Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(100)
Forma i typ
Książki
(95)
Proza
(43)
Poradniki i przewodniki
(17)
Komiksy i książki obrazkowe
(16)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(163)
wypożyczone
(63)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(17)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(50)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(5)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(9)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(8)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(8)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(7)
Filia 9 (Czackiego 5)
(7)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(9)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(16)
Filia 15 (Lwowska 60)
(7)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(11)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(15)
Filia 20 (Solarza 9a)
(10)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Figus Valentina
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Burlinson James
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Tive nights at Freddy's. Fazbear frights
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślewicz Tomasz
(1)
Clark Brenda
(1)
Cooper Elley
(1)
Cordeiro Jacob
(1)
Cordner Theo
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Dąbrowska Katarzyna (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Język
polski
(98)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(44)
Młodzież
(39)
14-17 lat
(30)
Dzieci
(27)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(10)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Kobieta
(5261)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Gry komputerowe
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2128)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Sekrety rodzinne
(796)
Policjanci
(794)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(668)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Jumanji
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(4)
Polska
(3)
Tokio (Japonia)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(27)
Fantastyka
(18)
Poradnik
(17)
Science fiction
(15)
Komiks
(13)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(6)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Antologia
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Kryminał
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(5)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Beginner's handbook" 2013.
Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz? Oficjalny "Poradnik dla początkujących" może ocalić ci życie. Dowiesz się. jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroje i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry - Jeba i Notcha, pomaga ci przetrwać pierwsze dni w "Minecrafcie".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-793/794 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13dz-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Tytuł oryginału: Minecraft.
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Tytuł oryginału: Minecraft.
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [Egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest... stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Tytuł oryginału: "Minecraft. Vol. 2." 2019.
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books.
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Witajcie ponownie w EverRealm – w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować. [www.azymut.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Tytuł oryginału: "Minecraft. Vol. 2." 2019.
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books.
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Witajcie ponownie w EverRealm - w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować. [Wydawnictwo Egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-II/K (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Ralph Demolka w Internecie / reżyseria Rich Moore, Phil Johnston ; scenariusz Pamela Ribon, Phil Johnston ; Disney. - Warszawa : Galapagos, [2019]. - 1 dysk optyczny (DVD) (108 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Tytuł oryginału: "Ralph Breaks the Internet".
Oryginalny film wyprodukowano w 2018 r.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Zdjęcia Nathan Warner ; muzyka Nathan Warner.
Obsada w polskim dubbingu: Olaf Lubaszenko, Jolanta Fraszyńska, Katarzyna Dąbrowska
DVD-Video.
Obraz: kolor 16:9, dźwięk: Dolby Digital.
Ścieżka dźwiękowa w języku angielskim, polski dubbing, lektor fiński, szwedzki. Napisy polksie, fińskie, szwedzkie, angielskie dla niesłyszących.
Walt Disney Animation Studios przedstawia przezabawną przygodę „Ralph Demolka w Internecie”. Ralph i jego równie osobliwa koleżanka Wandelopa von Cuks ryzykują wszystko, przemierzając Internet w poszukiwaniu części zamiennej niezbędnej, by ocalić grę dziewczyny. Kiedy Wandelopę zaczyna pociągać nowy, ekscytujący świat, Ralph zdaje sobie sprawę, że może stracić jedyną przyjaciółkę. [Galapagos, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Filmy-540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Awantura w salonie gier / Brandon Mull ; przełożył Rafał Lisowski. - Wydanie II. - Warszawa : Wilga, 2022. - 460, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wojna cukierkowa / Brandon Mull ; [2])
Tytuł oryginału: "Arcade catastrophe" 2012.
Stanowi cz. 2 cyklu "Wojna cukierkowa". Cz. 1 pt.: Wojna cukierkowa, cz. 3 pt.: Misja w lunaparku.
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Jego właścicielem okazuje się... brat Belindy, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi. Jakby tego było mało, w tajemniczych okolicznościach znikają Mozag i John Dart. Czy młodym przyjaciołom uda się odnaleźć zaginionych, zdobyć zaufanie White'a, a potem pokrzyżować mu plany? [Wilga, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-III/F (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wojna cukierkowa / Brandon Mull ; [2])
Tytuł oryginału: "Arcade catastrophe" 2012.
Stanowi cz. 2 cyklu "Wojna cukierkowa". Cz. 1 pt.: Wojna cukierkowa, cz. 3 pt.: Misja w lunaparku.
Mozag i John Dart znikają w bardzo tajemniczych okolicznościach. Gdy Nate i jego przyjaciele zostają poproszeni o pomoc w śledztwie, odkrywają, że w nowo otwartym salonie gier w Walnut Hills dzieje się coś podejrzanego. Co gorsza, jego właścicielem okazuje się brat Belindy White, Jonas, równie podły i bezwzględny czarodziej. Czy on także uknuł nikczemną intrygę, by zniszczyć świat? Dzieciaki odwiedzające salon gier gorączkowo starają się zdobyć magiczne stemple. Podobno pieczątki są warte swojej niebotycznej ceny, ale nikt nie wie, co dają zwycięzcom. Nate, Summer, Trevor i Gołąb stają przed niełatwym zadaniem: żeby uwolnić przyjaciół i ocalić świat, muszą zdobyć zaufanie Jonasa, wypełniając jego polecenia, a jednocześnie udaremnić jego plany. Wyzwanie okaże się trudniejsze, niż sądzili. [Wilga, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [305]-349. Indeks.
Socjolog pod Kopułą Gromu, czyli kilka uwag wprowadzających ; Alkohol w świecie postapokaliptycznym ; Teologia bonby atomowej ; Zwierzęta i ludzie po apokalipsie ; Seksualność postapo ; Kobiety po apokalipsie ; O postapokaliptycznym duchu praw ; Objawienia kultury masowej ; Lista polskich stron fanów postapokalipsy.
Nowatorska analiza tekstów kultury popularnej (powieści, opowiadań, filmów, komiksów itd.), które przedstawiają świat po zagładzie niszczącej cywilizację. Po przebadaniu ponad pół tysiąca dzieł Autor pokazuje, co mówią nam one o nowoczesnym społeczeństwie. W popularnych utworach dostrzega wyparte strachy i lęki, figury obcego, formy dominacji i represji, do których świadomie nikt nie chciałby się przyznać. [Wydaw. Naukowe Scholar, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych : kompendium producenta / Rafał Nowocień. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 200 stron : ilustracje ; 21 cm.
Publikacja ukazała się w 2019 roku.
Indeks.
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych. Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej. Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji. Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację. Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania zespołem i nadzorowania jego prac. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów. Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży! [Helion, 2019]
Cz. 1. FAZA PREPRODUKCYJNA: 1. Koncepcja gry, 2. Dokumentacja gry, 3. Dokument techniczny gry (GTD), 4. Dokument poziomów gry, 5. Inne dokumenty ; Cz. 2. FAZA PRODUKCYJNA: 6. Pierwsza wersja gry - Minimum Viable, 7. Vertical Slice, 8. Beta build ; Cz. 3. FAZA POPRODUKCYJNA: 9. Release candidate (RC), 10. Publikacja gry, 11. Wsparcie poprodukcyjne gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracja stron od prawej do lewej.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi. Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych. W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów - żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią - tajemniczy Sensui Izuru. Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3! [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV D/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tokyo Toy Box. T. 2 / Ume - Takahiro Ozawa, Asako Seo ; [tłumaczenie Paulina Ślusarczyk]. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2012. - [2], 227, [4] strony : ilustracje ; 19 cm.
Numeracja stron od prawej do lewej.
Na książce także pseudonim zbiorowy autorów: Ume.
Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier komputerowych Studio G3. Prace nad wydaniem zagranicznym gry "Samurai - Kitchen" idą pełną parą. Jednak tuż przed ukończeniem odkryty zostaje poważny bug, a wydawca stawia nieoczekiwany warunek. Dlaczego nigdy nic nie idzie gładko...?! Czy Tsukiyama wróci do Otemachi, by dalej gonić za karierą? Czy Taiyo uda się odzyskać wiarę w siebie? Uczucie łączące Taiyo i Tsukiyamę, pojedynek z odwiecznym wrogiem, Sensuiem to wszystko już w drugim tomie opowieści o pełnym akcji świecie gier! [Wydawnictwo Studio JG, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 2)
Tytuły oryginału: "Nedtelling", "Lähtölaskenta" 2015.
Stanowi cz. 2 cyklu "Kepler62".
Bądź częścią historii! Dołącz do kosmicznej przygody! Kepler62 - przygoda trwa. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni? Druga część wielokrotnie nagradzanej serii "Kepler62". Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. Książka wydana w ramach projektu Bliskie-dalekie sąsiedztwo. Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej "Kreatywna Europa". [www.azymut.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 3)
Tytuły oryginału: "Reisen", "Kirja3. Matka" 2015.
Stanowi cz. 3 cyklu "Kepler62".
W trzeciej części serii grupa nastolatków, wybrana do udziału w tajemniczej rządowej misji, jest gotowa do drogi. "Jesteście bohaterami" - stary generał żegna młodzież, która niedługo wyruszy w kosmos w poszukiwaniu nowych światów. Polecą trzema gwiezdnymi żaglowcami: Niñą, Pintą i Santa Maríą, nazwanymi tak, jak okręty Krzysztofa Kolumba. [www.lubimyczytac.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wirus / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; ilustracje Pasi Pitkänen ; przekład z języka fińskiego Iwona Kiuru. - Wydanie I. - Piaseczno : Widnokrąg, 2021. - 183, [10] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 5)
Tytuł oryginału: "Virus" 2016.
Stanowi cz. 5 cyklu "Kepler62".
Współfinansowanie: FILI - Finnish Literature Exchange, Unia Europejka (UE)
Po strasznych przeżyciach w wiosce Szeptaczy życie na planecie Kepler62 tylko pozornie wraca do normy. Joni na szczęście czuje się już lepiej, ale nie może wybaczyć sobie tego, co się stało. Ari pilnie strzeże swojego sekretu, a Marie znika na całe dnie i nikt nie wie, gdzie. Kiedy Ari i Marie znajdują tajemniczą wiadomość nadesłaną przez dziwną sondę, orientują się, że jedno z nich wie więcej od pozostałych… Prawda o tym, po co naprawdę zostali wysłani na tę wyprawę, okaże się straszniejsza od najgorszych koszmarów. Tymczasem idzie zima, a ON zaczyna się budzić… Piąta z sześciu części bestsellerowej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. Wiek: 9-11 lat. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 1)
Tytuły oryginału: "Invitasjonen" 2015.
Stanowi cz. 1 cyklu "Kepler62".
Ziemia ginie, ludziom grozi zagłada. Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową "Kepler62", która skrywa tajemnicę i obietnicę. Nikt jeszcze nie dotarł ostatniego poziomu, ale wszyscy domyślają się, że na zwycięzców czeka coś wielkiego... Bohaterowie książki, trzynastoletni Ari i jego młodszy brat Joni cudem zdobywają tę grę. Okazuje się, że to coś więcej niż tylko gra, to zaproszenie, które - o ile je zaakceptują - odmieni ich życie i będzie początkiem wielkiej przygody. Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku? Pierwsza z sześciu części wielokrotnie nagradzanej serii "Kepler62". Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że nie da się od tej historii oderwać. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Grażyna Penkowsk, Media dobre, czy złe - wprowadzenie do problematyki zagrożeń ze strony mediów ; Cz. I. DUALISTYCZNY CHARAKTER NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII: R. 1. Dorota Ciechanowska, Uczciwość akademicka studentów w dobie powszechnego dostępu do informacji ; R. 2. Ariel Wrona, Niejednoznaczny wydźwięk postępu - nowe media w edukacji a konsekwencje ich używania ; R. 3. Michalina Rutka, Dyskurs celebrytów i wykluczonych, czyli szanse i zagrożenia społeczne tkwiące w polskiej blogosferze ; Cz. II. EDUKACYJNY KONTEKST ZAGROŻEŃ ZE STRONY MEDIÓW: R. 4. Małgorzata Anna Karczmarzyk, Chaos wizualny w sieci. Analiza wizualno-werbalna wybranych, internetowych stron edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym ; R. 5. Jolanta Dyrda, Edukacja w erze Kultury 2.0 ; R. 6. Karina Daciuk, Negatywne oddziaływanie mediów na sferę emocjonalną dzieci ; Cz. 3. AMBIWALENTNY OBRAZ MEDIÓW W BADANIACH NAUKOWYCH: R. 7. Jolanta Wojciechowska, Media źródłem wiedzy, nie zawsze rzetelnej, studentów o HIV/AIDS ; R. 8. Patryk Zelek, Anna Skowrońska, Autoeksperyment - Tydzień bez Internetu i rozrywki komputerowej ; R. 9. Dorota Kuczewska, Gry komputerowe: powody i skutki problemu zacierania się granic między światem rzeczywistym i wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254 stron ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Na okładce: Mogłem przegrać całe życie.
Autor "Komputerowego ćpuna" nie jest psychologiem. Jest praktykiem. Młodym człowiekiem, dziennikarzem i uznanym modelarzem, który od piątego roku życia nałogowo grał w gry. I tak przez dwadzieścia lat... Aż się zorientował, że w ten sposób może przegrać swoje życie, dosłownie i w przenośni. Zaczął walczyć z uzależnieniem i wygrał, a nie była to łatwa droga. Dlatego swoim doświadczeniem dzieli się z innymi, aby poszli już przetartym szlakiem. Mówi graczom, jak sprawdzić, czy ich granie to jeszcze pasja, czy już uzależnienie. Pomaga ich bliskim zrozumieć, czym są gry komputerowe i dlaczego tak wciągają. A przede wszystkim radzi, jak wyjść z nałogu przy wsparciu najbliższych. [Muza, 2015]
Młodym ludziom zdarza się zapaść w grę wideo głębiej, niż doradzałby to zdrowy rozsądek. Kiedy nasze życie staje się pasmem przeprowadzek od jednego wirtualnego świat do drugiego, mamy prawdziwy problem. Osobą uzależnioną od gier był sam autor, który teraz chce pomóc innym "komputerowym ćpunom". Szymon Radzewicz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103359 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Wydanie 1. (dodruk). - Warszawa : Muza, 2017. - 254, [2] strony ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Na okładce: Mogłem przegrać całe życie.
Autor "Komputerowego ćpuna" nie jest psychologiem. Jest praktykiem. Młodym człowiekiem, dziennikarzem i uznanym modelarzem, który od piątego roku życia nałogowo grał w gry. I tak przez dwadzieścia lat... Aż się zorientował, że w ten sposób może przegrać swoje życie, dosłownie i w przenośni. Zaczął walczyć z uzależnieniem i wygrał, a nie była to łatwa droga. Dlatego swoim doświadczeniem dzieli się z innymi, aby poszli już przetartym szlakiem. Mówi graczom, jak sprawdzić, czy ich granie to jeszcze pasja, czy już uzależnienie. Pomaga ich bliskim zrozumieć, czym są gry komputerowe i dlaczego tak wciągają. A przede wszystkim radzi, jak wyjść z nałogu przy wsparciu najbliższych. [Muza, 2015]
Młodym ludziom zdarza się zapaść w grę wideo głębiej, niż doradzałby to zdrowy rozsądek. Kiedy nasze życie staje się pasmem przeprowadzek od jednego wirtualnego świat do drugiego, mamy prawdziwy problem. Osobą uzależnioną od gier był sam autor, który teraz chce pomóc innym "komputerowym ćpunom". [Szymon Radzewicz].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-793/794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej