Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(31)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Autor
Radzicki Józef
(57)
Aronson Elliot (1932- )
(18)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(10)
Materska Maria (1942- )
(6)
Kowalczewska Joanna
(5)
Galloway Charles
(4)
Hall Calvin S. (1909-1985)
(4)
Johnson Robert Lee (1941- )
(4)
Lindzey Gardner
(4)
McCann Vivian
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Gerrig Richard J. (1959- )
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Ruch Floyd Leon (1903- )
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Żywicki Mateusz
(3)
Atkinson Sue (1945- )
(2)
Campbell John Burden (1948- )
(2)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(2)
Haring Norris G. (1923- )
(2)
Hilgard Ernest Ropiequet (1904-2001)
(2)
Maslow Abraham H. (1908-1970)
(2)
Szuster Marcin
(2)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Altman Joseph (1925- )
(1)
Aronson Joshua
(1)
Bagley Desmond (1923-1983)
(1)
Bull Ray (1947- )
(1)
Dollard John (1900-1980)
(1)
Everly George S. (1950- )
(1)
Greening William Edward
(1)
Heatherton Todd F
(1)
Hilgard Ernest Ropiequet (1904- )
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Kimble Gregory A
(1)
Kos-Rabcewicz-Zubkowski Ludwik
(1)
Malewska Hanna (1911-1983)
(1)
Marquis Donald G
(1)
Memon Amina
(1)
Miller Neal E. (1909- )
(1)
Pratkanis Anthony R. (1957- )
(1)
Rosenfeld Robert
(1)
Schiefebusch Richard L
(1)
Schiefelbusch Richard L
(1)
Skarżyńska Krystyna
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Sproule Anna
(1)
Szustowa Teresa (1940- )
(1)
Tolman Edward
(1)
Tolman Edward Chace (1886-1959)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Vrij Aldert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Studenci psychologii
(1)
Temat
Psychologia społeczna
(20)
Poznanie
(13)
Osobowość
(12)
Uczenie się
(12)
Agresywność
(11)
Konformizm
(11)
Psychologia
(11)
Środki masowego przekazu
(11)
Motywacja
(9)
Propaganda
(9)
Miłość
(8)
Uprzedzenia
(8)
Zachowanie
(8)
Pamięć
(7)
Stres
(6)
Wrażliwość (psychol., fizjol.)
(6)
Psychoterapia
(4)
Stereotyp
(4)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(4)
Uczucia
(4)
Kara (psychol.)
(3)
Psychopatologia
(3)
Spostrzeganie
(3)
Telewizja
(3)
Wrażenia
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Choroby psychiczne
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Psychologia zwierząt
(2)
Wrażliwość
(2)
Alienacja
(1)
Behawioryzm
(1)
Czytanie
(1)
Drogi
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Edison, Thomas Alva (1847-1931)
(1)
Gzowski, Kazimierz Stanisław (1813-1898)
(1)
Hydrotechnika
(1)
Introspekcja
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie
(1)
Nerwice
(1)
Odruchy warunkowe
(1)
Perswazja
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia sądowa
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Ssaki
(1)
Słuch
(1)
Teoria
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Układ nerwowy
(1)
Walka ze stresem
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Wynalazki
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Świadkowie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Podręczniki akademickie
(13)
Podręczniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść sensacyjna angielska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.przy rozdz. Indeks.
Dot. wyd. 5 1. Istotne własności teorii osobowości 2. Klasyczna teoria psychoanalityczna Freuda 3. Współczesna teoria psychoanalityczna 4. Analityczna teoria Junga 5. Teorie psychospołeczne : Adler, Fromm, Horney i Sullivan 6. Personologia Murraya 7. Teoria organicystyczna 8. Teoria Rogersa 9. Psychologia egzystencjalna 10.Psychologia Wschodu 11.Lewinowska teoria pola 12.Allportowska psychologia jednostki 13.Psychologia konstytucjonalna Sheldona 14.Teoria czynnikowa Cattella 15.Teoria bodźca - reakcji 16.Skinnerowska teoria wzmacniania sprawczego 17.Teoria osobowości w perspektywie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.przy rozdz. Indeks.
Dot. wyd. 5 1. Istotne własności teorii osobowości 2. Klasyczna teoria psychoanalityczna Freuda 3. Współczesna teoria psychoanalityczna 4. Analityczna teoria Junga 5. Teorie psychospołeczne : Adler, Fromm, Horney i Sullivan 6. Personologia Murraya 7. Teoria organicystyczna 8. Teoria Rogersa 9. Psychologia egzystencjalna 10.Psychologia Wschodu 11.Lewinowska teoria pola 12.Allportowska psychologia jednostki 13.Psychologia konstytucjonalna Sheldona 14.Teoria czynnikowa Cattella 15.Teoria bodźca - reakcji 16.Skinnerowska teoria wzmacniania sprawczego 17.Teoria osobowości w perspektywie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-72760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Metoda instrumentalna i technika nauczania w szkolnictwie specjalnym ; Rozwój języka i jego kształtowanie ; Dzieci lżej upośledzone umysłowo (wyuczalne) ; Badania naukowe i postępowanie wychowawcze w stosunku do dzieci głębiej upośledzonych umysłowo (wyćwiczalnych) ; Problemy kształcenia dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi ; Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ; Trudności w czytaniu ; Dzieci niewidome i niedowidzące ; Zaburzenia słuchu ; Zespoły zaburzeń funkcji mózgu. Aspekty medyczne mające wpływ na metody pedagogiki specjalnej ; Dzieci szczególnie uzdolnione - badania i metody kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-32778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91006 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia i życie / Richard J. Gerrig, Philip G. Zimbardo ; redakcja naukowa Maria Materska ; tłumaczenie Józef Radzicki [i inni]. - Wydanie 3 nowe (1 dodruk) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - XXXI, 698, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 29 cm.
Poprzednie wydanie pod hasłem: Philip G. Zimbardo.
Tytuł oryginału: "Psychology and life" 2005.
Bibliografia strony 618-671. Indeksy.
1. Psychologia i życie; 2. Metody badawcze w psychologii; 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania; 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja; 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości; 6. Uczenie się i analiza zachowania; 7. Pamięć; 8. Procesy poznawcze; 9. Inteligencja i pomiar inteligencji; 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia; 11. Motywacja; 12. Emocje stres i zdrowie; 13. Osobowość człowieka; 14. Zaburzenia psychiczne; 15. Terapie zaburzeń psychicznych; 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne; 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
Nowe, zmienione wydanie książki powstało we współpracy Philipa G. Zimbardo z młodszym kolegą Richardem J. Gerrigiem. Niezwykle szybki rozwój badań i teorii w ramach dziedziny skłonił autorów do wprowadzenia w nowym wydaniu, wielu zmian i uzupełnień. Omówione zostały najnowsze badania dotyczące uprzedzeń, kodowania i wydobywania informacji z pamięci, powiązań między inteligencją emocjonalną a dobrym samopoczuciem, percepcji zdarzeń emocjonalnych, odrzucenia i przemocy oraz zespołu stresu pourazowego. Autorzy dodali także nowe treści na temat perspektywy kognitywnej i behawioralnej w nauce o układzie nerwowym: Projektu Ludzkiego Genomu, zaburzeń w uczeniu się, teorii inteligencji i możliwości ich zastosowania w klasie szkolnej, przywiązania, psychologicznych zaburzeń w dzieciństwie, w tym zespołu nadpobudliwości psychoruchowej i autyzmu oraz uprzedzeń. Znacząco rozszerzona została także część związana z psychologią społeczną. Obejmuje ona takie zjawiska jak: różnice kulturowe, altruizm i zachowania prospołeczne, agresja, psychologia konfliktu oraz problematyka wojen i pokoju. Czytelnik nabywa wiedzę nie tylko o charakterystyce psychologicznej ludzi, lecz także o ich funkcjonowaniu społecznym. [PWN, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-91809 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-Podr.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Podr.159.9 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.3-Czyt.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-Podr.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprz. wyd. pod hasłem: Philip P. Zimbardo.
Bibliogr. s. 618-671. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-89234 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-Czyt.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Conditioning and learning".
Bibliogr. s. 529-[595]. Indeksy.
Definicja uczenia się ; Warunkowanie w perspektywie historycznej ; Eksperymenty nad warunkowaniem klasycznym i instrumentalnym ; Porównanie warunkowania klasycznego i instrumentalnego ; Ćwiczenie a siła warunkowania ; Parametry wzmocnienia ; Wzmocnienie wtórne ; Ogólne teorie wzmocnienia ; Mechanizmy nagrody ; Natura wygaszania ; Generalizacja ; Różnicowanie ; Motywacja a uczenie się ; Zastosowanie teorii uczenia się do zagadnień osobowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6937 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79885 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-159.9Podr. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-66999 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6 - 159.9-Czy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Personality and psychoterapy".
Bibliogr. s. 419-[425]. Indeks.
I. ORIENTACJA : Główne zagadnienia ; Co to jest nerwica ; II. PODSTAWOWE PRAWA UCZENIA SIĘ : Cztery podstawowe czynniki uczenia się ; Ważne szczegółu w procesie uczenia się ; Wyuczone popędy i wyuczone wzmocnienia ; III. NORMALNE FUNKCJE UMYSŁU W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW EMOCJONALNYCH : Wprowadzenia do zagadnienia wyższych procesów psychicznych: ich wpływ na generalizację i różnicowanie ; Rola słów i zdań jako reakcji pośredniczących we wzburzeniu popędów, dostarczaniu nagród i kształtowaniu przewidywań ; Rozumowanie i planowanie ; Społeczny trening w posługiwaniu się wyższymi procesami psychicznymi ; IV. JAK CZŁOWIEK UCZY SIĘ NERWICY? : Społeczne warunki uczenia się nieświadomych konfliktów ; Jak czlowiek uczy się symptomów? ; Nieświadomość: Jak człowiek uczy się wypierania? Wzajemne powiązania podstawowych czynników występujących w nerwicach ; V. NOWE WARUNKI UCZENIA SIĘ W SYTUACJI TERAPEUTYCZNEJ : Przegląd głównych czynników terapii ; Wybór pacjentów, którzy "potrafią się uczyć" ; Swobodne skojarzenia terapeuty a przymus wypowiadania się ; Przeniesienie: zgeneralizowane reakcje w sytuacji terapeutycznej ; Werbalizacja: uczenie pacjenta myślenia o nowych tematach ; Uczenie pacjenta różnicowania: rola przeszłości i teraźniejszości ; Korzyści z przywrócenia wyższych procesów psychicznych ; VI. KONFLIKTY : Dlaczego tylko w realnym życiu można uwolnić się od konfliktów i cierpień? ; Dynamika konfliktu i płynące z niej wskazania dla terapii ; Hipotezy dotyczące alkoholu, barbituranów i lobotomii ; VII. SZCZEGÓLNE ASPEKTY TERAPII : Sposoby usuwania symptomów: Techniki oddziaływania terapeutycznego ; Jak sprawić, aby pacjent miał silniejszą motywację do kontynuowania niż do przerwania terapii? Wymagania wobec terapeuty jako nauczyciela szczególnego rodzaju ; Dlaczego terapia może nię nie udać? ; VII. DWA ZASTOSOWANIA W NORMALNYM ŻYCIU : Studiowanie samego siebie ; Tłumienie dokuczliwych myśli w celu uzyskania swobody dla twórczego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6959 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Psychologia codziennej perswazji ; Perswazja wstępna: przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie ; Wiarygodność nadawcy komunikatu: prawdziwa i sfabrykowana ; Komunikat i sposób jego przekazania ; Odwoływanie się do emocji: porusz serce, przekonaj rozum ; Kiedy informacja zawodzi: propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa ; Przeciwdziałanie technikom propagandowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 220-234. Indeks.
1. PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA: JAK SYTUACJA SPOŁECZNA WPŁYWA NA NASZE ZACHOWANIE?: Normy społeczne zachowania ; Konformizm ; Konformizm i niezależność inaczej rozświetlają mózg ; Posłuszeństwo wobec autorytetu ; Międzykulturowe replikacje badań Milgrama ; Niektóre zastosowania Milgramowskiego paradygmatu posłuszeństwa wobec autorytetu w świecie realnym ; Problem przypadkowych świadków: zło bezczynności ; Potrzebujesz pomocy? Poproś o nią! ; Jak zostać "trzewikiem" na Uniwersytecie Yale?. KONSTRUOWANIE RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ: CO WPŁYWA NA NASZE OCENY INNYCH?: Atrakcyjność interpersonalna ; Dokonywanie atrybucji poznawczych ; Związki miłosne ; Międzykulturowe badania nad dążeniem do pozytywnej samooceny ; Uprzedzenia i dyskryminacja ; Ponętne wonie atrakcyjności. JAK SYSTEMY STWARZAJĄ SYTUACJE, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA ZACHOWANIE?: Stanfordzki Eksperyment Więzienny ; Hierarchie służbowe systemów ; Wprowadzanie zmian systemowych ; W celu zapobiegania znęcaniu się nad słabszymi ; Zastosowanie psychologii do uczenia się psychologii ; Czy terroryzm jest "bezsensownym aktem przemocy, którego dopuszczają się obłąkani fanatycy". 2. STRES, ZDROWIE I DOBRE SAMOPOCZUCIE: CO POWODUJE STRES?: Stresory traumatyczne ; Stresory chroniczne ; Stras studencki. JAK STRES WPLYWA NA NAS FIZYCZNIE?: Fizjologiczne reakcje na stres ; Stres a układ odpornościowy ; Zażywanie narkotyków w celu złagodzenia stresu: kosztowna obrona. KTO JEST NAJBARDZIEJ WRAŻLIWY NA STRES?: Osobowość typu A i wrogość ; Umiejscowienie kontroli ; Twardość ; Optymizm ; Odporność ; Zastosowanie psychologii do uczenia się psychologii. JAK MOŻEMY ZREDUKOWAĆ WPŁYW STRESU NA NASZE ZDROWIE?: Psychologiczne strategie radzenia sobie ; Pozytywne wybory stylu życia: podwójna korzyść dla twojego zdrowia ; Suma tego wszystkiego: osiąganie szczęścia i subiektywnego dobrostanu ; Medycyna behawioralna i psychologia zdrowia ; Czy zmiana jest naprawdę niebezpieczna dla twojego zdrowia?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Wydanie nowe.
Tytuł oryginału:" Theories of personality" 1957.
Bibliografia na stronach [630]-677. Indeks.
Dla studentów psychologii, pedagogiki oraz innych nauk społecznych.
R. 1. Istotne cechy teorii osobowości: TEORIE UWYPUKLAJĄCE PSYCHODYNAMIKĘ: R.2. Klasyczna teoria psychoanalityczna Sigmunda Freuda ; R. 3. Analityczna teoria Carla Junga ; R. 4. Teorie psychospołeczne: Adler, Fromm, Horney i Sullivan ; R. 5. Erik Erikson i współczesna teoria psychoanalityczna ; TEORIE UWYPUKLAJĄCE STRUKTURĘ OSOBOWOŚCI: R. 6. Personologia Henry‘ego Murraya ; R. 7. Gordon Allport a jednostka ; R. 8. Czynnikowa teoria cech Raymonda Cattella ; R. 9. Teoria cech biologicznych Hansa Eysencka ; TEORIE UWYPUKLAJĄCE SPOSTRZEGANĄ RZECZYWISTOŚĆ ; R. 10. Teoria konstruktów osobistych George‘a Kelly‘ego ; R. 11. Skoncentrowana na osobie teoria Carla Rogersa ; R. 12. Warunkowanie sprawcze B. F. Skinnera ; R. 13. Teoria bodźca-reakcji Dollarda i Millera ; R. 14. Albert Bandura i teorie uczenia się społecznego ; PERSPEKTYWY I WNIOSKI: R. 15. Teoria osobowości w perspektywie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 215-[244]. Indeks.
I. PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA: W jaki sposób sytuacja społeczna wpływa na nasze zachowanie? Jak systemy stwarzają sytuację, które wpływają na zachowanie? ; II. STRES, ZDROWIE I DOBRE SAMOPOCZUCIE: Skąd się bierze dystans? ; Jak stres wpływa na nas fizycznie? Kto jest najbardziej wrażliwy na stres? ; Jak możemy zredukować wpływ stresu na nasze zdrowie? Czy zmiana jest naprawdę niebezpieczna dla twojego zdrowie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105797/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu. Na książce także ISBN oryginału.
Tytuł oryginału: "Psychology : core concepts" 2016.
Bibliografia, netografia na stronach 231-[260]. Indeks.
I. MOTYWACJA I EMOCJE: Co nas motywuje? ; Jak określamy nasze motywacyjne priorytety? ; Gdzie w hierarchię potrzeb wpasować głód i seks? ; Jak motywują nas emocje? ; Jakie procesy sterują naszymi emocjami? ; Czy "wykrywacze kłamstw" rzeczywiście wykrywają kłamstwa? ; II. UCZENIE SIĘ I WYCHOWYWANIE: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowania klasyczne? ; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? ; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? ; Czy każdy z nas prezentuje odrębny "styl uczenia się"? ; III. PAMIĘĆ: Jaka jest natura pamięci? ; Czy chciałbyś mieć pamięć "fotograficzną ; W jaki sposób powstają wspomnienia? ; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia? ; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105797/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzbiecie tytuł tomu.
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
1. EMOCJE I MOTYWACJA: Po co nam emocje? ; Skąd się biorą nasze emocje? ; Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami? ; Motywacja: co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy? ; Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni?. 2. UCZENIE SIĘ I WYCHOWANIE: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne? ; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego? ; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?. 3. PAMIĘĆ: Czym jest pamięć? ; W jaki sposób powstają wspomnienia? ; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia? ; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-94024/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydania pod hasłem: Richard J. Gerrig.
Tytuł oryginału: "Psychology and life" 2010.
Bibliografia strony 794-842. Indeksy.
1. Psychologia i życie ; 2. Metody badawcze w psychologii ; 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania ; 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja ; 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości ; 6. Uczenie się i analiza zachowania ; 7. Pamięć ; 8. Procesy poznawcze ; 9. Inteligencja i pomiar inteligencji ; 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia ; 11. Motywacja ; 12. Emocje stres i zdrowie ; 13. Zrozumieć osobowość człowieka ; 14. Zaburzenia psychiczne ; 15. Terapie zaburzeń psychicznych ; 16. Psychologia społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9(07) (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-Podr.159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej