Sorting
Source
Katalog centralny
(55)
Form of Work
Książki
(55)
Status
available
(69)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 13 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(53)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 15
(1)
Author
Begg David K. H
(4)
Czarny Bogusław
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Czerwiński Zbigniew (ekonomia)
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- ). Statystyka nie jest trudna
(2)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(2)
Matkowski Zbigniew
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rummel-Syska Zofia
(2)
Smith Peter (ekonomia)
(2)
Tokarski Tomasz (1967- )
(2)
Welfe Aleksander (1960- )
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Barteczko Krzysztof (ekonomia)
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bocian Andrzej Franciszek (1939- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Chiang Alpha C. (1927- )
(1)
Czyżewski Andrzej (ekonomia)
(1)
Dana Daniel
(1)
Dorosz Andrzej (1943- )
(1)
Galbraith John Kenneth (1908-2006)
(1)
Grabowski Wojciech
(1)
Guzicki Leszek
(1)
Guzik Bogusław (1946- )
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Holzer Jerzy Zdzisław (1930-2001)
(1)
Hozer Józef (1948- )
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz (1944- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kafel Krzysztof
(1)
Kaliński Janusz (1942- )
(1)
Kolecka-Milewska Anna
(1)
Komar Andrzej (1933-2000)
(1)
Kopestyńska Zofia
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kownacki Stanisław
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Levinson Marc
(1)
Lock Dennis (1929- )
(1)
Lucas Manfred
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pawłowska Barbara (anglistyka)
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Rączkowska Wiesława
(1)
Rączkowski Stanisław (1912-2006)
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Schaal Peter (1935- )
(1)
Scholes Kevan
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Sudoł Stanisław (1928- )
(1)
Syczewska Ewa Marta
(1)
Szczepaniak Tadeusz (1931- )
(1)
Szymaniak Iwona
(1)
Ury William (1953- )
(1)
Wankel Charles
(1)
Webber Ross A
(1)
Wernik Andrzej
(1)
Whittington Richard (1958- )
(1)
Wierzbiński Marcin
(1)
Winiarska Kazimiera
(1)
Winpenny James Thomas (1941- )
(1)
Wojeński Jan (grafika)
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Yip George S
(1)
Zając Kazimierz (1916-2012)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żukrowska Katarzyna (1949- )
(1)
Żurawicki Seweryn (1908-1994)
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(37)
1980 - 1989
(4)
Country
Poland
(55)
Language
Polish
(55)
Subject
Zarządzanie
(9)
Ekonomia
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Ekonometria
(5)
Marketing
(4)
Organizacja
(3)
Statystyka
(3)
Ekonomia matematyczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Koszty
(2)
Makroekonomia
(2)
Mikroekonomia
(2)
Modele matematyczne
(2)
Negocjacje
(2)
Polityka pieniężna
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Symulacja
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Abramowski, Edward (1868-1918)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Ekonomiści
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grabski, Stanisław (1871-1949)
(1)
Grabski, Władysław (1874-1938)
(1)
Heryng-Ryng, Jerzy (1886-1938)
(1)
Heydel, Adam (1893-1941)
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Kalecki, Michał (1899-1970)
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kamieński, Henryk Michał (1813-1866)
(1)
Kapitał
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Krysiński, Dominik (1785-1853)
(1)
Krzywicki, Ludwik (1859-1941)
(1)
Krzyżanowski, Adam (1873-1963)
(1)
Kwiatkowski, Eugeniusz (1888-1974)
(1)
Lange, Oskar (1904-1965)
(1)
Liternictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Luksemburg, Róża (1871-1919)
(1)
Marchlewski, Julian (1866-1925)
(1)
Marketing narodowy
(1)
Matematyka
(1)
Miłkowski, Stanisław (1905-1944)
(1)
Monopol
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Ochenkowski, Władysław (1840-1908)
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Polityka rolna
(1)
Prakseologia
(1)
Prognozy
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rynek
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Skarbek, Fryderyk (1792-1866)
(1)
Spółki
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Supiński, Józef (1804-1893)
(1)
Szkody przemysłowe
(1)
Transport
(1)
Upaństwowienie
(1)
Wspólnota Europejska
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawadzki, Władysław (1885-1939)
(1)
Związki zawodowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Subject: time
1901-
(1)
1945-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielkopolska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(27)
Poradnik
(6)
Podręcznik
(5)
Biografia
(1)
Encyklopedie
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
55 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-338 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-74484 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Cz. I. Wprowadzenie : 1. Wprowadzenie do gospodarki i ekonomii; 2. Narzędzia analizy ekonomicznej; 3. Popyt, podaż i rynek; 4. Państwo w gospodarce mieszanej. Cz. II. Mikroekonomia pozytywna : 5. Reakcje popytu na zmiany cen i dochodów; 6. Teoria wyboru konsumenta; 7. Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; 8. Rozwinięcie teorii podaży - koszty a produkcja; 9. Konkurencja doskonała i pełny monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 10. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; 11. Analiza rynków czynników produkcji - rynek pracy; 12. Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; 13. Kapitał i ziemia - uzupełnienie analizy rynków czynników produkcji; 14. Ryzyko w działalności gospodarczej. Cz. III. Ekonomia dobrobytu : 15. Wprowadzenie do ekonomii dobrobytu; 16. Podatki i wydatki publiczne - rola państwa w alokacji zasobów; 17. Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; 18. Nacjonalizacja i prywatyzacja; 19. Równowaga ogólna - uzupełnienie mikroekonomii i wstęp do makroekonomii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-330.101.542 (3 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-33(07) (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : PWE, 2010. - 476 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [461]-470. Indeks.
Rozdz. 1. ISTOTA I PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA LOGISTYKI: 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 1.4.Teoretyczne koncepcje logistyki. Rozdz. 2. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki ; 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej ; 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce ; 2.6. Wizja rozwoju logistyki: 2.6.1. Podstawy oraz przejawy diagnozowania i projektowania wizji rozwoju logistyki, 2.6.2. Scenariusze wizji logistyki w 2015 roku, 2.6.3. Scenariusze wizji przyszłości mobilności i transportu w Niemczech w 2025 roku. Rozdz. 3. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki: 3.3.1. Logistyka jako system i koncepcja zarządzania przepływami towarów i informacji oraz podsystem przepływowo zorientowanego zarządzania przedsiębiorstwem, 3.3.2. Logistyka jako sieć (struktura) kluczowych procesów zarządzania i transformacji w systemie przepływów w skali przedsiębiorstwa, 3.3.3. Logistyka jako koncepcja zorientowana na wymogi rynku, wspomagająca i wzbogacająca marketingowy proces tworzenia wartości, 3.3.4. Logistyka jako systemowa orientacja i determinanta efektywności w skali przedsiębiorstwa i rynku, 3.3.5. Logistyka jako koncepcja i determinanta zorientowanej na przepływy organizacji i transformacji modelowej przedsiębiorstwa. Rozdz. 4. IDENTYFIKACJA I KSZTAŁTOWANIE SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej. Rozdz. 5. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych ; 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej. Rozdz. 6. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych ; 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 6.5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach. Rozdz. 7. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego ; 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie ; 7.4. Opcje strategiczne logistyki ; 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego ; 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. Rozdz. 8. ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw ; 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich ; 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM). Rozdz. 9. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa. Rozdz. 10. ORGANIZACJA LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie ; 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie ; 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie: 10.3.1. Logistyka w funkcjonalnej strukturze organizacyjnej, 10.3.2. Logistyka w dywizjonalnej strukturze organizacyjnej, 10.3.3. Logistyka w macierzowej strukturze organizacyjnej ; 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich. Rozdz. 11. PROBLEMY IDENTYFIKACJI I RACJONALIZACJI STRUKTURY KOSZTÓW LOGISTYKI: 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki ; 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki ; 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki ; 11.4. System rachunku kosztów procesów ; 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki ; 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich. Rozdz. 12. PODSTAWY SYSTEMOWEJ KONCEPCJI EFEKTYWNOŚCI LOGISTYKI W ASPEKCIE ZARZĄDCZYM ORAZ LOGISTYCZNE POTENCJAŁY EFEKTÓW I TWORZENIA WARTOŚCI: 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania: 12.1.1. Kategoria efektywności - problemy interpretacji, 12.1.2. Istota i przewartościowania w strukturze koncepcji efektywności logistyki w aspekcie systemowym i zarządczym, 12.1.3. Proces kształtowania efektywności w systemie logistyki, 12.1.4. Logistics Performance Measurement jako koncepcja systemowej analizy i pomiaru wyników osiąganych w logistyce ; 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym ; 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów: 12.3.1. Istota i strategiczne znaczenie potencjałów efektów i tworzenia wartości, 12.3.2. Klasyfikacja i strukturyzacja logistycznych potencjałów efektów i tworzenia wartości, 12.3.3. Koncepcja trójwymiarowego efektu i potencjału strategicznego logistyki, 12.3.4. Model korzyści przedsiębiorstwa z tytułu przewagi konkurencyjnej ; 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-73735 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-71251 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. WG-001 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-330.8 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-71059 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-74856 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : PWE, 1994. - 163 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Subject
Genre/Form
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339 (1 egz.)
Book
In basket
Stanowi uzup. podr.: Ekonometria : metody i ich zastosowanie / Aleksander Welfe.
Bibliogr. ważniejszych zbiorów zadań z ekonometrii wydanych w Polsce s. [123]-124.
1. Klasyczny model regresji liniowej - przypadek jednej zmiennej objaśniającej ; 2. Klasyczny model regresji liniowej - przypadek wielu zmiennych objaśniających ; 3. Metoda największej wiarygodności ; 4. Autokorelacja ; 5. Heteroskedastyczność 6. Współliniowość ; 7. Modele specjalne ; 8. Prognozy na podstawie modeli jednorównaniowych ; 9. Modele wielorównaniowe o równaniach współzależnych ; 10. Symulacje i wykorzystanie modeli wielorównaniowych ; 11. Modelowanie na podstawie szeregów niestacjonarnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-330.43 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-339 (1 egz.)
Book
In basket
Demografia / Jerzy Zdzisław Holzer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : PWE, 1994. - 363 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-314 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. WG-330.43 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-72553 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again