Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(120)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(129)
wypożyczone
(19)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(76)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brand Alicja
(1)
Bucki Piotr
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(115)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(117)
Reklama
(19)
Rynek
(17)
Marketing
(16)
Popyt
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Ekonomia
(11)
Konkurencja
(11)
Inflacja
(10)
Mikroekonomia
(10)
Rynek pracy
(10)
Spożycie
(10)
Wzrost gospodarczy
(10)
Zachowanie
(10)
Bezrobocie
(8)
Dochód narodowy
(8)
Innowacje
(8)
Internet
(8)
Koszty
(8)
Globalizacja
(7)
Monopol
(7)
Produkt globalny
(7)
Ceny
(6)
Decyzje
(6)
Gospodarka
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Znak towarowy
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Kapitał
(5)
Kultura
(5)
Pieniądz
(5)
Podatek
(5)
Rynek finansowy
(5)
Badania marketingowe
(4)
Budżet państwowy
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Makroekonomia
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Nieuczciwa konkurencja
(4)
Postawy
(4)
Praca
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Turystyka
(4)
Ubóstwo
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Budżet
(3)
Cykl koniunkturalny
(3)
Dane osobowe
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Informatyzacja
(3)
Inwestycje
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona konsumenta
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Public relations
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Uczucia
(3)
Usługi
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zaufanie
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Żywność
(3)
Agresywność
(2)
Banki
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Bogactwo
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(2)
Dziecko
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomiści
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Informacja
(2)
Inicjatywa Trójmorza
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Dynów (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Dynów ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Pogórze Dynowskie
(1)
Pogórze Przemyskie
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San (dopływ Wisły ; dolina)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
120 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang. przy pracach.
Wprowadzenie (Małgorzata Dziura, Elżbieta Wolanin-Jarosz) ; I. KULTUROWE ASPEKTY KONSUMPCJONIZMU: FRANCISZEK M. ROSIŃSKI, Kultura konsumpcji w dawnym Izraelu ; WOJCIECH JÓZEF BURSZTA, Konsumowanie ego ; MAŁGORZATA DZIURA, Konsumpcyjne wzory polskiej gościnności ; II. SPOŁECZNE PRZEJAWY KONSUMERYZMU: BEATA JANECZKO, Centrum handlowe jako wiodąca przestrzeń społeczeństwa konsumpcyjnego ; EWA MARKOWSKA-GOS, Konsumeryzm a symptomy dezorganizacji rodziny współczesnej. Wybrane aspekty ; DOROTA KOŁODZIEJ, Dewaluacja wartości starości we współczesnym społeczeństwie konsumpcyjnym ; III. PRAWNO-EKONOMICZNY WYMIAR FUNKCJONOWANIA HOMO CONSUMENS: GRZEGORZ KOWALSKI, Sprawiedliwość społeczna wobec konsumpcjonizmu (zagadnienia konstytucyjne) ; JERZY NIKOŁAJEW, Organy ochrony prawnej konsumentów w Polsce ; ELŻBIETA WOLANIN-JAROSZ, Etnocentryzm konsumencki - przegląd wybranych badań w Polsce i na rynkach międzynarodowych ; PIOTR RUBAJ, Bezpieczeństwo socjalne i konsumpcja publiczna w warunkach międzynarodowej konkurencyjności gospodarek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [229]-234.
Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki ; Konsumpcja w Polsce ; Zachowania rynkowe konsumentów i ich uwarunkowania ; Konsumpcja produktów innowacyjnych ; Konsument we współczesnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-322.
UWARUNKOWANIA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA ZACHOWANIA KLIENTÓW: Rozdział 1 Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów: Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych - wprowadzenie ; ICT jako czynnik zmian gospodarczych - ujęcie makroekonomiczne ; Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach ; ICT jako czynnik zmian społecznych ; Wpływ ICT na zachowania konsumenta ; Rozdział 2 Teorie akceptacji technologii informacyjnych: Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych ; Sekwencyjne podejście van Dijka - między wykluczeniem a e-integracją ; Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne ; Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT) ; Rozdział 3 Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT: Uwarunkowania osobowościowe ; Style podejmowania decyzji zakupowych ; Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu ; WERYFIKACJA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW: Rozdział 4 Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych: Metody i techniki badań własnych ; Pytania i hipotezy badawcze ; Analiza własności stosowanych skal pomiarowych ; Rozdział 5 Wybór kanału zakupu przez konsumenta: Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego ; Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego ; Czynniki i sytuacje wyboru kanału - ujęcie modelowe ; Kanał fizyczny i wirtualny - substytucyjność i komplementarność ; Rozdział 6 Procesy zakupowe moderowane ICT - ujęcie jakościowe: Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy ; Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego ; Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych ; Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z Internetu ; Rozdział 7 Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi: Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego ; Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych ; Internetowe zakupy grzecznościowe ; Rozdział 8 Zakupy internetowe - ujęcie modelowe: Modele oparte na TAM ; Modele oparte na UTAUT/UTAUT2 ; Porównanie używanych modeli ścieżkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-305.
1. Konsumpcja i konsument we współczesnej gospodarce rynkowej ; 2. Zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych ; 3. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim ; 4. Czynniki kształtujące zachowania rynkowe konsumentów ; 5. Prawidłowości zachowań konsumentów ; 6. Typologia konsumentów - jej znaczenie poznawcze i praktyczne ; 7. Modele rynkowych zachowań konsumentów ; 8. Badanie zachowań konsumentów na rynku europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Reklama jako instrument komunikowania rynkowego 2. Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych 3. Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania. [Zysk i S-ka, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: "E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel".
Bibliogr. s.169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Cz. I WSTĘP: Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZ. II SCHEMATY KONSUMPCJI: Lojalność klienta ; Znajomość marki, wartość marki i rozmieszczenie marki ; Rynki Stabilne ; Dynamika rynku ; Cz. III WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; Jakość a satysfakcja konsumentów ; Cz. IV REAKCJA RYNKU: Reakcja konsumentów na ceny i promocje ; Ujęcie detaliczne ; Wpływ opinii ustnych ; Reakcja na działanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
CZĘŚĆ I. WSTĘP: R. 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI: R. 2. Lojalność klienta ; R. 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki ; R. 4. Rynki stabilne ; R. 5. Dynamika rynku ; CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: R. 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; R. 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; R.8. Jakość a satysfakcja konsumentów ; CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU: R. 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje ; R. 10. Ujęcie detaliczne ; R. 11. Wpływ opinii ustnych ; R. 12. Reakcja na działania reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-248. Indeks.
ZNACZENIE RZECZY: Atrakcyjne przedmioty działają lepiej ; Różne oblicze emocji i wzornictwa ; WZORNICTWO W PRAKTYCE: Projektowanie dla trzech poziomów percepcji: pierwotnego, behawioralnego i refleksyjnego ; Zabawa i gry ; Ludzie, miejsca i rzeczy ; Emocjonalne maszyny ; Przyszłość robotów.
Dobre wzornictwo jest dla nas dobre. Tak podejrzewaliśmy. Teraz, dzięki Normanowi, zdaliśmy sobie sprawę, że naprawdę jest dla nas dobre. - I.D. Magazine. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego tanie wino smakuje lepiej, jeśli pije się je w ładnych kieliszkach? Dlaczego sprzedaż Macintosha wzrosła, gdy Apple wprowadziła na rynek kolorowy komputer iMac? Nowe badania nad emocjami i percepcją pokazują, że atrakcyjne rzeczy naprawdę działają lepiej, co Donald Norman wyczerpująco przedstawia w swojej fascynującej książce. W "The Design of Everyday Things" Norman wyjaśnił, dlaczego produkty, których używamy, nie powinny wprowadzać w błąd, irytować i frustrować. Teraz tłumaczy, dlaczego muszą być też atrakcyjne, przyjemne i zabawne. [Wydaw. Arkady, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [185]-187.
TEORIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Zachowania konsumenta-pojecie i zakres ; Rodzaje zachowań ; Modele zachowań konsumentów: Modele strukturalne ; Modele sekwencyjne ; POTRZEBY JAKO PODSTAWA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Pojęcie potrzeb ; Źródła i mechanizmy powstawania potrzeb ; Cechy potrzeb ; Klasyfikacja potrzeb ; Hierarchia potrzeb ; Zaspokajenie potrzeb ; PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPU: Istota i zakres decyzji konsumenckich ; Rodzaje decyzji ; Uczestnicy procesu decyzji ; Fazy podejmowania decyzji zakupu ; Zachowania konsumentó po dokonaniu zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki psychologiczne: Motywy ; Emocje ; Osobowość ; Uczenie się ; Postrzeganie ; Postawy ; Etnocentryzm ; Ryzyko ; Czynniki personalno-demograficzne: Wiek ; Płeć ; Faza cyklu życia rodzinnego ; Wykształcenie ; Dochody ; Styl życia ; Uwarunkowania wewnętrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki społeczno-kulturowe: Rodzina ; Grupa społeczna ; Grupa odniesienia ; Liderzy opinii ; Kultura ; Czynniki ekonomiczne: Produkt ; Ceny ; Miejsce sprzedaży ; Reklama ; "Public relations" ; Uwarunkowania zewnetrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; ZNAJOMOŚĆ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW PODSTAWĄ FORMUŁOWANIA STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW: Uwagi ogólne ; Cechy nabywców jako podstawa segmentacji rynku ; Pozycjonowanie produktu a zachowanie konsumentów ; Zachowania nabywców a polityka rozwoju nowego produktu ; Oczekiwania nabywców w zakresie cen produktów ; Oczekiwania nabywców względem dystrybucji produktów ; Znaczenie zachowań nabywców dla tworzenia strategii komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [285]-293. Indeksy.
Post czy karnawał - w kręgu wartości absolutnych i utylitarnych ; Bezpieczeństwo - fundamentalna wartość świata konsumpcji ; Narkotyczna moc władzy ; W stronę konsumpcyjnej absolutyzacji wolności ; W poszukiwaniu miłości Poliamoria ; Seks i erotyzm - towar na sprzedaż: Cyberseks. Pornografia ; Wierność w konsumpcji ; Ciało absolut ; Starość - błogosławieństwo czy przekleństwo?: Starość w ujęciu historycznym. Starość a konsumpcjonizm ; Śmierć - wielka nieobecna w świecie konsumpcji ; Konsumpcyjna wizja sacrum ; Zamiast zakończenia (Przyjemność bez odpowiedzial).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczna gra sprzedaży ; 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 3. Dlaczego ludzie kupują? ; 4. Kreatywna sprzedaż ; 5. Umawiać więcej spotkań ; 6. Siła sugestii ; 7. Zamykanie sprzedaży ; 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [239]-244.
I. UWARUNKOWANIA OCHRONY: Ochrona konsumentów w nowym paradygmacie regulacyjno-nadzorczym rynków finansowych ; Ubezpieczenia grupowe z perspektywy konsumenta ; Rozwiązania konsumenckie w nowej ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej ; II. INSTYTUCJE KONSUMENCKIE: Rzecznik Ubezpieczonych w systemie ochrony praw konsumentów na rynku ubezpieczeniowym - bilans XX-lecia ; Klauzule abuzywne w polskim obrocie ubezpieczeniowym ; Opłaty likwidacyjne w ubezpieczeniach na życie z funduszem kapitałowym. Funkcje i przesłanki ; Pro-konsumencki wymiar działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego ; III. EUROPEJSKI KONTEKST OCHRONY KONSUMENTA: Ochrona konsumenta w agendzie Europejskiego Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. Kierunki zmian ; Konsument w ubezpieczeniach. Szczególne unormowanie w europejskiej regulacji umowy ubezpieczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1. Wprowadzenie ; 2. Psychologiczna gra sprzedaży ; 3. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 4. Dlaczego ludzie kupują? ; 5. Kreatywna sprzedaż ; 6. Umawiać więcej spotkań ; 7. Siła sugestii ; 8. Zamykanie sprzedaży ; 9. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej