Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Autor
Czapińska Wiesława (1932-2010)
(1)
Godula Róża
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Młodnicka Małgorzata.|eIl
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Miasta
(3)
Audyt wewnętrzny
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Polacy za granicą
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka europejska
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Literatury europejskie
(2)
Grafika
(1)
Literatura
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Rysunek
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Archiwum Etnograficzne = Ethnographic Archives, ISSN 0066-6858 ; t. 48)
Zawiera również niektóre materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej z okazji 110 rocznicy powstania Krakowskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego, Kraków, 25-28 września 2008 roku.
Bibliogr. przy ref. s. 101-102.
Tekst częśc. czes., słowac.
MIASTO WSPOMINANE, MIASTO PRZEDSTAWIONE: Nowożytny Babilon. Obraz Paryża w literaturze polskiej 1890-1930 ; Praha - český obraz (autostereotyp) a mýtus evropské metropole. K podobé a funkci mentálnich obrazu ; Mityczny i nostalgiczny. Polskie wyobrażenia o Wiedniu ; Gdy myślę "miasto"... O meandrach wyobraźni antropologicznej ; Relacje cudzoziemców o Krakowie ; Widoki "miasta najprzedniejszego". Kraków na starych sztychach i rycinach ; Obraz małopolskich miast w dawnych źródłach kartograficznych i ikonograficznych ; Konstruované obrazy osobnosti - MUDr. Leopold Fritz. MIEJSCA W MIEŚCIE: Czakramu moc tajemna. Mit w akcji ; Krakowski Pędzichów. Legenda miejsca ; Trójkąt Trzech Cesarzy w Mysłowicach jako miejsce znaczące ; Krajobraz kulturowy a tożsamość lokalna mieszkańców katowickich dzielnic ; Zamek książąt mazowieckich w Ciechanowie w świadomości i tradycji mieszkańców miasta. MIASTO I FOLKLOR: Między tradycją a komercjalizacją - obraz hiszpańskiego miasta Walencja w kontekście święta Las Fallas ; Między rekwizytem kolędniczym a apoteozą miasta - fenomen szopki krakowskiej ; "Ancykryst warsiawski", czyli o stereotypie wielkiego miasta w świadomości mieszkańców wsi połowy XIX wieku. MIASTO Z IDEOLOGIĄ W TLE: Odraz vládného režimu v ulicach mesta (na priklade Bratislavy v 20. storoči) ; Jak Romové šli do mésta. Promény romské kultury v kontaktu s méstským prostředim ; Pamięć o domu utraconym. Wspomnienia mieszkańców podkrakowskich wsi z terenów dzisiejszej Nowej Huty ; "Nowa_huta. rtf" (relacje, teksty, forma) - w poszukiwaniu zwyczajnego człowieka ; Muzeum Rozproszone Nowej Huty. Ekomuzeum - żywa kolekcja ; Zapomniane dziedzictwo Nowej Huty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94105 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-82(091) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-82 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej