Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Dostępność
dostępne
(72)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(25)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(44)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Autor
Aronson Elliot (1932- )
(6)
Radzicki Józef
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Chudziński Edward (1940- )
(4)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Sadza Agata
(4)
Lorek Marta
(3)
Baran Stanley J. (1948- )
(2)
Bauer Zbigniew (1952- )
(2)
Chyliński Marek
(2)
Davis Dennis K
(2)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(2)
Jung Bohdan
(2)
Kowalczyk Ryszard (politolog)
(2)
Król Marek
(2)
Lister Martin (1947- )
(2)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937-2020)
(2)
Russ-Mohl Stephan
(2)
Sawicka Katarzyna (tłumacz)
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Willis Andrew (1962- )
(2)
Allan Stuart (1962- )
(1)
Aronson Joshua
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Debray Régis (1940- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Friedberg Anne (1952-2009)
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Goban-Klas Tomasz. (1942- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hołda Joanna
(1)
Hołda Zbigniew (1950- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Kapciak Alina
(1)
Karkowska Magda
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Lubański Tadeusz D
(1)
Maigret Éric
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
McQuail Denis
(1)
Myszka Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostrowska Dorota (prawo)
(1)
Pabiś-Orzeszyna Michał
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Peters B. Guy
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Pisarek Walery (1931-2017)
(1)
Rejniak-Majewska Agnieszka
(1)
Sartori Giovanni (1924-2017)
(1)
Siara Olga
(1)
Sierocka Halina
(1)
Sokołowska-Ostapko Adriana
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Street John (1952- )
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Taylor Lisa
(1)
Taylor Lisa (1966- )
(1)
Tomanek Paweł (1980- )
(1)
Tomaszkiewicz Teresa (1956- )
(1)
Uszyński Jerzy (1958- )
(1)
Wieczorek Paweł (dziennikarz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(63)
Temat
Środki masowego przekazu
(63)
Komunikacja społeczna
(17)
Dziennikarstwo
(9)
Internet
(7)
Propaganda
(7)
Agresywność
(6)
Konformizm
(6)
Miłość
(6)
Poznanie
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Uprzedzenia
(6)
Wrażliwość (psychol., fizjol.)
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(4)
Dziennikarze
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Multimedia
(3)
Administracja
(2)
Barney, Matthew (1967- )
(2)
Cyberkultura
(2)
Eno, Brian (1948- )
(2)
Godard, Jean-Luc (1930-2022)
(2)
Hofstede, Geert (1928- )
(2)
Informacja
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Ong, Walter J. (1912-2003)
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Polityka
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prostytucja
(2)
Stereotyp
(2)
Telewizja
(2)
Terroryzm
(2)
Themerson, Franciszka Weinles (1907-1988)
(2)
Themerson, Stefan (1910-1988)
(2)
Trompenaars, Alfons
(2)
Wychowanie
(2)
Środki masowego przekazu regionalne
(2)
Agencje prasowe
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Bezdomność
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Celebryci
(1)
Choroby ludzi
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziewczęta
(1)
Dług publiczny
(1)
Edukacja medialna
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Film polski
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gender
(1)
Giedroyc, Jerzy (1906-2000)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grydzewski, Mieczysław (1894-1970)
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel ludźmi
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Instytucje kultury
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kazirodztwo
(1)
Kina
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Książka
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura
(1)
Logopedia
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medioznawstwo
(1)
Memy internetowe
(1)
Mobbing
(1)
Mowa
(1)
Młodzież
(1)
Nasza Klasa (portal)
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odżywianie
(1)
Temat: dzieło
Goście Wieczerzy Pańskiej (film)
(2)
Noc i Mgła (film)
(2)
Świat według Kiepskich (serial film.)
(1)
Temat: czas
1801-
(2)
1901-
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(40)
Podręcznik akademicki
(13)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Film
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiksy
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Wywiady
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [417]-444. Indeks.
Rozdz. 1. WPROWADZENIE. Rozdz. 2. DRUK I JEGO KONTEKSTY: Rewolucja Gutenberga - rewizja; Komunikacja w przestrzeni fizycznej; Mocarstwa i komunikacja; Komunikacja transatlantycka; Komunikacja oralna; Komunikacja pisemna; Języki służące komunikacji; Komunikacja wizualna; Obrazy drukowane; Komunikacja multimedialna; Interakcje między mediami; Cenzura; Tajna komunikacja; Początki rynku; Historia czytania; Nauka i rozrywka; Rewolucja Gutenberga raz jeszcze. Rozdz. 3. MEDIA I SFERA PUBLICZNA WE WCZESNONOWOŻYTNEJ EUROPIE: Reformacja; Wojny religijne i rewolucja w Niderlandach; Od rewolucji purytańskiej do rewolucji chwalebnej; Zróżnicowanie sfery publicznej; Oświecenie francuskie i europejskie; Oświecenie i rewolucja; Patrząc w przyszłość. Rozdz. 4. TECHNOLOGIE I REWOLUCJE: Moc napędu parowego; Transport; Transport kolejowy; Spojrzenie w tył, na boki, w przyszłość; Demografia, gospodarka, komunikacja; Klasy i masy; Rozwój mediów drukowanych; Książki, gazety i ich czytelnicy; Wystawy; Konsumpcja; Od pary do elektryczności. Rozdz. 5. NOWE PROCESY, NOWE WZORCE: Kolej; Statki; Poczta; Telegraf; Telefon; Radiostacja; Gramofon; Od aparatu fotograficznego do filmu; Początki telewizji; Inne wynalazki. Rozdz. 6. INFORMACJA, EDUKACJA, ROZRYWKA: Rola prasy; Transmisje radiowo-telewizyjne z perspektywy czasu; Telewizja; Komentarze i badania; Społeczeństwo informacyjne; Podsumowanie. Rozdz. 7. KONWERGENCJA MEDIÓW: Komputery; Róg obfitości - wybór i kryzys; Gry wideo; Telewizja satelitarna i kablowa; Wideotekst; Internet; Nowe tysiąclecie; Globalizacja; Podsumowanie. Rozdz. 8. W CYBERPRZESTRZENI I POZA NIĄ: W cyberprzestrzeni; Kobiety, dzieci, telewizja i Internet; Mobilność, prywatność, inwigilacja; 11 września i jego następstwa; Publiczne usługi radiowo-telewizyjne; Konsultanci i ciała nadzorujące; Druk w świecie cyfrowym; Przesłanie. KALENDARIUM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna : podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wiedzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-65
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Disciplinae ; 8)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
KONSTYTUOWANIE SIĘ PRZEDMIOTU: Trudności refleksji nad komunikacją ; Nieudany wzrost społecznej nauki o komunikacji ; Cz. I. DENATURALIZOWANIE KOMUNIKACJI. PROBLEM WPŁYWU... ALBO JAK SIĘ GO POZBYĆ?: R. III. Pułapka teorii wpływu bezpośredniego ; R. IV. Szkoła frankfurcka a teoria kultury masowej ; R. V. Reoria Lazarsfelda o skutkach ograniczonych. Zerwanie... do skutków ograniczonych ; Od modelu matematycznego do antropologii komunikacji ; McLuhan i determinizm technologiczny ; Cz. II. KULTURALIZACJA KOMUNIKACJI. GRA WYTWARZANIA I ODBIORU: Od semiologii do pragmatyki ; Socjologia praktyk kulturalnych ; "Cultural Studies (kulturoznastwo) ; Socjologia zawodów związanych z komunikacją ; Od zawodów do typów logiki wytwarzania ; Cz. III. PLURALIZACJA KOMUNIKACJI. DEMOKRACJA, KREATYWNOŚĆ I REFLEKSYJNOŚĆ: Polityczne teorie opinii publicznej ; Teorie przestrzeni publicznej ; Nowa socjologia mediów ; Internet i "nowa technologia informacji".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 530-566. Indeks.
I. ZAGADNIENIA WSTĘPNE: 1. Wprowadzenie; 2. Narodziny mediów masowych, II. TEORIE: 3. Pojęcia i modele komunikowania masowego; 4. Teoria mediów a teoria społeczna; 5. Komunikowanie masowe a kultura; 6. Nowe media - nowa teoria?; 7. Normatywna społeczna teoria mediów, III. STRUKTURY: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność; 9. Ekonomia i zarządzanie mediami; 10. Globalne komunikowanie masowe, IV. ORGANIZACJE: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania; 12. Tworzenie kultury mediów, V. TREŚĆ: 13. Tresć przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy; 14. Gatunki i teksty, VI. WIDOWNIA: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze; 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów, VII. ODDZIAŁYWANIE: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele; 18. Oddziaływania społeczno - kulturowe; 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna; 20. Przyszłość komunikacji masowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Communicare : historia i kultura)
Bibliogr. s. 123-[125]. Indeks.
I. Prymat obrazu ; II. Telesterowna opinia publiczna ; III. A co z demokracją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przekład : mity i rzeczywistość)
Bibliogr. s. 214-223. Indeksy.
1. Komunikacja społeczna a komunikacja masowa. 2. Rodzaje tłumaczenia. 3. Techniki tłumaczenia audiowizualnego. 4. Operacje językowe na tekście oryginału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Część I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania; Część II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna; Część III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów; 9. Przekazy masowe a wartości społeczne;10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego; Cześć IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy; 13. Ku społeczeństwu medialnemu;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Część I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania; Część II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna; Część III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów; 9. Przekazy masowe a wartości społeczne;10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego; Cześć IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy; 13. Ku społeczeństwu medialnemu;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 317-336. Indeks.
I. MEDIA A CYWILIZACJE: 1. Komunikacja a społeczeństwo; 2. Media w wymiarze społecznym i indywidualnym; 3. Media wytworem i kreatorem współczesnej kultury - kulturowe uwarunkowania mediów, II. MEDIA W PEDAGOGICE: 1. Przedmiot i zadania mediów w komunikacji; 2. Media w katalogu środków dydaktycznych; 3. Wybrane modele komunikowania; 4. Wychowanie a media; 5. Media a patologie; 6. Metodologia badań w pedagogice medialnej, III. ZARYS KOGNITYWISTYCZNO-KONSTRUKTYWISTYCZNEJ TEORII PEDAGOGIKI MEDIALNEJ: 1. Problemy pedagogiki medialnej; 2. Teoria kognitywistyczna w edukacji wspieranej mediami; 3. Konstruktywizm w edukacji wspieranej mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90816/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Na okł. : seria akademicka.
Bibliogr. s. 252-278.
1. System mediów lokalnych; 2. Typologia mediów lokalnych; 3. Formy własności i typy wydawcy mediów lokalnych; 4. Funkcje i zadania mediów lokalnych w społeczeństwie obywatelskim; 5. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku; 6. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku; 7. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 8. Rozwój Internetu po 1989 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. s. [257]-284. Indeks.
I. PROBLEMATYKA OGÓLNA: 1. Europejska Wspólnota Gospodarcza wkracza w pole polityki medialnej ; 2. Zakres działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe ; 3. Ład medialny promowany przez instytucje unijne ; 4. Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej. II. DZIEDZINY POLITYKI MEDIALNEJ I DZIAŁALNOŚCI UNII EUROPEJSKIEJ W DZIEDZINIE MEDIÓW: 5. Unijne prawo medialne ; 6. Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych ; 7. Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego ; 8. Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej. III. WPŁYW PRZYSTĄPIENIA DO UNII EUROPEJSKIEJ NA SYSTEMY MEDIALNE: 9. Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kultury Mediów ; 3)
Bibliogr. s. [253]-260. Indeksy.
1. Czas przekazywania ; 2. "The Medium is the message" ; 3. "To zabije tamto" ; 4. Skuteczność symboliczna ; 5. Rada dyscyplin ; 6. Mediologia - do czego to służy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2335)
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
I.Przejście do demokracji a transformacja systemów me- dialnych w Europie Środkowej i Wschodniej po upadku komunizmu.II.Transformacja rosyjskich środków masowej informacji (lata osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte). III.Prasa na Ukrainie w latach 1991-2000.IV.Czeskie media po rozpadzie Czechosłowacji.V.Zmiany w sytuacji mediów na Słowacji po 1989 r.VI.Zmiany w kształceniu dziennikarzy na Słowacji po 1989 r.VII.Prasa i media elektroniczne na Węgrzech.VIII.Transformacja czy kolo- nizacja ? Media w nowych landach zjednoczonych Niemiec IX.System medialny w postkomunistycznej Rumunii.X.Ra- dio i telewizja w Polsce po 1989 r.XI.Koncesjonowane stacje radiowe na Dolnym Śląsku w latach dziewięćdzie- siątych.XII.Kondycja prasy dolnośląskiej 10 lat po zmianach ustrojowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Cz. 1. NOWE MEDIA I NOWE TECHNOLOGIE: 1.1. Nowe media: czy wiemy, czym są?, 1.2. Charakterystyka nowych mediów: niektóre z kluczowych pojęć, 1.3. Zmiana i ciągłość, 1.4. Różne ujęcia historyczne, 1.5. Kto był niezadowolony ze starych mediów, 1.6. Nowe media: czynnik kształtujący czy kształtowany? ; Cz. 2. NOWE MEDIA I KULTURA WIZUALNA: 2.1. Co się stało z wirtualną rzeczywistością?, 2.2. Kultura wirtualna i wizualna, 2.3. Cyfrowy świat wirtualny, 2.4. Historia immersji, 2.5. Perspektywa, aparat fotograficzny, oprogramowanie, 2.6. Świat obrazów wirtualnych/obrazy świata wirtualnego, 2.7. kino cyfrowe ; Cz. 3. UŻYTKOWNICY SIECI A EKONOMIA: 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Czym jest Internet?, 3.3. Historia badań nad siecią, 3.4. Ekonomia a kultura mediów sieciowych, 3.5. Ekonomia polityczna, 3.6. Społeczne formy nowych mediów, 3.7. Ograniczenia wpływów komercyjnych, 3.8. Globalizacja, neoliberalizm i Internet, 3.9. Wykluczenie cyfrowe, 3.10. Wzrosty i spadki w gospodarce informacyjnej, 3.11. Prawa własności intelektualnej jako czynniki determinujące i podlegające determinacji, 3.12. Muzyka jako nowe medium, 3.13. "Długi ogon", 3.14. Wirusy umysłu, 3.15. Fragmentaryzacja i konwergencja, 3.16. Wiki-światy i Web 2.0, 3.17. Internetowe tożsamości i społeczności, 3.18. Anonimowość, 3.19. Poczucie przynależności, 3.20. Życie w interfejsie, 3.21. Internet a sfera publiczna, 3.22. Zawartość tworzona przez użytkowników: teraz każdy jest fanem, 3.23. YouTube i media posttelewizyjne?, 3.24. Podsumowanie ; Cz. 4. NOWE MEDIA W ŻYCIU CODZIENNYM: 4.1. Życie codzienne w cyberprzestrzeni, 4.2. Życie codzienne w zmediatyzowanym domu, 4.3. Technika w życiu codziennym, 4.4. Codzienność człowieka postludzkiego: nowe media i tożsamość, 4.5. Gry, 4.6. Podsumowanie: codzienna cyberkultura ; Cz. 5. CYBERKULTURA: TECHNOLOGIA, NATURA I KULTURA: 5.1. Cyberkultura i cybernetyka, 5.2. Ponowne spojrzenie na determinizm: fizykalizm, humanizm i technologia, 5.3. Technologie biologiczne - historia automatów, 5.4. Teorie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media)
Bibliogr. przy częściach. Indeksy.
Cz. 1. NOWE MEDIA I NOWE TECHNOLOGIE: 1.1. Nowe media: czy wiemy, czym są?, 1.2. Charakterystyka nowych mediów: niektóre z kluczowych pojęć, 1.3. Zmiana i ciągłość, 1.4. Różne ujęcia historyczne, 1.5. Kto był niezadowolony ze starych mediów, 1.6. Nowe media: czynnik kształtujący czy kształtowany? ; Cz. 2. NOWE MEDIA I KULTURA WIZUALNA: 2.1. Co się stało z wirtualną rzeczywistością?, 2.2. Kultura wirtualna i wizualna, 2.3. Cyfrowy świat wirtualny, 2.4. Historia immersji, 2.5. Perspektywa, aparat fotograficzny, oprogramowanie, 2.6. Świat obrazów wirtualnych/obrazy świata wirtualnego, 2.7. kino cyfrowe ; Cz. 3. UŻYTKOWNICY SIECI A EKONOMIA: 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Czym jest Internet?, 3.3. Historia badań nad siecią, 3.4. Ekonomia a kultura mediów sieciowych, 3.5. Ekonomia polityczna, 3.6. Społeczne formy nowych mediów, 3.7. Ograniczenia wpływów komercyjnych, 3.8. Globalizacja, neoliberalizm i Internet, 3.9. Wykluczenie cyfrowe, 3.10. Wzrosty i spadki w gospodarce informacyjnej, 3.11. Prawa własności intelektualnej jako czynniki determinujące i podlegające determinacji, 3.12. Muzyka jako nowe medium, 3.13. "Długi ogon", 3.14. Wirusy umysłu, 3.15. Fragmentaryzacja i konwergencja, 3.16. Wiki-światy i Web 2.0, 3.17. Internetowe tożsamości i społeczności, 3.18. Anonimowość, 3.19. Poczucie przynależności, 3.20. Życie w interfejsie, 3.21. Internet a sfera publiczna, 3.22. Zawartość tworzona przez użytkowników: teraz każdy jest fanem, 3.23. YouTube i media posttelewizyjne?, 3.24. Podsumowanie ; Cz. 4. NOWE MEDIA W ŻYCIU CODZIENNYM: 4.1. Życie codzienne w cyberprzestrzeni, 4.2. Życie codzienne w zmediatyzowanym domu, 4.3. Technika w życiu codziennym, 4.4. Codzienność człowieka postludzkiego: nowe media i tożsamość, 4.5. Gry, 4.6. Podsumowanie: codzienna cyberkultura ; Cz. 5. CYBERKULTURA: TECHNOLOGIA, NATURA I KULTURA: 5.1. Cyberkultura i cybernetyka, 5.2. Ponowne spojrzenie na determinizm: fizykalizm, humanizm i technologia, 5.3. Technologie biologiczne - historia automatów, 5.4. Teorie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Maciej Siwicki - Dziennikarz w świetle ustawy prawo autorskie ; Marek Ciecierski - Media a bezpieczeństwo informacji prawnie chronionych ; Wojciech Stankiewicz - Media a demokracja w społeczeństwie informacyjnym ; Karolina Julia Helnarska - Media w zarządzaniu kryzysowym ; Kinga Dudzińska - Współczesne media litewskie w perspektywie transformacji systemowej ; Arkadiusz Czwołek - System medialny na Białorusi. Granice swobody działalności niezależnych środków masowego przekazu ; Tomasz Hoffman - Terroryzm a media ; Marcin Styszyński - Al-Kaida Channel ; Wojciech Stankiewicz - Internet - jako narzędzie w rękach terrorystów ; Magdalena Szpunar - Egzegeza zachowań pomocniczych a e-pomoc w Internecie ; Łukasz Tomczyk - Nowe media a seniorzy ; Zygmunt Broniarek - Uwagi o obecnym stanie mediów ; Dorota Zaworska-Nikoniuk - Co się stało z Naszą Klasą? O roli portalu społecznościowego w rzeczywistości ponowoczesnej. Refleksje socjopedagogiczne ; Patryk Kaźmierczak - Polityk jako celebryta ; Wojciech Maguś - Wywiad a la Żakowski ; Małgorzata Adamik - Wzór redaktora: Giedroyc - Grydzewski - Turowicz ; Maciej Franz - Rola komiksu historycznego jako środka przekazu obrazu przeszłości - wczoraj i dziś ; Izabela Łuc - Medialne gry formą i konwencją językową na przykładzie serialu telewizyjnego "Świat według Kiepskich" ; Joanna Marszałek-Kawa - Superstacja -fenomen ("osobliwość") na polskim rynku telewizyjnym ; Wiesław Wacławczyk - Dziennikarz w służbie uniwersalnej idei? Kwestia praw człowieka w publicystyce Aleksandra Świętochowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96838 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej