Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(130)
Forma i typ
Książki
(114)
Proza
(50)
Poradniki i przewodniki
(24)
Publikacje naukowe
(22)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(16)
Audiobooki
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Filmy i seriale
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(365)
wypożyczone
(91)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(66)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(51)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(10)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(18)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(16)
Filia 2 (Fredry 5)
(15)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(17)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(26)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(15)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(22)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(20)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(19)
Filia 9 (Czackiego 5)
(19)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(18)
Filia 11 (Dębicka 170)
(8)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(10)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(30)
Filia 15 (Lwowska 60)
(14)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(19)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(13)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(16)
Autor
Kosior Filip (1992- )
(4)
Mróz Remigiusz (1987- )
(4)
Szamałek Jakub (1986- )
(4)
Moss Marcel
(3)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(3)
Berry Lucinda
(2)
Borowski Mateusz
(2)
Carter Chris (1965- )
(2)
Cichawa Paweł
(2)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Hansen Anders (1974- )
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaskiernia Alicja
(2)
Kardaras Nicholas (1964- )
(2)
Karłowska Katarzyna
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Kotowska Agata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Studziński Adam
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Więdłocha Agnieszka (1986- )
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Yrsa Sigurðardóttir (1963- )
(2)
Andryka Dagmara (1976- )
(1)
Andryka Dagmara (1976- ). Anna Maria Kier
(1)
Banasik Mirosław (wojskowość)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Kathleen
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bernaczyk Michał (1979- )
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bigoszewska Maria (1951- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bobrowski Szymon (1972- )
(1)
Borycka-Zakrzewska Joanna
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bucki Piotr
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Byczek Zuzanna
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Clooney Amal (1978- )
(1)
Cribb Victoria
(1)
Cronenweth Jeff (1962- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
De Kock Kaat
(1)
Dorobkiewicz Justyna
(1)
Działowy Tomasz (1994- )
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Eisenberg Jesse (1983- )
(1)
Elfman Danny (1953- )
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fielding Helen (1958- )
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fincher David (1962- )
(1)
Fisher Max
(1)
Flores Suzana E
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Fuglehaug Randi (1980- )
(1)
Garfield Andrew (1983- )
(1)
Garrod Beth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Ginalski Robert
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(1)
Grabowski Piotr (1968- )
(1)
Gretkowska Manuela (1964- )
(1)
Grysztar Paweł
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Guillén Mauro F. (1964-)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska Marta (1967- )
(1)
Gąsior Tomasz (prawnik)
(1)
Hadj Moussa Iva (1979- )
(1)
Halvorsen Anne Gunn (1984- )
(1)
Halvorsen Anne Gunn (1984- ). Royalteen
(1)
Hanks Tom (1956- )
(1)
Hatalska Natalia
(1)
Higgins Eliot (1979- )
(1)
Holtz Paulina (1977- )
(1)
Horst Jørn Lier (1970- )
(1)
Jacaszek Michał (1972- )
(1)
Jackson Corrie
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Kaczmarski Dominik
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kang Cecilia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(74)
2010 - 2019
(56)
Okres powstania dzieła
2001-
(125)
Kraj wydania
Polska
(129)
Ukraina
(1)
Język
polski
(126)
angielski
(3)
ukraiński
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Młodzież
(11)
Rodzice
(8)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Blogerzy
(2)
0-5 lat
(1)
Copywriterzy
(1)
Gracze
(1)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagodzy
(1)
Prawnicy
(1)
Socjolodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(14)
Literatura angielska
(6)
Film amerykański
(2)
Literatura islandzka
(2)
Literatura norweska
(2)
Film arabski
(1)
Film polski
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(123)
Internet
(26)
Dzieci
(9)
Rzeczywistość wirtualna
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Facebook
(8)
Młodzież
(8)
Nastolatki
(8)
Marketing społecznościowy
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Cyberprzemoc
(6)
Dezinformacja
(6)
Kobieta
(6)
Mowa nienawiści
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Seryjni zabójcy
(6)
Dziennikarstwo śledcze
(5)
Influencerzy
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Uzależnienie od Internetu
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
Hakerzy
(4)
Image
(4)
Julita Wójcicka (postać fikcyjna)
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Przyjaźń
(4)
Uzależnienia medialne
(4)
Wpływ (politologia)
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Content marketing
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Dziewczęta
(3)
Fake news
(3)
Fonoholizm
(3)
Informatyzacja
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Postawy
(3)
Przemoc emocjonalna
(3)
Społeczeństwo
(3)
Studenci
(3)
Uprowadzenie
(3)
Wpływ społeczny
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Aktorzy
(2)
Autoprezentacja
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Depresja
(2)
Dojrzewanie
(2)
Domy kultury
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Dziennikarze
(2)
Dziewictwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Ekonomia
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Joanna Chyłka (postać fikcyjna)
(2)
Katolicka nauka społeczna
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komputery
(2)
Kordian Oryński (postać fikcyjna)
(2)
Krytyka społeczna
(2)
Licea
(2)
Mózg
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Netykieta
(2)
Obraz własnego ciała
(2)
Ofiary gwałtu
(2)
Okrucieństwo
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Osoby zaginione
(2)
Oszustwo
(2)
Pisarze
(2)
Pokolenie Y
(2)
Policjanci
(2)
Polityka
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Pornografia dziecięca
(2)
Portale internetowe
(2)
Pranie mózgu
(2)
Prawnicy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Propaganda
(2)
Temat: dzieło
Miliarderzy z przypadku
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Brno (Czechy)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Filipiny
(1)
Hiszpania
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norwegia
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tanzania
(1)
Twitter
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(29)
Poradnik
(26)
Thriller
(23)
Opracowanie
(16)
Powieść obyczajowa
(15)
Kryminał
(11)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Esej
(5)
Publicystyka
(4)
Film fabularny
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Adaptacja filmowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Reportaż
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuły
(1)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Dramat filmowy
(1)
Fantastyka
(1)
Film biograficzny
(1)
Komentarz prawny
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reboot
(1)
Satyra
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(37)
Socjologia i społeczeństwo
(25)
Zarządzanie i marketing
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Psychologia
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
130 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss. - Poznań : Wydawnictwo Filia ; [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, copyright 2020. - 1 płyta audio CD (9 godz. 53 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 9 godz. 53 min.
Czytają: Paulina Holtz, agnieszka Więdłocha, Piotr Grabowski, Małgorzata Lewińska, Michał Leiseń-Głowacki.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość… [Wydawnictwo Filia, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1432/S (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss - Poznań : Wydawnictwo Filia, 2019. - 399, [1] strona ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Stanowi cz. 1 cyklu "Trylogia hejterska". Cz. 2 pt.: Nie patrz, cz. 3 pt.: Nie krzycz.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Żałuję, że przeczytałam tę wiadomość... To okrutne, ale żywię się cierpieniem innych ludzi. Cudze nieszczęście dodaje mi otuchy i uzmysławia, że świat nie zmówił się przeciwko mnie. Nie tylko ja mam pod górkę."
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość… [Wydawnictwo Filia, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol./D (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
Facebook na kozetce. Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: -Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych ; -Co powoduje, że się od nich uzależniamy, czy możemy się przed tym bronić ; -Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów ; -W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych. [Wydawnictwo Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podszept / Jacek Łukawski. - Poznań : Czwarta Strona, copyright 2021. - 426, [4] strony ; 21 cm.
Stanowi cz. 2 cyklu "Krąg Painera". Cz. 1 pt.: Odmęt.
Śmierć młodziutkiej kieleckiej influencerki sprawia, że prokurator Arkadiusz Painer będzie musiał zmierzyć się z technologią i światem, których nie zna i nie rozumie. Na szczęście i tym razem przyjdą mu z pomocą Dorota Kowalska, uważana za najlepszą technik kryminalną w okolicy, a także Dariusz Kryński, który po raz pierwszy stanie na czele zespołu dochodzeniowego. Do „kręgu Painera” dołączy też młody informatyk z wydziału do walki z cyberprzestępczością, a jego pomoc okaże się nieodzowna. Nic jednak nie pójdzie łatwo… Umierają kolejne osoby, tymczasem w zespole śledczych dochodzi do konfliktu. Morderca ciągle wyprzedza policjantów o krok, a sprawę dodatkowo komplikuje rosnące zainteresowanie mediów. Wybucha afera, w której Kryński będzie starał się zrobić wszystko, by uniknąć roli kozła ofiarnego, a Painer, świadom konsekwencji, musi wybierać – postąpić wbrew woli zwierzchników czy wbrew prawu. [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "My Secret Youtube Life" 2018.
Wiek: 12+.
Co zrobisz, jeśli konto twojej idolki okaże się największym oszustwem na YouTubie? LilyLoves, popularna youtuberka, ma wszystko: dizajnerskie mieszkanie, własną linię kosmetyków i miłość gwiazdy rocka. Melissa, jej szesnastoletnia fanka, posunie się naprawdę daleko, żeby zdobyć to samo! Czy życie w kłamstwie – zarówno w necie, jak i w realu – jest warte każdej ceny? [Zielona Sowa, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-IV/P (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-IV/P (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-IV/P (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czwarta władza szóstej B / Adam Studziński. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl ; [Katowice] : w porozumieniu z Wydawnictwem Dreams, copyright 2020. - 1 płyta audio CD (2 godz. 30 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 30 min.
Czyta Konrad Biel.
Nagranie w formacie mp3.
Szkolny portal informacyjny? Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić? Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na ujęcie groźnego przestępcy…? Współczesne media są pełne manipulacji. Dlaczego tak jest i jak się przed nią bronić? To opowieść, która obnaża mechanizmy społecznego przekazu, pokazuje wartość krytycznego myślenia i przestrzega przed bezmyślnym przyjmowaniem sensacyjnych newsów. [Heraclon International, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.18-km-080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The chaos machine: the inside story of how social media rewired our minds and our world" 2022. .
Mjanma - wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka - rozruchy na tle religijnym. USA - chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI wieku ; T. 28)
Bibliogr. przy rozdz.
CZ. I. GLOBALNA, REGIONALNA I KRAJOIUA POLITYKA MEDIALNA W OBSZARZE INTERNETU: Internet jako pole eksploatacji przekazów prasowych ; Telesprzedaż a nowoczesne formy sprzedaży dóbr i usług w internecie w perspektywie europejskiej ; Globalna debata na temat modelu zarządzania internetem ; Dane zmarłego użytkownika sieci internet- zagadnienia prawne i technologiczne ; Prawne regulacje dotyczące funkcjonowania radiofonii i telewizji w internecie na tle rozwiązań prawnych UE ; CZ. II. WPŁYW INTERNETU NA ZMIANY STRUKTURALNE W NARODOWYCH SYSTEMACH MEDIALNYCH: Wpływ internetu na funkcjonowanie francuskiego systemu medialnego. Od Minitela do Hadopi ; Małe Państwo w globalnej sieci. Przypadek Swissinfo.ch ; Skutki społeczne zmiany przestrzeni lokalno-regionalnych mediów periodycznych. Między tradycyjnym a wirtualnym modelem. Przypadek Śląska ; Przekazy internetowe w systemie prasowym Tadżykistanu ; Internetowa aktywność niemieckich wydawców prasowych jako czynnik zmian systemowych ; Rewolucja cyfrowa w Hispanoameryce - internet jako spoiwo systemów medialnych państw hiszpańskojęzycznych ; Półtora roku po zamknięciu mediów publicznych (ERT) w Grecji - czwarty, "samorządny" model medialny czy powrót do przeszłości i niespełnione obietnice? ; Wpływ internetu na system prasowy w Szwecji ; Internet (między)narodowy od zimnej wojny do cyberterroryzmu ; CZ. III. ASPEKTY POLITYCZNE I SPOŁECZNE ROZWOJU INTERNETU: Seksualizacja dzieci. Szkodliwa dostępność pornografii w sieci oraz metody przeciwdziałania. Na podstawie działań Stowarzyszenia "Twoja Sprawa" w latach 2008-2013 ; Facebook jako narzędzie intemetowego aktywizmu w Palestynie i Egipcie ; Wpływ internetu na wykorzystanie mediów w polityce zagranicznej ; CZ. IV. WPŁYW INTERNETU NA ZMIANY W DZIENNIKARSTWIE: Internet a misja szwedzkich mediów publicznych (SVT) w ofercie dla dzieci ; Internet w służbie odpowiedzialności? Analiza wybranych praktyk w mediach online ; Wpływ internetu na powstanie i rozwój dziennikarstwa obywatelskiego na świecie ; Dziennikarz profesjonalny czy obywatelski? Przyszłość zawodu w wirtualnym newsroomie ; Dziennikarze i blogerzy jako uzupełniające się środowiska tworzące treści ; CZ. V. WPŁYW INTERNETU NA ROZWÓJ NOWYCH FORM MEDIALNYCH: "W Punkt" - pierwszy w Polsce mobilny magazyn społeczno-kulturalny ; Cybermedia w Kraju Basków, Katalonii i Galicii – przestrzeń dla dziennikarstwa zaangażowanego ; Tradycja w zderzeniu z rewolucją cyfrową, czyli jak belgijski "Le Soir" radzi sobie w dobie nowych mediów. Studium przypadku ; "Huffington Post" i "OhmyNews" - analiza porównawcza dwóch globalnych dzienników internetowych ; Serwisy społecznościowe oraz komunikacyjna mobilność jako czynniki kreujące nowe zasady działania instytucji medialnych i pozamedialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103864 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 1. REKLAMA W WYSZUKIWARKACH: Wyszukiwarka jako źródło reklamy ; Rynek wyszukiwarek w Polsce ; Dlaczego reklama w wyszukiwarce jest skuteczna ; Formy reklamy w wyszukiwarce ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 2. GOOGLE ADWORDS: Czym jest Google AdWords ; Elementy programu AdWords ; Czy AdWords jest dla mnie? ; Wady i zalety AdWords ; Ile kosztuje AdWords? ; Jak zacząć z AdWords? ; Najczęstsze błędy ; DAMIAN SAŁKOWSKI, R. 3. SEO: Czym jest SEO? ; Podstawy SEO ; Czy SEO jest dla mnie? ; Wady i zalety SEO ; Ile kosztuje SEO? ; Jak zacząć SEO? ; Najczęstsze błędy w SEO ; ŁUKASZ KĘPIŃSKI, R. 4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: Czym są media społecznościowe ; Nie bój się nieświeżych kurczaków! ; Budować własną społeczność czy korzystać z gotowych ; Czemu Facebook jest najważniejszy? ; O co tak naprawdę chodzi na Facebooku ; EdgeRank ; Koligacja ; Waga ; Odstęp czasu ; Fan page to strona WWW ; Kiedy publikować ; Strategia social media ; Zakładamy fan page ; Jak promować posty ; MARCIN KORDOWSKI, R. 5. CONTENT MARKETING: Wstęp ; Big Picture i efekty uboczne ; Do kogo będziemy mówić i w jakim języku ; Kanały dystrybucji ; Cele ; Wybór persony ; KAMIL SZTUBECKI, R. 6. KATALOGI FIRM: Trochę historii ; Zrozumieć Yellow Pages ; Wady Yellow Pages ; Miejsce Yellow Pages we współczesnym marketingu ; Yellow Pages — kompleksowy dostawca usług marketingowych ; Wybór oferty Yellow Pages ; Panorama Firm ; Polskie Książki Telefoniczne - Pkt.pl ; Firmy.net ; Porównanie ofert i wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Kiss me first" 2013.
Przeczytaj, zanim obejrzysz serial Kiss Me First na Neflixie. Kto czai się po drugiej stronie ekranu? Niepokojący thriller psychologiczny Leila czuje, że jej życie nareszcie nabrało barw, kiedy zostaje użytkownikiem elitarnego serwisu internetowego - tutaj dyskutuje się na poważne tematy i tu są ludzie, którzy liczą się z jej zdaniem. Mało tego, założyciel serwisu, charyzmatyczny i nieprzeciętnie inteligentny Adrian, ma dla niej wyjątkowo odpowiedzialną misję - jest oto pewna kobieta, Tess, która od dawna pragnie rozstać się z życiem, ale nie chce sprawić bólu rodzinie i znajomym. Pomysł jest więc taki, że Leila wcieli się w nią na Facebooku i Gmailu, dzięki czemu otoczenie Tess będzie wierzyć, że ona wciąż żyje, tyle że gdzieś po drugiej stronie globu… Znakomita, wielopłaszczyznowa, podszyta ogromnymi emocjami powieść - rasowy thriller psychologiczny i jednocześnie rzecz o tym, jak często okłamujemy siebie i innych, z niskich i wysokich pobudek. [Dom Wydawniczy Rebis, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV D (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie krzycz / Marcel Moss. - Poznań : Wydawnictwo Filia, 2020. - 366, [1] strona ; 21 cm.
(Mroczna Strona)
Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Stanowi cz. 3 cyklu "Trylogia hejterska". Cz. 1 pt.: Nie odpisuj, cz. 2. pt.: Nie patrz.
Na okładce: słowa ranią, a krzyk w sieci brzmi najgłośniej.
Thriller, kontynuacja powieści „Nie patrz”. Pogrążona w długach Anita zarabia na życie jako anonimowa hejterka. Kobieta za pieniądze wypisuje obraźliwe komentarze pod adresem znanych osób. Pewnego dnia otrzymuje zlecenie zhejtowania jednego z polityków. Krótko potem na jej prywatną skrzynkę zaczynają przychodzić agresywne maile. To jednak początek koszmaru. Kto i dlaczego się na nią uwziął? Gnębiony przez żonę Michał zaczyna wierzyć, że już nigdy się od niej nie uwolni. Wkrótce mężczyzna otrzymuje nieoczekiwaną pomoc i staje przed szansą wyrównania rachunków z demoniczną Agatą. Nie wie jednak, że godząc się na walkę z żoną, staje się częścią perfidnej gry, która ostatecznie prowadzi do tragedii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 18 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
I was born for this / Alice Oseman ; tłumaczenie Natalia Mętrak-Ruda. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Jaguar, 2023. - 346, [5] stron ; 20 cm.
Tytuł oryginału: "I was born fot this" 2018.
Kolejna szczera i ciepła opowieść od Alice Oseman, bestsellerowej twórczyni Heartstoppera i Loveless – wyjątkowo zabawna i niezwykle poruszająca książka o tożsamości, przyjaźni i sławie. W życiu Angel Rahimi liczy się tylko jedno: The Ark – pop-rockowe trio chłopaków, które podbija świat. Jako członkini ich fandomu zyskała wszystko, co kocha – przyjaciółkę Juliet, marzenia i swoje miejsce w świecie. Jej muzułmańska rodzina nie pochwala zachwytów Angel, ale dziewczyna podskórnie czuje, że są w niej emocje i tęsknoty, których jej bliscy nigdy nie zrozumieją. Jimmy Kaga-Ricci wszystko zawdzięcza The Ark. Jest frontmanem zespołu, a gra w kapeli z przyjaciółmi to spełnienie jego marzeń, nawet jeśli tylko podsyca jego niepokój. Choć fani w pełni akceptują fakt, że Jimmy jest osobą trans, są stale obecni w jego życiu, trzymając kciuki za relację Jimmy’ego z wieloletnim przyjacielem i kolegą z zespołu, Rowanem. Jednak Jimmy i Rowan są tylko przyjaciółmi, a Rowan ma sekretną dziewczynę, o której fani nigdy się nie dowiedzą. Marzenia nie zawsze spełniają się tak, jak to sobie zaplanowaliśmy. Kiedy Jimmy i Angel niespodziewanie zbliżają się do siebie, odkrywają, jak dziwne i zaskakujące może być zmierzenie się z rzeczywistością. [lubimyczytac.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja social media / [Michał Sadowski]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 214, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Na okładce: monitoring marki, social media roi, obsługa klienta online, wsparcie sprzedaży, social business, ochrona reputacji.
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów. Monitoring marki Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji. [www.empik.com, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach. [177]-199.
I. DEFINIOWANIE I KREACJA WIZERUNKU: 1. Psychologiczne i socjologiczne próby wyjaśnienia powstania wizerunku ; 2. "Public relations - uczciwy dialog z otoczeniem ; II. WPŁYW MEDIÓW MASOWYCH NA ODBIORCĘ: 1. Typologie funkcji mediów masowych ; 2. Teoria "uses and gratifications" - powody korzystania z mediów masowych ; III. SZKOŁA WYŻSZA JAKO NIETYPOWY PODMIOT RYNKOWY: 1. Konkurencja szkół wyższych - przyczyny i formy ; 2. "Public relations" szkół wyższych - narzędzia i znaczenie ; IV. MEDIA STUDENCKIE JAKO PRZYKŁAD DZIAŁALNOŚCI KULTUROTWÓRCZEJ: 1. Prasa studencka "versus" prasa akademicka - rozróżnienie tematyczne ; 2. Prasa studencka w Polsce - zarys historyczny i stan aktualny ; 3. Studenckie media elektroniczne wczoraj i dziś ; v. MEDIA STUDENCKIE W POLSCE - PRÓBY CHARAKTERYSTYKI I OCENY ICH WPŁYW NA KREOWANIE WIZERUNKU UCZELNI: 1. Podejmowana tematyka ; 2. Realizowane funkcje ; 3. Promowanie wartości ; 5. Motywacja pracy ; 6. postrzeganie mediów studenckich ; 7. Korzystanie z mediów studenckich ; 8. Zawartość prasy studenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mówi Muzeum)
Tytuł oryginału: "The social photo : on photography and social media" 2019.
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany. [Wydawnictwo Karakter, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-203.
Książka może stanowić uzupełnienie listy lektur do ćwiczeń z komunikacji językowej w internecie, prowadzonych na kier.: filologia polska, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, medioznawstwo, kulturoznawstwo.
1. Co tam, panie, w internecie? 2. Jeśli już coś robisz, rób to dobrze ; 3. Ciemna czy jasna strona mocy? Wybór należy do ciebie ; 4. Miej wiedzę i nie zawahaj się jej użyć: Wygląd ; Struktura ; Treść ; List elektroniczny (e-mail) ; Blog ; Czat ; Forum ; Strona WWW ; Profil w portalu społecznościowym ; News ; Komentarz ; Recenzja/opinia ; 5. Kim jesteś i kim możesz być - internetową osobowością czy osobliwością? ; 6. Pieniądze szczęścia nie dają, ale ułatwiają jego osiągnięcie ; 7. Dotarłeś do końca internetów...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Sallys far bliver youtuber" 2021.
Z cyklu "Tata Oli".
Tata Oli poznaje świat social mediów i postanawia zostać jutuberem. Żeby zdobyć sławę, robi pranki, wymyśla głupie czelendże i wrzuca krindżowe filmiki, czym irytuje całą rodzinę. Niestety, mimo desperackich prób zrobienia kariery, jego kanał na YouTubie obserwują tylko trzy osoby. Czy bycie jutuberem to na pewno dobry pomysł? [:Dwukropek, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj / Marta Guzowska. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2019. - 390, [2] strony ; 21 cm.
Ostatnia sobota przed długim weekendem i plan idealny: odwiedziny w boskim centrum handlowym pełnym wszystkiego, o czym się marzy - albo nie wiedziało, że marzy. Matka, córka i jej przyjaciółka, dwóch dilerów, złodziej i pracownik korporacji. Sześcioro z nich spędza noc w galerii handlowej, siódme ogląda wydarzenia z zewnątrz. Dwoje jest przekonanych, że ich życiu zagraża niebezpieczeństwo, jedno chce zdobyć jak najwięcej lajków, inne pieniądze, ktoś coraz lepiej się bawi, a kto inny chce tylko wypełniać porządnie obowiązki. Każde z nich jest gotowe na wszystko, żeby osiągnąć cel. Nawet zabić. [Marginesy, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej