Producenci gier komputerowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Autor
Nowocień Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(19196)
6-8 lat
(11625)
0-5 lat
(9593)
9-13 lat
(8325)
Młodzież
(4055)
Producenci gier komputerowych
(-)
14-17 lat
(3158)
Szkoły wyższe
(1073)
Szkoły podstawowe
(566)
Rodzice
(489)
Szkoły średnie
(362)
Lekarze
(295)
Poziom podstawowy
(208)
Szkoły ponadgimnazjalne
(195)
Nauczyciele
(164)
Dorośli
(136)
18+
(127)
Niewidomi
(125)
Studenci
(121)
Poziom średniozaawansowany
(105)
Prawnicy
(105)
A2 (poziom biegłości językowej)
(96)
Menedżerowie
(96)
B2 (poziom biegłości językowej)
(87)
Przedsiębiorcy
(83)
B1 (poziom biegłości językowej)
(81)
A1 (poziom biegłości językowej)
(77)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(74)
Szkoły muzyczne I stopnia
(59)
Logopedzi
(58)
Psycholodzy
(58)
Gimnazja
(55)
Licea
(55)
Pedagodzy
(47)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 1.
(41)
Pracownicy naukowi
(40)
Dziewczęta
(38)
Psychoterapeuci
(36)
Adwokaci
(35)
Programiści
(35)
Szkoły zawodowe
(33)
Urzędnicy
(33)
Księgowi
(32)
Radcy prawni
(31)
Sędziowie
(31)
Technikum
(31)
Terapeuci zajęciowi
(29)
Klasa 2.
(28)
Lekarze rodzinni
(28)
Pracodawcy
(28)
Szkoły ponadpodstawowe
(27)
Kobieta
(26)
Bibliotekarze
(24)
Klasa 3.
(24)
Klasa 7.
(23)
Pediatrzy
(23)
C1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Inżynierowie
(22)
Klasa 8.
(21)
Poziom niższy średniozaawansowany
(21)
Ratownicy medyczni
(21)
Klasa 4.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(20)
Poziom zaawansowany
(20)
Aplikanci
(19)
Doradcy podatkowi
(19)
Przedszkola
(19)
Chorzy
(18)
Psychiatrzy
(18)
Inżynierowie budownictwa
(17)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Terapeuci
(17)
Uczniowie
(17)
Cudzoziemcy
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(16)
Niedowidzący
(16)
A1 poziom biegłości językowej
(15)
Klasa 5.
(15)
Pielęgniarki
(15)
Prokuratorzy
(15)
Dietetycy i żywieniowcy
(14)
Dziennikarze
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom rozszerzony
(14)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Szkoły artystyczne
(14)
Szkoły muzyczne II stopnia
(14)
8-9 lat
(13)
Chirurdzy
(13)
Chłopcy
(13)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(13)
Klasa 6.
(13)
Położne
(13)
Ekonomiści
(12)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(12)
Klasa 4
(12)
Policjanci
(12)
Szkoły policealne
(12)
9-13
(11)
Architekci
(11)
Temat
Gry komputerowe
(1)
Produkcja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych : kompendium producenta / Rafał Nowocień. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 200 stron : ilustracje ; 21 cm.
Publikacja ukazała się w 2019 roku.
Indeks.
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych. Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej. Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji. Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację. Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania zespołem i nadzorowania jego prac. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów. Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży! [Helion, 2019]
Cz. 1. FAZA PREPRODUKCYJNA: 1. Koncepcja gry, 2. Dokumentacja gry, 3. Dokument techniczny gry (GTD), 4. Dokument poziomów gry, 5. Inne dokumenty ; Cz. 2. FAZA PRODUKCYJNA: 6. Pierwsza wersja gry - Minimum Viable, 7. Vertical Slice, 8. Beta build ; Cz. 3. FAZA POPRODUKCYJNA: 9. Release candidate (RC), 10. Publikacja gry, 11. Wsparcie poprodukcyjne gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej