Intermedialność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Żmuda Michał (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5242)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3683)
Intermedialność
(-)
Rodzina
(3661)
II wojna światowa (1939-1945)
(3059)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2550)
Relacje międzyludzkie
(2442)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2385)
Tajemnica
(2110)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1866)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1663)
Dziewczęta
(1552)
Żydzi
(1537)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1341)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1293)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1041)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(989)
Wsie
(988)
Ludzie a zwierzęta
(983)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(791)
Policjanci
(791)
Sekrety rodzinne
(787)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(728)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(653)
Muzyka
(647)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(626)
Topografia
(620)
Matki i córki
(614)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(583)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 251-[263]. Indeksy.
R. I. MEDIA I ICH KONTEKSTY - O WARSZTACIE BADAŃ INTERMEDIALNYCH: 1. Medium - przyjęta perspektywa ; 2. Intermedialność ; 3. Gry cyfrowe jako post-media? ; 4. Remediacja - proces definiujący media ; 5. Relacje intermedialne a kategoria wpływu ; 6. Konteksty intermedialności: Intertekstualność, intersemityczność, komparatystyka ; Pomiędzy mediami, pomiędzy tekstami ; Derywacja poprzez transformację ; Paratekstualność jako intermedialna kontaminacja ; 7. Ostateczny kształt typologii intermedialnej ; R. II. LUDYCZNOŚĆ I LITERACKOŚĆ: 1. W stronę (niemożliwej) definicji gier ; 2. Właściwości medialne gier cyfrowych ; 3. Od teorii cybertekstu do architektury narracyjnej ; 4. Niewspółmierność literatury i gier cyfrowych ; R. III. CZYTANIE GIER?: 1. Teksty poboczne: Tekstualna konstrukcja Tyranny ; Fokalizacja z perspektywy protagonistów ; Encyklopedie wewnątrz gry ; Rekonstrukcja tekstualnych światów ; 2. Między czytaniem a graniem ; 3. Czytanie Stellaris ; 4. Procesualna literackość gier ; R. IV. LITERACKIE PŁASZCZYZNY GIER CYFROWYCH: 1. Techniczny wymiar literackości - ujęcie teoretyczne ; 2. Reprezentacje oraz symulacje literackich obiektów ; 3. Literackie artefakty wplecione w interfejs gry: Literacka rama ; Powiązanie graficznego interfejsu z diegezą gry ; Literacka medialność jako składnik historycznego dyskursu: Valiant Hearts - piśmiennicze źródła historycznej narracji ; Historycyzacja” przyszłości ; Intermedialna metafora ; 4. Techniczne aspekty literackości w grach ; 5. Parateksty gier cyfrowych - odbiór gry a paratekstualne funkcje i procesy: Funkcja narracyjna ; Funkcja medialna ; Funkcja ekonomiczna ; Arcydzieło grozy ; Od paratekstów do interfejsów ; Podwójna logika para tekstualności ; Paratekstualność gier w odniesieniu do koncepcji transmedialnych uniwersów: Wiedźmin Wiedźminowi nierówny - paratekstualizacja opowiadania Andrzeja Sapkowskiego w grze CD Projekt Red ; Redefinicja „transmedialnych narracji” ; 6. Wizje literackości w grach ; R. VI. INTERMEDIALNE ODNIESIENIA - GRY CYFROWE INSPIROWANE UTWORAMI LITERACKIMI: 1. Wirtualna architektura jako kontaminacja twórczości H.P. Lovecrafta ; 2. Intermedialna intruzja: przestrzeń ewokacyjna w The Legend of Zelda: Skyward Sword: Scenografia raju ; „Starożytna Cysterna” ; Ruch po intermedialnej nici ; 3. Sofokles „wpisany” w cyfrowy program: Ludyczne słowa ; Nauka poprzez cierpienie ; 4. Cybertekstualność gry Bałwochwał jako ewokacja prozy Brunona Schulza: Bałwochwał jako cybertekst ; Kreacja rzeczywistości w prozie Brunona Schulza ; Światy możliwe w grze cyfrowej ; 5. Intermedialne derywacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110394 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej