Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(3)
Mapy
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Adamiak Agnieszka (kartograf)
(1)
Alonso Alonso Rafael
(1)
Cruz Valdovinos José Manuel (1943- )
(1)
Górna Katarzyna
(1)
Karolewski Łukasz
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Młynowska Anna
(1)
Rupniewska Aneta
(1)
Suffield Laura
(1)
Szczepańska Jolanta
(1)
Turzyniecki Andrzej
(1)
Walendziak Monika
(1)
Wieczorek Waldemar
(1)
Zając Joanna (1971- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Miasta
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Casagrande, Enrico
(1)
Castellucci, Romeo
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gruszczyński, Piotr (1965- )
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Internet
(1)
Koenig, Jerzy (1931-2008)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura
(1)
LaChapelle David (1963- )
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Muzeum Narodowe (Wrocław)
(1)
Młodzież
(1)
Neumann, Jan (1975- )
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Polacy za granicą
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Społeczeństwo
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka amerykańska
(1)
Teatr niemiecki
(1)
Teatr włoski
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Walczak, Michał (1979- )
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Kredyt
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(3)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(6)
Lublin (woj. lubelskie)
(2)
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Polska
(1)
Polska Południowa
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Plan miasta
(3)
Przewodnik turystyczny
(2)
Dramat niemiecki
(1)
Film
(1)
Film polski
(1)
Katalogi wystaw
(1)
Malarstwo hiszpańskie
(1)
Mapa turystyczna
(1)
6 wyników Filtruj
Mapa
W koszyku
(Comfort! Map & Guide)
Tyt. z panela.
Tylny panel: Mapa okolic Wrocławia.
Verso: inform. turyst. z fot.
Mapa poboczna: [Wrocław - centrum], 1:11 000, 16x19 cm.
Panel przedni: Stary Ratusz, Arsenał i Hala Stulecia ; Nowe Horyzonty i Jazz nad Odrą ; Panorama Racławicka.
Tekst i treść mapy pol., legenda także ang., fr., niem.
1. Zwiedzanie ; 2. Informacje praktyczne ; 3. Kuchnia ; 4 Zakupy ; 5. Kalendarium cyklicznych wydarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-912/K-608 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Mapa
W koszyku
Wrocław : plan miasta = city plan = Stadplan = plan de la ville 1:21 000 / Euro Pilot. - Wersja plastik. - Warszawa : Euro Pilot, [2014]. - 1 mapa : dwustronny, kolor., laminowany ; ark. pap. 96x68 cm, złoż. 24x12 cm.
Tyt. panelowy.
Rzeźba terenu: punkty wysokości.
Mapy poboczne: Wrocław Centrum, 1:10 000, 27x34 cm; [Okolice Wrocławia], 1:300 000, 14x30 cm.
Recto: tekst "Warto zobaczyć".
Panel: Europilot - logo handlowe Daunpolu.
Na panelu: Dodatkowe informacje: turystyczna mapa okolic 1:260 000 ; plan centrum 1:10 000 ; muzea / zabytki ; obiekty sakralne ; ...i wiele innych aktrakcji.
Panel tylni: skanuj fotokod.
Indeks ulic.
Treść mapy i tekst pol., legenda także ang., niem., fr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-912/K-430 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-99045 (1 egz.)
Mapa
W koszyku
(Comfort! Map & Guide XL)
Tyt. panelowy.
Mapy poboczne: Wrocław - Centrum, 1:22 500, 10x10 cm ; Kraków - Centrum, 1:12 000, 16x10 cm ; Lublin - Stare Miasto, 1:20 000, 7x10 cm.
Na panelu: Zabytki Krakowa, Wrocławia, Lublina; Tatry, Bieszczady, Karkonosze; Zamek Czocha i Książ.
Na odwr. ark. treść turyst. i inform.
Treść mapy i legenda pol.
1. Mapa południowej części Polski z bogatą treścią turystyczną ; 2. Plany najważniejszych miast: Krakowa, Lublina, Wrocławia ; 3. Łatwa nawigacja: atrakcje z przewodnika ponumerowane i zaznaczone na mapie ; 4. Trwałość i wygoda użytkownika ; 5. Wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika ; 6. Zajmujące opisy kilkudziesięciu niezwykłych miejsc wartych odwiedzenia ; 7. Kolorowe rysunki i fotografie najważniejszych obiektów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-912/K-494 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Interpretacje Dramatu ; 47)
Indeks.
Nowi mieszczanie - nowa generacja. Wrocław - miasto odzyskane ; Dramatyzacje "Pokolenia X" ; Od społeczeństwa industrialnego do społeczeństwa ekranu. Analiza przemian społeczeństwa europejskiego w oparciu o dramaturgię niemieckojęzyczną ; Pokolenie w "dobie przyspieszenia". Obraz przemian pokoleniowych we współczesnym teatrze niemieckim ; Kategoria pokolenia w wypowiedziach polskich krytyków teatralnych drugiej połowy XX wieku ; Pokoleniowe podziały w polskiej kinematografii ; Performatywne pokolenie ; Pokolenie (re)miksu. Recykling w kulturze zmediatyzowanej ; Pokolenie jako hipoteza badawcza, czyli niewdzięczny przykład dramaturgii Michała Walczaka ; Usieciowieni - sztuka ponowoczesna a międzypokoleniowe strategie komunikacji ; Generowanie pokolenia: dynamika stwarzania i unieważniania kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej