Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(22)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(3)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(3)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Foster Richard N
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Fisk Peter
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Jońca Edmund
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Kotarba-Kańczugowska Marta
(1)
Kwiatkowski Grzegorz
(1)
Mach Maria
(1)
Mach Maria (tłumacz)
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miller Romana (1906-1983)
(1)
Nycz Małgorzata (informatyka)
(1)
Piekarski Jacek
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Radziewicz Julian
(1)
Walat Wojciech (1963- )
(1)
Warchoł Tomasz (pedagog)
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
Temat
Innowacje
(23)
Pedagogika
(9)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie
(7)
Metody nauczania
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bezrobocie
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Controlling
(2)
Ekorozwój
(2)
Emerytura
(2)
Gospodarka
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Klastry (ekonomia)
(2)
Konkurencja
(2)
Nauczyciele
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rynek pracy
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spożycie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Transfer technologii
(2)
Turystyka
(2)
Uczniowie
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Żywność ekologiczna
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alokacja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BRW
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dolina Lotnicza
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efekt cieplarniany
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Eksperyment
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Freinet, Celestin (1896-1966)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gaz ziemny
(1)
Geografia
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Górnictwo
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje ekologiczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Języki
(1)
Kadry
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kary i opłaty ekologiczne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Labortest
(1)
Lisiecki, Kazimierz (1902-1976)
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matematyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Metoda DEA
(1)
Metoda Delphi
(1)
Mieszkania
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
1989-
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Czechy
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Audycje radiowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Biologia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 83)
Bibliogr. s. 281-299.
Druga s. tyt. i spis treści także ang.
1. Skuteczność działalności biblioteki. 2. Zarządzanie zmianami w bibliotece. 3. Metody skutecznego zarządzania działalnością biblioteki. 4. Zainteresowania bibliotek zmianami w metodach zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr./pow.rzesz, A-Udost, A-Instr, A-Dyrekcja (4 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-373/378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-[199].
I. WYBRANE ZAGADNIENIA INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH W KLASACH POCZĄTKOWYCH: 1.1. Potrzeba zmian w pracy dydaktyczno-wychowawczej klas młodszych ; 1.2. Charakterystyczne cechy procesu nauczania i wychowania w klasach młodszych ; II. METODYKA PRACY NAUCZYCIELA W PROCESIE LEKCYJNYM: 2.1. Język polski ; 2.2. Matematyka ; 2.3. Środowisko społeczno-przyrodnicze w klasach młodszych ; III. DZIAŁALNOŚĆ WYCHOWAWCZA - WYBRANE ZAGADNIENIA ; IV. WSPÓŁPRACA NAUCZYCIELA Z RODZICAMI UCZNIÓW ; V. WSPÓŁDZIAŁANIE SZKOŁY ZE ŚRODOWISKIEM LOKALNYM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Innowacja na szczycie 2. Improwizować na starcie 3. Innowacja zaczyna się od oka 4. Doskonała burza mózgów 5. Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów 6. Prototyp jako stenogram innowacji 7. Zbudować cieplarnię 8. Oczekiwać nieoczekiwanego 9. Przeskakiwanie barier 10. Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku 11. Zero do sześćdziesięciu 12. Wychodzić poza linie 13. W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej 14. Żyć przyszłością 15. Wziąć zamach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej