Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Mapy
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Borowiak Ewa (turystyka)
(2)
Furtak Marcin (architekt)
(2)
Bednarczyk Jan (kartograf)
(1)
Bernatowicz Joanna
(1)
Orłowski Bolesław (1934- )
(1)
Stasiński Henryk
(1)
Sufryd Mieczysław
(1)
Witański Henryk
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
Turystyka przemysłowa
(2)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Domy kultury
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Fundacja
(1)
Fundacja Otwartego Muzeum Techniki (Wrocław)
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kina
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mecenat
(1)
Media społecznościowe
(1)
Muzyka
(1)
Promocja kultury
(1)
Przemysł
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Teatr
(1)
Technika
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Zabytki techniki
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Centralny Okręg Przemysłowy
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Górnośląski Okręg Przemysłowy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Polska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Przewodnik turystyczny
(2)
Mapa turystyczna
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93917 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 151.
Rzeszów ; Nowa Sarzyna ; Stalowa Wola ; Nowa Dęba ; Skopanie ; Mielec ; Pustków ; Pustynia ; Dębica ; Sędziszów Małopolski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 151.
Rzeszów ; Nowa Sarzyna ; Stalowa Wola ; Nowa Dęba ; Skopanie ; Mielec ; Pustków ; Pustynia ; Dębica ; Sędziszów Małopolski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10439 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-10440 (1 egz.)
Mapa
W koszyku
Mapy poboczne na verso: Gliwice, 1:10 000, 14,5x13 cm; Bytom, 1:10 000, 11x15,5 cm; Dąbrowa Górnicza, 1:10 000, 16x12 cm; Zabrze, 1:10 000, 15x13 cm; Chorzów, 1:10 000, 9x15,5 cm; Sosnowiec, 1:10 000, 12x15,5 cm; Ruda Śląska, 1:10 000, 10,5x9,5 cm; Katowice, 1:10 000, 20x15,5 cm; Tychy, 1:10 000, 12x15,5 cm.
Nr katal. 30-113-01.
Rzeźba terenu: poziomice, punkty wysokości.
Treść turystyczną opracowano na podstawie materiałów Henryka Stasińskiego i Mieczysława Sufryda.
Tytuł panelowy.
Verso: informator teleadresowy.
Tekst i treść mapy w języku polskim, legenda także w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. K-862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej