Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Hales Colin F
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Agroturystyka
(4)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Turystyka
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencja Turystyczna Bieszczady Adventure
(1)
Antropogeografia
(1)
Controlling
(1)
Dojazd do szkoły
(1)
ECDL
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing-mix
(1)
Miasta
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieruchomości
(1)
Odpoczynek
(1)
Osiedle mieszkaniowe
(1)
Podatek od środków transportowych
(1)
Polacy za granicą
(1)
Portale internetowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Suburbanizacja
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy międzynarodowe
(1)
Technika komunalna
(1)
Telefonia internetowa
(1)
Tereny powojskowe
(1)
Transfer technologii
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Galicja
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Podhale
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Warszawa
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. Agencji Turystycznej Bieszczady Adventure i agroturystyki na terenie powiatów: jasielskiego (s. 94-106, 141-164), krośnieńskiego (s. 94-106), tarnobrzeskiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ukr.
Streszcz. ang. przy pracach.
Rola gminy w procesie stymulowania rozwoju przedsiębiorczości turystycznej ; Marketingowe formy wspierania przedsięwzięć turystycznych (na przykładzie Agencji Turystycznej Bieszczady Adventure) ; Możliwości wsparcia sektora turystyczno-rekreacyjnego na obszarach wiejskich województwa małopolskiego ze środków unijnych ; Strategični perspektivi rozvitku transkordonnogo spivrobitnictva u sferi turizmu ; Perspektivi rozvitku ekologičnogo turizmu na prirodoohoronnih teritoriâh ukrains'ko-pol's'kogo prikordonnâ ; Sučasni tendencii rozvitku sil's'kogo turizmu (agroturizmu) v zahidnomu regioni Ukraini ; Agroturystyka jako zielone przedsiębiorstwo na przykładzie wybranych gospodarstw z południowo-wschodniej Polski ; Rozwój agroturystyki w powiecie tarnobrzeskim ; Rozwój usług agroturystycznych jako przejaw aktywności zawodowej rolników w rejonie rozdrobnionego rolnictwa ; Potencjał produkcyjno-usługowy i efekty ekonomiczne działalności agroturystycznej w badanych gospodarstwach powiatu jasielskiego ; Perspektivi rozvitku skladovoi restorannogo biznesu ta inovacijnih form spivpraci u pidgotovci do provedennâ Evro 2012 ; Wpływ budowy zbiornika wodnego "Świnna Poręba" na procesy gospodarcze w gminie Mucharz ; Vikoristannâ rekreacijno-turističnih resursiv deržavnih lisovih gospodarstv na transkordonnih teritoriâh ; Turystyka kwalifkowana w Polsce południowo-wschodniej i jej wpływ na gospodarkę regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98475/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z seminarium, 21-23 września 2012 r., Myczkowce.
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
1. GEOGRAFIA LUDNOŚCI I OSADNICTWA: Emigracja Polaków do Chicago po zmianach ustrojowych w 1989 r. ; Polacy w Norwegii - wybrane cechy społeczno-demograficzne ; Procesy migracji w skupiskach ludności polskiej w okręgu Suczawa (Rumunia) po 1989 r. ; Narzędzie badania małych miast na przykładzie Skawiny ; Miejsce miast średnich w systemie osadniczym Polski ; Procesy suburbanizacji - rozwój czy regres terenów podmiejskich ; Tereny powojskowe w strukturze miasta. 2. GEOGRAFIA SPOŁECZNA: Prowadzone działania rehabilitacyjne wielkich osiedli mieszkaniowych w wybranych krajach europejskich ; Cienie i blaski rewitalizacji poznańskiej Śródki ; Społeczno-gospodarcze zmiany bielskiej starówki w Bielsku-Białej pod wpływem rewitalizacji ; Aktywność przestrzenna studentów krakowskich uczelni (na wybranych przykładach) ; Image, czyli wizerunek miast i regionów w geografii percepcji ; Potencał akademicki wybranych ośrodków Polski. 3. GEOGRAFIA KULTURY I POLITYCZNA: Inżynieria miejska w Galicji ; Etniczne uwarunkowania kształtowania się wielokulturowości pogranicza polsko-słowacko-ukraińskiego ; Możliwe interpretacje przestrzeni politycznej Podhala ; Prologomena do stosunków polsko-afgańskich. 4. GEOGRAFIA EKONOMICZNA: Agroturystyka w obszarach Natura 2000 ; Wpływ targów międzynarodowych na rozwój miast i regionów ; Zastosowanie analiz przestrzennych w badaniu potrzeb przewozowych młodzieży szkolnej (na przykładzie gminy Sękowa).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98587/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej