Majchrzak-Lepczyk Justyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(787)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(641)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(598)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(518)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(503)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(462)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(460)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Popławska Anna (filolog)
(441)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(400)
Roberts Nora (1950- )
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(343)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(302)
Rzehak Wojciech (1967- )
(299)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(242)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
May Karol
(232)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(214)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Jakość
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [224]-229.
1. ZNACZENIE EUROLOGISTYKI WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE ŚWIATOWEJ: 1.1. Eurologistyka: geneza, istota, zadania, 1.2. Rola i zadania eurologistyki w rozwoju biznesu międzynarodowego, 1.3. Ważniejsze determinanty zarządzania strategicznego w eurologistyce ; 2. INFRASTRUKTURA EUROPEJSKA JAKO PODSTAWA WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ: 2.1. Zróżnicowanie rozwoju eurologistyki w państwach europejskich, 2.2. Zadania nowoczesnej infrastruktury europejskiej i przewozy ładunków, 2.3. Wielkość i struktura obrotów w handlu międzynarodowym ; 3. EUROPEJSKI ŁAŃCUCH DOSTAW: 3.1. Ekonomiczne uwarunkowania budowy i eksploatacji eurołańcuchów dostaw, 3.2. Wybrane charakterystyczne cechy eurołańcuchów, 3.3. Metody zarządzania eurotańcuchem ; 4. KONFIGUROWANIE SIECI LOGISTYCZNEJ: 4.1. Sieci gospodarcze a sieci logistyczne, 4.2. Centra logistyczne jako punkty modalne sieci eurologistycznej, 4.3. Gospodarka magazynowa w sieci eurologistycznej ; 5. ROLA EUROMARKETINGU W LOGISTYCZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA: 5.1. Ważniejsze cechy zachowań klientów europejskich, 5.2. Metody pomiaru poziomu obsługi klienta, 5.3. Kierunki zmian w euromarketingu w XXI w ; 6. MODEL EUROLOGISTYKI W WARUNKACH GLOBALIZACJI XXI W.: 6.1. Eurologistyka a turbulencje w gospodarowaniu zasobami, 6.2. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój eurologistyki, 6.3. Zasady modelowania eurologistyki w nowej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wpłynęła do biblioteki w 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA: 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta, 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa, 1.3. Obszary kreowania wartości ; 2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA: 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości, 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością, 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii, 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo, 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta ; 3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA: 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie, 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia, 3.3. Cechy produktu kreatywnego, 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie ; 4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW: 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study, 4.2. Charakterystyka badanych, 4.3. Hipotezy i pytania badawcze, 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej