Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(41)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Machura Witold
(15)
Sobczak Jacek (1946- )
(8)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Rzanna-Szczepaniak Ewa (1964- )
(2)
Adamek-Świechowska Adrianna
(1)
Adamski Andrzej (ksiądz)
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Białek Monika
(1)
Bieczyński Mateusz Maria
(1)
Bielawski Piotr
(1)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(1)
Bonisławska Elwira Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Gębalska Anna
(1)
Jurzysta Marcin
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Konopacka Sylwia
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Kuniczuk-Trzcinowicz Agnieszka
(1)
Laskowska Małgorzata (religia)
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Natzke-Kruszyński Rafał
(1)
Ostrowski Andrzej (1949- )
(1)
Otręba Kinga
(1)
Pioruńska Magdalena
(1)
Rzanna Ewa (1974- )
(1)
Sieczkowski Jarosław
(1)
Szarszewski Piotr
(1)
Taczkowska-Olszewska Joanna
(1)
Tylec Grzegorz
(1)
Wiśniewska Paulina Maria
(1)
Wyżykowska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(41)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Środki masowego przekazu
(18)
Internet
(8)
Reklama
(8)
Dziennikarze
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Polityka
(5)
Public relations
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Politycy
(3)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(3)
Wolność słowa
(3)
AIESEC
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Muzyka polska
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sztuka
(2)
Telewizja publiczna
(2)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Alexy, Robert (1945- )
(1)
Apel, Karl-Otto (1922- )
(1)
Apple Inc
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bułhakow, Michaił (1891-1940)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Empatia
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Feminizm
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Hare Kryszna
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Humor
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instytut Wiedzy o Tożsamości "Misja Czaitanii"
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jaruzelski, Wojciech (1923-2014)
(1)
Kabaret polski
(1)
Kara śmierci
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt etniczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrkultura
(1)
Kościół greckokatolicki
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Pedofilia
(1)
Plagiat
(1)
Plakat
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Przestępcy
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rada Etyki Mediów
(1)
Rawls, John (1921-2002)
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Subkultura
(1)
Temat: dzieło
Dziennik Zachodni (czasop.)
(1)
Gazeta Śląska
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
1901-
(9)
2001-0
(8)
1989-
(6)
1801-
(2)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Jugosławia
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(5)
Antologie
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Komedia romantyczna (film)
(1)
Literatura polska
(1)
Piosenka polska
(1)
Poezja polska
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka polska
(1)
Punk rock
(1)
Reportaż radiowy
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 5)
Na 4 s. okł. ISBN błędnie zapisany: 839294174-8.
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Etyczny aspekt wolności wypowiedzi w świetle praktyki Sądu Najwyższego ; Czy w demokracji media są wolne? Współczesne "formy" cenzury ; Polski dziennikarz- niezależny altruista? ; Masowe czy społeczne? Kościół katolicki i Rosyjska Cerkiew Prawosławna wobec współczesnych środków przkazu ; RP 2010. O niewydolności państwa polskiego w związku z nieumiejętną i nieskuteczną komunikacją z obywatelami ; Public relations w procesie kształtowania wizerunku instytucji publicznej ; Etyka demikracji liberalnej w koncepcji Johna Rawlsa. Zakres stosowalności ; Od Heraklesa do Dextera - wizerunek (anty)bohatera XXI w. przez pryzmat funkcjonowania nowych mediów ; Odpowiedzialność mediów za ludobójstwo na przykładzie orzeczenia Międzynarodowego Trybunału Karnego ds. Zbrodni w Rwandzie w sprawie Nahimana, Barayagwiza, Ngeze ; Internetowa manipulacja ; O nieetycznych aspektach państwa opiekuńczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza WN Scriptorium Media)
Echa ideologii (anty)feministycznej we współczesnej polszczyźnie ; Sztuka a rozrywka. O pozornym dualizmie pojęciowym z punktu widzenia nauk o sztuce, filozofii i prawa ; Komedia romantyczna jako gatunek filmowy ; Czy możliwa jest twórcza zmiana w promocji muzyki? ; Obraz "kultury" w praktyce działalności samorządu terytorialnego (na podstawie materiałów ze strony internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98467 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Świat norm a codzienność / pod red. Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2010. - 181 s. : il., faks., wykr. ; 24 cm.
(Etyka w Mediach ; vol. 7)
Bibliogr. przy wybranych pracach.
Psychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej ; Europejskie prawo i bezprawie na przykładzie reklamy wyrobów tytoniowych ; Wizerunek urzędnika administracji publicznej w mediach ; Agresja jako cecha języka polityków ; Obnażanie ciała pedagogicznego. Obraz nauczyciela w kinie polskim ; Ezo(teryczna) telewizja ; Telewizja Publiczna w Polsce w latach 2005-2009: między misją a polityką ; W poszukiwaniu idelanych wiadomości telewizyjnych ; Przykład nadużycia praw autorskich przez dziennik "Życie Warszawy" ; Połykać życie czy je degustować czyli rozważania nad współczesnym "mieć czy być".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wokół zagadnień normatywnych / pod red. Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM, 2010. - 141, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Etyka w Mediach ; vol. 3)
Bibliogr. i webogr. przy niektórych rozdz.
Założenia doktrynalne konstytucyjnego statusu jednostki w państwie. Aksjologia założeń Konstytucji RP ; Publikacja prasowa a naruszenie dóbr osobistych w demokratycznym państwie prawa ; Etyka polskiego polityka. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w mediach online pod koniec pierwszej dekady XXI w. ; Tekst sponsorowany jako odpowiedź na krytykę działania samorządu, zawartą w materiałach prasowych. Pole do wątpliwych etycznie działań w obszarze wolności słowa ; O zasadach etycznych i normach branżowych w działach Internet Public Relations... ; Reklama jako forma komunikowania rynkowego. Wokół podstaw zagadnienia ; Etyka polskiego urzędnika w świetle działalności politycznej ekip rządzących ; Prawa i obowiązki autora blogu w aspekcie prawa autorskiego i prasowego ; Znaczenie mediów w kształtowaniu postaw społecznych ; Człowiek żyje tak długo, jak długo trwa pamięć o nim... Wspomnienie o prof. Andrzeju Notkowskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika i Psychologia / Scriptorium)
Bibliogr. s. [103]-105.
Reklama ; Potrzeby psychiczne człowieka ; Osobowość klienta a reklama ; Emocje składnikiem przekazu reklamowego ; Oddziaływanie reklamy na klienta ; Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Scriptorium: Kultura)
Aneks zawiera wybrane teksty piosenek.
Bibliogr. s. [67]-71.
Punk a studia kulturowe ; Lata 1980-1989 ; Lata 1990-1999 ; Lata 2000-2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [95]-97.
I. OKRES KOMUNISTYCZNYCH RZĄDÓW W LATACH 1945-1990: Kształtowanie się koncepcji socjalistycznej Jugosławii w okresie II wojny światowej ; Wpływ osobowości Josipa Broz Tity na kształtowanie się totalitarnego reżimu ; Geneza rozpadu byłej Republiki Socjalistycznej Jugosławii. Modernizacja systemu politycznego po śmierci Josipa Broz Tito. II. PRZYCZYNY ROZBICIA JUGOSŁAWII: Przyczyny wewnętrzne: Nacjonalizm serbski, Motywy separatystyczne Słoweńców i Chorwatów, Kryzys ideologii jugosłowiańskiej ; Przyczyny zewnętrzne: Rola sąsiadów Jugosławii w nakłanianiu do sukcesji, RFN jako rzecznik separatyzmu Jugosławii na forum Wspólnoty Europejskiej, Stosunek USA do sytuacji w Jugosławii, Nieskuteczne wysiłki polityki francuksiej ; Rozbicie Jugosławii w świetle prawa międzynarodowego. III. SKUTKI ROZBICIA JUGOSŁAWII: Wojna w Jugosławii: Rola NATO w konflikcie, Zbrodnie wojenne i postanowienia Trybunału w Hadze ; Proces i skutki rozpadu Jugosławii: Konflikt chorwacko-serbski w latach 1990-1995, Dramat Bośni i Hercegowiny, Niepodległość Słowenii, Niepodległość Macedonii ; Problem Kosowa oraz nacjonalistyczne i imperialistyczne dążenia Serbii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Scriptorium: Kultura)
Bibliogr. s. 100-103.
Społeczno-polityczny kontekst rozwoju kultury muzycznej w Polsce 1944-1956 ; Tworzenie podstaw ideologicznych i organizacyjnych rozwoju kultury muzycznej ; W stronę realizmu socjalistycznego: problem formy i treści w muzyce ; Realizm socjalistyczny w muzyce: próba zdefiniowania metody twórczej ; Realizacja w praktyce muzycznej postanowień konferencji w Łagowie lubuskim: zagadnienie formalizmu w muzyce ; Kultura muzyczna w Polsce ludowej: zagadnienie stylu narodowego oraz rozwoju twórczości muzycznej ; Krytyka metody realizmu socjalistycznego w muzyce ; Kultura muzyczna w Polsce ludowej: podsumowanie i ocena okresu 1945-1955.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99207 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Scriptorium: Kultura)
Bibliogr. s. 155-179 s.
Przedmiot i cel badań ; Stan badań nad kulturą muzyczną w Polsce 1944-1956 ; Założenia metodologiczne ; Ustalenia terminologiczne ; Konstrukcja książki ; IDEOLOGICZNE PODSTAWY ROZWOJU KULTURY: Karola Marksa poglądy na kulturę ; Włodzimierz I. Lenin a kwestie roli i zadań kultury ; ZAŁOŻENIA POLITYKI KULTURALNEJ: Wszechstronny gospodarczy i kulturalny rozwój kraju ; Demokratyzacja kultury ; Ideologiczne funkcje inteligencji i konieczność współdziałania inteligencji z klasą robotniczą i partią w dziele budowy socjalizmu ; Jednostkowe uczestnictwo w kulturze ; Aktywna rola ideologii w przekształceniach społecznych i kulturalnych oraz w rozwoju sztuki ; Reinterpretacja i rewaloryzacja tradycji narodowej ; Klasowy charakter rewolucji kulturalnej ; Współtworzenie kultury przez masy robotniczo-chłopskie ; Społeczno-wychowawcza funkcja sztuki ; Poznawczo-ideologiczne funkcje sztuki ; Realizm socjalistyczny ; Współpraca z ZSRR w zakresie kultury ; POLITYKA KULTURALNA A RZECZYWISTOŚĆ MUZYCZNA: Planowanie rozwoju kultury ; Realizacja polityki kulturalnej przez państwo ; Mecenat państwowy twórczości artystycznej: Ministerstwo Kultury i Sztuki ; Działalność Polskiego Radia ; Czasopisma muzyczne: ä Ruch Muzycznyö ; äMuzykaö ; äKwartalnik Muzycznyö ; äStudia Muzykologiczneö ; äMateriały do Studiów i Dyskusjiö ; Egalitaryzm w korzystaniu z wartości i dóbr kultury ; Rozwój oświaty - jako warunek wszechstronnego uczestnictwa społeczeństwa w kulturze ; Współtworzenie kultury przez masy ; Twórcy w procesie przekształcenia świadomości społecznej: Metoda realizmu socjalistycznego w muzyce: Pieśń masowa ; Kantata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [109]-129.
Medialny obraz nowych ruchów religijnych ; Międzynarodowe Towarzystwo Świadomości Kryszny. Analiza przedstawionego w mediach materiału informacyjnego na rzecz tezy o szkodliwości wspólnoty ; Instytut Wiedzy o Tożsamości - Misja Czaitanii. Analiza przedstawionego w mediach materiału informacyjnego na rzecz tezy o destrukcyjnym charakterze grupy ; Medialny wizerunek nowych ruchów religijnych a działalność ośrodków antykultowych ; Implementacja antykultowego wizerunku nowych ruchów religijnych w świat mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95268 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. s. [119]-128.
I. DZIENNIKARSTWO JAKO DZIAŁALNOŚĆ ZAWODOWA: Formy działalności ; Uwarunkowania technologiczne - Prasa drukowana, Radio i telewizja, Internet ; Dostęp do zawodu. II. DZIENNIKARSTWO NA PRZYKŁADZIE MODELU FRANCUSKIEGO - REGULACJE PRAWNE: Ochrona dóbr osobistych: Autoryzacja, Zniesławienie, Sprostowanie i odpowiedź prasowa, Odpowiedzialność kaskadowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96328 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-050 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [615]-620.
"Proponowana literatura (wybór)" s. [621-627].
Moralność w polityce ; Język wypowiedzi polityka ; Ulubione tematy polskich polityków ; Cel działań polskiego polityka? - Korzyść własna, Władza sama w sobie, Awanturnictwo, Nepotyzm i korupcja, Kulisy tworzenia prawa ; Kondycja finansowa polskiego polityka ; Rekwizyty polskiego polityka ; Jak prezentuje się polski polityk? ; Medialny obraz wyborcy ; Oblicza polskiej biedy - analiza problemu w świetle działań polityków - Zadłużenie, Emerytury, Milionerzy ; Jednostka w starciu z polskimi instytucjami po roku 2005 - Bankowość i finanse, Wymiar sprawiedliwości, ZUS i NFZ ; "Beton w zarękawkach". Polski urzędnik a działalność polityczna ekip rządzących - Front walki, czyli z urzędnikami na wojnę, Odpowiedzialność urzędnika ; Podejście państwa do obywateli na podstawie wydarzeń roku 2007 ; Polski polityk w krzywym zwierciadle - Dowcip w obrazku, Dowcip słowem cięty, Dowcip mimochodem ; Czy polski polityk może stanowić pozytywny wzorzec osobowościowy dla Polaków?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Prawo)
Bibliogr. s. [141]-145.
POJĘCIE I FUNKCJE REKLAMY JAKO FORMY KOMUNIKACJI: Reklama w różnych ujęciach definicyjnych ; Cele i funkcje reklamy ; Rodzaje reklam ; Reklama, jako proces komunikacji: Pojęcie komunikowania ; Komunikowanie werbalne i niewerbalne jako podstawowe formy komunikowania ; Elementy procesu komunikowania ; Typy i sposoby komunikowania ; Zarys historii reklamy ; REKLAMA ZEWNĘTRZNA: Podstawowe pojęcia związane z reklamą zewnętrzną ; Rodzaje reklamy zewnętrznej ; Aspekt prawny postępowania w dziedzinie reklamy zewnętrznej ; Początki reklamy zewnętrznej w Polsce ; PRAWA CZŁOWIEKA: Zarys ewolucji praw i wolności człowieka: Aspekt filozoficzny ; Aspekt normatywny ; Ogólna charakterystyka praw człowieka: Pojęcie prawa a wolność ; Klasyfikacje praw człowieka ; Prawa człowieka w wewnętrznym porządku prawnym w Polsce: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej ; Trybunał Konstytucyjny ; Rzecznik Praw Obywatelskich ; Podstawowe formy ochrony praw człowieka ; WOLNOŚĆ WYRAŻANIA OPINII - SWOBODA WYPOWIEDZI: Wolność słowa - zakres pojęciowy ; Wolność wypowiedzi zawarta w art. 10 Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności ; WOLNOŚĆ KONTROWERSYJNEGO OUTDOORU A PRAWA CZŁOWIEKA: Swoboda wyrażania myśli przez reklamę zewnętrzną i jej granice ; Kontrowersja sposobem na popularność - wybrane kampanie reklamowe ; Reklamy wykorzystujące tematykę religijną: Wpływ religii na kształtowanie się praw człowieka ; Prawo do wolności religii i przekonań ; Wybrane kampanie reklamowe godzące w tematykę religijną ; Erotyka w reklamie a granice seksualnej wolności: Powszechna Deklaracja Praw Seksualnych z 2002 roku ; Epatowanie seksualną wolnością - kampania marki Sisley ; Dolce & Gabbana - "promocyjna" scena gwałtu ; United Colors of Benetton - ukryte prawa człowieka w reklamie ; OPINIA SPOŁECZEŃSTWA A KONTROWERSJA W REKLAMIE: Kontrowersja w reklamie zewnętrznej a opinia społeczeństwa - wyniki przeprowadzonych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Misyjność mediów w perspektywie teologicznej ; W walce o pryncypia... Media w tworzeniu obrazu kultury wysokiej ; "Dajcie nam pieśni... Wychowujcie młodzież..." ; Publiczne dotowanie sztuki w debacie medialnej. Agenda Settings i Art-Funding-Controversy (1989) ; Jedność zawodowa polskich dziennikarzy na tle żurnalistów norweskich ; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a postulat apolityczności administracji publicznej - pułapka, wyzwanie czy szansa? (Uwagi wybrane) ; Format: nadawca publiczny ; Dziennikarskie prawo do informacji a tajemnice ustawowo chronione. Dostęp, wykorzystanie, odpowiedzialność ; Prawo reportera do fikcji ; Rola stand up'u we współczesnej informacji telewizyjnej ; Codzienność bez dziennikarzy? ; Kabaret w lokalnym wydaniu "Dziennika Zachodniego" ; Między "prawdą" a "Prawdą". Rola współczesnej polskiej prasy katolickiej ; Media wobec problemu bezdzietności wśród Polaków ; Dokąd zmierzają nowe media? Nowe zagrożenia, nowe szanse... ; Wizerunek ofiary w mediach elektronicznych. Analiza przypadku ; Efekty współczesnego modelu kształcenia dziennikarzy - uwag kilka ; Dzieje przestępstwa zniesławienia w prawie polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Scriptorium: Poltologia)
Bibliogr. s. 195-201. Indeks.
Wojciech Jaruzelski - Prezydent PRL i RP ; Lech Wałęsa - pierwszy prezydent III RP wybrany w wyborach powszechnych ; Dwie kadencje Aleksandra Kwaśniewskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Prawo)
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Akty prawne, orzecznictwo przy niektórych rozdz.
Dziennikarze a sądy ; Relacje z procesów sądowych a obowiązek powstrzymania się od formułowania opinii co do rozstrzygnięcia w postępowaniu sądowym przed wydaniem orzeczenia I instancji ; Sędzia jako bohater publikacji prasowej. Uwagi dotyczące granic krytyki prasowej osób piastujących urząd sędziego ; Organy wymiaru sprawiedliwości a media w świetle przepisów kodeksu postępowania cywilnego - wybrane problemy ; Ograniczenie swobody wypowiedzi z uwagi na ochronę wymiaru sprawiedliwości ; Przekaz audiowizualny z rozprawy sądowej ; (O)Sąd w pracy dziennikarza ; Standardy wolności słowa w odniesieniu do relacji prasowych z działań wymiaru sprawiedliwości w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka ; Dura lex sed lex - kilka refleksji na temat medialnych wizerunków władzy sądowniczej ; Rola i zadania Rady Etyki Mediów w procesie kształtowania się społecznego wizerunku organów wymiaru sprawiedliwości ; Sędziowie a dziennikarze obywatelscy. Kilka uwag teoretycznych na temat zjawiska dziennikarstwa obywatelskiego ; Obraz sądu w court-show "Sędzia Anna Maria Wesołowska".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98218 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
MODELE I SYSTEMY: Media publiczne - potencjalny fundament demokracji w Polsce ; Polski system mediów publicznych, jak to się stało? ; Ocena mediów publicznych w badaniach opinii publicznej po 1989 roku. Próba syntezy ; Przyszła rola mediów publicznych w kontekście tworzenia systemu medialnego ; Pozycja mediów publicznych we współczesnych systemach medialnych - wnioski dla Polski. MISJA: Obywatelska koncepcja mediów publicznych - perspektywa politologiczna ; Misja alternatywna ; Edukacja medialna zadaniem mediów publicznych ; Powinności misyjne Polskiego Radia SA w zakresie rozwoju techniki i usług w okresie 2005-2009. EKONOMIA I SOCJOLOGIA: Dziennikarze mediów publicznych wobec polityków w pierwszych latach III RP ; Zarządzanie mediami publicznymi w kryzysie zasilania abonamentowego ; Państwo narodowe - rozrywka - media publiczne, wzajemne relacje ; Sport jako nośnik oglądalności telewizyjnej we współczesnym systemie medialnym ; Przyszłość mediów publicznych w Polsce - najważniejsze wyzwania, problemy. PRAWO: Ochrona dóbr osobistych w przypadku ich naruszenia w publikacjach medialnych ; Miejsce własności intelektualnej w epokach prasy drukowanej i cyfrowej ; Obiektywizm w mediach publicznych. REGIONALIZM: Rola Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia Kielce SA i TVP 3 Kielce w budowaniu tożsamości regionu świętokrzyskiego ; Publiczne radio lokalne w integracji małych ojczyzn ; Sport w regionalnych spółkach polskiego radia ; Regionalne media publiczne w Polsce - przyczyny agonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96142 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej