnoszą wiele kwestii istotnych z punktu widzenia problematyki relacji Ja – świat zewnętrzny, w szczególności zaś intersubiektywności doświadczenia. Dlatego też są moim wirtualnym Innym. [Universitas, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-16 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filip uwielbia gry komputerowe / Marek Regner. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2016. - 31, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Julka i Filip / Marek Regner)
Z cyklu "Julka i Filip".
Julka i Filip to rodzeństwo. Filip jest ostatnio wiecznie zmęczony, niewyspany i coraz gorzej idzie mu w szkole. Tylko Julia wie, że życiem filipa zawładnęły gry komputerowe. Czy Filip pokona stwory, które wciągnęły go bez reszty w wirtualną rzeczywistość? Pewnie trochę to potrwa, zanim się przekona, ze mecz piłki nożnej na prawdziwym boisku to jest dopiero gra! [Wydawnictwo SBM, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II/K (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach, netografia przy niektórych pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy jednej pracy na stronie 294.
I. WIĘŹ WEWNĄTRZRODZINNA - PROBLEMATYKA ODPOWIEDZIALNOŚCI OSOBISTEJ ZA ROZWÓJ I FUNKCJONOWANIE RELACJI WEWNĄTRZRODZINNYCH: Jan Śledzianowski - Więź małżeńska podstawą pokoju w rodzinie i społeczeństwie ; Bożena Matyjas - Ojciec i jego rola w procesie opieki i wychowania dziecka. Refleksje pedagoga ; Marek Marczewski - Człowieczeństwo wezwaniem do międzyosobowej komunii ; Dariusz Adamczyk - W trosce o podstawową komórkę społeczną - w świetle Karty Praw Rodziny ; Karolina Wilkołaska - Więź między kolejnymi pokoleniami kobiet w rodzinie. II. POKÓJ W RODZINIE PODSTAWĄ POKOJU W SPOŁECZEŃSTWIE: Magdalena Parzyszek - Rodzina miejscem doświadczania, budowania i wychowania do pokoju ; Krystian Kucharczyk, Ozeasza Anna Pozimska - Rzeczywistość ojcostwa - obraz, charakterystyka, funkcje ; Alicja Libura-Gil - Znaczenie więzi dziecka z matką i ojcem w budowaniu jego tożsamości płciowej ; Monika Siwek - Mediatyzacja życia rodzinnego a więzi wewnątrzrodzinne ; Jolanta Kołodziej - Życie rodzinne a praca zawodowa - konflikt czy równowaga? Nowoczesne rozwiązania na rynku pracy i w edukacji osób dorosłych - rozważania teoretyczne. III. UWARUNKOWANIA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU WIĘZI RODZINNYCH I SPOŁECZNYCH: Ewa Nizio - Festiwal Młodych w Medjugorje jako inicjatywa służąca budowaniu więzi i pokoju ; Agnieszka Zwierzchowska - Wzajemne obowiązki małżonków o charakterze niemajątkowym na gruncie przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego ; Katarzyna Gucwa-Porębska - Budowanie więzi społecznych w opiece długoterminowej. Role, zadania i wyzwania dla Asystenta Rodziny ; Anna Jaśkowska - Jednostka i rodzina a grzech społeczny ; Ryszard Błaszkiewicz - Co rodzice powinni wiedzieć o doborze gier komputerowych dla dzieci. IV. KLUCZOWE ZAGROŻENIA WIĘZI I POKOJU RODZINNO-SPOŁECZNEGO: Ewelina Brzyszcz - Współczesne media - implikacje nadmiernego korzystania z mediów dla rozwoju więzi rodzinnych ; Monika Wojtkowiak - Cyfrowe istnienie pokolenia sieci. Iluzja wirtualnych relacji w perspektywie poszukiwania zagubionych więzi ; Dariusz Łuczak - Wiedza nauczycieli dotycząca zagrożenia suicydalnego dzieci i młodzieży na przykładzie badań własnych ; Dariusz Zwierzchowski - Trzeźwość w służbie rodziny. Perspektywa uzależnienia od alkoholu ; Monika Siwek - Zdrowie rodziny a jakość życia rodzinnego. V. ZADANIA PEDAGOGIKI DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU WIĘZI LOKALNYCH I GLOBALNYCH - CZYLI TROSKA O BEZPIECZEŃSTWO WSPÓŁCZESNEJ RODZINY POLSKIEJ: Sylwester Bębas - Zastosowanie nowoczesnych technologii w pracy nauczyciela ; Marek Świeca, Marta Dobrowolska-Wesołowska - Rodzinne uwarunkowania twórczości studentów edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych UJK Kielce ; Tadeusz Sakowicz - Świadomość istnienia norm jako środowiskowy system kontroli społecznej ; Justyna Klamka - Cienie i blaski samotnego rodzicielstwa ; Tomasz Łączek - Sukces życiowy jako wartość młodzieży ponowoczesnej - na przykładzie młodzieży czeskiej ; Iwona Wolańska - Mediacja transgraniczna jako forma podtrzymywania więzi rodzinnych ; Dorota Opozda - Androgyniczna tożsamość - szanse i ograniczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Bjørn Sortland, Timo Parvela ; cz. 6)
Tytuł oryginału: "Hemmeligheten" 2017.
Stanowi cz. 6 cyklu "Kepler62".
Współfinansowanie: NORLA - Norwegian Literature Abroad, Unia Europejska (UE)
Joni zniknął. Dodatkowa kapsuła podróżna została otwarta. Tajemniczy pasażer okazuje się o wiele groźniejszy, niż ktokolwiek przypuszczał. Ma tajną broń i nie zawaha się jej użyć wobec każdego, kto mu się sprzeciwi. Marie, Ari i Joni muszą walczyć z całych sił, by ratować nie tylko siebie samych, ale także fantastyczną i dziką planetę Kepler-62. Ale co może zrobić garstka dzieci wobec takiej potęgi? Pozostaje im tylko mieć nadzieję… Międzynarodowy bestseller. Wielkie emocje. Ważne tematy. Wciągająca lektura.To koniec serii, ale nie koniec historii… [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bestsellerowa Autorka New York Times)
Powieść poprzednio ukazała się pt.: Morderca bierze wszystko.
Nagła śmierć serdecznej przyjaciółki zmusza byłą policjantkę Stacy Killian do działania. Przypuszcza, że Cassie, entuzjastkę gier fantasy, zabił ktoś z kręgu pasjonatów tajemniczej gry Biały Królik, której bezwzględne zasady przeniósł do rzeczywistości. Giną kolejne osoby. Poszukiwania doprowadzają Stacy do autora gry. Jego przeszłość kryje wiele mrocznych sekretów. Stacy podejrzewa, że to on jest mordercą. Wkrótce jednak podejrzany także zostaje zabity. Czas nagli. W labiryncie zbrodni może zginąć każdy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.amer./K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Septem)
(Dla Bystrzaków)
Tytuł oryginału: "Minecraft for dummies" 2015.
Indeks.
POCZĄTKI W MINECRAFCIE: Jak zacząć ; Jak przeżyć pierwszą noc ; PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚĆI: Walka z głodem ; Bloki i przedmioty ; UMIEJĘTNOŚCI ZAAWANSOWANE: Biomy i farmy ; Kopalnie ; Osady i skarby ; Czerwony pył ; Kolejne epoki rozwoju ; Zaklęcia, mikstury i czary ; Do Netheru, Kresu i jeszcze dalej ; JAK WYCIĄGNĄĆ WIĘCEJ Z MINECRAFTA: Multiplayer i komendy ; Dostosowanie gry do własnych potrzeb ; Minecraft w wielkim świecie ; MINECRAFT W GRONIE RODZINNYM: Wybór najlepszej platformy ; Tryby gry w Minecrafcie ; Co każdy rodzic powinien wiedzieć o Minecrafcie ; DEKALOGI: Dziesięć wskazówek ułatwiających przetrwanie ; Dziesieć wskazówek ułatwiających budowanie ; dziesięć pomysłów na wykorzystanie czerwonego pyłu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omega / Marcin Szczygielski. - Wydanie 3., zmienione i poprawione. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza As : Instytut Wydawniczy Latarnik im. Zygmunta Kałużyńskiego, 2019. - 509, [2] strony ; 22 cm.
Nagroda w konkursie Książka Roku PS IBBY, 2010
W dniu swoich dwunastych urodzin Omega dostaje mail z linkiem do tajemniczej gry online. Uruchamia ją i... zmienia rzeczywistość! Warszawa staje się polem niebezpiecznej rozgrywki, którą rządzą nielogiczne i nieodgadnione zasady, a każdy kolejny poziom przynosi coraz trudniejsze wyzwania. Omega musi stawić czoła armii zombie, krwiożerczym wampirom, wygłodniałym wilkołakom, kosmicznym klaunom, bezdusznym biuro-kratom i wielu innym zdumiewającym zagrożeniom. Ma tylko trzy życia. Czy zdoła ocalić choć jedno?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
W życiu czasem bywa pod górkę, ale tym razem życie naprawdę przesadziło… Jakby nie było dosyć, że Kunegunda Paciorek nie znosi swojego imienia i nazwiska (będziemy ją nazywać tak jak sobie życzy - K. - Kej - krótko i drapieżnie), to sypią się na nią inne nieszczęścia. Nowy stary dom w nieznanej okolicy, nowa szkoła, w której nikogo nie zna a w dodatku jakoś nikt nie może się na niej poznać. To najpewniej sprawa wieku - pechowych 13 lat. K. nigdy nie daje za wygraną. Wpada na pomysł który ma pójść w pięty jej wrogom. Nakręci z nową przyjaciółką Marysią film, który zdobędzie na Youtube milionową widownię i sprawi że będzie sławna. Czyje wtedy będzie na wierzchu? Wszystko idzie dobrze - jest sprzęt, są pomysły, wydaje się że nawet istnieje scenariusz, czasem jednak zdarza się coś czego nie przewidzieli najwięksi filozofowie… [Wydawnictwo Zwierciadło, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytu oryginału: "My life as a gamer" 2015.
U góry okładki: Nowa rewelacyjna seria.
Derek Fallon dostaje niebywałą szansę od losu - może uczestniczyć w testach najnowszej gry wideo! Jest przekonany, że świat wreszcie docenił jego talenty. Ale, jak to w jego życiu zwykle bywa, nic nie idzie zgodnie z planem, a w szkole też czeka go parę testów… [Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/P (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-III/P (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "My life as a coder" 2020.
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie! [Mamania, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jules / Carole Trébor ; przełożył Jakub Jedliński. - Warszawa : Polarny Lis, copyright 2016. - 428 stron, [1] karta tablic luzem ; 23 cm.
(U4)
Stanowi cz. 1 cyklu "U4". Cz 2 pt.: Koridwen, cz. 3 pt.: Yannis, cz. 4 pt.: Stéphane.
Przed katastrofą Jules uczył się w zwykłym paryskim gimnazjum. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Jego awatar, Spider Snake, to dzielny, silny i niezwykle inteligentny wojownik. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Espertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia w czasie, by uratować świat. Czy wiara w obietnicę Khronosa wystarczy, żeby przetrwać? Czy gimnazjalista stanie się wojownikiem? [Polarny Lis, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Stéphane / Vincent Villeminot. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl ; [Warszawa] : Polarny Lis, [2017]. - 1 płyta audio CD (8 godz. 48 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Czas trwania: 8 godz. 48 min.
Tytuł oryginału: "Stéphane".
Stanowi cz. 4 cyklu "U4". Cz. 1 pt.: Jules, cz 2 pt.: Koridwen, cz. 3 pt.: Yannis.
Czyta Magda Karel.
Nagranie w formacie mp3.
Stéphane, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii, jest Ekspertką w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Stéphane, córka słynnego wirusologa, jako jedyna z czworga bohaterów serii nie uwierzyła w te zapewnienia. Uważała, że jedynym sposobem na ocalenie jest szczepionka, której opracowanie lub odnalezienie zależy od zespołu jej ojca. Gwałtowna, bardzo inteligentna dziewczyna o białych włosach i męskim imieniu, w grze znana jako Lady Rottweiler, wcale nie wybierała się na spotkanie pod wieżą Zegarową. Jednak wskutek fatalnego zbiegu okoliczności musiała opuścić Lyon i wraz z innymi Ekspertami podążyć do stolicy Francji. Nie po to jednak, żeby cofnąć czas. Po to, by szukać ojca. I w końcu odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nauka i autorytet mogą być remedium na koniec świata. [Heraclon International, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. km-785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do IO : Rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi cz. 2 cyklu "5 sekund do IO". Cz. 1 pt.: 5 sekund do IO.
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego 5 sekund do Io. Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie - zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie? [www.azymut.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 14 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-YA (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia? [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : podręcznik farmera / [written by Alex Wiltshire ; tłumaczenie Anna Hikiert]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Egmont Polska, 2018. - 79 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Minecraft : guide to farming" 2018.
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów, zaś każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z Podręcznika farmera dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta. [Egmont Polska, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-793/794/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1851)
(Minecraft)
Zawiera: Grieferka / scenariusz Hope Larson ; rysunki Meredith Gran. Urodziny / scenariusz Kevin Panetta ; rysunki Savanna Ganucheau. Opowieść Creepera / scenariusz Ryan North ; rysunki Cheryl Young. Wiedźma i rozbójnik / scenariusz Rafer Roberts ; rysunki Ryan Maniulit. Opowieść świnki / scenariusz i rysunki Stephen McCranie. Nieznany ląd / scenariusz Ian Flynn ; rysunki Jenn St-Onge ; kolory Triona Farrell.
Tytuł oryginału: "Stories from the Overworld" 2019.
Od bloków do kadrów - Minecraft w wersji komiksowej! W tym tomie przeczytasz historie o wiedźmie i rozbójniku – zajadłych wrogach, którzy znajdują wspólny język – o bezdusznej grieferce, której przyszło zapłacić za swoje czyny, a także o śwince, której bardzo zależało, żeby zdobyć pewną marchewkę. Te ekscytujące historie przeniosą cię do uniwersum Minecrafta i ujawnią wiele jego tajemnic! Razem z postaciami eksploruj najodleglejsze najodleglejsze zakątki Świata Podstawowego! [Egmont Polska, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-II/K (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1851)
(Minecraft)
Zawiera: Grieferka / scenariusz Hope Larson ; rysunki Meredith Gran. Urodziny / scenariusz Kevin Panetta ; rysunki Savanna Ganucheau. Opowieść Creepera / scenariusz Ryan North ; rysunki Cheryl Young. Wiedźma i rozbójnik / scenariusz Rafer Roberts ; rysunki Ryan Maniulit. Opowieść świnki / scenariusz i rysunki Stephen McCranie. Nieznany ląd / scenariusz Ian Flynn ; rysunki Jenn St-Onge ; kolory Triona Farrell.
Tytuł oryginału: "Stories from the Overworld" 2019.
Od bloków do kadrów - Minecraft w wersji komiksowej! W tym tomie przeczytasz historie o wiedźmie i rozbójniku - zajadłych wrogach, którzy znajdują wspólny język - o bezdusznej grieferce, której przyszło zapłacić za swoje czyny, a także o śwince, której bardzo zależało, żeby zdobyć pewną marchewkę. Te ekscytujące historie przeniosą cię do uniwersum Minecrafta i ujawnią wiele jego tajemnic! Razem z postaciami eksploruj najodleglejsze najodleglejsze zakątki Świata Podstawowego! [Egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 251-[263]. Indeksy.
R. I. MEDIA I ICH KONTEKSTY - O WARSZTACIE BADAŃ INTERMEDIALNYCH: 1. Medium - przyjęta perspektywa ; 2. Intermedialność ; 3. Gry cyfrowe jako post-media? ; 4. Remediacja - proces definiujący media ; 5. Relacje intermedialne a kategoria wpływu ; 6. Konteksty intermedialności: Intertekstualność, intersemityczność, komparatystyka ; Pomiędzy mediami, pomiędzy tekstami ; Derywacja poprzez transformację ; Paratekstualność jako intermedialna kontaminacja ; 7. Ostateczny kształt typologii intermedialnej ; R. II. LUDYCZNOŚĆ I LITERACKOŚĆ: 1. W stronę (niemożliwej) definicji gier ; 2. Właściwości medialne gier cyfrowych ; 3. Od teorii cybertekstu do architektury narracyjnej ; 4. Niewspółmierność literatury i gier cyfrowych ; R. III. CZYTANIE GIER?: 1. Teksty poboczne: Tekstualna konstrukcja Tyranny ; Fokalizacja z perspektywy protagonistów ; Encyklopedie wewnątrz gry ; Rekonstrukcja tekstualnych światów ; 2. Między czytaniem a graniem ; 3. Czytanie Stellaris ; 4. Procesualna literackość gier ; R. IV. LITERACKIE PŁASZCZYZNY GIER CYFROWYCH: 1. Techniczny wymiar literackości - ujęcie teoretyczne ; 2. Reprezentacje oraz symulacje literackich obiektów ; 3. Literackie artefakty wplecione w interfejs gry: Literacka rama ; Powiązanie graficznego interfejsu z diegezą gry ; Literacka medialność jako składnik historycznego dyskursu: Valiant Hearts - piśmiennicze źródła historycznej narracji ; Historycyzacja” przyszłości ; Intermedialna metafora ; 4. Techniczne aspekty literackości w grach ; 5. Parateksty gier cyfrowych - odbiór gry a paratekstualne funkcje i procesy: Funkcja narracyjna ; Funkcja medialna ; Funkcja ekonomiczna ; Arcydzieło grozy ; Od paratekstów do interfejsów ; Podwójna logika para tekstualności ; Paratekstualność gier w odniesieniu do koncepcji transmedialnych uniwersów: Wiedźmin Wiedźminowi nierówny - paratekstualizacja opowiadania Andrzeja Sapkowskiego w grze CD Projekt Red ; Redefinicja „transmedialnych narracji” ; 6. Wizje literackości w grach ; R. VI. INTERMEDIALNE ODNIESIENIA - GRY CYFROWE INSPIROWANE UTWORAMI LITERACKIMI: 1. Wirtualna architektura jako kontaminacja twórczości H.P. Lovecrafta ; 2. Intermedialna intruzja: przestrzeń ewokacyjna w The Legend of Zelda: Skyward Sword: Scenografia raju ; „Starożytna Cysterna” ; Ruch po intermedialnej nici ; 3. Sofokles „wpisany” w cyfrowy program: Ludyczne słowa ; Nauka poprzez cierpienie ; 4. Cybertekstualność gry Bałwochwał jako ewokacja prozy Brunona Schulza: Bałwochwał jako cybertekst ; Kreacja rzeczywistości w prozie Brunona Schulza ; Światy możliwe w grze cyfrowej ; 5. Intermedialne derywacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Proza Polska)
Poprzednie wydanie książki po tytułem: Zrób mi jakąś krzywdę czyli Wszystkie gry video są o miłości.
"Zrób mi jakąś krzywdę" to przede wszystkim romans - historia dwudziestopięcioletniego Dawida i piętnastoletniej Kaśki, którzy pewnego letniego dnia wyruszają w szaloną podróż po Polsce. Na swojej drodze spotkają zarówno dresiarzy, jak i bogate emerytki, świadków Jehowy, a także aktorów porno oraz pewnego chorego psychicznie prywatnego detektywa. Podczas tej dziwacznej wyprawy oboje zostaną skonfrontowani z podstawowymi pytaniami o miłość, przyjaźń i dorosłość. [Świat Książki, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej