Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(19)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Bereś Joanna
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(2)
Misiąg Wojciech (1951- )
(2)
Pikulski Stanisław (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Siewierska-Chmaj Anna
(2)
Zin Wiktor (1925-2007)
(2)
Bartyzel Joanna
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Jakieła Jacek
(1)
Kluska Renata
(1)
Krzewska Grażyna
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Malinowska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Matyja Rafał (1967- )
(1)
Miazek Ryszard (1945- )
(1)
Podleśna Marta
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Pędziwiatr Konrad
(1)
Rajchel Kazimierz (1937- )
(1)
Soliński Tomasz (1975- )
(1)
Wiśniewski Ludwik (1936- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Finanse publiczne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Architektura polska
(2)
Informatyka
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Chamiec, Zygmunt (1882-1948)
(1)
Decyzje
(1)
Duszpasterstwo akademickie
(1)
Film polski
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Innowacje
(1)
Islam
(1)
Kina
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kościół katolicki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Patriotyzm
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podatek
(1)
Podatki i opłaty lokalne
(1)
Polityka
(1)
Polskie Radio
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spółki
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Spółki cywilne
(1)
Spółki jawne
(1)
Spółki komandytowe
(1)
Spółki z o.o.
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Turystyka
(1)
Uchodźcy
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Podkarpacie Północne
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Album
(2)
Fotografia polska
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Sprawozdania
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
I. Potencjał społeczny w organizacji ; II. Praca menedżera ; III. Przywództwo ; IV. Społeczny charakter organizacji ; V. Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja kadr ; VI. Motywowanie pracowników ; VII. Ocena i doskonalenie pracowników ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84840 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. prasy lokalnej i sublokalnej w woj. podkarpackim.
Czy media zagrażają demokracji? / Bohdan Jałowiecki; Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy) / Janusz Adamowski; Przesunięcie centrum władzy: media jako pierwsza siła systemu politycznego / Tomasz Goban-Klas; Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej / Jacek Sobczak; Czy media lokalne są środkami masowego przekazu? / Roman Adamski; Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego / Marcin Jóźko; Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną / Dominik Księski; Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć / Wojciech Giełżyński; Media lokalne w społeczeństwie sieci / Jerzy Mikułowski Pomorski; Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim / Rafał Polak.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 27.
Trzy światy uniwersyteckiej społeczności (badacze, nauczyciele, obywatele) ; Mandaryni i motłoch ; Uczelnia a rynek pracy - w poszukiwaniu utraconej synergii ; Standaryzacja studiów wyższych w Polsce ; Nauka i edukacja: między pasją a biznesem ; Wizerunek uczelni niepaństwowej - empiryczne studium na temat postrzegania i oceny niepublicznego sektora usług edukacyjnych w Polsce ; Kultura studencka - przeszłość a teraźniejszość: od pokolenia kataryniarzy do pokolenia gadu-gadu ;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in. dot. dziedzictwa kulinarnego Podkarpacia jako produktu turystycznego i turystyki weekendowej mieszkańców Rzeszowa.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Cz. I. KLIENT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH: Wiek turysty jako czynnik rozwoju pozaeuropejskiej turystyki poznawczej ; Dziedzictwo kulinarne jako produkt turystyczny Polski ; Samotny turysta - konsument na rynku usług turystycznych ; Quality management as promoting factor in tourism industry ; Internet jako źródło informacji dla turystów ; Analiza rozmieszczenia gospodarstw agroturystycznych według powiatów województwa lubelskiego. Cz. II. TRENDY W TURYSTYCE ZDROWOTNEJ: Rola sportu, turystyki i rekreacji w tworzeniu jakości życia osób w wieku starszym ; Kierunki i perspektywy rozwoju turystyki zdrowotnej ; Możliwości rozwoju turystyki leczniczej w oparciu o procesy restrukturyzacji instytucji ochrony zdrowia ; Turystyka medyczna nową perspektywą dla polskich placówek służby zdrowia ; Aktywizacja osób niesłyszących poprzez wykorzystanie multimedialnego systemu informacji turystycznej. Cz. III. TENDENCJE ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE: Specyfika i ochrona wartości kulturowych na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego ; Akces Polski do Unii Europejskiej jako czynnik zwiększający turystyczną atrakcyjność Polski na rynkach Ukrainy, Białorusi i Rosji ; Turystyka a dialog interreligijny ; Turystyka weekendowa i jej znaczenie dla wykorzystania czasu wolnego w rodzinie ; Turystyka postindustrialna szansą rozwoju gospodarczego gminy Bogatynia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92260 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [111].
Nowe Reguły Nowej Gospodarki ; Czym tak naprawdę jest e-biznes? ; Relacje pomiędzy uczestnikami elektronicznych rynków ; Jak dobrze przygotować się do działalności w Sieci?: 1. Opracowanie wizji działalności z wykorzystaniem Internetu ; 2. Dobór nazwy dla przedsięwzięcia - wskazówki ; 3. Definicja grupy docelowej ; 4. Przygotowanie oferty w zakresie wartości dodanej ; Zdefiniowanie modelu generowania przychodów ; Organizacja układów partnerskich ; Jak zaprosić do siebie klientów i nie pozwolić im odejść? ; Czy rzeczywiście jest już czas na e-biznes? ; Dodatek 1. Co warto przeczytać na początek? Biblioteczka e-przedsiębiorcy ; Dodatek 2. Gdzie warto zajrzeć? Linkownia e-przedsiębiorcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100546 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brak s. 25-36.
Bibliogr. s. 54, wykaz aktów prawnych s. 55.
ZAGADNIENIA WSTĘPNE: Działalność finansowa państwa, Polityka finansowa państwa, Prawo finansowe ; WYDATKI PUBLICZNE: Pojęcie wydatków publicznych, Teorie wzrostu wydatków publicznych, Klasyfikacja wydatków publicznych, Konstrukcje wydatków bezwrotnych, Konstrukcje wydatków zwrotnych, Konstrukcje wydatków o charakterze rezerwowym ; PODSTAWOWE WIADOMOŚCI O PODATKACH: Istota podatku, Cła i opłaty, Klasyfikacja podatków, Klasyfikacja opłat, Elementy konstrukcji podatku, Ulgi i zwyżki podatkowe, Minimum i maksimum skali podatkowej, Zobowiązanie podatkowe ; PODATKI W POLSCE: Opodatkowanie przychodów, Podatek od towarów i usług, Podatek dochodowy od osób fizycznych, Podatek i opłaty lokalne, Podatek od środków transportu, Podatek od posiadania psów, Opłaty lokalne, Podatek rolny, Podatek od gier losowych i zakładów wzajemnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w woj. małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim.
Bibliogr. s. [273]-274.
Informacje wprowadzające ; 1. REKLAMA MEDIALNA: Reklama prasowa, Reklama radiowa, Reklama telewizyjna, Reklama internetowa ; 2. REKLAMA ZEWNĘTRZNA: Billboardy, Plakaty, Bannery, Szyldy, Kasetony świetlne, Citylighty, Standy, Reklamy na pojazdach, Reklamy na budynkach, Inne formy reklamy zewnętrznej ; 3. INNE FORMY REKLAMY WIZUALNEJ: Foldery reklamowe, Wizytówki, Ubrania firmowe, Gadżety, Firmowe materiały biurowe, Firmowa strona internetowa, Inne narzędzia reklamy wizualnej ; 4. ROZWÓJ RYNKU REKLAMOWEGO W OPINII AGENCJI REKLAMOWYCH; Metodologia badania, Profil działalności badanych podmiotów, Współpraca z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, Zarządzanie personelem - proces rekrutacji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96098 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 141-142.
I. WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ ORGANIZACJI: 1. Pojecie organizacji i jej formy ; 2. Systemy działań ; 3. Działania sprawne i niesprawne ; II. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W ŚWIETLE DOŚWIADCZEŃ I DOROBKU NAUKI: 1. Organizacja i zarządzanie jako dyscyplina nauki ; 2. Powstawanie, rozwój i dorobek nauki o organizacji i zarządzaniu ; III. STRUKTURY ZARZĄDZANIA: 1. Ogniwa i więzi organizacyjne ; 2. Typowe modele struktur zarządzania i niektóre zasady ich projektowania ; 3. Formalizacja struktur zarządzania ; IV. KIEROWNICTWO W STRUKTURACH ZARZĄDZANIA: 1. Zagadnienia wprowadzające ; 2. Stanowiska kierownicze i ich układ hierarchiczny ; 3. Funkcje i style zarządzania ; V. DECYZJE KIEROWNICZE: 1. Zagadnienia wprowadzające ; 2. Rola i znaczenie decyzji kierowniczych w procesach zarządzania ; 3. Decydent ; VI. SYSTEMY INFORMACYJNE DLA CELÓW ZARZĄDZANIA: 1. Informacja jako zjawisko społeczne ; 2. Informacje w strukturach zarządzania ; VII. ELEMENTY NAUKI ADMINISTRACJI: 1. Pojęcie nauki administracji, jej zakres i rozwój ; 2. Społeczna rola administracji publicznej ; 3. Ustrój administracji - zagadnienia teoretyczne ; 4. Polityka w działaniach administracji publicznej ; 5. Wybrane problemy metod działania administracji publicznej ; 6. Innowacje w administracji ; 7. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
Promocja usług edukacyjnych na przykładzie studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie ; Public relations a dziennikarstwo. Warianty modelowe ; Socjologiczne aspekty kreowania wizerunku osób publicznych ; Katalog symbolu jako narzędzie pracy komórki public relations organizacji, na podstawie symboliki Kongresu PR w Rzeszowie ; Między czarnym PR a "bulterieryzmem" ; Public relations: dążenie do panowania czy do porozumienia ; Public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych w kształtowaniu relacji z farmaceutami ; Odpowiedzialność społeczna w branży kontrowersyjnej. Dialog społeczny fundamentem odpowiedzialności społecznej firmy British American Tobacco ; Blogi korporacyjne w działaniach public relations ; Działania public relations Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich ; Rola blogów w kreowaniu wizerunku ; Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej. Studia przypadków ; Rola PR w kształtowaniu związków organizacji z otoczeniem społecznym ; Czynniki wpływające na jakość usługi majątkowych zakładów ubezpieczeń ; Samorządowe public relations w gminach powiatu poznańskiego - doniesienie z badań ; Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyką gospodarczą ; Algebraiczna prezentacja oraz interpretacja luki wizerunkowej ; Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy ; Organizacja eventu w kontekście kształtowania wizerunku uczelni wyższej ; Metody kształtowania e-społeczności akademickiej na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem ; Trzy światy public relations ; Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego ; Metoda sferyczna i płaszczyznowa obliczania luki wizerunkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-4997 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-4998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-8678 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-7314 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RF-6532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-7787 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 294-298. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim, francuskim.
Książka poświęcona jest Zygmuntowi Jaxa-Chamcowi, jednemu z pionierów polskiej radiofonii, założycielowi i pierwszemu dyrektorowi Polskiego Radia, którym kierował w latach 1925-1935. Pomimo historycznej roli, jaką odegrał, pozostaje wciąż postacią nieznaną, nie tylko szerszej opinii społecznej, lecz nawet środowisku ludzi mediów. Wypełnienie tej luki było główną inspiracją wydania niniejszej pracy. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja jest efektem konferencji, która odbyła się w czerwcu 2004 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Wykorzystanie działań Public Relations w kreowaniu wizerunku samorządu / Dariusz Tworzydło ; Pomiędzy autoryzacją a sprostowaniem. Jak radzić sobie z mediami w kontekście prawa prasowego? / Marek Skała ; Corporate Design w kształtowaniu wizerunku miasta (w oparciu o przykłady niemieckie) / Małgorzata Snarska ; Samorządowe Public Relations a dostęp obywatela do informacji publicznej / Sławomir Gawroński ; Wewnętrzne działania Public Relations w samorządzie / Tomasz Soliński ; Definicja sytuacji kryzysowej w samorządzie / Piotr Czubiński ; Metody rozwiązywania sytuacji kryzysowych w samorządzie. Lawina w Tatrach. Studium przypadku / Rafał Czechowski, Aneta Moczkowska ; Obligacje komunalne jako narzędzie Public Relations w Samorządzie Terytorialnym / Krzysztof Witkowski ; Partnerstwo w koncepcji marketingu miast i regionów / Andrzej Szromnik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„…z góry wiem, że to się może nie podobać. No trudno. I tak należy to zrobić”. Stasi umieściła go na liście sześćdzie­sięciu najbardziej niebezpiecznych polskich opozycjoni­stów. W duszpasterstwach akademickich, które prowadził, tworzył przestrzeń dialogu bezcenną w czasach PRL-u. Po 1989 roku nie przestał głosić Ewangelii wolności. Do dziś płaci za to wysoką cenę. Odważna, inteligentna publicystyka o. Ludwika Wiśniewskiego pokazuje, w jaki sposób myśli człowiek wolny, wierzący, że „tylko prawda nas wyzwoli”. Najwcześniejszy artykuł pochodzi z 1960 roku, gdy jego autor był młodym klerykiem. Ostatni, napisany w 2017 roku, odnosi się do najbardziej aktualnych problemów Polski i Kościoła. [Wydawnictwo WAM, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107261 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia finansów publicznych ; 2. Prawne podstawy finansów publicznych ; 3. Sektor finansów publicznych w gospodarce narodowej ; 4. Środki i dochody publiczne ; 5. Wydatki publiczne ; 6. Sfera budżetowa ; 7. Fundusze celowe ; 8. Agencje rządowe i samorządowe ; 9. Inne podmioty sektora finansów publicznych ; 10. Pogranicze sektora finansów publicznych ; 11. Rachunkowość i sprawozdawczość ; 12. Budżet państwa i inne plany finansowe ; 13. Finanse samorządu terytorialnego ; 14. Dług publiczny ; 15. Dyscyplina finansów publicznych ; 16. Nadzór i kontrola w sektorze finansów publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [153]-160, netogr. 154.
R. I. JAK ZMIENIĆ MODEL POLITYKI IMIGRACYJNEJ?: Strategia i rozwiązania instytucjonalne ; Doktryna migracyjna Rzeczypospolitej Polskiej ; Wybór modelu i narzędzi polityki migracyjnej ; Kraj mało atrakcyjny ; Kto może sformułować nową politykę imigracyjną? ; Debata publiczna i parlamentaryzacja polityki migracyjnej Beneficjenci ; R. II. POLITYKA IMIGRACYJNA POLSKI: Status polityki migracyjnej i jej realizacja ; Dokument Polityka migracyjna Polski ; Wymiar instytucjonalny ; Polityka migracyjna w budżetach zadaniowych ; Polityka migracyjna Polski a kontekst europejski ; R. III. KLUCZOWE PROBLEMY POLITYKI IMIGRACYJNEJ: Uchodźcy ; Rynek pracy ; Studenci zagraniczni ; Kwestie integracyjne ; R. IV. POLITYKA MIGRACYJNA Z PERSPEKTYWY POLITYCZNEJ: Debaty parlamentarne i stanowiska polityczne ; Polityka migracyjna ; Postępowanie wobec imigrantów ; Ustawy abolicyjne ; Partie i debata publiczna ; Partnerzy społeczni i ich rola w ożywieniu debaty ; R. V. POLITYKI MIGRACYJNE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ: Polityka diasporyczno-emigracyjna i imigracyjna ; Polityka migracyjna Belgii ; Polityka migracyjna Francji ; Polityka migracyjna Wielkiej Brytanii ; Europejskie polityki migracyjne w procesie transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103247 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej