Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Machura Witold
(22)
Kowalczyk Ryszard
(7)
Sobczak Jacek (1946- )
(7)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard (politolog)
(1)
Rzanna Ewa (1974- )
(1)
Sieczkowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Środki masowego przekazu
(17)
Dziennikarze
(10)
Internet
(6)
Reklama
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Polityka
(5)
Public relations
(4)
AIESEC
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Kobieta
(2)
Sztuka
(2)
Telewizja publiczna
(2)
Wolność słowa
(2)
Administracja
(1)
Apple Inc
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dżihad
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Feminizm
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Humor
(1)
Ikonografia chrześcijańska
(1)
Ikonoklazm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Islam
(1)
Kara śmierci
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kibice
(1)
Komisja Etyki Poselskiej
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kościół greckokatolicki
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krzyże
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Kwaśniewski, Aleksander (1954- )
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizacje charytatywne
(1)
Plagiat
(1)
Plakat
(1)
Politycy
(1)
Populizm (politol.)
(1)
Portale internetowe
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo do wizerunku
(1)
Prawo karne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholodzy
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rawls, John (1921-2002)
(1)
Religia
(1)
Rodzina wielodzietna
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Turowicz, Jerzy (1912-1999)
(1)
Twórczość
(1)
Tytoń
(1)
Urzędnicy
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wdowieństwo
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wolność
(1)
Wolność obywatelska
(1)
Wolność prasy
(1)
iPad
(1)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Śląska
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
1901-
(3)
1989-
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1939-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Blogi
(4)
Czasopisma elektroniczne
(2)
Publicystyka polska
(2)
Antologia
(1)
Antologie
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Komedia romantyczna (film)
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 9)
Bibliogr. przy rozdz.
Problemy i dobre praktyki komunikowania społecznego. Refleksje pragmatyczno-etyczne ; Etyka w dziennikarstwie obywatelskim - zarys problematyki ; Polityka w mediach - media w polityce. O karze śmierci raz jeszcze ; Polska blogosfera polityczna. Analiza blogów krajowych i europarlamentarzystów (na podstawie materiałów online) ; Dziennikarstwo typu "Gazeta Śląska" w perspektywie etyczno-moralnej i warsztatowej ; Kocynder z 20 marca 1921 roku jako zastosowanie humoru w propagandzie ; Kobieta w roli ofiary. Aspekty prawne i etyczne na kanwie materiałów zaczerpnietych z mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na dokumencie błędny zapis numeru ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Manowce i złudzenia normatywnej etyki dziennikarskiej ; Twórczość a samokreacja. Wartość sposobem istnienia ; Etyka w działalności kabaretowej w Polsce w latach 1953-1981 ; Tytuł prasowy o charakterze społeczno-kulturalnym na dzisiejszym polskim rynku mediów ; Proces komunikacyjny w przekazie reklamowym, nadawanym poprzez środki społecznego przekazu ; Na tropie polskich absurdów, czyli o (nie)etycznym postępowaniu państwa polskiego wobec obywateli. Analiza zjawiska na podstawie wydarzeń roku 2007 ; Etyka prostomyślności wobec współczesnych wyzwań kryzysu rodziny ; Media lokalne a dostęp do informacji publicznej ; Optyka polskiego polityka. Wokół politycznego etosu - analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych przez środki społecznego przekazu na przełomie lat 2007/2008 ; Normy etyczne w firmach nowoczesnych technologii ; Walka o wpływy w telewizji publicznej podczas rządów Prawa i Sprawiedliwości w latach 2005-2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media - czwarta władza? / pod red. Ryszarda Kowalczyka i Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Scriptorium Wydawnictwo Naukowe, 2010. - 200 s. : il. ; 24 cm.
M.in.: Prasa ziemi ropczyckiej w wersji on-line (s. 180-185).
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Odmienność kulturowa - bariera w procesie komunikacji? ; Czy media sprzyjają populizmowi penalnemu? ; Prawo a media ; Dziennikarze polscy - pomiędzy mitem "czwartej władzy" a świadomością misji ; Monografia gazety bezpłatnej "Echo Miasta" w kontekście funkcjonowania gazet bezpłatnych na polskim rynku. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w latach 2005-2009 ; Strategie dyskursywne nadawcy w nagłówkach prasowych na przykładzie "Expressu Bydgoskiego" ; Kwestia męska w wizerunku kobiety współczesnej. Istota zjawiska zwanego "kobiecością" ; Obraz polskich rodzin wielodzietnych w mediach ; Analityczna synteza celów i funkcji dyskursu reklamowego ; Człowiek i reklama. Najważniejsze potrzeby psychiczne leżące u podstaw przekazu reklamowego ; Obraz psychologa w mediach ; Zarys historii prasy w internecie. Implikacje dla czasopiśmiennictwa ziemi ropczyckiej ; Rola monitoringu mediów w przygotowaniu programu i strategii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 1)
Na dokumencie błędny zapis numeru ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Manowce i złudzenia normatywnej etyki dziennikarskiej ; Twórczość a samokreacja. Wartość sposobem istnienia ; Etyka w działalności kabaretowej w Polsce w latach 1953-1981 ; Tytuł prasowy o charakterze społeczno-kulturalnym na dzisiejszym polskim rynku mediów ; Proces komunikacyjny w przekazie reklamowym, nadawanym poprzez środki społecznego przekazu ; Na tropie polskich absurdów, czyli o (nie)etycznym postępowaniu państwa polskiego wobec obywateli. Analiza zjawiska na podstawie wydarzeń roku 2007 ; Etyka prostomyślności wobec współczesnych wyzwań kryzysu rodziny ; Media lokalne a dostęp do informacji publicznej ; Optyka polskiego polityka. Wokół politycznego etosu - analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych przez środki społecznego przekazu na przełomie lat 2007/2008 ; Normy etyczne w firmach nowoczesnych technologii ; Walka o wpływy w telewizji publicznej podczas rządów Prawa i Sprawiedliwości w latach 2005-2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na dokumencie błędny zapis numeru ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
1. Manowce i złudzenia normatywnej etyki dziennikarskiej ; 2. Twórczość a samokreacja. Wartość sposobem istnienia ; 3.Etyka w działalności kabaretowej w Polsce w latach 1953-1981 ; 4. Tytuł prasowy o charakterze społeczno-kulturalnym na dzisiejszym polskim rynku mediów ; 5. Proces komunikacyjny w przekazie reklamowym, nadawanym poprzez środki społecznego przekazu ; 6. Na tropie polskich absurdów, czyli o (nie)etycznym postępowaniu państwa polskiego wobec obywateli. Analiza zjawiska na podstawie wydarzeń roku 2007; 7. Etyka prostomyślności wobec współczesnych wyzwań kryzysu rodziny ; 8. Media lokalne a dostęp do informacji publicznej ; 9. Optyka polskiego polityka. Wokół politycznego etosu - analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych przez środki społecznego przekazu na przełomie lat 2007/2008 ; 10. Normy etyczne w firmach nowoczesnych technologii ; 11. Walka o wpływy w telewizji publicznej podczas rządów Prawa i Sprawiedliwości w latach 2005-2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 8)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Manipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa ; Deontologia mediów w kontekście zawodowego kodeksu etycznego mediów ; Misja i osobowość dziennikarza ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Wyzwania dla etyki dziennikarskiej w dobie funkcjonowania mediów społecznościowych ; Co w internecie piszczy... Analiza zawartości internetowych stron kobiecych na przykładzie portali: onet.pl, o2.pl, wp.pl i interia.pl ; Etyka, gdy przyjdzie, co z nią czynić... ; Doświadczenie: trzy serwisy w jeden wieczór ; Reklama socjalistyczna i jej racjonalność ; Psychofizjologia odbierania reklamy. Wzorce i zachowania ; Fenomen "Wysokich obcasów" na tle prasy kobiecej w Polsce w XXI w. ; Kodeksy etyczne międzynarodowych organizacji studenckich w Polsce na przykładzie AIESEC ; Course on international protection of human rights - protection of national minorities ; Trzy ogólnopolskie (medialne) konferencje opolskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 10)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Żeńskie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w środkach społecznej komunikacji ; Kulturowy i medialny wizerunek osób niepełnosprawnych ; Wpływ mediów na kształtowanie się postaw, osobowości i relacji pomiędzy członkami rodziny. Zasadnicze problemy i możliwości ich rozwiązania ; Zagrożenia związane ze stanowiskiem pracy nauczyciela w polskiej szkole w środkach komunikacji społecznej online ; Oblicza brandingu ; Publikacje Wydawnictwa Naukowego SCRIPTORIUM, wydane w latach: 2010-2012
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Polskie media uchodźcze na Węgrzech w latach 1939-1945 (próba syntetycznego spojrzenia) ; Regulowanie działalności środków masowego przekazu polskiej mniejszości narodowej na Białorusi vs. aktywność mediów białoruskich w Polsce ; Demokracja bez debaty publicznej? ; Etyczne aspekty funkcjonowania mediów w Polsce w warunkach transformacji ; Media publiczne w Polsce - systemowa destrukcja ; Jawność życia publicznego a prasa lokalna ; Media lokalne w obliczu potrzeb kulturowych i działalń demokratycznych ; Konwergencja mediów jako mechanizm wiktymizacji dziennikarzy w obszarze agresji elektronicznej ; Dziennikarstwo internetowe w Polsce ; Komunikowanie się internautów ; Urządzenia mobilne szansą dla prasy. Polski rynek aplikacji przeznaczonych dla platformy sprzętowej iPad na tle trendów światowych ; Afera bułkowa w opiniach polskiej i niemieckiej prasy jako przykład roli mediów w komunikacji międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.3.cz.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. przy większości art.
Między komercją, odpowiedzialnością i etyką. Media w perspektywie służby społecznej ; Moralność w sieci - próba uwolnienia się od odpowiedzialności ; Odpowiedzialność firm sektora mediów w świetle koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu ; Misja i społeczne funkcje radia regionalnego ; Samoregulacja w mediach - mechanizm wspomagający odpowiedzialne korzystanie z wolności czy "nowe szaty króla"? ; Media lokalne - filary demokracji? ; Social media w pracy dziennikarza. Ujęcie etyczne ; Oddziaływanie mediów w kampanii wyborczej. Media relations ; Fanatyzm (nie tylko religijny) w polskich mediach ; Manipulacja w mediach a odpowiedzialność etyczna dziennikarzy w świetle nauczania społecznego Kościoła Katolickiego ; Zapłodnienie in vitro dylematem etycznym współczesności? Ocena metody i niepłodności w małżeństwie na wybranych przykładach relacji polskich mediów ; Zaangażowanie kobiet i mężczyzn w działalność społeczną lokalnych organizacji na przykładzie gminy Tłuszcz ; Problemy wolności prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji ; Międzynarodowa Jasnowidz Tara rządzi w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98231/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. przy większości art.
Krytyka osób pełniących funkcję publiczną a kontratyp zniesławienia ; Media vs. władze lokalne - prawne granice krytyki politycznej i praktyka naruszająca w Polsce po 1989 r. ; Przyszłość prasy lokalnej w "epoce śmierci gazet" ; Sytuacja kobiet w Polsce i w Niemczech. Analiza zagadnienia w środkach komunikacji społecznej ; Wolność (słowa) w internecie a status rzeczywistości wirtualnej ; Dyskryminacja religijna jako forma nadużycia wypowiedzi ; Media drukowane niemieckiego koncernu Axel Springer w pierwszej dekadzie XXI wieku ; Rola służb socjalnych w życiu społecznym i jej odzwierciedlenie w polskich mediach ; Między etyką, etosem, immunitetem a bezkarnością ; Zakłady poprawcze w Polsce. Analiza zagadnienia z kilku perspektyw badawczych ; Ochrona własności inelektualnej - atrybut innowacyjności i zawłaszczenia wiedzy ; O idei społeczeństwa obywatelskiego ; Konstytucja rzeczypospolitej Polskiej po 15 latach od jej uchwalenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98231/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Media)
Bibliogr. przy większości art.
Media dla człowieka czy człowiek dla mediów? ; Uzależniona wolność. Wpływ otoczenia zewnętrznego na swobodę dziennikarskiej wypowiedzi ; Ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego a konstytucyjne gwarancje swobody wypowiedzi i wolności prasy ; Synteza komunikacji politycznej na przykładzie Umowy handlowej ACTA. Charakterystyka podejść badawczych w komunikowaniu politycznym ; Media a ekscesy (pseudo) kibiców piłkarskich ; Materiał dziennikarski na temat bezdzietności z wyboru. Analiza zagadnienia na podstawie zawartości programu "Dzień Dobry TVN" ; Etyka w mediach - opisywanie przez mass media akładów poprawczych i nieletnich do nich kierowanych ; Bezpieczeństwo Polaków w przekazie medialnym - try sfery zagrożeń ; Czy artysta kabaretowy jest reprezentantem elity artystycznej? Próba oceny elitarności kabaretu w okresie Polski Ludowej i współcześnie na podstawie badań własnych ; Rok 1863 dał wielkość nieznaną... Rzecz o szczególnym stosunku władz państwowych i społeczeństwa do weteranów Powstania Styczniowego w okresie Drugiej Rzeczypospolitej. Ujęcie prawno-socjologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98231/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza WN Scriptorium Media)
Echa ideologii (anty)feministycznej we współczesnej polszczyźnie ; Sztuka a rozrywka. O pozornym dualizmie pojęciowym z punktu widzenia nauk o sztuce, filozofii i prawa ; Komedia romantyczna jako gatunek filmowy ; Czy możliwa jest twórcza zmiana w promocji muzyki? ; Obraz "kultury" w praktyce działalności samorządu terytorialnego (na podstawie materiałów ze strony internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98467 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej