Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(44)
Forma i typ
Książki
(40)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(34)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kahney Leander
(2)
Liker Jeffrey K
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Almarcha Sonia
(1)
Aranoa Fernando León de (1968- )
(1)
Bardem Javier (1969- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Birba Pau Esteve
(1)
Blumenthal Karen
(1)
Burchardt Stanisław
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Convis Gary L
(1)
Czermiński Alfred (1923-2011)
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ewing Jack
(1)
Franus Edward (1916-2009)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Haus Ber (1920- )
(1)
Hazlitt Henry (1894- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Iwanowska Anna
(1)
Izdebski Zygmunt
(1)
Jarugowa Alicja (1928- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kowal Edward
(1)
Krajewski Stefan
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Kłoczko Jan
(1)
Leskiewicz Zbigniew
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lucas Yvette
(1)
Makowska Marta
(1)
Malarczyk Jan (1931-1998)
(1)
Mickle Tripp
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Minc Bronisław (1913-2004)
(1)
Misiołek Andrzej
(1)
Montes Zeltia
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Nałęcz Joanna
(1)
Nickels William G
(1)
Nierzwicki Witold
(1)
Oung Kit
(1)
Rogalski Michał
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Semler Ricardo (1959- )
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Solo Manolo
(1)
Sommer Hanna
(1)
Strąkow Michał
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Szorc Zbigniew
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Tao Tian (1957- )
(1)
Tudrej Jerzy
(1)
Wakar Krzysztof
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Wu Chunbo (1962- )
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(9)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(40)
angielski
(1)
hiszpański
(1)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Przynależność kulturowa
Film hiszpański
(1)
Temat
Zarządzanie
(26)
Przedsiębiorstwo
(16)
Przemysł
(15)
Przedsiębiorcy
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Apple Inc
(5)
Innowacje
(5)
Przemysł komputerowy
(5)
Rozwój regionalny
(5)
Motywacja pracy
(4)
Produkcja
(4)
Etyka biznesu
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Polska
(3)
Praca
(3)
Przemysł rolno-spożywczy
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Turystyka
(3)
Wsie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dług publiczny
(2)
Ekonomia
(2)
Ekorozwój
(2)
Gospodarka
(2)
Informatycy
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Oświata
(2)
Partnerstwo lokalne
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemysł lotniczy
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek
(2)
Samorząd gminny
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Sukces
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Wielkie organizacje gospodarcze
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zakład pracy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Żywność
(2)
Agroturystyka
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bilans gospodarki narodowej
(1)
Bracia polscy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Ceny
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Cybernetyka
(1)
Cło
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dopłaty bezpośrednie dla rolników
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Działacze społeczni
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
ERP (informat.)
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia polityczna socjalizmu
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Finanse
(1)
Finansowanie
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Forfaiting
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka socjalistyczna
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
2001-
(5)
1901-
(3)
1901-2000
(2)
1945-
(2)
1989-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Zachodniopomorskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Chiny
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Małopolska
(1)
Niemcy
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręczniki akademickie
(2)
Reportaż
(2)
Audycje radiowe
(1)
Biografia
(1)
Biografie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Film fabularny
(1)
Komedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki brazylijskie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Historia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [229]-230.
CZ. I STRATEGIA: 1. Konieczność zmniejszenia zużycia energii ; 2. Pomiar wydajności ; 3. Działania wydajne energetycznie ; 4. Ramy programu zrównoważonej redukcji zużycia energii ; 5. Przeszkody we wdrażaniu i utrzymaniu programów redukcji zużycia energii ; CZ. II. NARZĘDZIA I TECHNIKI: 6. Powszechnie stosowane narzędzia i techniki ; 7. Rodzaje pakietów oszczędności energetycznej na rynku ; 8. Możliwości ograniczenia zużycia energii ; 9. Wybór i wartościowanie projektów ograniczenia zużycia energii ; 10. Wdrażanie projektów redukcji energii ; CZ. III. STRATY ENERGII MOŻLIWE DO UNIKNIĘCIA: 11. Robić to, co należy: od gaszenia pożarów do sprawności energetycznej ; 12. Robić tak, jak należy: unikanie najczęstszych błędów ; 13. Wybór konsultanta i wykonawcy do projektu ograniczenia zużycia energii ; CZ. IV. ZARZĄDZANIE: 14. Pozyskiwanie zaangażowania kierownictwa firmy ; 15. Mit idealnego menedżera energii ; 16. Włączanie energii do zarządzania ; 17. Utrzymanie oszczędności energii ; 18. Wykorzystanie danych do zarządzania energią ; 19. Polityka i cele zarządzania energią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-620 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111601 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-57706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jakość wyrobów maszynowych i jej ocena ; Zapewnienie jakości w procesach projektowania i konstruowania ; Zapewnienie jakości w procesach wytwarzania ; Procesy kontroli i nadzoru metrologicznego ; Zapewnienie jakości w procesach eksploatacji systemów wytwarzania ; Podstawy i zasady szczupłej produkcji ; Procesy i zarządzanie procesowe ; Normy serii EN/AS 9100 i ich wymagania ; Bezpieczeństwo w lotnictwie - elementy wybrane z wykorzystaniem zasady EASA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71058 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Pojęcie i definicja socjalistycznych stosunków
przemysłowych 2. Geneza i istota działalności eksperymentatorskiej
przedsiębiorstw w zakresie zarządzania 3. Opis i analiza zasad eksperymentu gospodarczego
"Ery" 4. Próba wnioskowania o stosunkach zewnętrznych
przedsiębiorstwa poprzez wydajność i nakłady na
pracę żywą 5. Uczestnictwo załogi we współzarządzaniu
przedsiębiorstwem 6. Fizyczne warunki pracy 7. Materialne warunki pracy w świetle formalnych zasad
eksperymentu 8. Materialne warunki pracy w świetle dokumentów
i opinii 9. Psychospołeczne warunki pracy wynikające
z bezpośrednich interakcji pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73528 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 330-349
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-63543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-42916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstw wielozakładowych / Ber Haus. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1975. - 346, [2] s., [1] k. tabl. złoż. : rys., tab., wykr. ; 22 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-50622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s.[223]-227. Indeks.
GOSPODAROWANIE POWIERZCHNIĄ ZIEMI I REKULTYWACJA TERENÓW ZDEGRADOWANYCH: Ekologiczne aspekty rolnictwa ; Gospodarka leśna ; Rekultywacja zdegradowanych terenów ; GOSPODARKA ODPADAMI: Podstawy prawne ; Zasady gospodarowania odpadami ; Klasyfikacja odpadów ; Odzysk i unieszkodliwianie odpadów ; Odpady komunalne ; Odpady przemysłowe ; Odpady niebezpieczne ; Składowiska odpadów ; Plany gospodarki odpadami ; OCHRONA PRZED HAŁASEM I WIBRACJAMI: Hałas i wibracje w środowisku oraz skutki ich oddziaływania ; Ochrona przed hałasem i wibracjami ; ODDZIAŁYWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA NA ŚRODOWISKO: Zarządzanie przedsiębiorstwem a problemy ekologiczne ; Oceny oddziaływania przedsiębiorstwa na środowisko ; ASPEKTY EKONOMICZNE W OCHRONIE ŚRODOWISKA: Instrumenty ekonomiczne w ochronie środowiska ; Modele ekonomiczne w zarządzaniu ekologicznym ; Finansowanie ochrony środowiska ; Rachunek ekonomiczny w ochronie środowiska w przedsiębiorstwie ; ELEMENTY ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania środowiskowego ; Aspekty środowiskowe w projektowaniu i rozwoju wyrobów ; Etykiety i deklaracje środowiskowe ; Ekomarketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-502/504 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89279 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia [161]-173. Indeksy.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, naukowców, badaczy, doktorantów.
R. I. Przedsiębiorstwa zaawansowane technologicznie: 1.Branże high-tech według różnych klasyfikacji ; 2. Specyfika przedsiębiorstw high-tech ; 3. Przedsiębiorstwa high-tech jako przedsiębiorstwa oparte na wiedzy i jako organizacje „uczące się” ; 4. Przedsiębiorstwa high-tech a wzrost gospodarczy ; 5. Kierunki badań nad przedsiębiorstwami high-tech ; R. II. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw: 1. Wczesne teoretyczne koncepcje internacjonalizacji przedsiębiorstw ; 2. Teorie neotechnologiczne ; 3. Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw ; 4. Modele etapowej internacjonalizacji ; 5. Podejście zasobowe ; 6. Podejście sieciowe ; 7. Podejście szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej ; 8. Modele oparte na wiedzy ; 9. Holistyczne podejście do internacjonalizacji ; 10. Podejścia alternatywne ; 11. Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw ; 12. Sposoby wejścia na rynki zagraniczne (instrumenty internacjonalizacji) ; 13. Strategie internacjonalizacji ; 14. Pomiar poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstw ; R. III. Wczesna i szybka internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech: 1. Definiowanie born globals (BGs) ; 2. Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (INVs) ; 3. Ewolucja kierunków badań nad firmami born globals oraz INVs ; 4. Współczesne kierunki badań nad INVs i BGs ; 5. Wybrane modele internacjonalizacji born global ; 6. Czynniki internacjonalizacji born global ; 7. Orientacja przedsiębiorcza a teoria internacjonalizacji – koncepcja międzynarodowej orientacji przedsiębiorczej ; ROZDZIAŁ 4. Innowacje a internacjonalizacja przedsiębiorstw: 1. Pojęcie i typy innowacji ; 2. Innowacyjność ; 3. Proces innowacyjny ; 4. Innowacyjne modele internacjonalizacji ; 5. Internacjonalizacja a innowacyjność ; 6. Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej ; R. V. Empiryczna analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw działających w branżach high-tech: 1. Założenia metodyczne badania ; 2. Znaczenie badania ; 3. Metodyka badania ; 4. Analiza internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw ; 5. Podsumowanie wyników badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego / Marta Makowska. - Wydanie II (wznowienie). - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-262.
R. I. Rola firm farmaceutycznych we współczesnym społeczeństwie i gospodarce: 1. Charakterystyka rynku farmaceutycznego w Polsce ; 2. Marketing firm farmaceutycznych ; 3. Socjologiczne aspekty marketingu farmaceutycznego: Medykalizacja i farmakologizacja społeczeństwa ; Samoleczenie ; Utrata zaufania pacjentów do lekarzy ; Pozytywne społeczne aspekty działania firm farmaceutycznych ; R.II. Etyka marketingu farmaceutycznego: 1. Koncepcja odpowiedzialności społecznej firm farmaceutycznych ; 2. Dylematy etyczne producentów leków ; 3. Konflikt interesów w relacji lekarza z przemysłem farmaceutycznym ; 4. Dotychczasowy stan wiedzy o etyce w relacjach lekarzy z przedstawicielami medycznymi ; R. III. Działania marketingowe firm farmaceutycznych w ujęciu teorii socjologicznych i psychologii społecznej: 1. Teoria wymiany społecznej: Teoria wymiany G.C. Homansa: Teoria wymiany P.M. Blau ; 2. Wywieranie wpływu na ludzi - koncepcje psychologii społecznej: Reguła wzajemności ; Reguła sympatii ; Reguła kontrastu ; Reguła autorytetu ; Reguła niedostępności ; Społeczny dowód słuszności ; Reguła konsekwencji ; Neurolingwistyczne programowanie (NLP) ; 3. Teorie a scenariusze rozmowy z lekarzem dla przedstawicieli medycznych ; R. IV. Oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego: 1. Uregulowania prawne ; 2. Uregulowania kodeksowe: Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej leków wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza: Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych Przemysłu Farmaceutycznego, Współpracy z Przedstawicielami Ochrony Zdrowia i Organizacjami Pacjentów ; Porównanie polskiego prawa oraz dobrowolnych kodeksów ; Kodeks Etyki Lekarskiej ; Karta Lekarza ; 3. Porównanie standardów prawnych i etycznych w Polsce z obowiązującymi w Stanach Zjednoczonych Ameryki oraz Unii Europejskiej ; 4. Przykłady naruszania zasad prawnych i etycznych ; R. V. Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego, punkt widzenia przedstawicieli medycznych. Wyniki badań: 1. Metodologia: Pytania badawcze ; Metoda badawcza ; Badana grupa ; 2. Wyniki badań: Specyfika pracy przedstawiciela medycznego: Wymagania wobec kandydatów na stanowisko reprezentanta ; Cztery główne funkcje przedstawiciela medycznego ; Spotkania cyklowe ; Zadania przedstawiciela ; Dyspozycyjność i trudności w pracy przedstawiciela medycznego ; Motywacja przedstawiciela medycznego ; Kontrola ; Specyfika pracy przedstawiciela medycznego – podsumowanie ; Infrastruktura etyczna firm farmaceutycznych ; Zasady pracy przedstawicieli medycznych ; Źródła wiedzy o prawidłowym zachowaniu ; Nadzór nad odpowiednim zachowaniem przedstawicieli ; Etyka w firmach innowacyjnych i w firmach generycznych ; Przykłady naruszenia zasad ; Infrastruktura etyczna firm farmaceutycznych – podsumowanie ; Budowanie relacji z lekarzami ; Pierwszy kontakt z lekarzem ; Przebieg standardowej wizyty w gabinecie lekarskim ; Długość wizyty ; Elementy manipulacji i wywierania wpływu podczas wizyty w gabinecie lekarskim ; Liczba przedstawicieli odwiedzających codziennie jednego lekarza ; Oficjalna zgoda na wizyty przedstawiciela medycznego w gabinecie lekarskim ; Umawianie się z lekarzami ; Motywy przyjmowania przedstawicieli medycznych przez lekarzy ; Wizyty w gabinetach prywatnych ; Obiektywizm przekazywanych informacji ; Standardy etyczne lekarzy w oczach reprezentantów ; Budowanie relacji z lekarzami – podsumowanie ; Działalność dobroczynna, edukacyjna i badawcza a narzędzia marketingowe ; Działalność dobroczynna ; Darowizny lekowe ; Gadżety, upominki i prezenty ; Darmowe próbki leków ; Białe soboty, białe niedziele ; Badania IV fazy ; Prezentacje, workshopy, eventy, minisympozja ; Konferencje, zjazdy i kongresy naukowe ; Artykuły sponsorowane ; Media kontra relacje lekarz - przedstawiciel medyczny ; Potrzeba nowych regulacji prawnych ; Działalność dobroczynna, edukacyjna i badawcza a narzędzia marketingowe – podsumowanie ; R. VI. Postrzeganie marketingu farmaceutycznego przez lekarzy. Wyniki badań ; 1. Metodologia: Pytania badawcze ; Metoda badawcza ; Badana grupa ; 2. Cechy społeczno-demograficzne respondentów ; 3. Wyniki badań: Stosunek lekarzy do spotkań z przedstawicielami medycznymi ; Powody, dla których lekarze nie przyjmują z reguły przedstawicieli medycznych ; Motywy przyjmowania przedstawicieli medycznych ; Długość trwania wizyty ; Liczba przedstawicieli odwiedzających lekarza ; Postrzeganie funkcji przedstawiciela medycznego przez lekarzy ; Analiza wypowiedzi lekarzy dostrzegających różnice pomiędzy przedstawicielami promującymi leki oryginalne oraz leki generyczne ; Główne funkcje przedstawiciela ; Główna funkcja przedstawiciela według lekarzy niedostrzegających różnic pomiędzy przedstawicielami promującymi leki oryginalne oraz leki generyczne ; Źródła informacji o lekach, z których korzystają lekarze ; Zaufanie lekarzy do informacji przekazywanych przez przedstawicieli medycznych ; Próbki leków - dostarczanie ich lekarzom oraz sposoby ich wykorzystywania przez medyków ; Poufność wypisywanych przez lekarzy recept ; Ocena etyki zawodowej przedstawicieli medycznych przez lekarzy ; Stosunek lekarzy do zakazu przyjmowania przedstawicieli medycznych w godzinach pracy ; Prezenty od przedstawicieli medycznych ; Współpraca lekarzy z firmami farmaceutycznymi w ciągu ostatnich 12 miesięcy ; Opinie lekarzy o marketingu firm farmaceutycznych ; Opinie lekarzy o marketingu firm farmaceutycznych - analiza czynnikowa ; Indeks rygoryzmu ; Indeks poziomu świadomości wywierania wpływu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113003 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6241 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-5946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prolog. Toyota jako wzór do naśladowania w ciężkich czasach ; Wstęp. Korzenie globalnego przywództwa Toyoty ; 1. Przywództwo w stylu Toyoty: podróż na całe życie ; 2. Rozwój osobisty: identyfikacja i rozwój liderów w gemba ; 3. Coaching i stymulowanie rozwoju innych ; 4. Codzienny proces "kaizen": ciągłe doskonalenie przywództwa z dołu do góry ; 5. "Hosbin kanri": koordynacja wizji, celów i planów ciągłego doskonalenia ; 6. Zasady przywództwa według Toyoty a transformacja Dana Corporation ; 7. Uczenie się od Toyoty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Huawei : leadership, culture, and connectivity / Tian Tao, David De Cremer, Wu Chunbo. - Los Angeles [i pozostałe] : SAGE Publications, 2017. - LIII, [1], 360 stron ; 25 cm.
This work is translated from the original Chinese edition [August 2015, second edition] (ISBN: 978-7-5086-5268-9).
Tekst w języku angielskim.
In 1987, a 44-year-old man founded a telecom equipment-trading firm in Shenzhen, China, with start-up capital of $5,000. In 29 years, it grew to become the largest telecoms company in the world. This book goes behind the scenes to explore the story of what Ren Zhengfei did differently, how the company he started reached the top spot, and why Huawei is known as a -collective- and not a private company. 14 years of meticulous research and 136 senior management and employee interviews reveal how Huawei's international business success lies in its ability to transform the intellectual elite into a band of soldiers with the same set of values and resolve, while at the same time preventing a culture of subservience. [SAGE Publications, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-K.ANG.-62 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej